Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Απολογισμός
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130638 Τραγούδια, 269439 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Απολογισμός
 Αυτό κι αν είναι είδηση: εκκαθαρίζοντας τον αλληλόχρεο λογαριασμό μου με τη χθεσινή μέρα, προέκυψε πιστωτικό υπόλοιπο υπέρ μου!
 
«Δε θέλω να με ειπούν αηδόνι»

Ποίηση: Βασίλης Ρώτας
Μουσική: Χρήστος Μεντής
Ερμηνεία: Θεοδώρα Μπάκα
Δίσκος: «Το Μουσικό Κουτί & άλλες μελωδίες» («Subways music» - «Εράτειο Ωδείο» - Σοφοκλής Σαπουνάς – «Massive Productions», 2008)

Δε θέλω να με ειπούν αηδόνι
κι ας μη με ειπούν κορυδαλλό•
μακάρι τζίτζικα, τριζόνι•
μακάρι, ακόμα, βάθρακο…

Μακάρι, ας μ’ εύρουν έρμο γκιώνη,
που κλαίει τον άσωτο καημό.
Το πως αγάπησα, μου σώνει•
μου σώνει, όπως κι αν το ειπώ.

Μακάρι, ας μ’ εύρουν έρμο γκιώνη,
που κλαίει τον άσωτο καημό.
Το πως αγάπησα, μου σώνει•
μου σώνει, όπως κι αν το ειπώ.

Το πως αγάπησα, μου σώνει•
μου σώνει, όπως κι αν το ειπώ.

___________________

«βάθρακο» = βάτραχο.
«άσωτο»: στο ένθετο φυλλάδιο του δίσκου αναγράφεται «άσωστον», δηλ. τον χωρίς σωτηρία (καημό).
«μου σώνει» = μου φτάνει, μου αρκεί.
«μου σώνει, όπως κι αν το ειπώ.»: στο φυλλάδιο του δίσκου αναγράφεται «μου σώνει κι όπως ναν το ειπώ.».



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 16
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
Αλντεμπαράν
13-06-2011 @ 08:35
Δεν του το είχα του Ρώτα. Είναι πολύ όμορφο.
Γιατι δεν βάζεις κάτι δικό σου; Γράφεις εκφραστικά.
Amsterdemon
13-06-2011 @ 08:49
Όχι, μη βάζεις δικό σου. Λυπήσου μας!
Εκφραστικέ τροχονόμε.
Αστρογιογγι
13-06-2011 @ 09:20
Εμενα παλι...μου προξενεις ξυνιλες...(δεν διαβασα τι γραφεις)
Ναι!
Πολυ καιρο σε περιμενα Ντενις...μια και εισαι ενα απο
τα παιδια που αφησαν να γιγαντωσει η Χιονατη
θα μου πεις..Βασιλη κανε ενα σχολιο για το πονημα μου
κι αστο...δεν μπορω ομως , ειδικα σε σενα...
Γραφεις Ομορφιες! ..αυτο μπορω να το πω
αλλα αφηνεις πισω σου ασχημιες...κι αυτο μπορω να το πω...και μεταξυ μας...επειδη ειναι ευθεια ¨¨η επιθεσ稨
εχεις το 51% των ευθυνων για οσα εχουν συμβει εδω μεσα τα τελευταια 7 χρονια...
Το 'ξερες οτι μια μερα με τις θεσεις σου καποιος θα σου ζηταγε τον ΛΟΓΟ , τον ποιητικο αν θελεις...
περιμενω να ακουσω τι θα μου απαντησεις...
γιατι Ντενις το Ηθικο μερος των στοιχων
περιμενει να καταλαβει γιατι επαιρνες η παιρνεις το μερος της Χιονατης , εκτος και εισαι ο Πριγκηπας της...οποτε
παω πασο...και μην μου γραψεις οτι αυτα πιστευεις...
Του Αγιου Πνευματος σημερα...
αν θες να πεις κατι πες το η κανε τον μαμακα...σορρυ.
φλοισβος
13-06-2011 @ 09:53
Εκπληκτική επιλογή Σάκη!
::up.:: ::up.:: ::up.::
Denis
13-06-2011 @ 11:35
Κοίτα, Βασίλη, ειλικρινά δε με χαλάει, που το σχόλιό σου δεν είναι σχετικό με την ανάρτησή μου και που, όπως γράφεις, δεν διάβασες τι γράφω... Από λόγους αρχής, ποτέ δεν υπέδειξα σε κανέναν, τι σχόλιο να κάνει... Καθένας είναι ελεύθερος να διαμορφώσει ελεύθερα το περιεχόμενό του... Ούτε ποτέ διανοήθηκα να διαγράψω άσχετο ή υβριστικό σχόλιο μέλους ή ν' αποκλείσω μέλος, ακόμα κι όταν, δικαίως ή αδίκως, άκουσα τα εξ αμάξης από μερικά από τα μέλη, όπως, καλή ώρα..., από σένα τώρα... Στη λεκτική βία, εντούτοις, πάντοτε στάθηκα σθεναρά αντιμέτωπος... Αρκεί να υπέπεσε στην αντίληψή μου και να 'χα χρόνο και δυνάμεις, ιδίως ψυχικές, για ν' ασχοληθώ... Όμως, καθένας που δημοσιεύει την όποια γνώμη του, επίσης κρίνεται απ' τους άλλους σχετικά με το κατά πόσον χρησιμοποιεί συνετά ή, αντιθέτως, καταχράται τη σχετική ελευθερία του...

Καλοσύνη σου ν' αναγνωρίζεις ότι γράφω ομορφιές, αν κι εγώ ο ίδιος, πίστεψέ με, έχω βάσιμους λόγους -κι όχι από υποκριτική ταπεινοφροσύνη...- ν' αμφισβητώ ότι γράφω ομορφιές...!

Μου αποδίδεις κατά το ήμισυ + την ευθύνη για τη γιγάντωση του ''φαινομένου'' με την κωδική ονομασία ''Χιονάτη'', που παραπέμπει, αν δεν κάνω λάθος, στην Αγνή...

Μου γράφεις ότι είναι ευθεία η επίθεση... Τί εννοείς μ' αυτό; Από ποιόν και σε βάρος ποιού, είναι η επίθεση; Για ποιά, συγκεκριμένα, επίθεση, μιλάμε;

Επίσης, γράφεις ότι πρέπει να λογοδοτήσω για τις θέσεις μου... Αλήθεια, ποιές είναι οι θέσεις μου σχετικά με την Αγνή; Μπορείς, σε παρακαλώ, να παραπέμψεις όσους μας διαβάζουν σε δημοσιευμένες θέσεις μου για τη συμπεριφορά της Αγνής;

Μου προσάπτεις ότι παίρνω το μέρος της Αγνής... Όμως, πρέπει να διευκρινίσεις, σε ποιές συγκεκριμένες περιπτώσεις δημόσιων αντιπαραθέσεων έγινε αυτό, γιατί κάθε περίπτωση, εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών και περιστάσεων που την συνοδεύουν, πρέπει, όπως όλοι αντιλαμβάνονται, να κρίνεται, κατ' αρχήν, χωριστά από τις υπόλοιπες...

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα: δεν είμαι, ούτε ήμουν, ούτε και φιλοδόξησα ποτέ να είμαι ο Πρίγκιπας της Αγνής... Επομένως, ουδέποτε δικαίωσα δημόσια την Αγνή λόγω ανήθικης εύνοιας προς το πρόσωπό της... Αντικειμενικά, είμαστε απλώς δύο διαδικτυακοί γνωστοί και τίποτε περισσότερο... Φίλοι, καλώς ή κακώς, δεν υπήρξαμε ποτέ, γιατί ποτέ δεν κάναμε τακτική παρέα κι εκτός διαδικτύου (μία και μόνη φορά ανταμωθήκαμε στο πλαίσιο συνάντησης των μελών της σελίδας) και δεν μιλάμε τηλεφωνικώς ή άλλως πως (ανταλλαγή άμεσων ή μη μηνυμάτων από τη σελίδα ή σελίδες κοινωνικής δικτύωσης)... Αυτά αποτελούν διαπιστώσεις, και μόνο, της αντικειμενικής πραγματικότητας, που κανείς δεν μπορεί ν' αρνηθεί...

Η δημόσια στάση μου στη σελίδα έναντι της Αγνής έχει δύο σκέλη: α) σχολιασμός των στίχων της. Εδώ, όλοι γνωρίζουν πως κατά καιρούς έχω μεν δημόσια εκφράσει την ευαρέσκειά, τον θαυμασμό ή και τον έπαινό μου για διάφορες προσπάθειές της, πλην όμως επανειλημμένα έχω επισημάνει, με παρρησία κι ανεξαρτησία σκέψης, κι ορισμένες, κατά την όχι αλάνθαστη, φυσικά, κρίση μου, αστοχίες της, από τις οποίες, μάλιστα, θα μπορούσαν να ωφεληθούν τόσον η ίδια, όσο κι αυτοί/αυτές που την διαβάζουν... Μάλιστα, Βασίλη, τα παλαιότερα μέλη, όπως κι εσύ, θυμούνται ότι είχα δημόσια, αλλά και κατ' ιδίαν, αποκρούσει τον δημόσιο ισχυρισμό της Αγνής, ότι συγκεκριμένες περιπτώσεις στίχων, που ανήρτησαν μέλη της σελίδας, συνιστούσαν δήθεν λογοκλοπή σε βάρος της...

Και β) δημόσια γενική συμπεριφορά της προς άλλα μέλη της σελίδας (διαδικτυακός βίος και πολιτεία). Στο μέτωπο αυτό, Βασίλη, δεν νομίζω πως έχω παράσχει ποτέ δημόσια ή κατ' ιδίαν θετική ηθική συνδρομή ή συμπαράσταση στην Αγνή, υπό την έννοια ότι απέφυγα να λάβω δημόσια θέση σχετικά με το αν είχε δίκιο ή άδικο στις αντιπαραθέσεις της με σένα κι άλλα μέλη... Μάλλον, αυτό δεν μου συγχωρείς, Βασίλη... Το ότι δεν την κατακεραύνωσα δημόσια, για να ησυχάσεις... Ε, λοιπόν, Βασίλη, απ' τη στιγμή και στο μέτρο που η Αγνή δεν μ' έθιξε προσωπικά, δεν είχα κανέναν λόγο να εμπλακώ σ' αυτές τις αντιπαραθέσεις, παίρνοντας το μέρος της μιας πλευράς και ρίχνοντας, μάλιστα, λάδι στη φωτιά... Δεκάδες άλλα μέλη επίσης απείχαν συνειδητά από μια τέτοια εμπλοκή... Τα μέλη, όμως, αυτά, Βασίλη, φαντάζομαι πως δεν διανοήθηκες να κατηγορήσεις, όπως, αντιθέτως, άδικα έπραξες εναντίον μου... Εκ των υστέρων, δε, αποδεικνύεται ότι όσοι απείχαμε, δικαιωθήκαμε, αφού, αν δεν σφάλλω, ορισμένες επίμαχες σελίδες, όπου είχαν εξελιχθεί οι αντιπαραθέσεις, απομακρύνθηκαν είτε από τη διαχείριση της σελίδας, είτε, πιθανόν, από τα μέλη που είχαν δημιουργήσει τα σχετικά νήματα (thread starters)... Επίσης, εκ της σιωπής μου σ' αυτές τις αντιπαραθέσεις, ιδίως, δε, στην πλέον πρόσφατη εξ αυτών, θα 'ταν λογικό άλμα να συμπεράνει κανείς, ότι δήθεν υπέθαλψα ή, πολύ λιγότερο, ενέκρινα ή επιδοκίμασα την όποια απαράδεκτη συμπεριφορά αποδίδεις στην Αγνή ή εκείνη σε σένα κι άλλους... Ο λόγος, για τον οποίο, μεταξύ άλλων, δεν έλαβα δημόσια θέση, είναι και διότι δεν γνώριζα και δεν γνωρίζω πλήρως τις περιστάσεις των μεταξύ σας παρεξηγήσεων, επειδή δεν είχα και δεν έχω τον χρόνο, ούτε τη διάθεση και τις δυνάμεις, να διαβάζω το καθετί σχετικό που γράφτηκε ή γράφεται, ώστε να διαμορφώσω ολοκληρωμένη αντίληψη και δίκαιη πεποίθηση για ό,τι είχε συμβεί ή συμβαίνει εκάστοτε... Κι εν πάση περιπτώσει, ρε Βασίλη, τις προσωπικές σας διαφορές θα πρέπει να τις λύνετε μεταξύ σας κι όχι να επικαλείσθε την ηθική στήριξη των άλλων και να προκαλείτε τον φατριασμό των μελών και τη διάσπαση της σελίδας σε στρατόπεδα και, μάλιστα, για αστείους λόγους, όπως είναι, συνήθως, και οι αφορμές των μεταξύ σας ανταλλασσόμενων ύβρεων... Κι ούτε έχω καμιάν όρεξη να παριστάνω τον δικαστή ή τον διαιτητή και να καταδικάζω τον έναν ή ν' αθωώνω τον άλλον ή ν' αποπειρώμαι να συμφιλιώσω τον τρίτο με τον τέταρτο κ.ο.κ. ... Λες κι έχει, άλλωστε, καμμιάν ιδιαίτερη βαρύτητα η δική μου γνώμη...

Επομένως, Βασίλη μου, συνειδητοποιείς, γιατί με εγκαλείς; Επειδή επιμένω να διατηρώ μια κάποια συμπάθεια για την Αγνή, παρόλο που εσύ και μερικοί άλλοι έχετε γίνει μπίλιες και παρόλο που εγώ δεν είχα καμία προσωπική, δημόσια ή ιδιωτική, αντιδικία μαζί της! Κι αν, καθ' υπόθεσιν, η Αγνή απρόκλητα καθύβρισε ή προσέβαλε εσένα ή οποιονδήποτε άλλον, αυτός, από μόνος του, είναι, τάχα, επαρκής λόγος για να την διαγράψω απ' τις συμπάθειές μου; Μα, βρε Βασίλη μου, όλοι σχεδόν οι φίλοι μας, εννοώ οι φίλοι, κι όχι απλώς γνωστοί, καθενός από εμάς, έχουν παρεξηγηθεί, ψυχρανθεί, διαπληκτισθεί, μαλώσει ή... μαλλιοτραβηχτεί μ' ένα σωρό άλλους ανθρώπους... Ε, λοιπόν, αυτός είναι λόγος επαρκής, για να παραγκωνίσουμε τους φίλους μας;! Επειδή τυχαίνει ή συμβαίνει, οι φίλοι μας να έχουν τσακωθεί μ' άλλους ανθρώπους; Έλεος, ρε Βασίλη! Νομίζω πως εμμέσως, πλην σαφώς, ασκώντας μου δημόσια πιέσεις να καταδικάσω την όποια συμπεριφορά της Αγνής, διεκδικείς λόγο στον καθορισμό του κύκλου των φίλων και των γνωστών μου! Ε, αυτό, όπως αντιλαμβάνεσαι, δεν μπορεί να γίνει ανεκτό... Κι εν πάση περιπτώσει, καθένας αποδέχεται τους φίλους και τους γνωστούς του όπως είναι, εφόσον τα όποια ελαττώματά τους, που έχουν επιπτώσεις στον ίδιο προσωπικά κι όχι στους άλλους, δεν του φαίνονται αφόρητα... Διαφορετικά, κανείς δεν θα 'πρεπε να 'ναι φίλος με κανέναν, αφού όλοι κι από κάποιο ''κουσούρι'' έχουμε...

Ελπίζω, τουλάχιστον, να εκτιμήσεις ότι δεν σε αγνόησα...

Υ.Γ.: 1) Παντελή, τόσο πολύ λάτρεψα αυτό το τραγούδι, που το 'κανα... δικό μου, κτήμα μου, και σαν τέτοιο το παρουσιάζω εδώ...
2) Μην ανησυχείς, Άμστερ, έχουσι γνώσιν οι... θύλακες... ::up.::
Αγνή
13-06-2011 @ 12:15
αγαπητέ Σάκη, υπέροχος ο Ρώτας σου
μιά απορία με απασχολεί, διά ποίας οδού συμπέρανες
πως το όνομα Χιονάτη παραπέμπει στην Αγνή και
ανάρτησες την απολογία σου;
Αγνή
13-06-2011 @ 12:43
Υ.Γ. ελπίζω να εκτιμήσεις ότι τέτοιους ...φίλους
δεν τους χρειάζομαι ::wink.::

Αστρογιογγι
13-06-2011 @ 13:27
Σ' ευχαριστω για την απαντηση Ντενις...
Τα παιδια που πηραν τοτε ισες αποστασεις
πηραν ισες μεχρι σημερα...και δικαιωθηκαν , ξερεις ποιοι...
το προβλημα μου ειναι οτι εδωσες στην Χιονατη
το νομικιστικο-ηθικο αποκουμπι , για να ζυγισει προς την μερια της , ο Νικολας το διωξιμο του Αγγελου.
Δεν ασχολουμε με τα υπολοιπα και το ξερεις...σιγα μην σε ενοχλουσα για το οτι συμβαινει...
απλα μεχρι σημερα παραμενει σαν κατακαθι η επιλογη σου...και δεν ξερω αν νοιωθεις δικαιωμενος...για την τοποθετηση σου...
η οποια βαρυνε προς την μια μερια...μια και ο λογος σου ηταν και ειναι ιδιαιτερα σημαντικος...
Παντα ειχα την απορια αν σε μπερδεψε...χα!
η προσπαθωντας να της απαντησεις εδινες ενα αλλο
μηνυμα ισως υποσυνειδητα...δεν ξερω...
συγνωμη για την παρεμβαση αλλα το κραταγα χρονια μεσα μου , δεν θα ξαναενοχλησω...
Denis
13-06-2011 @ 14:00
Λοιπόν, Αγνή, δεν τη γλιτώνουμε την ομαδική παράκρουση, μου φαίνεται! Ο Γιόγγι μού ζητάει τα ρέστα, επειδή αυτός τσακώθηκε δημόσια μαζί σου, γιατί ισχυρίζεται ότι τον προσέβαλες, κι εγώ δεν σου τραβάω τ' αυτί, λες κι είμαι ο... κηδεμόνας σου!

Κοίταξε, Αγνή, δεν μ' αρέσει να κρύβομαι πίσω απ' το δάχτυλό μου... Ο συνειρμός είναι, νομίζω, προφανής: το λευκό χρώμα της Χιονάτης παραπέμπει στην αγνότητα κι αυτή, ακουστικά, σε σένα, με δεδομένο, βέβαια, και ότι σχετικά πρόσφατα υπέπεσε στην αντίληψή μου, ότι τσακωθήκατε με τον Γιόγγι, τον Μόντε κι ίσως μερικούς ακόμα, που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή... Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι είχα ή έχω σαφή επίγνωση για την πλήρη έκταση της αντιπαράθεσής σας, αφού αυτή είχε απλωθεί σε περισσότερες ιστοσελίδες, που δεν είχα τη δυνατότητα να παρακολουθήσω στο σύνολό τους, παρά μόνον εν μέρει, εξ ου και δεν μπορώ να εκφέρω υπεύθυνη γνώμη... Δεν είχα καμμία πρόθεση να διαταράξω τη σχετική ηρεμία, που έτεινε ν' αποκατασταθεί μετά την -αυτοπροαίρετη κι όχι αναγκαστική ''εκ της διαχειρίσεως'';- διαγραφή των threads, που αναφέρω στο προηγούμενο σχόλιό μου... Αν επανέρχομαι σε δυσάρεστες καταστάσεις, αν και αφού πρώτος ο Γιόγγι άρχισε να φέρνει και πάλι στο προσκήνιο κάτι, που άφησε πίσω της η σελίδα, οφείλεται στο ότι εξαναγκάστηκα σ' αυτό, προκειμένου να υπερασπισθώ τον εαυτό μου από τις προφανώς άδικες κατηγορίες του σε βάρος μου... Κι ούτε με πειράζει ν' απολογούμαι σ' αυτο-εκτιθέμενους κατηγόρους... Κανένας δεν βλάπτεται δίνοντας πειστικές εξηγήσεις σ' όποιον επιχειρεί να τον ελέγξει αβάσιμα... Τώρα, αν έχεις τη γνώμη, Αγνή, ότι όποιος δεν είναι (θετικά) μαζί σου, είναι εναντίον σου, προσωπικά νομίζω ότι κάνεις λάθος...

Βρε παιδιά, είναι τόσο ανούσιες αυτές οι αντιπαραθέσεις... Μπορούμε να συνυπάρξουμε όλοι, έστω σε πρώτη φάση ή κι οριστικά, αν δεν γίνεται αλλιώς, ανεχόμενοι ή αγνοώντας ο ένας τον άλλον...

====================================================

Μα, βρε Βασίλη μου, γιατί να ξύνουμε παλιές πληγές;! Τί δουλειά έχει ο Άγγελος στη συζήτησή μας; Σάμπως και του Άγγελου, παρόλο που είχα τσακωθεί άσχημα μαζί του γιατί συχνά κι αποδεδειγμένα χρησιμοποιούσε καταχρηστικά και προσβλητικά ψευδώνυμα άνω των 40, δεν είχα, ταυτόχρονα, ΔΗΜΟΣΙΑ ζητήσει από τον Νικόλα να επαναφέρει και διατηρήσει τα ποιήματά του, αλλά ο ίδιος ο Άγγελος ζήτησε τότε τη διαγραφή του λογαριασμού του; Ή μήπως, εντελώς πρόσφατα, δεν υπερασπίσθηκα και πάλι, κατά τη συνείδησή μου, ορισμένους στίχους του, που ανέρτησε με νέα νικ, πράγμα που τα παλιότερα μέλη γνωρίζουν καλά; Ας τα ξεχάσουμε όλ' αυτά κι ας πάμε παρακάτω... Ωστόσο, κατανοώ τη στάση κι αυτών, ένθεν κακείθεν, που δεν διαθέτουν, βρε αδερφέ, ιώβειο υπομονή...
Αστρογιογγι
13-06-2011 @ 13:48
Ενταξει απο μενα ...
απλα ο τιτλος σου με παρεσυρε...
μου αρκει η Δημοσια τοποθετηση σου Ντενις...
Αγνή
13-06-2011 @ 13:52
με ενδιέφερε ο συνειρμός σου Σάκη, τα υπόλοιπα δεν με ενδιαφέρουν,
αν την βρίσκεις να απολογείσαι ή όχι γιά οτιδήποτε είναι δικαίωμά σου.
ως φαίνεται η διαγραφή του Αγγέλου ύστερα από την άμετρη κλωνοποίησή
του είναι το καινούργιο άλλοθι των ομόσταβλων φασιστακίων που απειλούν
και δέρνουν, αφού κάπως πρέπει να στηρίξουν την συμπεριφορά τους.
στο θέμα του τι είναι ανούσιο ή όχι, έχω να σου πω το εξής>
το όνομά μου ΔΕΝ είναι η καραμέλα σας και θα σε παρακαλέσω από δω και
στο εξής να αναφέρεσαι σε αυτό αξιοπρεπώς.
montekristo
13-06-2011 @ 14:30
ο άγγελος δεν χωρούσε εδώ ρε γιογγι, απλό είναι
όχι γιατί είναι κανένας ποιηταράς και οι άλλοι υποδεέστεροι, έχει ένα μοναδικό ταλέντο στην έκφραση δεν είναι αυτό όμως που τον έδιωξε από εδώ,
τον έδιωξε η μιζέρια και η υποκρισία
τώρα αν ο σακης κράτησε την άλφα ή την βήτα στάση δεν νομίζω ότι θα άλλαζε κάτι πάνω σε αυτό
Αγνή
13-06-2011 @ 14:42
όχι, δεν είναι μιζέρια και υποκρισία τα 40 ψευδώνυμα

είναι η περφάνεια των ποιητών του ιδρώ και του αιμάτου

ωωωωωωωωωω
montekristo
13-06-2011 @ 15:24
http://www.youtube.com/watch?v=sUtFFMalD2c
Αστρογιογγι
13-06-2011 @ 15:34
Μα δεν ειναι μονο ο Αγγελος Μοντε...ειναι πολλα τα παιδια
κολλησα λιγο κι εχεις δικιο δεν μου φταιει ο Ντενις ...
απλα νομισα οτι ειναι ο Πριγκηπας που ισως αν την χτυπουσε φιλικα στην πλατη ,
θα ξεκολλαγε το μηλο απ' τον λαιμο της , κι ισως ξυπνουσε απ' το ληθαργο...
και τοτε , ελπιδα θα μου πεις , θα νοικοκυρευε το σαιτ ...
prince philip
13-06-2011 @ 16:48
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο