Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: περι αιρετικών
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130674 Τραγούδια, 269443 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 περι αιρετικών
 κάτω απο το ποίημα με μώβ γράμματα
 
[align=center][font=Palatino Linotype][color=black]τρώει ο βουδδιστής
μιμούμενος τον βούδδα
κρέας και πεθαίνει

(2002 μέσα Ιουνίου)

[font=Palatino Linotype][color=navy]τρώει ο βουδδιστής
μιμούμενος τον βούδδα
κρέας και πεθαίνει
τον θεότου μιμούμενος
καπνίζει ganja ο shaaiwas

(2011-03-17)[/align]

[color=plum] είναι δύο διαφορετικά ποιήματα, ένα παλιό, σε μορφή haiku ("συμμετρική φράση") κ ένα καινούργιο, σε μορφή waka (το εθνικό ποιητικό μέτρο της ιαπωνίας) με διαφορετικό προσανατολισμό.
ξέρετε απο τί πέθανε ο Βούδδας; Τον φιλοξένησε ένας φίλοςτου κ του πρόσφερε μπόλικο χοιρινό κρέας. Για να μήν το αρνηθεί κ τον κακοκαρδίσει, άν κ μετά απο μακρόχρονη νηστεία, ο Βούδδας το έφαγε κ πέθανε.
shaaiwaas είναι αυτοί που έχουν για ανώτατο θεό τον shiwá (είναι η ινδική εκδοχή του διαβόλου), αυτοί καπνίζουνε ganja (η ινδική μορφή της μαριχουάνας) γιατί λένε οτι κ ο θεόςτους κάποτε ήπιε δηλητήριο για να μήν το πιεί ο κόσμος κ αφανισθεί. Περίπου το 30% των ινδουιστών είναι shaaiwaas. Οι υπόλοιποι λατρεύουνε τον αληθινό θεό, στη θεωρία. Στην πράξη τί κ πώς λατρεύουνε, είναι μεγάλη ιστορία.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 10
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      χα ι κου κ ολιγόστιχα
      Κατηγορίες
      Συναισθήματα - Εικόνες
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
anuya
23-03-2011 @ 08:40
watch?v=y4nSvOtqOZI&w=480&h=390
με την ευκαιρία δείτε αυτό το βιντεάκι, άν καταλαβαίνετε τί λέει στα αγγλικά είναι οπωσδήποτε ενδιαφέρον.
pithanos
23-03-2011 @ 09:12
να ξαναμελετήσεις τις πηγές σου -όχι απ το ίντερνετ- μήπως και ξεφύγεις απ το τουρλουμπούκι της σκέψης σου
κι ύστερα γράψε περί ανέμων και υδάτων καλύτερα
monajia
23-03-2011 @ 09:26
::angel.:: ::angel.:: ::angel.::
kapnosa-v-ainigma
23-03-2011 @ 09:29
φυσικά! Οι υπόλοιποι λατρεύουνε τον αληθινό θεό! ::up.::
ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ
23-03-2011 @ 12:44
Απο κρέας δεν πεθαίνουν,
πέθαναν τα χρόνια 'καίνα,
σήμερα πολλοί πεθαίνουν
δυστυχώς,απο την πείνα.
::hug.::
anuya
23-03-2011 @ 14:09
η αξία του ποιήματος δέν μετριέται απο τα σχόλια που του έτυχαν! Δέν τα σβήνω, άν κ είναι απο άσχετα έως πρόστυχα. Η μή αποδοχή είναι επίσης δείκτης ποιότητας.
τις πηγέςμου τις έχω ελέγξει καλύτερα απο τον καθέναν, κ όχι μόνο απο ίντερνετ, όχι μόνο απο βιβλία, αλλα κ απο ζωντανή επικοινωνία κ άμεση εμπειρία.
_Ασημος
23-03-2011 @ 15:38
Ζωντανη επικοινωνια με ποιον? Ενδιαφερον παρατηρηση σε αυτα που λες...

Δεν ειναι σωστο να αποδοκιμαζετε χωρις να γνωριζετε την γλωσσα του νου που σας παρουσιαζει ο αλλος...
Η θρησκια των ινδουιστων ειναι κατα 70% βουδδισμος κ κατα 30% διαφορες θρησκιες της ανατολης...
anuya
24-03-2011 @ 06:34
φίλε με το συμπάθειο, άνοιξε μιά εγκυκλοπαίδεια, ή ρώτα έναν Ινδό, έχουμε τόσους πολλούς, οι Βουδδιστές στην Ινδία είναι 0,77% του πληθυσμού, δηλαδή αρκετά λιγότεροι απο το ένα τοις εκατό, λεπτομερέστερα δές http://en.wikipedia.org/wiki/India/Religions
ινδουιστές είναι 80.46%, απο το οποίο περίπου ένα 30% ρητά λατρεύουν ώς ανώτατο θεό τον shiwá.
όσο για τα αίτια της πείνας όπως κ κάθε άλλης δυστυχίας της εποχήςμας, έχουν ρίζα την κρεοφαγία με απληστία κ δίχως θυσία ούτε έλεος, απο εκεί ξεκινάει η μορφή της οικονομίας, η ψυχολογία κ οι συνήθεις πρακτικές των ανθρώπων, κ η κακο-δαιμονία, που είναι η έμπρακτη παράδοση σε κακούς δαίμονες.
_Ασημος
24-03-2011 @ 13:53
Διαβασε αλικη μπειλη απο θιβετανο κ θα τα δεις με αλλη οψη τα γεγονοτα...ασε τα λινκ οτι θελει γραφει ο καθενας....
anuya
26-03-2011 @ 03:18
κ στα βιβλία επίσης ο καθένας ό,τι θέλει γράφει. Αλλα όχι κ να αμφισβητούμε επίσημες στατιστικές.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο