Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: κατανόηση κι εμπιστοσύνη
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130426 Τραγούδια, 269371 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 κατανόηση κι εμπιστοσύνη
 
[align=center][font=sylfaen][color=black]τί μου προσφέρεις κορμί για να μή μου δώσεις αγάπη
ο έρωτας μόνο φιλιά κι αγκαλίτσες ξέρεις δεν είναι
δέν ειναι μόνο φιλιά κι αγκαλίτσες ξέρεις η αγάπη
άλλος σε σένα ανάλογα αν φέρεται θα αγανακτήσεις
κι άν σου το πώ οτι ετσι κάνεις τα ιμάτϊασου θα διαρρήξεις
αλλα θα σου το πώ όσο κι αν ώς τωρα το καταπίνω
χρειάζεται και κατανόηση κι εμπιστοσύνη η αγάπη
ό,τι αγαπώ να το αφήσω να φύγει είμαι υποχρεωμένος
κι άν μου ανήκει στ’ αλήθεια επιστρέφοντας μένει δικόμου[/align]

(2011-05-23 ώς Ιουνίου 05)




 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 14
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Έρωτας & Αγάπη
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
Υπερευαισθητηρας
07-08-2011 @ 12:31
Δυο οδοί υπάρχουν για την σωτηρία της ψυχής. Το μοναστήρι ή ο γάμος. Και στα δύο πρέπει να κάνεις υπακοή σε κάποιον για ν΄αφήσεις ότι αγαπάς ατομικά, γκρεμίζοντας έτσι με υπομονή τον παλιό εαυτό και χτίζοντας έναν καινουριο με εμπιστοσυνη σε κάποιον άλλο και στον Θεό. Έτσι γνωρίζεις την αγάπη κι έτσι εξηγείται κάπως το μυστήριο που λέγεται έρωτας και που οδηγεί κάποιους στο μοναστήρι (Θείος έρωτας) και κάποιους στον γάμο. Ενα απο τα χρησιμότερα ποιήματα που έχω διαβάσει στο stixoi.info. Θα ήθελα να το διαβάσουν πολλά μέλη, γι΄αυτό αν μπορεις να το ξαναδημοσιέυσεις, μαζί με την επεξήγησή μου, αν συμφωνείς φυσικά.
anuya
07-08-2011 @ 14:47
Ευχαριστώ για τα καλάσου λόγια. Άν κ η σωτηρία της ψυχής είναι μιά έννοια που ο καθένας την καταλαβαίνει όπως ο ίδιος νομίζει. Γενικά η ψυχή σώζεται όταν συνειδητοποιήσει την αφθαρσίατης, αλλα κατα την χριστιανική παράδοση κ το σώμα θα ενδυθεί την αφθαρσία. Δει το φθαρτόν τούτο ενδύσεσθαι αφθαρσίαν. Η ξαναδημοσίευση νομίζω πως γίνεται μόνο άν το ποίημα δέν είναι πιά στην πρώτη σελίδα του δημιουργούτου, τότε άν θυμηθώ, ευχαρίστως να το ξαναδημοσιεύσω, στο μεταξύ μπορείς εσύ να δο δημοσιοποιήσεις όπως νομίζεις.
curious
07-08-2011 @ 15:07
H σωτηρια της ψυχης εχει να κανει με το '' κατ 'εικονα και

καθομοιωση '' οχι με γαμους και μοναστηρια. Διαφορετικα

ολοι οι παντρεμενοι και οι μοναχοι θα' χαν σωσει '' a priori ''

τις ψυχες τους.

Οταν υπαρχει '' το θειο καλεσμα '' στην ψυχη, το μοναστηρι,

η η ιεροσυνη ειναι σαφως το επομενο βημα κι ειναι καλο

και ευλογημενο, ποτε ομως δια της βιας, γιατι τοτε γινεται

καταρα. Ακριβως , οπως και στον '' κοσμικο γαμο'', ειναι

ενα ιερο μυστηριο και σ' αυτο οι ανθρωποι παιρνουν

την ευλογια για να ενωσουν την ζωη τους,

μ ' ελευθερη βουληση και απο αγαπη, ειδαλως και

δια της βιας η τινα αλλων συμφεροντων, κολαζονται,

ειναι σαν να ανοιγεις την πορτα στον εξ' αποδω.

Ο Θεος ειναι τοσο δικαιος που επιτρεπει στα

δημιουργηματα του , την ελευθερη επιλογη, ο ανθρωπος

με ποιου την εξουσια την αφαιρει απο τον συνανθρωπο του ;


Στους ευλογημενους γαμους, η ορκους ιεροσυνης, υπαρχει

οπως και σε ολα τα σωστα και ομορφα της ζωης, το

δικαιωμα της ελευθερης και συνειδητης βουλησης και

βεβαια, οχι της βιας και του εξαναγκασμου, αυτα πηγαζουν

εκ του πονηρου, παντα.

Επισης ο Αποστολος Παυλος προτρεπει μεν τους ανθρωπους

που θελουν να δημιουργησουν οικογενεια, στον εν Χριστω

γαμο, συμπληρωνει ωστοσο και το εξης, εκεινοι που εκ φυσ-

σεως ειναι εγκρατεις και διαγουν χριστιανικο βιο, πραττουν

ακομη καλυτερα, χωρις απαραιτητα να ακολουθησουν το

μοναστικο βιο,η να νυμφευθουν ( γι ' αυτο καλο θα ηταν να μην παραφραζει

κανεις την Αγια Γραφη, και σε περιπτωση τυχων

αμφιβολιας να ανατρεχει ο ιδιος στην πηγη πληροφορησης

και να διαβαζει μονος του τα ιερα βιβλια καθως και να

ρωτα τον πνευματικο. του.


Το τυφλη υπακοη στα ανθρωπινα, δεν λεει τιποτα, τυφλη

υπακοη εκαναν και οι ναζι, και οι φυλακες στο

Γκουανταναμο, οι ανθρωποι δεν φερουν το αλαθητο, για να

υπακουμε σ' αυτους ''τυφλα''( ταπεινη μου γνωμη )

Μετρο κρισεως εχουμε ολοι, λεγεται συνειδηση μ ' αυτη,

θα κριθουμε και εμεις και εκεινοι που ως ανθρωποι,

γεννηθηκαν σε μη χριστιανικους πολιτισμους και ειναι

επισης δωρο Θεου.
KTiNoS
07-08-2011 @ 16:06
Εκτός κι αν η Παπαρήγα έχει δίκιο, οπότε τσάμπα όλα
Μια στις δυο λοιπόν να αγιάσεις ή να γίνεις τροφή για τα σκουλήκια !
::cool.::
curious
07-08-2011 @ 16:29

Τα σκουληκια σε ολες τις περιπτωσεις βγαινουν κερδισμενα,

γιατι ετσι η αλλιως τροφη θα 'χουν. Οσον αφορα την ψυχη

ομως, ο,τι δεν βλεπουμε, δεν σημαινει ο,τι δεν υπαρχει,

Θα ηταν βολικο για καποιους ισως... αλλα θα απογοητευτουν,

δεν ειναι ο,τι φαμε και ο,τι πιουμε, εκτος κι αν ετσι το νιωθεις.


Υπερευαισθητηρας
07-08-2011 @ 19:10
Τώρα σου προτείνω να το ξαναδημοσιευσεις με όλα τα σχόλια. Συμφωνω με τον curious, αλλά λόγω συντομιας δεν ανελυσα τόσο τις απόψεις μου. Μόνο θα ήθελα να προσθέσω οτι δεν μίλησα για τυφλή υπακοή. Κάνουμε υπακοή σε καποιον όταν αυτός έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας.
Ίσως κάποια στιγμή το δημοσιευσω εγω στο stixoi.info με όλα τα σχόλια και τονίζοντας φυσικά οτι το έγραψες εσυ.
anuya
08-08-2011 @ 11:56
η τυφλή υπακοή χαρακτηρίζει τον ιουδαϊσμό. Μάζευε ο άλλος ξυλαράκια για προσάναμμα το σάββατο - θάνατος! Βρε αμάν - όχι, πρέπει να θανατωθεί. Ο γνήσιος χριστιανός δέν υπακούει σε κανέναν, μόνο συμφωνεί, επειδή γνωρίζει. Ο ίδιος ο Χριστός το είπε "δέν είστε πιά δούλοι, είστε φίλοιμου. Ο δούλος δέν ξέρει τί κάνει ο αφέντηςτου, εγώ όμως σας εξήγησα τί κάνω: θυσιάζομαι για χάρησας" (είναι στο κατα Ιωάννην προς το τέλος εκει που θα σταυρωνόταν).
Υπερευαισθητηρας
08-08-2011 @ 12:42
Συμφωνω μαζί σου, αλλά μάλλον ξεφύγαμε λίγο απ' το κεντρικό θέμα μας.
Ήθελα να πω οτι σκοπός του γάμου είναι καθαρά πνευματικος. Οι υλιστικες ιδέες της εποχής μας οτι θα έχεις έναν σύντροφο να περνας καλά, να κανεις άφθονο sex και να είσαι με καποιον που πάντα θα σε καταλαβαίνει και θα περνάτε χλιδα είναι αποτελεσμα της ματαιοδοξιας που δίνει και παίρνει. Ισως είμαι υπερβολικός, αλλά πιστεύω οτι όλοι κάπως έτσι περιμενουμε τον γάμο και όταν έρθει η στιγμή να παραμερίσουμε τον εαυτό μας, τοτε......τα κάνουμε μπάχαλο. Γι' αυτο χρειάζεται κατανόηση κι εμπιστοσύνη, γιατί ο γάμος έχει πνευματικό σκοπό.
balistreri
08-08-2011 @ 13:35
ζαλίστηκα αλλά δεν ξέρω αν είναι από το ποίημα ή τα σχόλια
Υπερευαισθητηρας
08-08-2011 @ 18:24
Απ΄ότι και να ναι, αυτές οι ¨ζαλάδες¨ δεν προκαλουν εξάρτηση. Μη φοβάσαι, ξαναδιάβασέ τα.
balistreri
08-08-2011 @ 19:50
τέρμα μαστούρα σε μιλάω....θα κόψω και το μαύρο ::yes.::
Υπερευαισθητηρας
09-08-2011 @ 12:26
Το μαύρο και οι σχετικές ουσίες φανερώνουν τάσεις αυτοκαταστροφής φιλαρακο. Ψαξε να βρεις από που προέρχονται, γιατί δε σε βλέπω καλά.
balistreri
09-08-2011 @ 14:17
που με βλέπεις? Με βλέπεις από κάπου? Από που? Εγώ γιατί δεν σε βλέπω?....Γμτ...μάλλον θα το κόψω το μαύρο γιατί όλο μπουρούχες πίνω τώρα τελευταία...::6660.::
anuya
10-08-2011 @ 11:02
Ά ρε βαλιστράριε, έχεις κάποια σεβαστή ηλικία, αλλα προσωπικότητα παιδιού του δημοτικού.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο