Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Πολιτικοποιημένοι απολίτικοι
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130598 Τραγούδια, 269423 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Πολιτικοποιημένοι απολίτικοι
 ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!
 
Απολίτικοι οι αγανακτισμένοι,
στο σύστημα πολύ αφοσιωμένοι,
απλώς να φύγει ο Γιωργάκης,
ναρθεί ξανά ο Αντωνάκης.
-
Θέλουνε προσωπικότητες,
του συστήματος οντότητες,
νάσου ο Μίκης ο Θεοδωράκης,
και ο καραφλός Καζάκης.
-
Νάσου ο φαφλατάς ο Αντωνίου,
στην πλατεία κάνει τσίου τσίου,
είναι όλοι νέοι αρχηγοί μας,
τώρα που μας καίνε οι εχθροί μας.
-
Στόχος είναι οι κλέφτες να φύγουνε,
που τα όνειρά μας πνίγουνε,
οι καπιταλιστές ας συνεχίσουν,
τίποτα να μην μας αφήσουν.
-
Πεντακόσια ευρώ μικτά,
πώς να ζήσει πλέον φαμελιά,
βουρ να αλλάξουμε τα πάντα,
οι κατσαρόλες είναι η μπάντα.
-
Να ξεσπάσει ο θυμός στο πουθενά,
ο καπιταλισμός ναρθεί ορμητικά,
και να ισοπεδώσει κάθε άνθρωπο,
με τρόπο πολύ απάνθρωπο.
-
Οι αλλαγές που ζητούν οι αγανακτισμένοι,
που στο σύστημα είναι προσκολλημένοι,
είναι ανώδυνες χωρίς προοπτική,
και τους καταστρέφουν τη ζωή.
-
Για να αλλάξει κάτι, θέλει ανατροπή,
η εκμετάλλευση του ανθρώπου είναι ντροπή,
ήρθε η ώρα να ζητήσουμε κομμουνισμό,
να κατατροπώσουμε τον καπιταλισμό.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ




 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 38
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά,Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

ΜΗΝ ΚΛΑΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΣΕΝΑ.
 
monajia
06-06-2011 @ 06:52
Οι αλλαγές που ζητούν οι αγανακτισμένοι,
που στο σύστημα είναι προσκολλημένοι,
είναι ανώδυνες χωρίς προοπτική,
και τους καταστρέφουν τη ζωή.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ.....

::hug.:: ::hug.:: ::hug.::
ΚατεριναΘεωνα
06-06-2011 @ 08:14
ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!
::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.::


AN ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΜΩΡΕ
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ...........ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΛΑΓΟΥΜΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ ΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΕΝΙΧΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΑΣ
ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΠΑΡΕΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2Ο% ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ
Αλντεμπαράν
06-06-2011 @ 08:57
πότε θα ρθεί η ώρα να μαντρώσουνε σένα σαπιοκάραβο πασόκους,δεξιόμουτρα,κουμουνια,συριζιτες,χρυσαυγίτες και ότι άλλο κυκλοφορεί σε κυνο και εξωκυνο- βουλευτικό να ξεβρωμίσει η Ελλάδα από ηλίθιους

λαό βρίζεις ρε κάφρε λαό
τον ίδιο λαό που οι συναδελφοι σου τον εκβιαζουνε και του τα παίρνουνε χοντρά ::clown.::
agrafos
06-06-2011 @ 10:23
τους παππαδες ξεχασες παντελη μου ... τους παππαδες.......

οσο για τη θεωνα....παρτη μουτσο στο σαπιοκαραβο
και ξανοιχτειτε στο απολιτικ πελαγος σας
και μαλλον θα πνιγειτε απ' τις βαριες κουβεντες σας
που θα κουβαλατε

ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
06-06-2011 @ 10:37
Δήλωση Αλέκας
Θα ήταν καταστροφικό αυτή τη στιγμή η Ελλάδα να αφήσει το ευρώ και να γυρίσει στη δραχμή.
Γέλαγε αμήχανα μιλώντας για τους αγανακτισμένους πολίτες.Στροφή δεξιά και απαξίωση μας γιατί όπως και να το κάνουμε το Κ.Κ.Ε. έχει την αποκλειστικότητα των αγώνων.
Ένας από τους μεγαλύτερους καπιταλιστές της Ελλάδας είναι το κόμμα σας με τεράστιες καταθέσεις από επιχειρήσεις και συνδρομές μελών.
Αυτά σας τα λένε στα σεμινάρια στο Περισσό? Εσωστρέφεια και ξύλινη γλώσσα από τα δεκανίκια του καπιταλιστικού συστήματος.
Γιαυτό αυτοδιασπάστε και συνέχεια αυτό θα γίνεται.
Που τολμάτε να πιάσετε στο στόμα για κομματικά οφέλη τον λαό.
Που από τη μία τον απαξιώνετε και από την άλλη προσπαθείτε να μπείτε και ανάμεσα και να σηκώσετε τις σημαίες σας για καπέλωμα.

Όπως πάντα τίποτα προσωπικό Χρήστο μου.
Απλά όταν τα γράφω σε εσένα είναι σα να έχω απέναντι τη κομπλεξική κοντόχοντρη .
Όταν ο αγανακτισμένος λαός λέει να φύγουν όλοι οι βουλευτές φυσικά εννοεί και τους δικούς σας.
ΚατεριναΘεωνα
06-06-2011 @ 12:07
Αγραφε έχω κανει πολλα ταξιδια χειμωνα με δεκα μποφωρ να μη
μπορει να δεσει και να γυρναει πισω ::yes.:: αλλα ρε γαμωτο δεν τα
καταφερνω στο σφουγκαρισμα,και δε στελνω εσενα για μουτσο στη θεση μου γιατι οχι με δεκα μ ενα εξαρι θα πεσεις στη θαλασσα
Αλντεμπαράν
06-06-2011 @ 13:33
κοίτα άγραφε δεν είμαστε δικηγόροι απολογίας των αφεντικών μας
ούτε άνθρωποι της ντιρεκτιβας
είμαστε κομμάτι από το λαό και μοιραζόμαστε τις τυχες του
έχοντας δώσει 3 φορες πίσω στον λαό την περιουσία πού "μας" έδωσε

και εσύ αν δεν ήσουνα οικοδόμος και είχες μπαμπά πλούσιο και ήσουν λαλάκης σιγά μην ήσουν κομμουνιστής
οι περιστάσεις σε κάναν τέτοιο και επειδή πιστεύεις πώς θα ρθεις στα πράγματα και θα κατσεις και συ στο θρόνο μαζί με τους αλλους προλεταριους
η αιωνια δίψα του απεξω να μπει στους απο μεσα
εγώ η φτωχός ή πλούσιος αυτό που είμαι θα μαι
δεν θέλω κάτι άλλο απ'την ζωή

Α να είστε πιο...σεμνοί με τον λαό γιατί η Αλέκα χάνει ψήφους ::laugh.::
montekristo
06-06-2011 @ 13:51
καλά ρε άγραφε, εντάξει ο καραμάνος που εξομοιώνει τον θεοδωράκη με τον καζάκη και δεν βλέπει τίποτα καλό στο να ξεσηκώνεται ο κόσμος από μόνος του, αλλά κι εσύ?
αφού είσαι πιο ανοιχτο μυαλό
από ποτε η πολιτική εξαντλείται στα κομματικά περιχαρακώματα?
και μιας και μιλάμε και για οργάνωση θα θέλατε όλα τα κόμματα να είχαν την οργάνωση που έχουν αυτοί οι αυθόρμητα συναθροιζόμενοι

αν το κκε ήθελε να βγει κάτι καλό από αυτή την φάση ας προσπαθούσε να θέσει προς συζήτηση στον κόσμο ενα δυο ανατρεπτικά αιτήματα που μας καίνε όλους
τι να κάνουμε? δημοψήφισμα? διαγραφή του χρέους ? κάτι ως στόχο για να μας ενώσει απέναντι σε αυτή την παντοδύναμη συνωμοσία ότι τίποτα δεν αλλάζει και πρέπει να πληρώσουμε τα χρέη μας γιατί είμαστε ανάξιοι να ζήσουμε χωρίς να είμαστε ζήτουλες από τους ξένους και τους ντόπιους τραπεζίτες...
μην λέει όμως ελάτε να πάρετε πρώτα την κομματική ταυτότητα από τον περισσό και μετά να παλέψετε ως καλα στρατιωτάκια του κκε
πέρασαν αυτοί οι καιροί
δέστε και την κριτική που κάνει κάνει ο γιάννης από πάνω, δεν είναι το σουπερ επαναστατικό κομμα το κκε, έχει πολλα τρωτά κι αυτό εκεί που λέει για επιχειρήσεις κλπ και για ξυλινη γλώσσα, δώσε λίγο σημασία
Nikos Krideras
06-06-2011 @ 14:21
Καραμάνε βάλε τη φωνή μπάς και ξυπνήσει η καθοδήγηση προχθες συζητούσα με πολύ στενό μου πρώσωπο που από τα δεκα του χρόνια ήταν στο κομμα και μου ειπε το εξης οτι ακουγα πριν τριαντα χρονια από την καθοδήγηση ακούω και τώρα ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
ΚατεριναΘεωνα
06-06-2011 @ 14:35
Κριδερα σωστός!!!!!!!!!!!!
Ενω γνωρίζουν ότι ο συγχρονος καπιταλισμος και δη η παγκοσμιοποιηση δημιούργησε στον κόσμο διαφορετικες
αναγκες,επιμενουν στα φαντάσματα του παρελθοντος
montekristo
06-06-2011 @ 14:41
http://www.thepressproject.gr/
ζωντανά από το σύνταγμα συζήτηση στην πλατεία, οικονομολόγοι και ο κόσμος συζητάνε για το χρέος και την κατάσταση σήμερα
χρηστος καραμανος
06-06-2011 @ 14:53
O KOMMOYNIΣMOΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ,ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!!Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ,ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΦΘΗΝΗ,ΜΕ ΔΥΟ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΜΠΤΩΧΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ!!!Η ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΝΙΛΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΣΤΕΓΟΥΣ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΠΑΙΤΕΣ!!!ΚΑΦΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΣΑΣ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!!!ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!!!
Nikos Krideras
06-06-2011 @ 15:17
Βρε Χρηστο ας κατεβάσει το πρόγραμα του στη βάση να καταλάβει ό κοσμος από που θα βρει τα κεφαλαια να ξαναφτιαξει το κρατος
και να ξαναπάρει οτι εχει χασει ό κοσμος σε υγεια παιδία κλπ

το οτι θα τα παρει απο τους πλούσιους δέν λέει κατι απλά γιατί οι πλούσιοι τον πλούτο τους τον εχουν στό εξωτερικό
αν τον ειχαν στην Ελλάδα δεν θα χρειάζονταν τα μνημώνεια

αν Χρηστο γινόντουσαν επενδεισεις στην Ελλάδα από τούς Ελληναράδες βιομηχανους και εφοπλιστές αν σταματουσε ο κοματικός συνδικαλισμός στο Δημόσιο και στίς δεκο και δεν υπήρχε ασυλία στη μιζα και στήν κλεψιά τα πραγματα θα ηταν σαφώς καλύτερα
χρηστος καραμανος
06-06-2011 @ 15:21
ΚΡΙΔΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
Pavlos Melas
06-06-2011 @ 15:24
Οι αλλαγές που ζητούν οι αγανακτισμένοι,
που στο σύστημα είναι προσκολλημένοι,
είναι ανώδυνες χωρίς προοπτική,
και τους καταστρέφουν τη ζωή.
-
Πολύ σωστό Χρήστο!!!!!!!!!!!!!!!!!
καλό βράδυ.
morsecode
06-06-2011 @ 15:34
δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω πως γινεται ολοι οσοι δεν ειναι μελη να εχουν αποψη για το τι θα κανει το ΚΚΕ.και παντα να βγαινει ενας καποιος και να λεει εγω εχω γνωστο που ειναι στο κομμα απο τα 10 του.θα πηγαινε φαινεται δημοτικο στην παλαιποτε Σοβιετικη Ενωση.LOL.
στο κυριως θεμα εχω να πω απλα οποιος θελει πλατεια παει πλατεια και να μην ζηταει ρεστα απο οποιον λειπει ή ειναι οργανωμενος
Ιχνηλάτης
06-06-2011 @ 15:43
Ανθρώπινο σύστημα ο κομμουνισμός!!!!!
Το ακούσαμε κι αυτό!
"Λόγο μεν Δημοκρατία, έργο δε ενός ανδρός αρχή"
Ρώτα τους λαούς που διοικήθηκαν με κομμουνιστικό σύστημα να σου πούν (Αν δεν σε δείρουν στο τέλος).
Ο Ουμανισμός -θα μας πείς σε λίγο- είναι ευφέυρημα των κομμουνιστών!
Στάλιν, Μάο, Χότζα, Τίτο, Τσαουσέσκου, όλοι ανθρωπιστές!
Και τι σύμπτωση: Ολοι κομμουνιστές!
Οι λαοί τους ευημέρησαν με το σύστημα που εφάρμοσαν.
Και στο τέλος δραπέτευαν απο τις χώρες τους και απο τα τείχη που τους είχαν μαντρωμένους!
Ανεφάρμοστος ο κομμουνισμός! Έχει αποδειχθεί στην πράξη και για αυτό κατέρευσε! Πέθανε! Δεν υπάρχει! Τώρα αν εσείς θέλετε ένα σύστημα ζόμπι για την Ελλάδα, να επιμείνετε στις θέσεις σας!
Οσο για την αρχηγό σας κάνει μια ζωή στείρα αντιπολίτευση μόνο και μόνο για να κρατήσει ένα μικρό ποσοστό, για να μπορεί να κρίνει απο το απυρόβλητο! Είναι ίδια με τους υπόλοιπους τριακόσιους! Ολοι σε ένα τσουβάλι! Μόνο που το ΚΚΕ θα είναι στο πάτο του τσουβαλιού! Καμμιά άλλη διαφορά!
agrafos
06-06-2011 @ 15:57
γιαννη κ σιγα μην εμπλακω σε συζητηση για το αν το κκε
ειναι δεκανικι του καπ. συστ. η οτι εχει τεραστιες καταθεσεις
για το οτι διασπαζομαστε για μεναειναι θετικο
οταν εισαι σε αυτο το κομμα δεν μπορεις να εισαι τιποτε αλλο απο κομμουνιστης
monte μου αρεσει που ποτε δεν λαικιζεις και εισαι ενα
εντιμα πολιτικοποιημενο ατομο και το εχεις αποδειξει
βεβαιως ολες αυτες τις μερες αλλα και τωρα δηλωνω
οτι ειναι θετικοτατο που ο κοσμος βγηκε στους δρομους
εστω για πρωτη φορα αντιρρησεις εχω για το 'πανηγυρτζιδικο' της υποθεσης και το τσουβαλιασμα
ολων των κομματων απο ανθρωπους που δεν εχουν
στην πλειοψηφια τους καν πολιτικο στιγμα
πως μπορει να κανεις ενα δυο ανατρεπτικα μονο
πραγματα;;;;η κανεις την ανατροπη η δεν την κανεις
κι αυτη ειναι μια ξεκαθαρη θεση μας το οτι λεμε δηλαδη οτι μονο
εξω απο το καπ. συστ. υπαρχει λυση για τους εργαζομενους
κι αυτο μας διαχωριζει απο την αριστερα γενικα
που βλεπει τη λυση σε μια καλυτερη διαχειρηση του καπ.
και ισα ισα οι κομμουνιστες αυτο πιστευουν οτι
μας αξιζει και ειμαστε ικανοι να ζησουμε χωρις
τους καπιταλιστες προσεγγιζοντας το αδιεξοδο αυτο
που ειμαστε απο την ταξικη του πλευρα που ειναι και
η πιο επιστημονικη αν θες αφου η ιδεολογια μας
ο επιστημονικος υλισμος δηλαδη σημαινει την γνωση των νομων
των φυσικων νομων που καθοριζουν την εξελιξη της κοινωνιας
για αυτο δεν ηταν τυχαιες οι προβλεψεις μας γι το τι θα γινονταν στην ελλαδα μετα απο την ψηφιση του μααστριχτ
και την 'ελευθερη αγορα' που η αριστερα (συν) ψηφισε
οχι απο πραχτοριλικι και προδοτικη σταση απεναντι
στους εργαζομενους αλλα απο ηττοπαθεια και την αφελεστατη προσηλωση της σε αυτη τη δημοκρατια που ειναι το μετεριζι των πολυεθνικων
και του ασυδοτου καπιτ. κερδους και που ενω σαν δημοκρατικοτερο οικονομικο και οχι μονο συστημα (ο καπιταλισμος) επαιξε
προοδευτικο ρολο σαν φυσικη εξελιξη της κοινωνιας
μετα την μοναρχια
οταν κατασταλαξε η γαλλικη επανασταση τωρα παιζει τον
ακριβως αντιθετο.πηγαινει την κοινωνια πισω αντι μπροστα
και το επομενο κοινωνικο συστημα που γεννιεται μεσα στην σαπιλα του καπιτ. για τους κομμουνιστες ειναι φυσιολογικοτατα ο σοσιαλισμος
κομμουνισμος
παρ' ολα αυτα παντως οι κομμουνιστες ειναι πρωτοποροι
και στην παλη για την καλυτερευση της θεσης των εργαζομενων
εστω και σε αυτο το καπ. συστημα και ευτυχως που υπαρχει η ιστορια που το δειχνει και μεσα σε αυτη τη λογικη
συμμαχουν και με δυναμεις κοντινες τους χωρις
κομματικη ταυτοτητα απαραιτητα
αυτο γινεται στο ΠΑΜΕ που παλευει για λαικη εξουσια
ενα πρωιμο σταδιο του σοσιαλισμου με κυριως
αντιμονοπωλιακο χαρακτηρα
τωρα αν για σας η ξεκαθαρη πολιτικη θεση λεγεται ξυλινη γλωσσα........παραδινομαι.............
παντελη.....οικοδομος ειμαι για αυτο ειμαι κομμουνιστης
ευχαριστω που με επαινεις για την επιλογη μου
και την βρισκεις απολυτα φυσιολογικη(φιλια ρε)
θεωνα....τι να πω...θα μπορουσες να βρεις κατι αλλο
κι οχι αυτο που σου εγραψα εγω...λιγη φαντασια ρε παιδι μου.....
αιντε κι ενα συνθημα απο παρτη μου

...χωρις εσενα γραναζι δεν γυρνα
εργατη μπορεις χωρις αφεντικα.....καλοοοο μη μου πειτε...





agrafos
06-06-2011 @ 16:26
ενω ο καπιταλισμος εφαρμοσιμος ε;;; ιχνηλατη;;;;
στην ελλαδα που κατερευσε και μεταναστευουν οι νεοι
τι εχουμε ...σοβιετ;;;
η τον εμποδιζει ο σοσιαλισμος που κατερευσε πριν 20 χρονια;;;
η δεν ειναι ο πολεμος
η πεινα και η εξαθλιωση τα δωρα του καπιταλισμου
στην ανθρωποτητα δεν ειναι;;
στους 3 εμφυλιους που εγιναν στην ελλαδα λιγα χρονια μετα
το 1821 πρων συντροφοι και συναγωνιστες αρματολοι και κλεφτες
δεν χωριστικαν σε 2 παραταξεις και αλληλοσκοτωθηκαν;;;;
δεν ακουσα να τους λες 'ζαιμικους' η κολοκοτρωναικους
και να το εννοεις οπως εννοεις τον σταλιν...με αποτροπιασμο..
ισα ισα καμαρωνεις σε καθε εθνικη επετειο...
και μιλας για ηρωες..
στην τριπολη οι ελληνες δεν εσφαξαν 30.000 μουσουλμανους;;
θα μου πεις αυτοι ηταν απιστοι κι ο χριστιανισμος εννοειται πως ειναι ' ανθρωπιστικος ' μονο για χριστιανους
γιατι αυτο το συστημα το στηριζεις ενω εργατικα κρατη που απεδειξαν πως μπορουν ακομα κι οταν μπορουσαν
πριν καταρευσουν τα συκοφαντουσες ενω επρεπε να τα στηριζεις σαν ανθρωπος που του 'παει' το δικιο;;;
γιατι λυποσουνα μια χουφτα μαφιοζους που γαμουσανε την κοινωνια;;
ε λοιπον μαλιστα ...εισαι ανθρωπιστης.......




montekristo
06-06-2011 @ 16:37
αγραφε αυτή η συζήτηση καλά θα ήταν να γινόταν από κοντά στο προφορικό
πάντως χαίρομαι που έχεις κατασταλαγμένες απόψεις
σου λέω μόνο έτσι για σκέψη πως υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη απογοήτευση στον κόσμο και γι αυτό και το τσουβάλιασμα κατά την γνώμη μου
μας έχει αλώσει ο καπιταλισμός ως το μεδούλι μας, μας έχει γαμήσει το μυαλό, η δημοκρατία μας τα κόμματα, ο πολιτισμός μας είναι η τζουτζούκα, ο πατριωτισμός μας ο αδωνις η βλακεία κυριαρχεί, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και περνάει η ζωή μας έτσι τζούφια
και ποιον να εμπιστευθεί ο κόσμος? ολοι τον προδώσαν και ο καθένας μας τον εαυτό του
ακούω την συνέλευση που υποτίθεται είναι το πιο πολιτικό κομμάτι του κόσμου στην πλατεία και ακούγονται και πράγματα τελείως χαζά και άλλα ενδιαφέροντα, πάντως ένα πράγμα βγαίνει και μου αρέσει, η τάση του κόσμου να ενωθεί με τον διπλανό του, νιώθουμε ότι έχει ανάγκη ο ένας τον άλλον, να βγει κάτι, ένα αποτέλεσμα
δεν μπορείς να πεις σήμερα άιντε πάμε να φέρουμε τον κομμουνισμό στην ελλάδα και ποιον κομμουνισμό? αυτόν που έπεσε? και να δεχθώ υποθετικά εγώ ότι ήταν καλός και δούλευε μια χαρά το σύστημα και ότι πρέπει σαν κοινωνία να στοχεύσουμε μελλοντικά εκεί
ως τότε τι κάνουμε? περιμένουμε να σαπίσει τελείως ο καπιταλισμός και να πολιτικοποιηθεί ο κόσμος μέσα από τα βάσανά του? ξέρω εγώ...δεν πάει έτσι
και δεύτερο όταν έχεις έναν παντοδύναμο αντίπαλο που σου πιπιλάει το μυαλό κάθε μέρα ότι τα πράγματα έτσι πρέπει να γίνουν και δεν γίνεται διαφορετικά και ότι πρέπει να δουλευουμε σαν ρομποτάκια και να ξεχάσουμε τις καλές μέρες και ότι μαζί τα φάγαμε και και και... ε δεν νομίζεις ότι είναι πολυτέλεια το κκε να μετράει τις δυνάμεις του με ξεχωριστές πορείες, με ξεχωριστές απεργίες στο όνομα τις ιδεολογικής καθαρότητας?

ΛΥΔΙΑ_Θ
06-06-2011 @ 16:59
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΗΣΤΟ ::theos.:: ::love.:: ::love.::
arpistre
06-06-2011 @ 18:19
πάντως πρωτοπορία δεν είσαι, όταν κι εσύ πας μόνος σου κι οι άλλοι δε σε θέλουν..
εγώ νομίζω ότι τα κόμματα και τα κομματάκια καλύτερα να κάνουν την αυτοκριτική τους που τα κατάφεραν και τους ξέρασε ο κόσμος
η εμπιστοσύνη εμπνέεται, δεν επιβάλλεται με το ζόρι

ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
07-06-2011 @ 01:03
Κατ'αρχήν Χρήστο μη φωνάζεις,μας πήρες τα αυτιά και ηρέμησε λίγο γιατί... κοκκίνισες.

Άγραφε, αυτό που με στενοχωρεί με εσάς τους κομμουνιστές είναι ότι δε ξέρετε ολόκληρη την ιστοριά σας.
Ποιός ήταν αυτός που δημιούργησε το κομμουνσμό, τι ήταν ,γιατί και ποιοί τον έβαλαν να το κάνει.
Οπότε, αν και όποτε μιλάω για καπιταλιστικά δεκανίκια ή εναλακτική μάντρα ξέρω πολύ καλά τι λέω.
Αν βρέθηκα να σχολάζω το κομμουνισμό το έκανα γιατί είμαι στη σελίδα του Χρήστου, αν ήμουν στη σελίδα του Σαμαρά και του Παπανδρέου θα σχολίαζα το καπιταλισμό.
Γιά εμένα βγήκε κάτι καλό από εδώ παρά τις διαφωνίες μας.
Γνώρισα τον Μόντε.
Μάλλον πρέπει να είναι νέο παιδί.Με κάνει να πιστεύω ότι υπάρχει ελπίδα.
Ελπίδα που μπορεί να προσπελάσει τα γερασμένα μυαλά ακόμα και νέων ανθρώπων που έτσι έμαθαν, έτσι κάνουν.
Και ο καπιταλισμός και ο κομμουνισμός έχουν αποτύχει.
Και ξέρετε γιατί?
Γιατί σταμάτησαν να εξυπηρετούν τα συμφέροντα που τους δημιούργησαν.
Άγραφε νομίζεις ότι η παγκοσμιοποίηση και η Νέα Τάξη Πραγμάτων ταυτίζεται με τον καπιταλισμό?
Δε σου μοιάζει περισσότερο με δικτατορία?
Παγκόσμια θρησκεία και Παγκόσμια κυβέρνηση.
Αυτό προωθείται.Δε βλέπει κανένας τα σημάδια και τις εξελίξεις που οδηγούν εκεί?Δε μπορείτε να δείτε ότι τώρα ξεκινάει η αποκαθήλωση του καπιταλισμού?
Η οικονομική κρίση έχει ακριβώς αυτό το στόχο.
Ελλάδα -Πορτογαλία μετά Ισπανία, Ιταλία, ΗΠΑ( που χρωστάνε τα άντερά τους-μόνο η πολιτεία της Καλιφόρνια έχει χρέη ίδια με της Ελλάδας) .
Και μετά όλες οι χώρες του πλανήτη.
Και εμείς αντί να βρούμε, να δημιουργήσουμε κάτι νέο που δεν υπήρχε μέχρι τώρα και που θα μπορέσει να αντιμετωπίσει το κακό που έρχεται μαλώνουμε για το ποιό από τα παλιά μαντριά είναι το καλύτερο.
Υπάρχουυν πολλά παιδιά σα το Μόντε που προβληματίζονται διαφορετικά.Άκουγε απόψεις στη συνέλευση.
Είπαν και χαζά και σωστά μας έγραψε.
Έχουν άλλα φίλτρα τα νέα παιδιά.
Και είναι η μόνη μας ελπίδα.
χρηστος καραμανος
07-06-2011 @ 03:16
Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΚΕ!!!ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!
Αλντεμπαράν
07-06-2011 @ 03:20
για να σοβαρευτώ: ό,τι είναι να γίνει ας γίνει χωρίς σημαίες πιά....
Ιχνηλάτης
07-06-2011 @ 03:40
Ρε σύ Αγραφε! Οταν διαβάζεις ένα σχόλιο, να το διαβάζεις με προσοχή για να μην πέφτεις σε ατοπήματα!
Μίλησα εγώ υπέρ του καπιταλισμού;
Είπα πουθενά οτι είναι καλύτερος απο τον κομμουνισμό;
"Δεξιά κι αριστερά ίδια είν` τα αφεντικά"!!!!!!
Απλά ο φίλτατος και συμπαθέστατος κατα τ` άλλα σύντροφος Καραμάνος έγραψε κάτι για το ένα απο τα ακραία συστήματα, που καταδυναστευσαν (και επιχειρούν να συνεχίσουν) τους λαούς!
Και αυτό σχολίασα! Αν κάποιος έγραφε για το καπιταλιστικό σύστημα, τα ίδια θα έγραφα!
Και τα δύο ακραία συστήματα έχουν κάνει εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας για την εξουσία, το χρήμα, τον έλεγχο, την δόξα!
Οταν κανείς τα μελετήσει στα βιβλία, βλέπει μπροστά του τον παράδεισο! Αλλά όταν έρθουν οι άνθρωποι-ηγέτες να τα εφαρμόσουν, αρχίζουν τα εγκλήματα!
Το καλύτερο πολιτικό σύστημα είναι αυτό που οι ηγέτες θα τηρούν κατά γράμμα τους νόμους! Για την ώρα σπανίως έχει εφαρμοστεί 100%. Αλλά εκεί που έχει εφαρμοστεί έστω εν μέρει, ο κόσμος ευημέρησε! Πχ Σουηδία, Νορβηγία, Δανία!
Αλήθεια εσείς πιστεύετε οτι οι ηγέτες σας, αν κάποτε πάρουν τα ινία της εξουσίας, θα τηρήσουν κατα γράμμα τους νόμους και δεν θα επωφεληθούν απο τους καρπους που θα τους δώσει η εξουσία;
Πολύ το αμφιμβάλω!
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
07-06-2011 @ 03:37
για να χαλαρώσω: ότι είναι να γίνει ας γίνει αρκεί να κυματίζει στη κορυφή κατακόκκινη και υπερήφανη η σημαία του Ολυμπιακού ::yes.::
Ιχνηλάτης
07-06-2011 @ 03:46
Ελά ρε ΓΙΑΝΝΗ Κ!!!
Ας μη μιλήσουμε για το κατέστημένο του Ελληνικού ποδοσφαιρου τώρα! Είναι χειρότερο απ` τον δικομματισμό!
Τσαουσέσκου του ποδοσφαίρου!
(Αντε Ο Ομπάμα του ποδοσφαίρου, να μην θυμώσει και ο Αγραφος ή ο Καραμάνος)
Αμάν σας βαρέθηκε ο οργανισμός μου μια ζωη πρωταθλητές!
Πάρτε και καμιά σύνταξη!
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
07-06-2011 @ 03:56
::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.:: Έλα μωρέ μη τα παίρνεις,απλά ήθελα να δείξω ότι πάντα υπάρχουν στάνες που πάμε και κλεινόμαστε μόνοι μας τα πρόβατα.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα έχεις γράψει.
Αλντεμπαράν
07-06-2011 @ 04:05
έχει περάσει πολλά η οικογένεια μου για το ΚΚΕ και από το ίδιο το ΚΚΕ
δεν είμαι από την άλλη πλευρά

είμαι εκεί πού δεν κρατάνε σημαίες
και αυτό από μόνο του είναι πολιτική επιλογή και επαναστατική πράξη
πλέον

απλά
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
07-06-2011 @ 04:51
Εγώ η φτωχός ή πλούσιος αυτό που είμαι θα μαι
δεν θέλω κάτι άλλο απ'την ζωή.
Εσύ δε χρειάζεται να πεις τίποτα άλλο Παντελή.
Με το παραπάνω που έγραψες ...παραπάνω δείχνεις ποιός είσαι.
Αν μπορούσαμε να απελευθερωθούμε όλοι μας από την ύλη θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε πιό επάνω.
Σε ένα ανώτερο πνευματικό στάδιο που θα μας έκανε να αισθανόμαστε άνθρωποι και ελεύθεροι.

Τι πάει να πει έχω σχολιάσει αρκετά αυτό το.....ποιήμα,όχι άλλο???Galantaaaaaaaaa
Ιχνηλάτης
07-06-2011 @ 05:23
Μας φιμώνει ρεεεεε!
Ή κομμουνιστής θα είναι
ή καπιτάλα!
agrafos
07-06-2011 @ 06:20
γιαννη κ αυτο που δεν μπορεις να καταλαβεις ειναι οτι ο καπιταλισμος στο σταδιο της υπερσυσωρευσης κεφαλαιων
που βρισκεται τωρα γινεται χρηματοπιστωτικος
και δυναστευει τον κοσμο ...χρεωνοντας τον
και γινεται βεβαια δικτατορια του κεφαλαιου
η υπερσυσωρευση κεφαλαιων ειναι ταυτοχρονα
αποτελεσμα της ελευθερης αγορας και αιτια
της ..μεταλλαξης του καπιταλισμου σε οικονομικη δικτατορια
η αντιφαση του καπιταλισμου ειναι οτι υπαρχει
ευημερια πολυ λιγων ανθρωπων και εξαθλιωση των πολλων
την ιδια χρονικη στιγμη
και αυτη η αντιφαση απο μονη της μοιραια δινει την λυση της
που ειναι η κοινωνικη επανασταση σε ολα τα επιπεδα
που θα παει την κοινωνια εκει που πρεπει...μπροστα
δηλαδη εστω κι αν τωρα βρισκομαστε σε...χρονικο πισωγυρισμα
οπως η ιστορια μας δειχνει οτι δηλαδη ολα τα μεγαλα βηματα της ανθρωποτητας γιναν σε περιοδους...καρμπον σαν αυτη
σαν φυσικο φαινομενο που μπορουμε να εκμεταλευτουμε
αναλογα με τον βαθμο της ταξικης μας συνειδησης
αυτη τη στιγμη που μιλαμε με αυτα που γινονται
προς οφελος τελικα του ανθρωπινου ειδους
και του δικαιωματος του...στη ζωη
για τετοια....υλικα συμφεροντα μιλαμε
Ιχνηλάτης
07-06-2011 @ 07:22
Γι αυτό βγήκε στους δρόμους ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ! Αυτός που ήταν πάντα απο κάτω! Κάτω απο τις σημαίες των καπιταλοσοσιαλιστικομμουνισικοδεξιών συστημάτων!
Τα έφαγε όλα στην μάπα ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ με τα παραδεισένια συστήματα των κολασμένων ηγετών!
Γι αυτό δεν είδες ούτε μια κομματική σημαία σε όλη την Ευρώπη!
Μόνο κατσαρόλες άδειες!
Και για αυτό τα κόμματα και τα συστήματα, ΟΛΑ, κοίταξαν με μισό μάτι τις συγκεντ΄ρωσεις!
Γι αυτό το ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ έκαναν μεμμονομένες αντισυγκεντρώσεις, έχοντας ως συνήθως δίκιο, απαξιώνοντας τον αγώνα του ΑΠΛΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
Τα συστήματα κάποτε σαπίζουν και ξεπερνιούνται. Που είναι το Κέντρο που κυβερνούσε κάποτε την Ελλάδα!
Ο άνθρωπος μόνο μένει, αργοπορημένος, να ψάχνει για τον δικαιότερο ηγέτη, που θα τηρήσει τον λόγο του!
agrafos
07-06-2011 @ 15:21
μονο για καμια χουντα δεν μιλησες ιχνηλατη
με ασχημα λογια
για πες μας κατι και για αυτη
εκτος αν κανω λαθος
αλλα βρε αδερφε κανε μας μια προταση
εστω γραφικη εστω ανεφαρμοστη...πες κατι
γιατι κανεις αυτο που συνηθως λενε για το κκε
οτι καταγγελει χωρις να προτεινει
montekristo
07-06-2011 @ 16:25
παρακολουθώ με ενδιαφέρον
Γιάννη είσαι από του πιο άξιους και πηγαία ευγενικούς συνομιλητές που έχω συναντήσει εδώ, μα δεν είμαι τόσο νεος... τα έχω πατήσει τα 40
συμφωνώ μαζί σου όμως στο ότι τα νεα παιδιά θα φέρουν την ελπίδα
χαρακτηριστικό στυγμιοτυπο απο την χθεσινή συνέλευση (από το νετ την παρακολούθησα να δω τι γινεται):
Από όσο έχω καταλάβει στην πλατεία εξελίσσονται δυο παράλληλα και αλληλοτροφοδοτούμενα πράγματα, η συνέλευση στην κάτω πλατεία με πιο πολύ κόσμο προς τα αριστερά αλλά και με αναρχικούς, ανεξάρτητους και πολύ κόσμο που ψάχνεται , γενικώς κόσμο πιο πολιτικοποιημένο, πιο ψημένο στις συνελεύσεις και τον κόσμο που είναι στην πάνω πλατεία , πιο εξοργισμένο, πιο απολίτικο και πιο πολύχρωμο-ετερόκλητο
ανάμεσα στις δυο πλατείες υπάρχει μια επιφυλακτικότητα
οι κάτω βλέπουν τους πάνω με τις σημαίες στην πλάτη και φοβούνται ότι είναι φασίστες (γιατί υπάρχουν και τέτοιοι) οι πάνω βλέπουν τους κάτω ως άπλυτους και βαριά κουλτουριάρηδες που αρέσκονται να συζητάνε μέχρι δευτέρας παρουσίας
οπότε χτες κατέβηκε μια ομάδα από τους πάνω και απαιτούσε να μιλήσει, όμως το σύστημα που έχουν είναι να μιλάνε όλοι με κλήρο, τις πρώτες μέρες πήγε νομίζω ο Φέρης, ο σκηνοθέτης να πάρει το λόγο και τον έδιωξαν, αν θέλεις πάρε νούμερο και περίμενε αν κληρωθείς να μιλήσεις του είπαν, το ίδιο έκαναν και με την ομάδα των πάνω και υπήρχε μια ένταση
είπα από μέσα μου τώρα θα πέσει ξύλο, μα αν έβλεπες πόσο ώριμα αντιμετώπισαν και οι δυο πλευρές το σκηνικό θα λεγες από πότε αποκτήσαμε αυτή την κουλτούρα οι Έλληνες και δεν το πήραμε χαμπάρι, τελικά το παληκάρι πήρε τον λόγο, κάποιος του έδωσε την δική του σειρά αν κατάλαβα καλά και είπε ρε παιδιά μαζί σας είμαστε, δεν είμαι χρυσαυγίτης απλώς εκφράζομαι διαφορετικά από εσάς αλλά πρέπει να μείνουμε ενωμένοι
και ανάμεσα στα άλλα ακούστηκε ότι τόσα δισεκατομμύρια κόσμος πάνω στην γη, πως να χωρέσει όλος αυτός ο κόσμος μέσα σε πέντε βιβλία που γράψαν κάποιοι?
το παραπάνω για σένα άγραφε που ναι καλός είναι ο ιστορικός και διαλεκτικός υλισμός μα...άνθρωποι τον εφαρμόζουν κι άλλος τον τραβάει κατά εδώ και άλλος κατα εκεί, το υποκείμενο της πολιτικής -που έλεγα κι εγώ καποτε στην κνε που ήμουν- αυτό το καημένο το υποκείμενο της πολιτικής, ο λαός δηλαδή, τι ρόλο παίζει? να επιβεβαιώσει τις θεωρίες μας ή τα όνειρα για το μέλλον του?
Αγνή
10-06-2011 @ 15:19
Γιάννη είσαι από του πιο άξιους και πηγαία ευγενικούς συνομιλητές που έχω συναντήσει εδώ
οσο για τη θεωνα....παρτη μουτσο στο σαπιοκαραβο
είμαστε κομμάτι από το λαό και μοιραζόμαστε τις τυχες του
έχοντας δώσει 3 φορες πίσω στον λαό την περιουσία πού "μας" έδωσε

::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.::
χαχαχαχαχχαχχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
montekristo
10-06-2011 @ 15:56
τι έγινε υστέρω? πως απο εδώ? ::smile.::
όποτε το σκας από την νευροκλινική έρχεσαι να συνεισφέρεις εδώ το κατιτίς σου...εντάξει κατανοητό
αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται να αποζητάς τόσο την περιφρόνησή μου
σε καυλώνει ε? πέστο, θα ξαλαφρώσεις χαχαχαα
μην τα κρατας μέσα σου αυτά

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο