Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Αδειάζουν οι πλατείες
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130610 Τραγούδια, 269428 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Αδειάζουν οι πλατείες
 ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ!!!
 
Άρχισε η αποχώρηση, από την πλατεία,
έδωσε κρυφή εντολή, όλη η πλουτοκρατία,
αποχώρησαν, οι Ισπανοί αγανακτισμένοι,
έφυγαν με την ουρά στα σκέλια, οι καημένοι.
-
Το σύστημα τους απέσυρε, πάνε για το σπιτάκι,
πεθύμησαν τον καναπέ, το τάβλι, το χαρτάκι,
για πρώτη αυθόρμητη φορά, καλά τα καταφέρανε,
του καπιταλισμού όμως, δεν του την φέρανε.
-
Δεν ζει και ο Αντρέας, κάτι για να υποσχεθεί,
οι φωτογραφίες του όμως, παντού στην Αττική,
έξω όλα τα κόμματα, μας λένε οι Χρυσαυγίτες,
φωτιά εις τους κομμουνιστές και στους Παμίτες.
-
Είναι πολύ επικίνδυνοι, θέλουν να οργανώσουν,
το κίνημα να μην ωριμάσει κι όλους μας εξοντώσουν,
σκεφτείτε τους εργάτες, να έχουνε τον πλούτο,
στους καπιταλιστές ευθύς, θα δώσουν μέγα σούτο.
-
Να μην σκεφθεί κανείς, πως εκεί είναι η λύση,
να δεχθεί τους εκβιασμούς και να προσκυνήσει,
να εξαερωθεί η αγανάκτηση, χωρίς ανατροπές,
γι αυτό το νου του νάχει, ο κάθε ένας λακές.
-
Να μην αποκαλύψουν, πως φταίει ο καπιταλισμός,
πως σάπισε το σύστημα, ας γίνει κι αγιασμός,
να μην αντιληφθεί κανείς, για πού πάει το πράμα,
πρέπει όλοι να δεχθούνε, να ζήσουν ένα δράμα.
-
Μα έλα που οι εκβιασμοί, στο ΠΑΜΕ δεν περνάνε,
με γενική απεργία οι εργάτες στις 15 ΙΟΥΝΗ απαντάνε,
ελάτε στην Ομόνοια εργαζόμενοι, εκείνη την ημέρα,
κοντά μόνο στην τάξη του, ο εργάτης παίρνει αέρα.
-
Να μην δουλέψει τίποτα, τα πάντα να νεκρώσουν,
την δύναμη της εργατιάς, οι πλούσιοι ας την νοιώσουν,
και η κομμουνιστική πρωτοπορία, μπροστά ας μπει δυναμικά,
χωρίς εσένα γρανάζι δεν γυρνά, εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά,

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 33
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά,Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

ΜΗΝ ΚΛΑΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΣΕΝΑ.
 
Nikos Krideras
09-06-2011 @ 12:08
Ε βρε Καραμάνε και σύ τετραήμερο είναι παρασκευή Σαββατο Κυριακή Δευτέρα από τρίτη τα ξαναλέμε ::yes.:: ::yes.:: ::yes.:: και κατι ακόμα το κρατος παρακαλάει να γινεται δυό φορές τη βδομαδα απεργία
ξερεις ποσα γλυτώνει Χρήστο αν τα συλαλητηρια γινονταν τα απογεύματα ή και τα βράδια θα παθαιναν δυό κακά οι κυβερνώντες και θα μας πληρωναν και θα μας φοβοντουσαν γιατι δεν θα είμασταν
10 20 χιλιαδες αλλά 200 σιες
ΛΥΔΙΑ_Θ
09-06-2011 @ 11:51
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΗΣΤΟ ::love.:: ::love.:: ::love.::
iraklisv
09-06-2011 @ 12:00
Γεια σου Χρήστο.

Στην τέταρτη στροφή μας λες να σουτάρουμε τους καπιταλιστές και να πάρουν το χρήμα οι εργάτες, δηλαδή τι θα κάνουμε αντικατάσταση προσώπων?

Ναι στον αγώνα αλλά δεν χρειάζονται φίλε μου σημαίες.
Έχουμε μια για όλους και είναι αρκετή

Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα αλλά αυτό δεν μου στερεί το δικαίωμα να αγωνιστώ

Δεν θέλω να γράψω πολλά την καλησπέρα μου.
ΚατεριναΘεωνα
09-06-2011 @ 12:16
έξω όλα τα κόμματα, μας λένε οι Χρυσαυγίτες,
φωτιά εις τους κομμουνιστές και στους Παμίτες.


η διαφορα σας απο τους χρυσαυγιτες ειναι οτι εκεινοι μαζευουν στους κολπους τους καθε απογοητευμενο μαλακα και τον μαθαινουν να εκτονωνεται δερνοντας

κατα τ αλλα τις ιδιες παρωπιδες φορατε
και μιλαω βεβαια για το σημερινο κκε κι οπως το εχετε καταντησει........γιατι τους πραγματικους αγωνιστες (οσους απ αυτους υπαρχουν ακομα βεβαια τους σεβομαι)ειτε συμφωνω ειτε οχι μαζι τους.
-
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
09-06-2011 @ 12:35
Αυτοί τα καταφέρανε (στην Ισπανία, γιατί εδώ συνεχίζουμε) καλά για πρώτη φορά όπως λες.
Πάλι καλά που έχουμε όλοι οι εργάτες εσάς που του τη φέρατε του καπιταλισμού.
Μη τα βάζεις με τους χρυσαυγίτες, και οι δικοί σας αναρχικοί ίδιες πρακτικές χρησιμοποιούν.
ergas
09-06-2011 @ 13:07
Συγνώμη που θα απαντήσω προσωπικά αλλα την βλακεία δεν την αντέχω...και μην νομίζετε πως σας κάνω τον έξυπνο..ουτε σας λέω βλάκες...όμως 1)βρε Niko kridera πιστεύεις ειλικρινά πως όλοι εκείνοι που φοβούνται να απεργήσουν και κατεβαίνουν τα απογεύματα στις πλατείες γιατί έτσι τους βολεύει,είναι σε θέση να τρομάξουν την πλουτοκρατία;2)φίλε iraklisv εγώ αλλό καταλαβαίνω...απο τους στίχους...όχι να αλλάξουν τα πρόσωπα...αλλά να πάρουν την εξουσία οι καταπιεσμένοι,οι εκμεταλλευομένοι,οι αδικημένοι...οχι για να κάνουν τα αφεντικά στην θέση των παλιών αφεντικών ...αλλα για να τα καταργήσουν...και αυτο θέλει οργάνωση και κόμμα!3)ΚατερίναΘεωνά μήπως μας αδικείς οταν μιλάς για ίδιες παρωπίδες με τους φασίστες...ο εγωισμός είναι άσχημο πράγμα...μήπως φοράς εσύ τελικά παρωπίδες που σε εμποδίζουν να δεις αυτό που βλέπουμε εμείς...ξέρω είναι δύσκολο αυτούς που χλεύαζες μέχρι χτες να τους πεις πως "παιδιά είχατε δίκιο"4)ΓΙΑΝΝΗ Κ έλεος...τι σχέση έχουμε εμείς με τους λεγόμενους "αναρχικούς-αντιεξουσιαστές"...και για το άλλο που λες...δεν είπαμε "πως του την φέραμε του καπιταλισμού" ,ομως πάλι καλά που υπάρχουμε και εμείς και εχουν οι εργάτες μια ελπίδα!
yiannistellidis
09-06-2011 @ 13:12
geia sou file xristo!

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=157162

::up.:: ::up.:: ::up.::
Nikos Krideras
09-06-2011 @ 13:38
ergas φίλε μου οταν ο άλλος χρωστάει και της μιχαλούς και δεν εχει τσιγάρο δεν τον νοιάζει ή απεργία τον νοιάζει το μεροκάματο και βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω για να μην γίνονται πορείες και συγκεντρώσεις το απόγευμα εγω πιστευω πώς οι απεργίες
ευνοουν την εξουσια και τα τσιρακια τους τους συνδικαληστές
ΚατεριναΘεωνα
09-06-2011 @ 13:49
λεύει,είναι σε θέση να τρομάξουν την πλουτοκρατία;2

αυτο ειναι ωχ αδελφισμος

υστερα ergas που ειδες ποιους χλευαζα μεχρι χθες??????

ομως επειδη πρεπει να φυγω τωρα αν μπορεσω θα σας απαντησω με κειμενο στη σελιδα μου μετα τις 12 το βραδυ
ergas
09-06-2011 @ 13:51
Αν οι απεργίες ευννοούν την εξουσία των πλουτοκρατών,τότε γιατί τις συκοφαντούν,τα ΜΜΕ που τους ανήκουν και εκθειάζουν το "κίνημα της πλατείας";γιατί τα αστικά δικαστήρια τις βγάζουν συνέχεια παράνομες και καταχρηστικές;Kαι οι συνδικαλιστές δεν όλοι το ίδιο...οι γενικεύσεις τέτοιου είδους είναι φασισμός,δεν είναι όλοι εργατοπατέρες και ξεπουλημένοι...κάποιοι στο παρελθόν έδωσαν και την ζωή τους,να μην το ξεχνάμε
Αλντεμπαράν
09-06-2011 @ 13:51
ακόμα και αν αδειάσουν οι πλατείες εσείς ποτέ δεν θα έχετε λαϊκό έρεισμα

μικροαστοί βολεμένοι δημοσιουπάλληλοι (4%) ,επαρχιώτες εργολάβοι οικοδομών-δημοτικών αρχαιρεσιών(4%) συνταξιούχοι της Αντίστασης(0,5%), 1-2 οικοδόμοι(ιδεαλιστές-ελπίζω δηλ.)και συνδικάτα σαν τον άγραφο(2%) κληρονόμοι της πατρικής κκεφροσύνης(2%),νοικοκυρές πού τους κάηκε το παστίτσιο την προτεραία των εκλογών και ρίχνουν αντιδραστική ψήφο(0,5) συν 0,5 φοιτητική ρέφλα: 14% . Βάλε και και αψυχολόγητους-αγωνιστές του πολυτεχνείου 16 άντε σου δίνω 17%.

Στο τέλος τάζουνε θέσεις και μισθουλάκους σε πολλούς απ΄'αυτούς και πέφτει διαρροή στα μεγάλα κόμματα και δέκα ψήφοι μετανοίας της τελευταίας στιγμής στην άκρα αριστερά 'η στο κόμμα κηνυγών , ιδού το αιώνια συμπαγές 10 %


πού είναι το λαϊκό έρεισμα;;;

ο κόσμος σας περιόρισε στην ομόνοια;γιατί;
monajia
09-06-2011 @ 13:53
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ......

::hug.:: ::hug.:: ::hug.::
ΠΑΠΑ-ΡΙΜΑΣ
09-06-2011 @ 13:57
το ΚΚε πάσχει απο το λεγόμενο σύνδρομο της αντιδιαμετρικά λάθος προτεραιότητας δλδ κάνει τον μάγκα όταν πρέπει να κάνει τον μακάκα και τον μακάκα όταν πρέπει να κάνει τον μάγκα,έτσι δεν γίνεται δουλειά, δεν θα κάτσω να αναφέρω τα ιστορικά τους λάθη τα ξέρουν οι ίδιοι καλύτερα από μένα,θα αναφέρω μόνο το τελευταίο που είναι επίκαιρο, το ότι βάζουν τις νεφελώδεις ουμανιστικές τους θεωρίες μπροστά από το πρόβλημα της εγκληματικής γκετοποίησης της αθήνας και άλλων πόλεων ,αυτή τους η στάση έχει ΕΞΟΡΓΙΣΕΙ τον καθημερινό πολίτη που μπορούσε έστω και μία φορά να εμπιστεύοταν το ΚΚΕ με την ψήφο του αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει,και πως να εμπιστευτείς ένα κόμμα που έχει για αρχηγό ένα ανοργασμικό πολιτικό ζόμπι ,μόνο και μόνο γιατι κρατάει τις ισσοροπίες αλλιώς θα φαγωθούν μεταξύ τους,κρίμα που ίσως η μεγαλύτερη μου συμπάθεια μέσα από τον κοινοβουλευτικό χώρο η Λιάνα η Καννέλη ανήκει σ αυτό το κόμμα

ΥΓ το κκε πλέον δεν είναι ο μοναδικός σημαιοφόρος του αντιευρωπαισμού,ήδη στην κοινωνία υπάρχει(ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) μια διάχυτη ευρωαποστροφή
ergas
09-06-2011 @ 14:51
ΠΑΠΑ-ΡΙΜΑ...και εγώ εκτιμώ την Λιάνα...ξέρεις γιατί;επειδή κάνει...αυτό που δεν κάνεις εσύ!Βλέπεις αυτή υπερασπίζεται ξεκάθαρα και αποφασιστικά τις ίδιες θέσεις...με αυτή την συντρόφισσα που εσύ χαρακτηρίζεις "ανοργασμικό πολιτικό ζόμπι".Οσο για τις "νεφελώδεις ουμανιστικές θεωρίες" το μόνο που 'χω να πω είναι η διατύπωση μιας απορίας,που ήσουνα εσύ και οι όμοιοι σου οταν το ΚΚΕ,η ΚΝΕ και αλλες οργανώσεις διαδήλωναν στους δρόμους ενάντια στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις του ΝΑΤΟ,της ΕΕ,των ΗΠΑ σε διάφορες χώρες, που προκάλεσαν και προκαλούν κύματα προσφύγων και μεταναστών που κατακλύζουν το κέντρο της Αθήνας μετατρεποντάς το σε γκέτο;Υποθέτω πως ήσουν σε κάποιο πεζοδρόμιο...και κοίταζες περιφρονητικά αυτούς που διαδηλώνουν,λέγοντας "τι με νοιάζει εμένα τι γίνεται εκεί...εγώ έχω άλλες ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ"...όμως υπάρχουν και κάποιες συνέπειες στην καθημερινότητα μας...δεν νομίζεις;
Oσο για σένα Αλντεμπαράν...και συ θα ακολουθήσεις...αυτούς που είναι στην ομόνοια...γιατί όσες αλήθειες και αν κάψουν στο φώς δεν βάζουν φωτιά!
Αλντεμπαράν
09-06-2011 @ 14:58
ναι είναι ωραία να ανήκεις κάπου και να διαδηλώνεις,ιδιαίτερα όταν θέλεις να υπερασπιστείς την υπόσταση σου ως ομαδοποιημένου εξαρτήματος. Άλλοι από τον καναπέ, άλλοι από τα πεζοδρόμια. Δεν κάνει καμιά διαφορά, όταν κάποιος κρατά μια ντουντούκα στην κορυφή της πορείας.

να! Άλλοι μπαίνουν στον προσκοπισμό ας πούμε.

._
ergas
09-06-2011 @ 15:12
δεν είμαστε στρατιωτάκια...είμαστε στρατευμένοι ,συνειδητοί αγωνιστές!
δεν είμαστε κουρδισμένοι,είμαστε ρυθμικοί!
δεν είμαστε φανατισμένοι,είμαστε έντονοι!
Αν σε ενοχλεί αυτό...δικαίωμα σου...εγώ απλά θα σου πω Ξύδι!
Ακου εκεί πρόσκοπος!χαχα
montekristo
09-06-2011 @ 15:20
την ώρα που οι άλλοι κάνουν στρατιωτικές ασκήσεις στα πλαίσια του νάτο καταστολής των διαδηλώσεων και που προχωράνε στο μεσοπρόθεσμο ακάθεκτοι και επιθετικά, εμείς καθόμαστε και συζητάμε για το αν οι αγανακτισμένοι ή το κκε την έχει πιο μεγάλη
εύγε μας

http://www.apn.gr/news/nea/askhsh-katastolhs-diadhlwsewn-stratou/
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=283155
ergas
09-06-2011 @ 15:27
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6081839
http://www1.rizospastis.gr/page.do?pageNo=1
στίχος
09-06-2011 @ 15:26

..με Μόντε......αυτή η αιώνια διχόνοια είναι η καταστροφή μας..
montekristo
09-06-2011 @ 15:34
το σύστημα δεν πάσχει από την διαφθορά, η διαφθορά είναι το συστατικό στοιχείο του, το αίμα του, η ανάσα του, το οξυγόνο του
ζει από αυτήν, όπως ζει από την εκμετάλλευση, το ψέμα και την κοροϊδία, από τις ιεραρχικές σχέσεις, την αποξένωση των ανθρώπων, τον πόλεμο ...
απέναντι σε ένα τέτοιο σύστημα εμείς ή θα ακολουθούμε μιμητικά τα προστάγματα τους όπως οι μαιμούδες στο κλουβί που τους κάνουν πειράματα συμπεριφοράς ή θα αντιτάσσουμε την περιχαράκωση μας στο όνομα της κατοχής της αποκλειστικής αλήθειας από την πάρτη μας
δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε????
arpistre
09-06-2011 @ 17:24
ίσως υπάρχει κάτι απλό,
αλλά κάπως άβολο, γιατί δεν περιλαμβάνει ούτε καναπέ, ούτε πληκτρολόγηση,
ούτε κλισέ αλληλοκατηγόριας
υπάρχει το να βγούμε αποφασισμένοι και ενωμένοι στο μίνιμουμ που θέλουμε όλοι
κανονικά σήμερα, θα έπρεπε κάθε πλατεία και κάθε γειτονιά αυτής της χώρας να τραντάζεται από το βήμα των ποδιών μας
κανονικά οι θεοί θα έπρεπε να κουφαθούν από την κραυγή της επιβίωσής μας
όξω το δουνουτού, όξω οι τράπεζες όξω η εε, δε χρωστάμε, δεν πλερώνουμε
ποιος θα διαφωνούσε μ' αυτά;;
είναι κρίμα όμως, που ενώ η ιστορία μας θέλει μαζί, προτιμάμε να αναλύουμε τις θεωρητικές διαφορές μας και να "χτίζουμε" τον κόσμο που θα θέλαμε, ενώ μας τραβιέται το έδαφος..
και το βρίσκω γελοίο πια, τώρα που χρειάζεται δράση και συντονισμένη μάλιστα, τώρα να καθόμαστε να τις μετράμε, όπως λέει κι ο μόντε παραπάνω
δεν αναρωτιέστε γιατί τόσον καιρό η συζήτηση αυτή δεν είχε ανοίξει;;
δηλαδή να πω εγώ στο παιδί μου αύριο ότι "ξέρεις, όταν σου γαμούσαν το μέλλον, εμένα με απασχολούσε ο σταλινισμός.."
λυπάμαι, γιατί ο ένας είναι αλληλένδετος με τον άλλον, αν ο ένας κάνει λάθος, τις συνέπειες τις υφίσταται και ο άλλος
και ο ατομισμός είναι ένα μεγάλο παραμύθι
και σ' αυτή την κοινωνία είμαστε το φρένο του διπλανού μας
τέλος πάντων, δεν έχει νόημα..
αλλά πάντως, έτσι για να μπαίνει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του
και επειδή πρόκειται να πέσει πολύ το ηθικό του κόσμου τις επόμενες μέρες
καλό θα είναι, όταν αντιλαμβάνεσαι την σημασία της ιστορικής στιγμής, να μετράς και αν η πλάτη σου αντέχει το βάρος της
ειδάλλως, καλύτερα να μασάς που λένε, παρά να μιλάς..
κρίμας που τα γράφω όλα αυτά στη σελίδα του μπουχέσα
αλλά δε βαριέσαι, δε θα καταλάβει χριστό αυτός..
Μπούρμπουρ Λίθρας
09-06-2011 @ 17:58
Άμα είναι να βγούμε στον δρόμο για τον σοσιαλισμό αγκαλιά με την διαφθορά,ή τον φιλευθερισμό παρέα με την φτώχεια και τον κομμουνισμό παρέα ένα ίδιο με τον φασισμό και ποιός πρέπει να έχει τα μέσα παραγωγής βράστα και χεθστα.Τα είδαμε όλα τα συστήματα και τι σκατά κουβαλάνε πάνω μας.

το ζητούμενο όμως είναι ότι

Η οικονομία είναι το σύμπτωμα
Και η δημοκρατία αυτή όπως λειτουργεί είναι η αρρώστια.

Για αυτό και οι αγανακτισμένοι μπορεί να έχουν το ανεδαφικό και ουτοπικό αίτημα''Άμεση δημοκρατία τώρα'' αλλά έχουν στοχεύσει πολύ σωστά αν και διαστρεβλωμένα την Δημοκρατία,την δικαιοσύνη και τις χαμένες αξίες που θα έπρεπε μέσω αυτών να πρεσβεύονται.

χωρίς δικλείδες ασφαλείας δεν γίνεται τίποτα.

Αλλά εδώ δεν θα ακούσεις συζήτηση
για νέο σύνταγμα,για το πώς πρέπει να εφαρμόζεται η δικαιοσύνη,αν θέλουμε δημοψήφισμα και τι είδους να είναι αυτό.
Για πόσο μερίδιο του χρέους είναι απεχθές και αν πρέπει να γίνει επιτροπή λογιστικού ελέγχου.

Παρά μόνο ανελέητες πίπες με ξύλινη γλώσσα
για τον εργάτη εκείνο,τον εργάτη τάλλο
λες και δεν είμαστε πρώτα απ'ολα πολίτες
με δικαιώματα και υποχρεώσεις
και ελευθερίες που αφαιρούνται λίγο λίγο
σιγά σιγά

Και για να τελειώνουμε αυτές τις ανελέητες πραγματικά πίπες
για τον εργάτη που κατά το ΚΚΕ είναι σαν το σκυλί τους που εκπαιδεύουνε σε εκπομπές στο σκαι
Κάθε επιχείρηση κοιτάει το μέγιστο περιθώριο των κερδών της
ανεξαρτήτως αν είναι ιδιώτης ή ο καραμάνος ο ίδιος το αφεντικό.
Δεν χρειάζεται να έχει κανένα χρώμα ο εργάτης για να απαιτεί τα δικαιώματα του και βέβαια να μην πιστεύει κανένα παπάρι που του το παίζει καλό κράτος ότι αν είναι το αφεντικό αυτός θα τον έχει στα ώπα ώπα. Μια ματιά στα άρθρα για την τυποεκδοτική τους και πήρες πρέφα τι γίνεται.Κάποτε πριν την κρίση λέγανε 1200 ευρώ κατώτατος μισθός τόσο ανεδαφικό και άπιαστο που κοροιδεύανε την ζωή μας και την νοημοσύνη μας μαζί πουλώντας μας όνειρο για ψηφαλάκια όταν και με 100 ευρώ θα είμασταν ευχαριστημένοι.

Και αυτό που γίνεται τώρα είναι μια κινητοποίηση γενικότερα της αριστεράς ενόψει κρίσιμων εξελίξεων όπως διάβασα στα επίκαιρα(δεν γράφει τι ακριβώς..εκλογές ίσως; δεν ξέρω).
Έπεσε σήμα δηλαδή από περισσό να κινητοποιηθούν τα ''συνειδητοποιημένα'' στρατιωτάκια ενόψει εξουσίας.

Επιλεκτική όραση δηλαδή και στα συγκαλλυμένα παπάρια τους
(για αυτό και η τόση χαρά για την Ισπανία τα κοράκια..)

κρα κρα κρα
arpistre
09-06-2011 @ 18:09
μπουρμπουλίθρα το κκε δεν είναι κόμμα εξουσίας, τη συνδιαχείριση θέλει.. γι' αυτό μαντρώνει τους πιστούς του
ναι, νομίζω και εγώ ότι επίκεινται εκλογές, αφού όμως θα έχει καμφθεί το ηθικό των "αγανακτισμένων",
ώστε να πάμε ανεμπόδιστα σε μια κυβέρνηση που θα αποτελειώσει τις εκκρεμότητες που θα αφήσει ετούτη..
και οι αμεσοδημοκρατικές ζυμώσεις θα παραμείνουν ένδοξο παρελθόν στις περγαμηνές των αυριανών εξουσιαστών
αυτός ο λαός δεν είναι έτοιμος ούτε για εξέγερση, ούτε για ενωτική δράση
αυτός ο λαός είναι θραύσματα ανθρώπων που βλέπουν σε ελάχιστη εμβέλεια,
με ότι μάτια τους έχουν απομείνει..
montekristo
09-06-2011 @ 18:30
κι αυτός ο λαός όμως, ξέρει να γίνεται θεριό όσο κανένας άλλος
ας μην προλέγουμε...
χρηστος καραμανος
10-06-2011 @ 00:24
ΟΣΟ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΟ ΚΚΕ, ΤΟΣΟ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΤΣΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ!!!ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥ!!!
Ιχνηλάτης
10-06-2011 @ 03:42
Η arpistre μίλησε για ενότητα και σωστά μίλησε! Ενότητα του λαού, για να επιτύχει κάτι, τέλως πάντων, ενάντια στα καταπιεστικά και αντιλαικά συστήματα, που κυβερνούν!
Και σας ρωτάω: Είναι δυνατόν το ΚΚΕ να συμφωνήσει για οποιδήποτε θέμα, με οποιονδήποτε φορέα, με οποιοδήποτε άλλο κόμμα, με οποιονδήποτε λαό;
Εδώ μια φορά αντέδρασε αυθόρμητα (πέστο!), ακομμάτιστα (ξαναπέστο), αυθεντικά σαν λαός, ο λαός
και το ΚΚΕ βρέθηκε απένατι στους συμπολίτες, επειδή το κόμμα και η αρχηγός δεν έδωσε εντολή! Μην και τους πάρουν την προνομιούχο πρωτιά! των επαναστάσεων! "Μόνο με το ΚΚΕ θα επαναστατήσουμε σωστά" λέει ο Καραμάνος!
"Μονο το ΚΚΕ έχει δίκιο και ξέρει τα συμφέροντα του εργάτη"!
"Δεν μπορώ να ανεχτώ την βλακεία (με τα λεγομενά σας)" λέει ο ergas!!!!
Ο άλλος ο άγραφος τρείς φορές με είπε φασίστα, επειδή δεν συμφωνώ μαζί του! (Εμένα φασίστα!!! :-) )
Τι λέτε ρε παιδιά! Πολύ ψηλά τον πήρατε τον αμανέ! Ποιοί νομίζετε οτι είστε; Ετσι θα πείσετε τον λαό για τις καλές προθέσεις σας; Αλλά όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά! Τα έργα και τις ημέρες σας ο κόσμος τις ξέρει! Οπως και όλων αυτών που κυβέρνησαν! Και γι αυτό ξεσηκώθηκαν! Αν είστε φιλολαικό κόμμα και φιλοεργατικό, όπως λέτε, κρατήστε την ιδεολογία σας και τα πιστεύω σας μια φορά στο συρτάρι και ΣΕΒΑΣΤΗΤΕ το τεράστιο πλήθος του λαού που βγήκε στους δρόμους! Σταθήτε μια φορά, πίσω του! που κανονικά εκεί είναι η θέση των κομμάτων! Εσείς, υπονομεύσατε την φωνή του λαού και για πρώτη φορά συμφωνήσατε με ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ κλπ. Ο καθένας για κομματικό και μόνο όφελος!
Ιχνηλάτης
10-06-2011 @ 03:50
Εσύ Καραμάνε πανηγύριζε που οι συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα φθίνουν! Πανηγύριζε και σήκωσε το χέρι σφιγμένο σε γροθιά φωνάζοντας venzeremos!
Παναθηναικός- Ολυμπιακός 1-0 δεν είναι τα δικαιώματα του λαού!
Α ρε έρμε! Σε πέντε αυτοκίνητα χωράει η ιδεολογία σας! Και θέλετε να επιβάλετε και την γνώμη σας! Και λέτετους άλλους βλάκες και φασίστες! Βγάλτε τις πεντ έξι σκούφιες σας και βαρα με!
Ιχνηλάτης
10-06-2011 @ 05:10
http://www.tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CE%BF-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%AF%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82

Τον Χρόνη Μίσσιο απο τα Ποταμούδια της Καβάλας τον ξέρετε;
Συγγραφέας, αγνός αγωνιστής, μέλος του ΚΚΕ για πολλά χρόνια!
Τα 34 της ζωής του, τα πέρασε στις φυλακές, στις εξορίες, στα Μακρονήσια, αγωνιζόμενος κάτω απ` τις γραμμές του κόμματος που τον καθοδηγούσε.
Μέχρι την στιγμή, που κατάλαβε, οτι το κόμμα τον καθοδηγούσε μεν τον χρησιμοποιούσε δε, για να περάσει τις γραμμές του!
"...δυό βδομάδες είχαμε να βάλουμε ψωμί στο στόμα. Απο την απεργία πείνας, άρχισαν τα δόντια μου να πέφτουν στα καλά καθούμενα. Δεν κουνιόμουνα για να μην χάσω δυνάμεις! Ο αριστερός μου όρχις είχε κατέβει και κρεμμόταν πρησμένος απο τα χτυπήματα των δεσμοφυλάκων. Μια μέρα μπήκαν μέσα (οι δεσμοφύλακες) και με την βία μας άνοιξαν το στόμα και μας ανάγκασαν να πιούμε ολόκληρες κανάτες γάλα! Το γάλα αποροφήθηκε αμμέσως απο το άδειο μου στομάχι, προτού καταλάβω καλά καλά τι γινόταν! Την άλλη μέρα λάβαμε μήνυμα σπο τον σύνδεσμο του κόμματος, πως όταν θα μας ξαναταίζαν με την βία τροφή, να την ξερνούσαμε αμέσως για να συνεχίσουμε την απεργία πείνας! Λες και τα στομάχια μας που απο την πείνα δούλευαν σαν σφουγγάρια, θα προλάβαιναν να βγάλουν την τροφή!"
Χαμογέλα ρε! Τι σου ζητάω!
Μετά απο κάτι τέτοια ανθρωπιστικά του κόμματος, ο Χρόνης Μίσσιος εγγατέλειψε, οχι την αριστερή ιδεολογία του, αλλά το κόμμα που κατά την γνώμη του τον χρησιμοποίησε χωρίς καμμιά ουμανιστική διάθεση!
Ξέρω! Στο επόμενο δευτερόλεπτο, θα τον πείτε προδότη!
Εγώ τον λέω αγνό εκφραστή του απλού λαού, υπερκομματικό ανθρωπιστή και πραγματικό αγωνιστή!
arpistre
10-06-2011 @ 16:53
τώρα που τον ανέφερες, ήθελα να πω κάτι πολύ κακό για το τρίτο του βιβλίο, που ούτε τον τίτλο του δεν ήθελα να συγκρατήσω
όμως τα πρώτα του είναι αυτοβιογραφικά και ειδικά το "καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς" το διάβαζες και σε ταρακουνούσε στην κυριολεξία
οπότε, από σεβασμό, το κόβω..
Ιχνηλάτης
11-06-2011 @ 03:41
Είναι λιγάκι αθυρόστομος, αλλα είναι αγνός!
Πραγματικός κομμουνιστής και οχι σούργελο του συστήματος!
Τα έβαλε ακόμη και με την ηγεσία και τους καθοδηγητές, όταν κατάλαβε οτι ο ανθρωπισμός, δεν υπήρχε στα άρθρα του κόμματος! Βαθιά φιλόσοφος και με πραγματική αγάπη για τον κάθε άνθρωπο όπου κι αν ανήκει! Αν και δεν ζεί στην Καβάλα, είναι απο τα πιό σεβαστά πρόσωπα στην κοινωνία της περιοχής! Αποδεκτός απο όλους! Να τέτοιους ηγέτες χρειάζεται ο κόσμος! Αν έκανε κόμμα ο Μίσσιος (που τον γνωρίζω και προσωπικά) δεν υπήρχε περίπτωση να μην τον στιρίξω! Ακόμη και το γεγονός οτι το χάσμα μεταξύ εμού και του Μίσσιου, (ακόμη και για το κυνήγι) είναι αβυσσαλέο, παρόλα αυτά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω τον αγνό αγώνα του και να του βγάλω το καπέλο! Γιατί είναι αγνός, δίκαιος και ανθρωπιστής! Ας είναι καλά πρόσφερε πάρα πολλά στην κοινωνία!
χρηστος καραμανος
11-06-2011 @ 04:09
Ο Μίσσιος πήγε σπίτι του, αυτό λανσάρει σαν αντίσταση και σαν στάση ζωής στην νεολαία, ασχολείται με το κρασάκι του, και ψήφισε ΠΑΣΟΚ σύμφωνα με συνέντευξη του ίδιου στον Ιό της Ε.

ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΙΣΣΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ,ΕΚΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ,ΗΤΑΝ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΗΣ,(ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΦΗΝΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΑΝΕ,ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ)ΨΗΦΙΣΕ ΦΑΝΕΡΑ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΔΗΘΕΝ Η ΔΕΞΙΑ,ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΣΑΣ!!!
Ιχνηλάτης
11-06-2011 @ 04:38
Δεν σας το είπα! Τον βγάλανε προδότη! Ποιόν τον Μίσσιο, που τα τρία τέταρτα της ζωής του τα πέρασε στις φυλακές για το κόμμα σας! Επρεπε να πεθάνει μέσα στην φυλακή, νενέκος και ραγιάς του ΚΚΕ για να τον κάνετε μετα θάνατον ήρωα!
Ε οχι ρε! Είστε φασίστες απ` τους χειρότερους.
Αυτός είναι ο φασισμός!
Τι να πείς εσύ ρε Καραμάνο για τον Μίσσιο! Είσαι ελάχιστος μπροστά του. Και σαν αγωνιστής και σαν ιδεολόγος και σαν συγγραφέας (αν δεχεσαι αυτην την ιδιότητα).
Αν νομίζεις οτι κάνεις αγώνακαι οτι είσαι αγωνιστής υμνώντας το άθλιο κόμμα σου(την ιδεολογία άστην στην άκρη) με ποιήματα της οκάς απο το στιχοι είσαι γελασμένος ρε!
Εχεις ιδρώσει ρε ποτέ; Εχεις ματώσει; Αγωνιστές των γραφείων, που πάτε να βγήτε μπροστά στο ανάστημα του Μίσσιου!
χρηστος καραμανος
11-06-2011 @ 04:48
ΝΑΝΟΙ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΟΠΑΣΟΚΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΙΣΣΙΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΚΕ!!!ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ Η ΛΑΣΠΗ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ!!!ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΩΝΕΤΕ;

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο