Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Μια Ευγενικη Προσφορα Των Ειρηνηstas
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130672 Τραγούδια, 269443 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Μια Ευγενικη Προσφορα Των Ειρηνηstas
 ακομα πιστευετε οτι με την μουντζα θα αλλαξει κατι ?
 
Πρωθυπουργός :[B] Γιώργος Α. Παπανδρέου[/B]
Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης: [B]Θεόδωρος Πάγκαλος[/B]
Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών: [B]Ευάγγελος Βενιζέλος[/B]
Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (νέο υπουργείο): [B]Δημήτρης Ρέππας[/B]
Υφυπουργός Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Ντίνος Ρόβλιας, Παντελής Τζωρτζάκης

Υπουργός Εσωτερικών:[B] Χάρης Καστανίδης[/B]
Υφυπουργός: Πάρις Κουκουλόπουλος

Υπουργός Οικονομικών:[B] Ευάγγελος Βενιζέλος[/B]
Αναπληρωτής υπουργός: Φίλιππος Σαχινίδης, Παντελής Οικονόμου

Υπουργός Εξωτερικών: Σταύρος Λαμπρινιδης (ευρωβουλευτής)
Αναπληρωτής υπουργός: [B]Μαριλίζα Ξενογιαννακοπουλου[/B]
Υφυπουργός: Δημήτρης Δόλλης

Υπουργός Άμυνας: Πάνος Μπεγλιτης
Υφυπουργός: Σπηλιοπουλος Κωστας

Υπουργός Ανάπτυξης:
Αναπληρωτής υπουργός: Χαρης Παμπούκης, Σωκράτης Ξινίδης
Υφυπουργός: Θάνος Μωραϊτης

Υπουργός Περιβαλλοντος: Γιώργος Παπακωνσταντινου
Αναπληρωτής υπουργός: Νίκος Σηφουνακης
Υφυπουργός: Γιώργος Μανιατης

Υπουργός Παιδείας: Άννα Διαμαντοπούλου
Αναπληρωτής υπουργός: Φωφη Γεννηματά
Υφυπουργός: Έυη Χριστοφιλοπούλου

Υπουργός Υποδομων, Μεταφορων και Δικτύων: Γιάννης Ραγκούσης
Υφυπουργός: Γιάννης Μαγκριωτης

Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης: Γιώργος Κουτρουμάνης
Υφυπουργός: Γιάννης Κουτσούκος

Υπουργός Υγείας: Ανδρέας Λοβέρδος
Υφυπουργός: Χρήστος Αηδονης, Μάρκος Μπόλαρης, Μιχάλης Τιμοσιδης

Υπουργός Αγροτικης Αναπτυξης και Τροφιμων: Κώστας Σκανδαλίδης
Υφυπουργός: ΓΙάννης Δριβελεγκας

Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Μιλτιάδης Παπαιωάννου
Υφυπουργός: Γιώργος Πεταλωτης

Υπουργός Προστασίας του Πολίτη: Χρήστος Παπουτσής
Υφυπουργός: Μανώλης Όθωνας

Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού: Παύλος Γερουλάνος
Υφυπουργός Τουρισμού: Γιώργος Νικητιάδης

Υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος: Ηλίας Μόσιαλος

Η Κυβερνητική Επιτροπή αποτελείται από τους παρακάτω υπουργούς:

■Δημ. Ρέππας
■Χαρ. Καστανίδης
■Ευαγ. Βενιζέλος
■Μιχ. Χρυσοχοΐδης
■Γ. Παπακωνσταντίνου
■Άννα Διαμαντοπούλου
■Γ. Ραγκούσης
■Αν. Λοβέρδος
■Κ. Σκανδαλίδης
■Χρ. Παπουτσής



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 56
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

που ειναι η καλτσααααααα? ε?
 
ΛΕΩΝ54
17-06-2011 @ 03:52
Αλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Από αύριο αλλάζει η ζωή μας. Σωθήκαμε.!!!!!
monajia
17-06-2011 @ 03:45
ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ............
Ιχνηλάτης
17-06-2011 @ 04:44
Μα ούτε μία αλλαγή;;;!!!
Ούτε τον Πάγκαλο μπόρεσε να αλλάξει!
Τόσο αχρηστίλα και κοροιδία!
Θα μου πείς και ποιόν να βάλει! Τον Ντέταρη (όπως θάλεγε και ο Χάρυ Κλύν)
Το θέμα είναι πως ανεχόμαστε την κοροιδία και δεν τους στέλνουμε μια και καλή όλους στον διάολο!
(Αλλα τον Πάγκαλο!! Τόσο πολύ είναι ευχαριστημένος απο το αντικυβερνητικό έργο του Οτσαλανοπαραδότη;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ιχνηλάτης
17-06-2011 @ 04:50
Αν έκανε ένα νέο υπουργείο, που θα το ονόμαζε
"Υπουργείο πολιτικού ήθους, διαφάνειας, αξιοκρατίας και καταπολέμησης των πολιτικών λαμόγιων" ίσως να άναβε καμμια σπίθα ελπίδας!
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
17-06-2011 @ 05:05
Είδα ότι αυτή η....δημιουργία έχει μπει στα αγαπημένα κάποιου και φαντάζομαι ότι αν δε το έκανε για τα σχόλια πρέπει να είναι αθεράπευτα.....σοσιαλιστής!Αμά θέλει έχω και το βιντεάκι με τον Πεταλωτή που τα.....απαγγέλει κιόλας.
Προς Ιχνηλάτη, είναι δυνατόν να μετακινηθεί ο Πάγκαλος?Όχι σκέψου το λίγο και πες μου.
Προς Ψιτ, αν μπόρεσες να παρακολουθήσεις τις συζητήσεις των ....ειρινίστας (γιατί κάποιοι δε μπορούν και ξερνάνε) ίσως να πήρε λίιιιιγο το αυτάκι σου ότι απαίτηση είναι ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ.
Σταμάτα λοιπόν να χρεώνεις αυτό τον fake ανασχηματισμό στους ειρινίστας( και εδώ ειρωνία?) γιατί αν ήταν αυτό που θέλαμε θα γυρίζαμε στο καναπέ δίνοντας τη θέση μας στις .....παραδοσιακές δυνάμεις αντίστασης(πως λέμε παραδοσιακό γιαούρτι? κάπως έτσι) και δε θα συνεχίζαμε τον αγώνα.
Και επιτέλους βρε παιδί μου, 25 ημέρες έχουμε μόνο, δώσε μας λίγο χρόνο για να σου δείξουμε τα αποτελέσματα, εμείς οι αγανακτισμένοι του καναπέ όχι μόνο χρόνο σας δώσαμε, χρόνια ολόκληρα και αποτέλεσμα δεν είδαμε εδώ και καμμιά ......εκατοστή ανασχηματισμούς.
Εγώ ειδικά σαν ΓΙΑΝΝΗΣ Κ από εσένα ένα μόνο πράγμα ΑΠΑΙΤΩ

Να κατεβάσεις αμέσως τη σημερινή κατάπτυστη δημιουργία σου που προσβάλλει τη νοημοσύνη του υγιούς σκεπτόμενου λαού (για τους άλλους δε με νοιάζει ,να πάνε να ...ανασχηματιστούνε).
Ιχνηλάτης
17-06-2011 @ 05:22
Οχι να μην το κατεβάσει. Να το έχει εκεί αναρτημένο εις το διηνεκές!
Για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του!
Και για τους επαναστάτες του καναπέ που σηκώθηκαν
και για τα παλικάρια με τις κουκούλες που τελείως 'αυθόρμητα' έδρασαν για το καλό ποιού;;;
Κάπου κάπου χρειάζεται και η βία! Το λέω ανεπιφύλακτα!
Αλλά η βία μετά απο εντολές άνωθεν δεν είναι βία αλλα παρακράτος! Τα ίδια ακριβώς κάνουν και οι ακροδεξιοί! Διαφορά δεν βρίσκω.
eksoristos
17-06-2011 @ 05:23
Ρε ψιτ για το MEGA δουλεύεις ή για το ΣΚΑΙ; ::oh.::
anepithimito
17-06-2011 @ 05:25
έλα τώρα αφού κατα βάθος είσαι ειρηνιστής.....
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=117540
τα μισά από αυτά που προτείνεις έγιναν.. ::rol.::
ΚατεριναΘεωνα
17-06-2011 @ 05:26
λιγος σεβασμος βρε παιδια
ορκιζονται αυτή τη στιγμη

Ιχνηλάτη,,,τι υπουργείο να έκανε??????????
ΓΙΑΝΝΗ Κ,,,εγω το έβαλα στ αγαπημένα.....τους λατρευω !!!!!!!
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
17-06-2011 @ 05:27
Πάντως ψιτ, μεταξύ μας και μη με παρεξηγήσεις,απότα χειρότερά σου που έχω διαβάσει,ούτε ο Γιωργάκης δε θα σκέπτοταν κάτι τέτοιο
ψιτ-ψιτ
17-06-2011 @ 05:37
Χα χα ,,,… αυτό θα πει Άμεση Δημοκρατία ΄΄ Κατέβασε το αμέσως ΄΄
Λοιπόν όχι φιλε μου , βαλτε τον Γκαλαντα να το κατεβάσει…
Οσο για τον χρόνο που μας δωσατε ή τα χρόνια … δεν τα θελαμε ,την υποστήριξη σας θελαμε.. την αλληλεγγύη σας.
Είναι τουλάχιστον προκλητικό να θελετε τωρα εσεις την κατανόηση μας…την υποστήριξη μας…
Οι συνελεύσεις εχουν 1 και μονο λογο να υπάρχουν… να σας δείξουν το στοχο…για όλα τα υπόλοιπα διατηρώ την αποψη ότι ΄΄ θελει πολύ-πολύ χρονο, ισως περισσότερο ακομα και από οσο μας δώσατε εσεις…
Τοσα χρονια ακούμε την κριτική σας , δεχόμαστε τον χλευασμό σας, κοιταμε τη γυρισμένη πλατη σας…
Καθίστε λοιπον στην πλατεία σας και στην επόμενη απεργία καντε στην ακρη να περάσουμε και εμείς ( το δικαιούμαστε άλλωστε μετα από τοσα χρόνια) και μην ξανακαπελώσετε καμια απεργια…
Καθίστε με την ΚΟΕ και τους Χρυσαυγιτες να σας κουμανταρουν και… αστε να σας κανουμε και εμεις ρε αδερφε μια φορα κριτικη,,, ( το δικαιούμαστε άλλωστε μετα από τοσα χρόνια)….
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
17-06-2011 @ 06:05
Αυτό το παραμύθι με τη πλατεία να το αφήσουν όλοι καλύτερα.
ΟΛΟΙ.
Εκεί είναι δεκάδες χρόνια ή πλατεία,
Αλλά όλοι ξεκίναγαν τις βόλτες από του ...διαόλου τη μάνα για να διαλυθούν πριν τη πλατεία΄ή να αφήσουν να τους διαλύσουν.
Τώρα την έχουμε εμείς και θα τη κρατήσουμε μέχρι να στείλουμε στη παραπάνω μάνα τους πολιτικούς και τη τρόικα.
Να βρείτε άλλο χώρο.
Παλιοζηλιάρηδες ::angry.::
Σου είπα ότι φάγανε και κάτι χρυσαυγίτες τις μπουνιές τους, μη μας βγάζεις και συνεταιράκια με αυτούς.
montekristo
17-06-2011 @ 06:13
συγγνώμη ψιτ, αν θέλετε να παίξετε ξύλο με τους μπάτσους κατεβείτε μόνοι σας στον δρόμο, όχι να κρύβεστε πίσω από άλλους
κατεβείτε όταν δεν υπάρχει απεργία ή διαδήλωση και δοκιμάστε πόσο ξύλο αντέχει το τομάρι σας
χτες στην πλατεία ένα παλικάρι είπε ότι από μόνη της η συνέλευση μπορεί να αποφασίσει πότε και πως θα κλιμακώσει τον αγώνα της και όπως υπάρχει το ιδεολογικό καπέλωμα, υπάρχει και καπέλωμα της δράσης
στο δεύτερο είστε μανούλες
eksoristos
17-06-2011 @ 06:20
- Βρε μαλάκες γιατί πετάτε πέτρες;

- Πάρε να πετάξεις και συ μια πέτρα

- Και γιατί να το κάνω;

- Γιατί έτσι θα παρακινήσεις και άλλους να το κάνουν και στο τέλος θα τους κυνηγήσουμε τους μπάτσους

(Στην επόμενη φάση τα ΜΑΤ κάνουν αντεπίθεση και αυτοί που πετάγανε πέτρες το βάζουν στα πόδια )

- Αν είναι ο σκοπός σας να παρακινήσετε, τώρα γιατί το βάζετε στα πόδια;

Παρακινείτε στην τρεχάλα;

- …

- Γιατί υποστηρίζετε ρε παιδιά αυτούς που έκαναν μπάχαλο τη σημερινή διαδήλωση;

- Διότι πρέπει να σταματήσουμε να σηκώνουμε απλώς τα χεράκια και να κάνουμε ψυχοθεραπεία στη συνέλευση. Πρέπει να περάσουμε στη δράση.

- Και δεν σας προβληματίζει που ο κόσμος έχει αποφασίσει η διαδήλωση να είναι ειρηνική;

- Ναι, αλλά ένα άλλο κομμάτι της διαδήλωσης έχει αποφασίσει να δράσουμε …

- Τότε να φτιάξετε τη δική σας διαδήλωση και να πάτε να συγκρουσθείτε με τους αστυνομικούς κάπου αλλού, π.χ. στην Ομόνοια

- …

Από (δε συμφωνώ σε όλα, αλλά σε μεγάλο μέρος): http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/06/16/%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1/
TAS
17-06-2011 @ 07:02
http://www.youtube.com/watch?v=djwYenlJIaY&feature=related

μάγκες, χαλάλι σας οι μάζες . .
Ιχνηλάτης
17-06-2011 @ 07:32
Ως προς τι διαφέρετε απο τους Χρυσαυγίτες εσείς οι αντιεξουσιαστές;
Μα τον Αγιο Μνημόνιο, δεν βρίσκω καμμιά διαφορά!
Είπαμε, κάπου χρειάζεται και η βία, αλλά το μόνο που κάνετε, είναι να τα σπάτε και να μας τα σπάτε!
Ακραίοι, αδιάλακτοι, εγωιστές, που θέλετε με τον τσαμπουκά να περάσετε τις θέσεις σας!
Αλλά είστε πέντε έξι και δεν φτουράτε!
montekristo
17-06-2011 @ 07:47
μα τον άγιο Μνημόνιο! χαχαχαχαχαχ απαιχτο Ιχνηλάτη!
ΚατεριναΘεωνα
17-06-2011 @ 08:06
Iχνηλατη
χωρις πλακα τωρα δεν ειμαι βεβαια με το ψιτ αλλα ιδεολογικα
οπως και να το κανουμε το μυαλό ενος αναρχικου συνειδητοποι
ημενου εναι κανονικο(ιδεολογικα λεμε)ενω ενος χρυσαυγιτη
που αναπολει τις χιτλερικες μεθοδους εχει μεσα σκατα!!!!!!!!!!
τωρα αν καποιοι χουλιγκανοι που δεν ξερουν τι να κανουν
και αυτοαποκαλουντε αναρχικοι σπαζοντας και καιγοντας
ειναι αγαπητοι απο τον ψιτ περαστικα του΄
Αν και ο ιδιος πιστευω οτι ειναι μονο λογια και φραμπαλαδες
δεν τον βλεπω κακο ατομο....προτεινω μονο να μετατρεψει
το φουξια σε τιποτα σομον η βεραμαν .....για να αλλαξουμε και
λιγο βρε αδελφε

Nikos Krideras
17-06-2011 @ 08:20
ψίτ δεν εχει ακούσει να λένε ΄ρε μουτζομένο μ' έχουνε
Ιχνηλάτης
17-06-2011 @ 08:20
Γι αυτούς μιλάω Κατερίνα!
Οι συνειδητοποιημένοι, ιδεολόγικά αναρχικοί ,είναι κατά της βίας.
Οι πραγματικοί αναρχικοί, δεν έχουν καμμιά σχέση μ` αυτούς που βλέπουμε να τα σπάνε χωρίς λόγο και αιτία! (Ή μάλλον λόγος πάντα υπάρχει, αλλά αυτοί αμφιβάλω αν ξέρουν τι τους γίνεται).
Απλά παίρνουν μια πέτρα και την πετάνε ενάντια στην μοναδικά ιστορική και ακομμάτιστη διαμαρτυρία! Επειδή οι αγανακτισμένοι είχαν άλλη στρατηγική και αντίληψη! Τους ενόχλησε πολύ αυτό!
Τους βλέπεις μέσα στις διαδηλώσεις, να ξεπετάγονται ξαφνικά και να αρχίζουν επεισόδια. Και μόλις τους κυνηγήσουν, χώνονται στην ασφάλεια του πλήθους! Το μυαλό μου, δεν μπορεί παρα να πάει σε προβοκάτσια. Αυτοί δεν είναι ιδεολόγοι αναρχικοί. Είναι όχλος βίας που μόνο ζημιά μπορεί να προκαλέσει!
Το ίδιο κάνουν και σε ένα μάτσ Ολυμπιακού Παναθηναικού και γενικά είναι παντού οι ίδιοι! Οι Χρυσαυγίτες, για μένα δεν διαφέρουν σε τίποτα απ` αυτούς! Ειναι ακριβώς το άλλο άκρο φασισμού, ακριβώς εκεί που ενώνεται ο κύκλος!
montekristo
17-06-2011 @ 08:44
"Οι συνειδητοποιημένοι, ιδεολόγικά αναρχικοί ,είναι κατά της βίας."
αυτό δεν ισχύει
κανεις δεν είναι κατά της βίας, όταν σου ορμησουν τα ματ δεν θα κάτσεις να σου σπάσουν το κεφάλι
ή άμα αυτοί επιμένουν να κάνουν ανασχηματισμούς και να αγνοούν το φτύσιμο του κόσμου, δεν είναι κακό να μπεις στη βουλή, αρκει να το αποφασίσει, να το θέλει όλος ο κόσμος και να μπορείς να το κανεις
κι όπως λέει και το σύνθημα πιο μεγάλη βία είναι η φτώχεια
επομένως καλή είναι και η βία, μα ακόμα καλύτερο το μυαλό μας για να κρίνουμε πότε θα τη χρησιμοποιήσουμε
Αστρογιογγι
17-06-2011 @ 08:55
Την Κυριακη να κανουμε ενα δημοψηφισμα
Ποσοι Αντιεξουσιαστες και ποσος απλος κοσμος θα μπουν υποθετικα στην Βουλη ... με ποσοστοση...
Προτεινω στο γυαλινο τοιχος τα Ματ να μετρουν ατομα
για την σωστη εισβολη στο κοινοβουλιο!
Δεν παμε καλα!
Αντι να βριζετε το χαζο που ουτε τον Παγκαλο δεν ειχε τ' αρ----α να κανει περα...θα πρεπει να υποστουμε σαν λαος την ανατροπη...κι αν ο Βενιζελος δεν ειδε την φακα...
δεν ειναι αξιος να κυβερνησει ποτε!

Προτεινω κρασοκατανηξη στην Κερατεα!
Τα Ματ , οι Αντιεξουσιαστες και μεις....
μπας και τελειωνουμε μια ωρα αρχητερα , αφου ο Λαος
ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 2!!!
Η μαλακια παει συννεφο σε αυτην την χωρα!
Μου θυμιζει ενοικιαστη χωρου που παιρνει την δοση
του ενοικιαστη κι εχει ο Θεος!
Ε λοιπον ο Θεος δεν εχει αλλα)))
κανει επεκταση ...
Μπούρμπουρ Λίθρας
17-06-2011 @ 09:12
Όταν μια κυβέρνηση δεν παραιτείται ενόσω
χιλλιάδες κόσμου είναι μπροστά στην βουλή και τους μουτζώνουν(αυτό υποβάλει η κοινή λογική όταν δεν υπάρχει πια κανένα πολιτικό έρεισμα) αν μη τι άλλο έχει συνεισφέρει ΚΑΙ σε αυτό η μεταφερόμενη βία στις τηλεοράσεις μέσω των ειδήσεων την τελευταία δεκαετία και βάλε.

Έγινε η ανελαστική συνείδηση ελαστική και χοτρόπετση και σκλήρυνε η κόρη του ματιού μπροστά στην εικόνα της βίας.Όταν για παράδειγμα δολοφονήθηκε ο γρηγορόπουλος πάσις φύσεως μαλακιστήρι(ότι και αν ήταν αυτό δήθεν αναρχικός,κράτους τσιράκι και ούτε που ξέρω τι άλλο να φανταστώ όλα μέσα) βγήκε στους δρόμους να τα σπάσει και αυτό μεταδίδεται μέσω ειδήσεων η συνείδηση αφήνει το μέτρο να ξεχειλώσει.(Αποτέλεσμα ισόβια ο αστυνομικός αλλά η αστυνομία παρέμεινε τα ίδια σκατά).

Κάθε πολιτική μας συλλογική πράξη φιλτράρεται μέσα από ένα πρίσμα και αυτό είναι ο φακός της τηλεόρασης.Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε.
Γιατί όταν κάποιος σου ουρλιάζει δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσεις να προσέξεις μετά κάποιον που σου μιλάει ήσυχα.

Για αυτό και η τηλεοπτική ειδησεογραφική ατάκα
''ευτυχώς διαδηλώνουν ειρηνικά''
στα παπάρια μας εννούν δηλαδή πια εφόσον έχουμε δεί και χειρότερα...
θέλω να πιστεύω μόνο ότι όπως είδα και τελευταία την φωτό που κυκλοφόρησε ότι ήταν αυτό που σαφέστατα υπεδείκνυε η όραση και όχι οι παρόλες του κράτους.

το 73 από όσα γνωρίζω δεν υπήρχε η ατάκα
''ευτυχώς διαδηλώνουν ειρηνικά''

για κάθε καθίκι δηλαδή(ότι και να είναι αυτό)που πιστεύει και χρησιμοποιεί την βία ως μέσο επίτευξης πρέπει να ξέρει ότι πατά πάνω και θάβει την ήσυχη φωνή μα φωνή προπάντων φωνή ενός άλλου συμπολίτη.Και η ισοτιμία σε αυτά τα πλαίσια για τον πούτσο,πάει περίπατο.
Μπούρμπουρ Λίθρας
17-06-2011 @ 09:07
http://www.in2life.gr/dm_pictures/aganaktismenoi170_162063_054164.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=AKYCaHYYF3U
Μπούρμπουρ Λίθρας
17-06-2011 @ 09:18
στο άλλο άκρο το ΠΑΜΕ ΓΣΕΕ και τα ρέστα.

χεχ δεν κρατήθηκα.

τουλάχιστον οι αγανακτισμένοι έχουν αν μη τι άλλο,τουλάχιστον διάρκεια.
Ηypocrisy
17-06-2011 @ 09:31
για να φτασεις να ριξεις ενα συστημα μια σαπια κυβερνηση απο το μεδουλι της θελει δουλεια πολλη και η αρχη ειναι μεσα σου
αν θελεις να απομονωσεις και να εκμηδενισεις ενα ενα τα σαρακια τα αποβρασματα που την συντηρουν -κομματα- και να ανεβασεις εκεινον που σε αφηνει να ανασανεις και να ενεργεις ελευθερος μα ενωτικος -εκεινον που σε αφηνει ισο και ανεξαρτητο αξεχωριστο απεναντι του και καμια διαθεση δεν εχει να σε εκμεταλλευτει να σε διασπασει και να σε εξουσιασει γιατι επιζητει το ιδιο με εσενα ατομικη τουτεστιν συλλογικη ελευθερια- και ας πει καποιος που και πως διακρινει σε μια τετοια πολιτικη κατασταση την εξουσια/
στο ελαχιστο αυτο ενδεικτικο παραδειγμα ενοτητας

http://stavrochoros.pblogs.gr/2010/03/marinalenta-mia-koinothta-.html

κι αλλο ενα εντος των οριων μας..: Yφανετ μια φαμπρικα εγκαταλειμενη απο το 1967 και κατειλλημενη απο φοιτητες εναντιοι σε κρατουντες απο το 2004.

http://www.yfanet.net/history

για να καταλαβεις -δεν αναφερομαι σε κανενα συγκεκριμενα-πρεπει να περασεις απο εκει. μια εικονα νωπη στο μυαλο ισον μυριες ανεπιτυχως ειπωμενες λεξεις. αγνωστοι και γνωστοι σε ενα απεριττα προσαρμοσμενο για συζητηση για ψυχ αγωγη α και τροφη χωρο. με μια πορτα κυριολεκτικα ανοιχτη για ολους τους περαστικους που σεβονται καθε υπαρξη και τον χωρο -αστεγους και μη- και η βροχη να πεφτει ασταματητη. αυτο δε που παγιωσε την απιστευτη αισθηση ισοτητας και αδιαιρετου που ανεδιδε ο χωρος ηταν οταν ενας βρεγμενος σκυλος περασε μεσα εκανε την βολτα του χαιρετησε καποιους κι οπως ηρθε εφυγε. το τιμημα για τον περαστικο στο φαι και στο ποτο ελαχιστο και δωρεαν για τον απορο και τον στεγνο.. μα μπορει να φυγει κανεις οπως ηρθε διχως κανεις να τον κοιταξει περιεργα να ρωτησει αν πληρωσε ή αν εχει να πληρωσει.
το γεγονος πως κανεις δεν με αντιμετωπισε σαν αγνωστο ουτε με κοιταξε σα παραταιρο οχι μονο δεν με γεμισε αποθαρρυνση μα απιστευτη χαρα-πνοη και συναμα απιστευτη αμηχανια - οταν συνηθισμενη στο αντιθετο στο εξω απο κει.. που υπολειπεται
και διατηρει την ενδεια για την οποια διαμαρτυρεται/
eksoristos
17-06-2011 @ 09:47
Μα δεν διαφώνησε κανείς ψιτ (τουλάχιστον όχι εγώ) για την οργανωμένη και μαζική βία.
Άλλο αυτό και άλλο το να αποφασίζει ένα ποσοστό της τάξης του 2% (και αν) των παρευρισκομένων, να δώσει τις αφορμές στα ΜΑΤ για το ότι ακολούθησε.
Τα γουρούνια μια χαρά θα την κάναν τη δουλίτσα τους, είτε έτσι είτε αλλιώς (και το ξέρεις αυτό καλύτερα από εμένα).
Η διαφορά είναι ότι τώρα φαίνονται και οι μεν και οι δε μαλάκες, στα μάτια του κόσμου.
Αν υπήρχε απρόκλητη βία των ΜΑΤ (όπως έχει γίνει πάμπολλες φορές) το σενάριο μπορεί να είχε πάρει διαφορετική πλοκή και την επόμενη φορά ίσως να γινόταν το μαζικό ντου.
Αλλά με τέτοιες τακτικές δεν παίζει να γίνει ποτέ.

Όσο για το καπέλωμα, προσωπικά δεν αμφιβάλλω ότι ίσως να γίνεται και πόλεμος σχετικά με το ποιος θα καπελώσει ποιον.
Θέλω να πιστεύω όμως (και έχω και δείγματα για να πιστεύω κάτι τέτοιο) ότι δεν παίζει να περάσει κάτι τέτοιο.
Καταρχάς, σε όσες συνελεύσεις έχω παρακολουθήσει (ιντερνετικώς), όποιος ομιλητής πρότεινε σαν λύση τη δημιουργία κόμματος, γιουχαριζόταν.
Θέλω να καταλήξω στο ότι δε μου λέει κάτι το λινκ που έβαλες.
Ή μάλλον μου λέει ότι μου έλεγε και το άλλο το βιντεάκι με την κυράτσα (πασπίτισα νομίζω) που είχε βγει στον Χαρδαβέλα κι έλεγε κι αυτή τα δικά της.
Φαντάζομαι θα γίνει λόγος σχετικά στη σημερινή συνέλευση.
Πάντως ήδη γίνεται λόγος στο site

http://real-democracy.gr/content/dimosia-paradoxi-toy-kapelomatos-tis-syneleysis-syntagmatos-apo-ton-synaspismo
Μπούρμπουρ Λίθρας
17-06-2011 @ 09:55
καλά το είπες.τουλάχιστον όχι εσύ.

γιατί οργανωμένη και μαζική βία δεν συνάδει καν με ελληνικό λεξικό.
eksoristos
17-06-2011 @ 10:14
::scare.::
Δεν συνάδει;
Πωωω μου άλλαξες όλη την κοσμοθεωρία τώρα! ::sad.::
Το τουλάχιστον όχι εγώ, ήταν σε παρένθεση για ευνόητους λόγους και θα μπορούσα να το είχα παραλήψει, καθότι ότι σχόλιο και να κάνω είναι ευνόητο ότι αποτελεί προσωπική και μόνο προσωπική άποψη. Νομίζω; ::whist.::
Ηypocrisy
17-06-2011 @ 10:27
προσωπικη αποψη-σταση ζωης μα οχι και αυθορμητη-πηγαια, τουλαχιστον για μενα θα πει, διαθεση διαστρεβλωσης συγχυσης και πανικου, ηθελλημενα και ασυνειδα.
ψιτ-ψιτ
17-06-2011 @ 11:58
Λοιπόν περα από το τι μπορει να είμαι εγω .. αντιεξουσιαστης , μπαχαλακιας, αριστερός ή τσόγλανος… θα σας πω 2 σκέψεις για την πλατεία και όχι μονο.

1ον
ποιος ηταν ο λογος , η αφορμή για να βγουν στο Σύνταγμα ?
Ας μην κρυβόμαστε πισω από το δαχτυλο μας… το ότι καποιος ΟΧΙ έλληνας ( Ισπανός) ειπε ‘’ ησυχία μην ξυπνήσουν οι Έλληνες ΄΄… και να σου ο Ελληναρας στην πλατεία για να αποδείξει το αντίθετο ( τουλάχιστον τις πρωτες μερες)
Θίχτηκε … με χρονοκαθηστερηση 1 χρόνου… γελοία αφορμή.

2ον
οι 500.000 την 2η Κυριακή , την εκαναν με ελαφρά το επόμενο 3ημερο για την εξοχη… παει λοιπον η επανάσταση διαρκείας.

Και παμε στο 3ον
Στα παιδιά που κάθονται εκει όλα τα βραδια και που σιγουρα εχεις πολλά να πεις , να μάθεις , να προτείνεις…
Πες μου όμως τωρα πως αυτά τα παιδια … που ποσοι είναι ? 300 ? 1000 ? …μπορούν να βαλουν μυαλο τις 500.000 που κατέβηκαν γιατι τους την ειπε ο Ισπανός ή που την έκαναν για 3ημερο ? πες μου ?

Όπως ο αντιεξουσιαστικος χωρος , ετσι και από το Σύνταγμα λείπει η έμπνευση.
Αν νομίζετε ότι δεν τα χώνω ή δεν λέω τα ιδια και χειρότερα στο δικο μου χωρο κάνετε λάθος…
Όταν πρότεινα να υπάρχει ομαδα με δικες μας κάμερες για να προστατεύουν όχι μονο εμάς αλλα και ολο το κόσμο που παει σε πορείες , τραβώντας κάθε αυθαιρεσία της αστυνομίας ή των μπαχαλακιδων … με σύνδεσαν με Κάιρο.

Όταν πρότεινα να υπάρχει ομαδα ΄΄ κρουσης ΄΄ με μάσκες και παλούκια που θα μπαίνει μπροστα όταν οι μπάτσοι κανουν ντου , για να προστατεύουν όχι μονο εμάς αλλα και ολο τον κόσμο… εφαγα 2ο Κάιρο..

Όταν τους ειπα ότι δεν εμπνέουν μονο με τη βια και ότι πρέπει να γινουν πιο εφευρετικοί , να ανοιχτούν προς τον κοσμο να αφήσουν για λιγο τις καταλήψεις τους .. με εβλεπαν σχεδον σαν παρακρατικό…

Τωρα πλέον είναι αργά και για το χωρο μας και για το χωρο σας… δεν υπάρχει χρόνος … απλα πρεπει να πολεμήσεις..
Απλα σε σακατεύουν … και πρεπει να πάρεις τα μετρα σου…
Απλα πρέπει να πολεμήσεις… και εδώ ο αντιεξουσιαστικος χώρος …έχει δίκιο.
Δεν έχουμε χρονο…
Ηypocrisy
17-06-2011 @ 13:27
στεκομαι μονο εδω,
"Όταν τους ειπα ότι δεν εμπνέουν μονο με τη βια και ότι πρέπει να γινουν πιο εφευρετικοί , να ανοιχτούν προς τον κοσμο να αφήσουν για λιγο τις καταλήψεις τους .. με εβλεπαν σχεδον σαν παρακρατικό…"

τα ατομα τα πραγματικα αυτεξουσια ειναι αδυνατον να μην συναντηθουν να μην αναγνωριζονται αδυνατο να επαναπαυονται στα ιδια
να απαντουν στη φωτια που δεχονται με την ιδια φωτια..

μα αν ηταν ετσι πραγματικα, δεν θα γινονταν καμια τετοια προταση
εδω βεβαια γεννιεται το ερωτημα, ποιος ειναι τελικα ο παρακρατικος
και γιατι να ειμαι ακομη μαζι τους εφοσον αδυνατω να κανω κατι που δεν με αντιπροσωπευει
μα αυτο ειναι ενα καθαρα προσωπικο θεμα, που δεν σηκωνει συζητηση και καμια απαντηση προς κανενα.
montekristo
17-06-2011 @ 14:33
έστω ότι 10 άτομα ή 100 τραβάνε με ένα σχοινί κάποιο μεγάλο βάρος,
όταν δεν μπορούν να συντονιστούν, όχι μόνο δεν πολλαπλασιάζεται η δύναμη του καθενός επί 10 ή επί 100 αλλά αυτός που τραβάει χάνει και από την δύναμή του καθώς πρέπει να τραβήξει και όσους είναι σταματημένοι εκείνη την στιγμή
αυτό παθαίνουμε εμείς...οι αγανακτισμένοι κατηγορούν στο f/b όσους δεν κατεβαίνουν στο δρόμο γιατί δεν τους συμπαραστέκονται, οι κκεδες κατηγορούν τους αγανακτισμένους γιατί δεν πάνε με το πάμε, οι αναρχικοί γιατί με τους αγανακτισμένους πάνε και οι χρυσαυγίτες και πάει λέγοντας
τελικά μια να κάναμε όλοι μαζί δεν θα αφήναμε τίποτα όρθιο
αλλά...γαμώ το κεφάλι μας
Ηypocrisy
17-06-2011 @ 14:58
επισης αυτο που λες μοντε συμβαινει και μεταξυ των ηδη συγκεντρωμενων αγανακτισμενων ή αναρχικων, οπως διαπιστωνουμε και αφου δεν μπορουν να τα βρουν οι μεν μεταξυ τους ουτε και οι δεν, πως ειναι δυνατο αγανακτισμενοι κ αναρχικοι να ενωθουνε, γαμω το κεφαλι μας ναι, γιατι αν και οι δυο θελουν το ιδιο που κολλαει το σιδερο.. μαλλον σε εκεινους που εχουν μεσα τους τον μπατσο ακομη.. και στο πορτοφολι τους μια καρτα αναληψης.
montekristo
17-06-2011 @ 15:08
ε καλά το πες
γιατί άμα φτάσει στο απροχώρητο το πράγμα τότε θα ξεχάσουμε τις διαφορές και τα πείσματα
αλλά θα είναι κάπως αργά μετά
ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ
17-06-2011 @ 15:13
Ολο κάτι και αλλάζει
αν μουτζώξεις τον βρωμύλον.
Και αυτό,αν μη τι άλλο,
είν'..οι θέσεις των δακτύλων.
::hug.::
αντικλείδι
17-06-2011 @ 16:04
Σ Υ Γ Ν Ω Μ Η (καμιά τέτοια πρόθεση δεν είχα) ... άτοπο ...
Ηypocrisy
17-06-2011 @ 16:10
αντικλειδι κι εσυ τι.. θα γελας ακομη ή θα γελιεσαι θα κλαις ή θα κλαιγεσαι
συγνωμη αλλα,
δεν γραφουμε εδω και γενικως για να προβληθουμε μα για να ανοιξουνε περισσοτερο τα ματια μας.
ειδαλλως ας βουτηξουμε στη θαλασσα με οση ειλικρινεια εαν μας απεμεινε.
-
(καλως/ αν και θασουν πιο ξεκαθαρη αν αφηνες και το αρχικο σχολιο σου ή αν το εσβηνες τελειως κι εγω)
αντικλείδι
17-06-2011 @ 16:13
Μια απλή σκέψη όμως και συγχωρέστε με , δεν πρόκειται να ξαναχωθώ ...

Αν 5-7 νομάτοι και μετά από μεστές σκέψεις και απόψεις , δεν μπορείτε
να τα βρείτε και έχετε διάσταση ιδεών, παράλληλα όμως και μια παιδεία
καθώς θέλω να πιστεύω , ο λαός , τα εκατομμύρια , πως θα βγάλουν άκρη ;;; και πάλι με συγχωρείτε ...

και δεν νομίζω πως μιλάτε απλά για να μιλάτε , αλλά τεκμηριώνετε τις απόψεις σας και πάλι υπάρχουν ... αποστάσεις ...
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
17-06-2011 @ 18:01
Εγώ πάλι, από αγανακτισμένος έγινα απελπισμένος, μη πω αηδιασμένος.
Μία φορά είπα να αφήσω το καναπέ που κάθομαι δέκα χρόνια και απλά παρακολουθώ τις βρωμιές όλων τους.
Και όταν το αποφάσισα πως ήρθε η ώρα του αγώνα-κάποτε έπρεπε να έρθει και αυτή η ώρα-μαθαίνω ότι υποκινήθηκα από τους Ισπανούς( που για την ιατορία ήταν έλληνες φοιτητές και όταν το έλεγαν εννοούσαν ότι αν ξυπνήσουν οι Έλληνες θα γίνει κακός χαμός) και ότι προτιμάω να κάνω τριήμερα.
Εντάξει λοιπόν,αφού σας στέρησα την αποκλειστικότητα του αγώνα σας χάρισμά σας.
Απλά έχω μείνει ακόμα στα παιδικά χρόνια , τότε που νόμιζα ότι μπορούσε να αλλάξει ο κόσμος με ΄....και να το ω ποιός θα καταλάβει πιά?
Αυτό το παιδί μέσα μας το σκοτώσαμε και αφήσαμε να το σκοτώσουν.
Και εγώ είχα τη τελευταία ψευδαίσθηση ότι κάτι άρχίζουμε να κάνουμε.
Να πα να ..........και η πλατεία και όλα.
Εγώ πάντως θα πεθάνω ελεύθερος και κανένας πούστης δε θα βάλει επάνω στο φέρετρο καμμία σημαία.
Καληνύχτα
arpistre
17-06-2011 @ 18:56
δεν σε γνωρίζω προσωπικά, μπορεί να είσαι σε πολιτική σύγχυση, μπορεί να είσαι και χαφιές..
η διατύπωσή σου πάντως, είναι μάλλον περίεργη..
ειδικά εκείνο το σχόλιό σου με τα 3 συμπεράσματα.. όπου εντελώς αυθαίρετα λες γιατί βγήκαν οι έλληνες στο δρόμο (λες και σου το εξομολογήθηκε προσωπικά ο καθένας)
και στο ίδιο σχόλιο πιο κάτω..
δεν μου έτυχε ποτέ να ακούσω μέλος αντιεξουσιαστικού χώρου να λέει ότι έκανε προτάσεις "προχωρημένες"στην ομάδα του και τον σύνδεσαν με κάιρο
και να τα λέει αυτά σε ένα σάιτ μη πολιτικό, όπου μπορεί να μπει ο καθένας (όπως εσύ, ας πούμε)
και να πολώνει τα πράγματα ή να προκαλεί σύγχυση (όπως οι αναφορές σου στην πλατεία)
για άγνωστους, δικούς του λόγους
το καλύτερο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι έμαθες πώς ρίχνουν την πέτρα και έπαθες ενθουσιασμό
το χειρότερο.. άστο
anepithimito
17-06-2011 @ 19:59

Ψιτ δεν ξέρω σε τι οικονομική κατάσταση βρίσκεσαι αλλά για να πιστεύεις ότι ο κοσμάκης βγήκε στην πλατεία για να δείξει πόσο ελληναράς είναι και όχι γιατί:
Έχει χάσει ήδη (ή όχι ακόμη) την δουλειά και το σπίτι του τότε μάλλον δεν σε έχει χτυπήσει ακόμη η κρίση.
Στην κερατέα ήταν μαζεμένο ένα ολάκερο χωριό και πάλευε για τα σπίτια του και τρέχαν οι αντιεξουσιαστές με αεροπλάνα και βαπόρια. Τώρα που γίνεται κάτι παρόμοιο στην Αθήνα γιατί όχι; Κανείς κερατιώτης δεν ήταν ελληναράς; Τους περάσατε κόσκινο; Ή μήπως γιατί δεν το ξεκίνησε ο αντιεξουσιαστικός χώρος το της Αθήνας;.. θα μας φάνε τα αρχηγιλίκια.
Επειδή ο κοσμάκης είναι μπίθουλας; Άβουλα όντα; Πρόβατα; Τότε για ποιον πολεμάτε;
Προφανώς για σας. Όχι για τον κοσμάκη, τότε τι δουλειά είχατε και στην κερατέα; Και η αλληλεγγύη; Τρίχες κατσαρές; Μου μυρίζει μισανθρωπιά και πτωματίλα.
Τα πρόβατα επίσης ξέρεις είναι ομοιόμορφα, σκέφτονται το ίδιο, τρώνε και χέζουν το ίδιο, και τα προχωράνε οι τσομπάνηδες.
Οι του συντάγματος είναι ανόμοιοι μεταξύ τους, άρα πρέπει να βρεθεί άλλος όρος για αυτούς. Άνθρωποι σκέτο γιατί έτσι είναι οι άνθρωποι χωρίς ταμπέλες, ότι να’ ναι. Σε πρόβατα μοιάζουν περισσότεροι οι ομάδες.
Και όλα αυτά γιατί τόσες μέρες τόσα φασιστοσχόλια από «αναρχικούς» και «αντιεξουσιαστές» έχω ακούσει που μου έχουν πέσει τα μαλλιά.
Υποκρισία
17-06-2011 @ 20:15
το γιατι σε μια τοσο κρισιμη κατασταση μα και γενικα ξεφευγουμε συνεχεια απο την ουσια ειναι αδιανοητο εντελλως

και βεβαια να αμφιβαλλουμε για τον οποιονδηποτε ειτε τον γνωριζουμε ειτε οχι επιβαλλεται να αμφιβαλλουμε ποσο μαλλον με μας τους ιδιους που εξακολουθουμε να γνωριζουμε και επιφανειακα ακομη και η αισθηση μας ποσο μαλλον η συναισθηση υστερει κατα πολυ
μα μεσα μας κατα την συνεση.

εγω μαρια εχω ακουσει ή μαλλον εχω δει και αντιθετως τους συντροφους του ψιτ υποπτευομαι/ αναφερομαι στην ουλρικε μαινχοφ /αξιζει περι πραγματικοτητας προκειται οποιος δεν την ειδε να την δει/

http://www.youtube.com/watch?v=6IVKAAsqcrI

οταν τα φαινομενα απατουν και μας παρασυρουν
και προκαλουμε και οτι δεν θελουμε να συμβαινει, την συγχυση και την διασπαση
τον αποπροσανατολισμο απο τον στοχο.
καλη μας ωρα.
ψιτ-ψιτ
18-06-2011 @ 03:05
Γιαννη αγορι μου το πηρες προσωπικά το θεμα… μιλώ για την πλειοψηφία που ολο αυτό διάστημα πέρασε από την πλατεία.. αν θες να βαζεις τον εαυτο σου μεσα τους ….δικαίωμα σου…

arpistre… Ουτε εγω σε γνωρίζω και δεν εχω και καμια ορεξη…
1ον δεν ανήκω σε καμια ομαδα , ανήκω μονο σε μενα.
2ον ποτε δεν ήμουν υπερ της μυστικοπάθειας του αντιεξουσιαστικου χωρου που ορισμένοι ακομα καλα κρατούν… γι αυτό και κατεβαίνω μονος μου σε κάθε πορεία… μεσα στο χωρο αλλα όχι σε ομαδουλες με αρχηγούς (που σε μια τετοια μπορει να ανήκεις εσυ)
3ον δεν χρειαζετε ιδιαίτερη εξυπναδα να καταλαβεις γιατι κατεβηκαν ολοι αυτοι τις πρωτες μερες… και πως την Τεταρτη οι περισσότεροι Αγανακτισμένοι( των 500.000 της 2ης Κυριακής ) ΔΕΝ απεργούσαν αλλα δούλευαν…
Και 4ον
Και μονο που υποθέτεις ότι ειμαι χαφιές… να πας να γαμηθείς και να γυρίσεις στην τρύπα σου σκουλήκι.

anepithimito… θα σου πω σε τι οικονομικη κατασραση ειμαι..
Άνεργος δεν είμαι… δουλειά έχω
Εργένης δεν είμαι …οικογένεια έχω
Σε φτωχή περιοχή της Αττικής δεν μενω… μάλλον σε εύπορη

Παρόλα αυτά την Πρωτομαγιά κατέβηκα και με τη γυναίκα μου και με τα παιδιά μου και μέσα στο Α/Α μπλοκ…

Αν λοιπόν εγώ που εχω όλους τους παραπανω λόγους ( δουλειά – οικογένεια – εύπορη περιοχή) ..που είναι λόγοι ώστε να δικαιολογούν ακομα το να ΄΄ κοιμάμαι ήσυχος ΄΄ στον καναπέ μου… κατέβηκα για να φωνάξω – να αγωνιστώ – να σταθω αλληλέγγυος προς ολους αυτους που δεν εχουν δουλειά , οικογένεια από πισω τους κτλ…τοτε το ραντεβού μας ηταν άκυρο…

Όταν υπάρχουν 700.00 εγγεγραμμένοι ανεργοι , εκ των οποίων το 1/3 είναι στην Αττικη (δλδ 200.000+ ) και κατεβαίνω εγω αντί γι αυτους …ε τοτε να πα να γαμηθούν…
Αν φοβούνται την αστυνομία… να πα να γαμηθούν
Αν φοβούνται τις πέτρες … να πα να γαμηθούν
Αν φοβούνται τις μολότοφ… να πα να γαμηθούν
Αν φοβούνται να ζήσουν… να πα να γαμηθούν
Ήταν Κυριακή…….. να πα να γαμηθούν
Όλα αυτά 20 μέρες ΠΡΙΝ την πρώτη εμφάνιση των Αγανακτισμένων στο Συνταγμα….
ΟΛΟΙ εχασαν τα σπιτια τους μετα από 20 μερες ?
ΟΛΟΙ εχασαν τις δουλειες του ΜΕΤΑ από 20 μερες ?
Ηταν 1Μαη ,Ηταν Κυριακη ,Ηταν ο καιρος καλος και εμεις 8.000 …ΚΑΙ ο α/α χωρος Ηταν εκει …ΟΛΟΙ οι αλλοι όχι.

anepithimito
18-06-2011 @ 03:30
Το γιατί δεν ήταν και οι υπόλοιποι εκεί το είπες εσύ πιο πάνω..
"Όταν πρότεινα να υπάρχει ομαδα με δικες μας κάμερες για να προστατεύουν όχι μονο εμάς αλλα και ολο το κόσμο που παει σε πορείες , τραβώντας κάθε αυθαιρεσία της αστυνομίας ή των μπαχαλακιδων … με σύνδεσαν με Κάιρο.

Όταν πρότεινα να υπάρχει ομαδα ΄΄ κρουσης ΄΄ με μάσκες και παλούκια που θα μπαίνει μπροστα όταν οι μπάτσοι κανουν ντου , για να προστατεύουν όχι μονο εμάς αλλα και ολο τον κόσμο… εφαγα 2ο Κάιρο..

Όταν τους ειπα ότι δεν εμπνέουν μονο με τη βια και ότι πρέπει να γινουν πιο εφευρετικοί , να ανοιχτούν προς τον κοσμο να αφήσουν για λιγο τις καταλήψεις τους .. με εβλεπαν σχεδον σαν παρακρατικό…"
οπότε δεν είναι παράλογο να μην κατεβαίνουν.
Δεν λειτουργούν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Εσύ κατεβαίνεις λοιπόν για το μέλλον των παιδιών σου και για το δικό σου και δεν εχεις τον κόμπο στο χτένι. Το "να πάνε να γαμηθούν" έχει μια λογική αλλά αν είναι έτσι γιατί κατεβαίνετε;Αν είναι "να πάνε να γαμηθούν;"

Αν θέλετε να τους κατεβάσετε θα βρίσκατε τρόπο, απλά δεν εχετε βρει. Βρέθηκε άλλος τρόπος..απλά τα πράγματα.. και τώρα και πάλι τους βρίζετε. Αυτά.. Καλημέρα.
Αστρογιογγι
18-06-2011 @ 04:47
Ξερετε ποιο με ενοχλει απιστευτα;...εκτος απο τα ευκολως εννοουμενα...το οτι ειναι ετοιμοι να πουλησουν την χωρα σε καθαρματα.
Αυτο με πειραζει περισσοτερο απ' ολα...
δεν ειναι μονο οι θυσιες...αν τους αφησουμε ξεροντας τι θα γινει
ειμαστε υπολογοι στα παιδια που ακολουθουν
Οποτε ολη αυτη η κουβετα για τους ...
Αντιεξουσιαστες Αναρχικους Αγανακτισμενους Αδιαφορους
θα λυθει μονη της οταν καταλαβουμε
ποιοι αγοραζουν την χωρα...οι λυκοι...
κι εμεις ειμαστε ακομα εριφια που θα λεγε ο Παντελης! χα!
arpistre
18-06-2011 @ 10:39
εγώ θα πάω να γαμηθώ
εσύ στο πρώτο σου σχόλιο λες "τον χρόνο που μας δώσατε", "ακούμε την κριτική σας" κλπ
και παρακάτω λες ότι δεν ανήκεις σε ομάδα αλλά σε σένα..

άμα δε θες να σε υποπτεύονται, κόψε τις μαλακίες
ψιτ-ψιτ
18-06-2011 @ 11:33
ξανα σαλτα και γαμησου μπετοβλακα... λεω οτι ναι ειμαι μονος μου στις πορειες αλλα μεσα στο χωρο... Ηρακλη Πουαρο της αριστεροαναρχιας... ψαξε για χαφιε στη ψυχη σου...
Αστρογιογγι
23-06-2011 @ 07:42
εχω κολλησει με τις απαντησεις σας...
εγω που καμμια φορα δημιουργω ιστοριες!
αλλα δεν μπορω να μην προσπαθησω να σας τα φτιαξω!
ξεροντας οτι ο /η ψιτ εχει μια διαρκεια στις θεσεις του
αλλα και η Αρπιστρια που τα εχει καλα με πολλους
πως ειναι δυνατον να αφηνει αυτο το χαφιε της ψυχης να αιωρηται...και να μην ξαναζητα τον λογο;
η κατι τρεχει και ως συνηθως δεν ξερω...
η πρεπει να γνωριστητε!
η ειμαι μαλακας που το συνεχιζω... το ξερω γαμωτο...
αλλα γιατι να μεινει ετσι οταν δυο ανθρωποι μπορουν
να τα πουν μ' ενα ποτηρι κρασι και ν' αγγιξουν περισσοτερο
τις σκεψεις και τα θελω του αλλου...
arpistre
23-06-2011 @ 09:43
δεν τρέχει τίποτα γιόγγι μου..
διαβάζοντας κανείς το πρώτο μου σχόλιο, βλέπει στην τελευταία φράση ότι υπάρχει μια μεγάααλη απόσταση από τα δύο άκρα που αναφέρω ότι μπορώ να σκεφτώ για τον ψιτ
και γενικά όμως το ότι ο καθένας μπορεί να είναι κάτι άλλο από αυτό που θέλει να δείξει, νομίζω ότι το γνωρίζουμε όλοι..
τώρα γιατί αυτός πιάστηκε από το χειρότερο ενδεχόμενο, προφανώς έχει τους λόγους του..
αν δεν κατεβάσει την ανάρτησή του πάντως, οι μαλακίες του είναι φόρα παρτίδα να τις βλέπει ο καθένας
τάχα μου στο πρώτο πληθυντικό στην αρχή, μιλάει στο όνομα και εγώ δεν ξέρω ποιού χώρου, λες και είναι ο αντιπρόσωπός του
και στην παρακάτω τους τράβηξε και το αυτάκι λες και είναι ο δασκαλάκος του
ρε παιδιά έλεος
ότι παπάρα λέει ο καθένας, εκφράζει τον ίδιο και μόνο τον ίδιο
τώρα αν η γιούλη στο πρόσωπο του κάθε μαλάκα πολιτικάντη βλέπει τον αντρέας μπάαντερ, δικαίωμά της..
κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε..

γιόγγι σε σένα απάντησα μ' αυτό το σχόλιο
η φράση "χαφιές της ψυχής" δεν με αφορά για να την αφήσω ή να μη την αφήσω να αιωρείται..
και πάλι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε..
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
23-06-2011 @ 14:17
::wink.::
Υποκρισία
23-06-2011 @ 14:41
ποιος ειναι αυτος παλι ? Οοο τσιζ ας..
anepithimito
23-06-2011 @ 15:22
Συμπέρασμα:
Η αρπίστρια έχει δεί ήδη την ταινία που μας προτεινει η υποκρισία.
Η υποκρισία δεν έχει δει την ταινία ή δεν θυμάται τι μας πρότεινε, ή υποκρίνεται.
Ο Γιόγγι θέλει να πιεί επειγόντως το κρασάκι του
και ο γιάννης έχει μεθύσει ήδη..
::angel.:: ::smile.::
πολύ το συζητήσαμε και διαιρούμαστε ενώ μας βασιλεύουν...

http://www.youtube.com/watch?v=dXJKah1F9Eg&feature=related
Αστρογιογγι
23-06-2011 @ 15:41
...μας βασιλευουν γαμωτο!
φοβερο το κομματι! βρε μην χανεσαι)))))
αλλα κι ο ψιτ πρεπει να μας σκοτωσει...
και μετα να κανουμε ενα παρτυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υποκρισία
23-06-2011 @ 15:58
μεινε οπου αισθανεσαι καλα δημητρα

και διχως ονειρα αστρο μονο με αστρα.) φιλια!

ψιτ-ψιτ
27-06-2011 @ 10:34
Αχ βρε αρπιστρα… από θεωρία εισαι τουμπανο και εγω κρυφο καμάρι
Νομιζεις ότι αυτά που λες δεν είναι μαλακιες ε? νομιζεις ότι μονο εγω λεω παπαριες ? χα χα χα χα ωωωωω…

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο