Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Ο Ιός της σφήκας. Ανοικτη Επιστολη
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130460 Τραγούδια, 269383 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ο Ιός της σφήκας. Ανοικτη Επιστολη
 Το δικαίωμα να εκφράζεται κανείς ελεύθερα το έχουν κερδίσει άξιοι συγγραφείς που αγωνίστηκαν για αυτό και θυσίασαν πολλές φορές και την ζωή τους. Δεν μπορεί κανείς να προσβάλει την δημιουργία του άλλου.!!!!
 
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ

Καλησπέρα.

Τον Ιούνιο ψάχνοντας να βρω κάτι στίχους από ένα τραγούδι της Γλυκερίας, βρέθηκα από το U tube σε αυτό το site.
Είμαι μεγάλος σε ηλικία και ζω μόνιμα ,χρόνια τώρα στο εξωτερικό ,όπου έχω κάνει καριέρα σαν συγγραφέας και σεναριογράφος στον ξένο κινηματογράφο. Επειδή είναι πολύ σημαντικό για εμένα ,να εξακολουθώ να σκέφτομαι μέσα μου Ελληνικά {Όσοι είναι χρόνια στο εξωτερικό καταλαβαίνουν τι θέλω να πω}είπα να αφιερώσω χρόνο σε αυτό το site ,θεωρώντας το σαν μια ευκαιρία για την εξάσκηση των Ελληνικών μου.
Το βρήκα σαν έναν όμορφο τόπο όπου Έλληνες δημιουργοί, επαγγελματίες η ερασιτέχνες ,εκθέτουν τις δημιουργίες τους στους άλλους. Μια μικρή ομάδα ανθρώπων ,που προσπαθεί να εκφράσει τις συγγραφικές ανησυχίες της ,τα όνειρα της, τις σκέψεις της και γενικά να ξεδιπλώσουν όλοι ,το όποιο λογοτεχνικό ταλέντο έχουν. Δεν έχει σημασία αν είναι μικρό η μεγάλο ταλέντο.
Για τον κάθε ένα ,είναι το ταλέντο του. Εγώ αυτό κοιτώ. Εξ’ άλλου δεν υπάρχει καμία ταμπέλα στο site που να απαγορεύει σε άτομα χωρίς ταλέντο να γράφουν εδώ. Την ώρα ,που ο κάθε ένας αφιερώνει ,για να γράψει ένα ποίημα η οτιδήποτε άλλο και να το καταθέσει εδώ ,σε αυτό το site,αυτήν την ώρα θα μπορούσε να την αφιερώσει στα παιδιά του, στην οικογένεια του η ακόμα και στον ίδιο ,κάνοντας κάτι με τους φίλους του.
Αντί αυτού όμως ,αυτός θέλει να την αφιερώσει εδώ. Αυτό για εμένα δείχνει πως το αγαπάει πολύ αυτό που κάνει. Και δεν έχει δικαίωμα κανένας να τον γελοιοποιεί, να τον κοροϊδεύει, να τον χλευάζει και να τον προσβάλει.!!!!!!!
Τυγχάνει να διδάσκω κατά καιρούς σε Αμερικάνικα Πανεπιστήμια Λογοτεχνία και ξέρω πόσο κακό κάνει στην ψυχολογία των νεαρών λογοτεχνών, μια άκομψη κριτική.
Η Λογοτεχνία {το λέει και η λέξη}είναι η τέχνη του λόγου ,γραπτού η προφορικού.
Είναι τέχνη.!!! Διδάσκεται και μαθαίνεται. Αρκεί να έχει κάποιος λίγο ταλέντο και αγάπη για αυτό που κάνει. Και μετά αναλαμβάνει ρόλο η ψυχή , το περιεχόμενο και το μέγεθος του ταλέντου που έχει ο καθένας ,για να πάει μπροστά η να χαθεί στο σύστημα. Την τέχνη όμως την έχει μάθει.
Για εμένα λοιπόν όλα τα μέλη που βρίσκονται εδώ, έχουν ταλέντο {μικρό η μεγάλο δεν έχει σημασία}και αγαπούν αυτό που κάνουν. Άρα όλοι μπορούν να γίνουν λογοτέχνες αν μάθουν τις τεχνικές η έστω να δοκιμάσουν να ασχοληθούν με την λογοτεχνία. και να καλυτερεύσουν τα γραπτά τους!!!!!!!!!
Για αυτό και σε όποια δημιουργία επισκέπτομαι ,αφήνω και έναν καλό λόγο. Ενθαρρύνω την προσπάθεια για δημιουργία.
Και έρχομαι στο θέμα μας ,που όπως όλοι έχετε καταλάβει ,είναι ο ιός της σφήκας. Ας με συγχωρήσει ο ίδιος που τον αποκαλώ ιό. Δεν αποκαλώ τον ίδιο προσωπικά, αλλά το φαινόμενο που δημιούργησε. Εγώ προσωπικά δεν έχω τίποτα μαζί του. Δεν με έχει ενοχλήσει ο άνθρωπος ,αλλά έχει ενοχλήσει την ισορροπία αυτής της παρέας.
Εμφανίστηκε από το πουθενά ,πριν λίγες ημέρες και κατάφερε μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα ,να δηλητηριάσει τους πάντες. Σίγουρα πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ευφυές άτομο, αλλά με πάρα πολλά απωθημένα. Αυτός ξέρει από πού.
Εμένα δεν με αφορά να ασχοληθώ με τα προσωπικά του και δεν έχω και το δικαίωμα.
Το θέμα είναι ότι η παρουσία του έπεσε σαν βόμβα ανάμεσα στα μέλη και έφερε μεγάλη αναστάτωση. Και αυτό που μου έκανε εντύπωση ,ήταν ότι άρχισαν να ξεδιπλώνονται διάφοροι χαρακτήρες .Άλλοι, ενώ τους είχε βρίσει τον αντιμετώπιζαν με μια πολιτισμένη ψευτο ευγένεια ,φοβούμενοι μήπως την επόμενη φορά τους βρίσει χειρότερα ,άλλοι τον πολέμησαν από την αρχή δυνατά με αποτέλεσμα να χάσουν τον έλεγχο τους και να ασχολούνται μόνο με αυτόν και με τίποτα άλλο και άλλοι με καθαρή ηττοπάθεια. Καμία αντίδραση σε κάποιον που τους εξευτέλιζε!!!!!!!!!
Μια μικρή κοινωνία ξεδιπλώθηκε ξαφνικά μπροστά μου με όλα της τα ελαττώματα. Που ; Σε ένα site που βάζουμε ποιήματα .Έπεσε ο ιός της σφήκας και βγήκαν στην επιφάνεια ένα σωρό ανθρώπινοι χαρακτήρες. Σίγουρα κανένας δεν δίνει το δικαίωμα ,στον άνθρωπο αυτόν αλλά και σε κανέναν άλλο να γελοιοποιεί κανέναν .
Κανένας δεν του δίνει το δικαίωμα ,να γίνει ο τιμητής των μεγάλων ποιητών. Όσο ποιο μεγάλος είναι κάποιος, τόσο ποιο ανεκτικός και σοφός γίνεται στην κριτική του!
Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως ,είναι η συμπεριφορά των υπολοίπων μελών.
Φαινόμενα σαν την σφήκα ,θα εμφανιστούν και αύριο και σε έναν μήνα και μετά από τρεις μήνες. Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά να σας συμβαίνει το ίδιο. Είναι ένας ιός και τίποτα άλλο. Το φάρμακο το ξέρετε. Γιατί δεν το χρησιμοποιείτε;
Σβήνετε αμέσως τα σχόλια του, πηγαίνετε στο προφίλ του , τον δηλώνετε ανεπιθύμητο και τελείωσε το θέμα. Αν όσοι ενοχλούνται από την παρουσία του τον δηλώσουν ανεπιθύμητο ,πολύ απλά θα έχουν εξαλείψει τον ιό. Δεν θα βρίσκει να τσιμπήσει κανέναν και θα πάψει να υπάρχει.!!!!!!!!!!!
Και αυτός και όποιος άλλος παρόμοιος ιός εμφανιστεί στο μέλλων. Κάποιοι από σας άκουσα να λένε ,δεν είναι καλό να σβήνουμε τα κακά σχόλια. Γιατί; Αυτό είναι ψευτο πολιτισμός. Γιατί να φερθώ πολιτισμένα σε κάποιον απολίτιστο ,αφού δεν θα το καταλάβει; .Αν κάποιος με στεναχωρεί και με προσβάλει ,γιατί να τον αφήσω να υπάρχει.; Αν δεν του αρέσει ότι διάβασε ας πάει στον επόμενο. Η αν θέλει να γράψει κάτι ,ας γράψει .. Δεν μου άρεσε.! Αυτό δεν θα το σβήσω. Έχει δικαίωμα της γνώμης του. Όχι όμως να βρίζει και να κοροϊδεύει. Και εγώ επισκέφθηκα σήμερα την δημιουργία του και είπα ότι μου άρεσε αυτό που είχε γράψει. Μου άρεσε σαν προσπάθεια να κρύψει τα υπονοούμενα που εννοούσε ,υπό μορφή ποιήματος. Και μέχρι ενός σημείου το διασκέδαζα όλο αυτό που γινότανε. Πως μπορούσε ένας άνθρωπος να τρελάνει και να αναστατώσει τόσους πολλούς χωρίς κανείς να μπορεί να κάνει τίποτα. Το πράγμα όμως κατά την γνώμη μου ,παρά έγινε. Για αυτό και έγραψα αυτήν την επιστολή σήμερα Το θεώρησα υποχρέωση μου σε όλους αυτούς τους συγγραφείς που έδωσαν την ζωή τους για να μπορούμε εμείς σήμερα να εκφραζόμαστε ελεύθερα.!!!!!!!!!!
Αν θέλετε να θεραπευτείτε ξέρετε τον τρόπο. Και για αυτόν τον ιό αλλά και για τους επόμενους που θα έρθουν αργότερα..!!
Διαγράψτε τον ιό και ασχοληθείτε απερίσπαστοι με αυτό που αγαπάτε!!!!
Ο Θεός να σας έχει καλά..

Με εκτίμηση
John Fenix



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 36
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά,Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
genikos
25-08-2011 @ 00:15
Πολύ σωστή τοποθέτηση (αν εξαιρεθεί ο επίλογος:) Προσυπογράφω!
Αγνή
25-08-2011 @ 00:20
Αγαπητέ John, προτού πάω γιά ύπνο, ίσως μπορώ να σου εξηγήσω
λίγα πράγματα όπως τα σκέφτομαι εγώ. Η σελίδα αυτή έχει ένα μεγάλο
παρελθόν με διπλούς και τριπλούς κλώνους.
Όποιος δεν μπορεί να συμμαζέψει τα απωθημένα του και δεν τολμάει
να μιλάει κατά πρόσωπο με το όνομά του φτιάχνει ένα όνομα ακόμα.
Εκείνοι που το κάνουν, δεν μπορούν να φανταστούν πως κάποιοι τους
αντιμετωπίζουν πάντα κατά πρόσωπο και δεν χρειάζονται ψευδονόματα,
όσο γιά πολλούς, ψάχνονται να δουν αν κάποιος εννοεί κάτι που αφορά
μόνο εκείνους προσωπικά, ή πετάνε ηλίθια υπονοούμενα μπας και πέσουν
μέσα στο πρόσωπο που υποπτεύτηκαν.
Αυτό που ζεις είναι ένα ακόμα τετριμμένο βαρετό κεφάλαιο στην ιστορία των
στίχων, αν διδάσκεις λογοτεχνία, απορώ εντελώς πως σε εκπλήσσει η
σκοτεινή άβυσσος ή ανωμαλία της ψυχής εκείνων που συνηθίζουν να γράφουν.
Άπο κάθε άλλο επάγγελμα θα το περίμενα, αλλά όχι από έναν λογοτέχνη
σεναριογράφο ::smile.::
Με εκτίμηση
John Fenix
25-08-2011 @ 00:24
Τρία πουλάκια κάθονται Αγνή μου. Τι είπα εγώ και τι κατάλαβες εσύ.
Εγώ σας λέω αν κάποιος σας ενοχλεί να τον εμποδίσετε να σας ενοχλεί. Εκτός αν σας αρέσει να βρίζεστε μεταξύ σας. Τι είναι αυτό που δεν θα περίμενες από έναν λογοτέχνη σεναριογράφο? Να υπερασπιστεί το δικαίωμα σας να εκφράζεστε ελεύθερα.?
Αγνή
25-08-2011 @ 00:31
τρία πουλάκια φίλε. ο κόσμος απολαμβάνει αυτό που εσύ
θεωρείς απίστευτο να συμβαίνει, γι' αυτό και το αναπαράγει
εδώ και χρόνια. ή μήπως φαντάζεσαι πως δεν είναι σε θέση
ο καθένας να αποκλείσει σφήκες και έντομα παντός είδους;
πως δεν το ήξερε και πέφτει σε παγίδες. Αν αυτό φαντάζεσαι
είσαι μακράν νυχτωμένος.
Τι δεν θα περίμενα; τόση έκπληξη γιά τους αρρώστους που
κυκλοφορούν εδώ μέσα.
pithanos
25-08-2011 @ 00:35
John είσαι εξαίρεση .. ::laugh.::
αλλά κάτσε λίγο μάλλον δεν έχεις δει και πολλά ::sad.::
βρε τί συγγραφείς και συγραφείς
περαστικοί είμασταν, είδαμε ανοιχτά και μπήκαμε
που μπήκε και μια σφήγκα κάνεις έτσι ::wink.::
(τσιμπάνε κι άλλοι όμως..)
John Fenix
25-08-2011 @ 00:37
Ότι πεις. Ο κάθε ένας είναι αυτό που επιτρέπει στους άλλους να τον θεωρούν ότι είναι. Αν είστε ευχαριστημένοι να σας εξευτελίζουν και δεν τον διαγράφεται ,τότε ο άνθρωπος είναι ποιο σοφός από ότι πίστευα. Σας δίνει αυτό που χρειάζεστε. Αυτό όμως που συμβαίνει εδώ μην το γενικεύεις γιατί δεν συμβαίνει όπου υπάρχουν πολιτισμένοι άνθρωποι
Αγνή
25-08-2011 @ 00:44
Ο κάθε ένας είναι αυτό που επιτρέπει στους άλλους να τον θεωρούν
ότι είναι; Δεν νομίζω. Ποιοί είναι οι άλλοι; Έχουν όνομα; διεύθυνση;
έχεις την εντύπωση ότι μπορείς να εμποδίσεις τους αρρώστους να
σε πιάσουν στο στόμα τους και να σε γεμίσουν λάσπη;
Όμως παρακαλώ κόψε το δεύτερο πληθυντικό, τις γενικεύσεις και
ό,τι δεν αρμόζει σε μιά πολιτισμένη κουβεντούλα.
John Fenix
25-08-2011 @ 00:53
Καλό βράδυ παιδιά. Όσοι κατάλαβαν ,κατάλαβαν.
::up.:: ::up.:: ::up.::
CHЯISTOS P
25-08-2011 @ 00:57
Αγαπητέ John, πολύ σοβαρά το πήρες και πολύ ασχολήθηκες !
Κατά καιρούς, εδώ, έχουν εμφανιστεί παρόμοια και χειρότερα τέτοια ζητήματα, που ίσως είχαν και λογική να ήταν -τότε- προβλήματα.. Εδώ, είναι απλά μια ανισορροπία κάποιου μέλους που θέλει να ταράξει λίγο τα νερά. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, γελάμε με αυτά τα καμώματα.. Μια γνωστή «φούσκα» είναι.. Μη δίνεις σημασία.
pithanos
25-08-2011 @ 01:14
τελικά τί έγινε με τους στίχους της Γλυκερίας? ::oh.:: ::smile.::
John Fenix
25-08-2011 @ 01:13
Πιθανε στο εχω ξαναπει.Εισαι απιθανος.Τους βρηκα!!!!!!!!!!!!! ::up.:: ::up.:: ::up.::
pithanos
25-08-2011 @ 01:17
είναι και το Kithara.vu αλλά έχει όλο λάθος ακόρντα
τι να το κάνεις.. όλα τα σάιτ είναι σκ@@ ::vlax.::
giannis0911
25-08-2011 @ 01:20
Τα παράσιτα αγαπητοί φίλοι πάντα ευδοκιμούν όταν και εκεί που το περιβάλλον το επιτρέπει . Δεν έχει σημασία ποιός ή τι είναι ο άλλος, αλλά ποιός και τι είμαι εγώ .

Φυσικά θα ήθελα να πω , πως η σφήκα δεν έχει άδικο όταν μιλάει για ψώνια , αλλά το εκφράζει χυδαία και εμφανέστατα ,αυτοπροβάλλεται, λέγοντας δοξάστε με. Η κριτική του δεν είναι καλοπροαίρετη και ο σχολιασμός του εμπαθής' προφανώς γιατί πιστεύει πως δεν παίρνει το μερίδιο της δόξας που του αναλογεί και όχι από ευθιξία για την αισθητική του χώρου .

Πολλές φορές όμως αυτό που καθορίζει τον άνθρωπο , την κοινωνία , ένα σύστημα αξιών γενικά , δεν είναι η δράση του , αλλά η αντίδρασή του , τα αντανακλαστικά του .Και όπως και να το κάνουμε σε αυτό το σημείο πάσχουμε .

Σημάδια των καιρών . Οι σύνθηκες , οι διακηρύξεις , τα δικαιώματα , έφτασαν να είναι τα διαπιστευτήρια του ξεπεσμού μας .

Μα ακόμα και τώρα αν δεν πιστέψεις πως μονάχος σου μπορείς να σώσεις αυτό το κόσμο , ελπίδα δεν υπάρχει ...

Καληνύχτα ...
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
25-08-2011 @ 06:41
καλημερα.............!!!!!!!!!
giannis0911
25-08-2011 @ 07:43
Το ύφος των σχολίων σου προδίδει και το ήθος σου .

Αλήθεια , γιατί χρησιμοποιείς ως κατοχύρωση της εγκυρότητας και αντικειμενικότητας των σχολιών σου τις σπουδές και την καριέρα σου , αφου όπως πιό πάνω ξεκινώντας λες ,πως δεν μας ξέρεις,ούτε σε ξέρουμε ; Προσδίδει αυτό κανένας κύρος ή δικαιολογεί οτιδήποτε πέραν της υποκειμενικότητας των δηλωθέντων και μη εξακριβωθέντων τίτλων που αυτοπροσδιορίζεσαι ;

Δηλώνεις πως δεν υποτιμάς και δεν έχεις κανενόςείδους απωθημένα, θεωρόντας μας προφανώς , ηλίθιους ή χαζούς ;

Κρίνοντας όμως από την ελαφρότητα και την απάθεια, όσον αφορά την αντιμετώπιση του τρόπου που αυτοπροσδιορίζεσαι σε ένα χώρο, από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εδώ , δικαιολογείται η ύπαρξή σου . Αλλωστε δεν είναι πρωτόγνωρο ως φαινόμενο των σύγχρονων κοινωνιων .Ετσι επιλέξαμε ως άνθρωποι να ζούμε .Αδιαφορώντας , και καταφέραμε να γίνουμε από άνθρωποι ανθρωπάκια .

Εσένα θέλουμε λοιπόν ως αρχηγό . Ιδού η σκάλα , οι στίχοι , για να ποδοπατήσεις και να ανέβεις , να δικαιωθείς φωνάζοντας στην κορυφή , δοξάστε με .

Προσεχε όμως , γιατι κάποια σκολοπάτια γλυστράνε .Μην πατάς εκεί που δεν σε παίρνει κύριε μαλάκα .

Εγώ μπορώ να σε βρίζω δίποδο .Κάνε μου μήνυση γι αυτό ηλίθιε . Αν θέλεις τα στοιχεια μου , στη διαθεσή σου .
Γιατί αν κατάλαβες εγώ επωνυμα και όποτε θέλω θα περνάω τη πόρτα σου και θα σε βρίζω όπως γουστάρω. Εσύ πίσω από τη μάσκα σου , απλά θα με κοιτάζεις να το κάνω ανώνυμε μαλάκα γιατί ποτέ δεν θα μπορέσεις να ρίξεις τη μάσκα σου και να μεαντιμετωπίσεις βλάκα .

Υπάρχει άραγε τίποτα χειρότερο από την αφάνεια ως καταδίκη για τον κύριο , εγώ είμαι -δοξαστε με ;
ψιτ-ψιτ
25-08-2011 @ 07:54
Σιγά τα αυγα… όταν εδώ μεσα παίζανε ή ακομα παίζουν ομαδουλες οπου κάθε τι ΜΗ καθωσπρέπει (κατά την ταπεινή τους παντα γνώμη)… πρέπει να καεί ( και εκαναν τα παντα γι αυτό ), καποιοι κανανε τον Αλέκο… η Σφήγκα σας πείραξε ?

Nikos Krideras
25-08-2011 @ 08:05
Καλημέρα Τζών όι στιχοι ειναι ενα μαγαζί γιά ολους εχει απ' ολα
ειναι δε και κατι σαν το τσιγάρο μη πώ τιποτ΄ αλλο δεν ξεφεύγεις ευκολα τωρα οσο αφορά τη σφηκα εκεινος που πραγματικά γελάει ειναι ο διαβολακος η σφηκα και γω αντε και ο ψιτ που μας αρεσει ή ανακατοσούρα
όμως για μιά καλή αναλυση της ψυχοσυνθεσης μας υπαρχουν και οι γιατροί μας εδώ οι ψυχιατροί μας ,
εκεινο που θελω να πώ όμως ειναι οτι υπαρχουν πραγματικά αλλα προβλήματα που πρεπει να παρουμε στά σοβαρά και να αντιδράσουνε ως κοινωνία εδώ καταστρεφομαστε εξαθλιονωμαστε ανθρωποι ψαχνουν τα σκουπίδια για να φανε
και μεις εδώ γραφουμε παπαριες για να περναει ή ωρα που θα πρεπε καθε μερα να γραφουμε αυτό που ζουμε και δυστηχώς αδιαφορουμε τωρα το τσιμπιματακι της σφηκας μας πειραξε .
giannis0911
25-08-2011 @ 08:17
Νίκο δεν μας πείραξε το τσιιμπιματάκι της σφήκας , αλλά η ανυπαρξία αντίδρασης ως φαινόμενο . Ο ωχαδερφισμός και ο σταρχιδισμός . Δηλαδή πρέπει να είναι προσωπικό το δάγκωμα για να νιώσει το πόνο και τη φρίκη κάποιος ;

Αλλωστε εξ αρχής τόνισα στη σφήκα ,πως ,λύσαμε όλα τα άλλα και έμεινε μόνο αυτό για να ασχοληθούμε με αυτό ;

Δεν εξετάζουμε το μέγεθος αλλά την ποιότητα του προβλήματος , την οργανική του σύσταση αναλύουμε .
ψιτ-ψιτ
25-08-2011 @ 08:24
εδω μεσα υπαρχουν χειροτερες σφηκες απο την Σφηκα...
καθε αλλο παρα ωχαδερφισμό και σταρχιδισμό δηλώνει αυτό που κανει …
Nikos Krideras
25-08-2011 @ 08:26
Γιαννη μου την ανυπαρξία αντίδρασης ως φαινόμενο τον ωχαδερφισμό και σταρχιδισμό τον εφαρμοζουμε στην κοινωνια εμεις χρονια τωρα μην τα επικεντρωνουμε στους στιχους,
εδώ την ωρα μας σκωτωνουμε εγώ τουλαχιστον μεχρι να μεγαλώσει η σεττερινα μου να πηγένω για καμιά μπεκάτσα !

την καλημέρα μου
Nikos Krideras
25-08-2011 @ 09:59
Το σκωτωνουμε την ώρα μας δεν ενοώ την οποια δημιουργία καλή η κακή
ανεβαζουμε μετά όμως που αρχίζουμε τα συροπια ο ενας στον αλλο του τυπου α τι καλό κτλ μπάς και παρουμε και μεις
ενα θετικό σχολιο ειναι σκωτωμα της ώρας μας εχω δεί και τα 'ιδια ατομα με 2 3 σελιδες να σχολιαζουν τον εαυτό τους
ψιτ-ψιτ
25-08-2011 @ 09:58
α τι καλό αυτο που ειπες Νικο μου....
Nikos Krideras
25-08-2011 @ 10:02
ψιτ μου αρχησες να αποκτάς ευγένια βλέπω ::razz2.:: ::razz2.:: ::razz2.::
giannis0911
25-08-2011 @ 10:27
Αλλο ελευθερία του λόγου και άλλο ασυδοσία.Κριτικάρω σημαίνει ασκώ κριτική εποικοδομητική και όχι αποδομητική απαξιώνοντας και εστιάζοντας στο πρόσωπο , αλλά στο έργο .

Κατάλαβες σφήκα ή να στο κάνω πιό λιανά ; Τα χυμένα μαζεμένα δεν γίνονται σπουδαγμένε καριερίστα . Είναι όπως την κλανιά . Απαξ και φύγει , βρώμισε . Η ζητάς συγνώμη και συνεχίζεις ή συνεχίζεις να κλάνεις . Αλλά μην ζητάς να το ανεχτούμε κιόλας ως δημοκρατικό σου δικαίωμα.

Που εσύ ρε μάγκα άσκησες κριτική κάνοντας χρήση του δημοκρατικού σου δικαίωματος; Δημοκρατία σημαίνει σεβασμός και αξία , όχι απαξία για τον άλλο .

Η δημοκρατία απαιτεί διάλογο. Πείθεις δια του λόγου κάνοντας χρήση της λογικής και όχι εκπορνεύοντας τη λογική .

Ακου ασκεί κριτική ..τι άλλο θα ακουσω εδώ;
ΚατεριναΘεωνα
25-08-2011 @ 10:38
Η Αμερική δεν έχει δεν εχει δημοκρατί γιουβετσι?
προεδρους κριτικαρουμε κι εδω αλλα τιποτα δε τους εμποδιζει να
μας πηδανε....καρμπονάρα ??
ποιηματα δε δωσαμε για εκδοση γιατι γουσταρουμε να γραφουμε
στο στιχοι ......Ναπολιτανα??? το 30% αυτων που κριτικαρισες με
την εξαιρετη πενα σου έχει εκδόσει 2 και 3 φορες με επιτυχια αλλα
απο ενημερωση ........μπουζουκι της δεκατιας του 30 μπολωνεζ????
John Fenix
25-08-2011 @ 10:51
Προς Σφήκα.

Καλημέρα παιδί μου. Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είχα καταλάβει που βρισκόμουνα. Εδώ που είμαι εγώ μετράει πολύ η έννοια της αξιοπρέπειας και υπέθεσα ότι με την κριτική σου θίγεις την αξιοπρέπεια των μελών. Τώρα καταλαβαίνω ότι μάλλον πρόκειται για ένα παιχνίδι.. Έτσι και αλλιώς αν κάποιος αισθάνεται ότι θίγεται η αξιοπρέπεια του ας σε απομονώσει όπως είπα. Γιατί εσύ δεν πρόκειται να αλλάξεις από ότι καταλαβαίνω. Και το παιχνίδι θα συνεχιστεί με τους υπόλοιπους. Θέλησα όμως να παρέμβω με την επιστολή μου αυτή , θέλοντας να υπερασπιστώ τον φοιτητή η την φοιτήτρια της Φιλοσοφικής που δειλά δειλά πάει να κάνει τα πρώτα του βήματα στην λογοτεχνία και τολμά να δημοσιεύσει τα πρώτα του έργα. Αν αυτό το άτομο φάει μια κριτική του τύπου που συνηθίζεις ,ενώ για σένα μπορεί να είναι ένα αστείο, για αυτό το άτομο μπορεί να είναι καταστροφή για την συνέχεια. της καριέρας του. Είναι λεπτές οι ισορροπίες της ψυχής. Δεν βλέπουν φαντάζομαι όλοι την παρουσία τους εδώ σαν παιχνίδι. Και μην ξεχνάς ότι και οι κρίνοντες κρίνονται. Ασκώντας τόσο επιθετική κριτική στους άλλους θα περίμενε κανείς αν κοίταγε τα δικά σου έργα ,ότι θα έβλεπε τουλάχιστον κάποιον με την βαρύτητα του Ελύτη ,που έχει τσαντιστεί με τις βλακείες που διαβάζει και τους τα σέρνει χοντρά. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν συμβαίνει………. Φαντάζομαι ότι το γνωρίζεις. Μήπως θα ήταν καλύτερα για όλους μας πριν κρίνουμε τους άλλους , να κρίναμε πρώτα τους εαυτούς μας ? Εγώ ύστερα από τόσα χρόνια συγγραφικής εργασίας και ακόμα ,εντοπίζω λάθη μου και αβλεψίες. Το κάνω αυτό καθημερινά προσπαθώντας να γίνω καλύτερος. Αν το κάναμε όλοι μας σίγουρα ο κόσμος θα ήταν αλλιώς. Δεν θα επανέλθω με άλλο σχόλιο, γιατί δεν θέλω να συνεχίσω άλλο αυτό το θέμα.. Δεν είμαι μέσα στην ψυχολογία σας και δεν καταλαβαίνω αρκετά τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα εκεί. Οπότε καλύτερα να μην μιλάω. Να είστε όλοι καλά
::up.:: ::up.:: ::up.::
CHЯISTOS P
25-08-2011 @ 10:58
Πολύ αξία για το τίποτε.. Δεν (πρέπει να) είναι τόσο ντελικάτο το σύστημα της ιστοσελίδας. Δεν μπορεί ο πάσα είς ψυχανώμαλος να παραμερίζει και να διώχνει τις αξίες .. Καλημέρα !
zpeponi
25-08-2011 @ 11:20
Σφηκοειδες κ λοιποι συνοδοιποροι, το θεμα δεν ειναι η κριτικη, δεν ειναι ακομα η βρισια πανω σε μια δημιουργια, δεν θα ηταν ουτε το φασκελο, αν απαγγελαμε σε μια καφετερια κ η αντιδραση μπορουσε να εκδηλωθει με γυμνα χερια. Το θεμα ειναι ο σκοπος. Ενα μαχαιρι πχ μπορει να χρησιμοποιηθει για να κοψει ενα ραπανακι ή εναν λαιμο. Ο σκοπος κανει την χρηση αξιολογη ή κατακριταια. Αν πεις σε ενα κοριτσακι 5 χρονων "εισαι γλυκια σαν κουταβακι" το κάνεις μαλλον για να δωσεις χαρα, μπορει να θεωρηθει θετικο, κ ειναι αξιολογο. Αν πεις το ιδιο σε μια ωριμη γυναικα 40 χρονων, το κάνεις μαλλον για να την υποβιβασεις, αρα ο σκοπος σου ειναι αρνητικος, η πραξη σου ειναι μια μαλακια.

Φυσικα κ εχεις το δικαιωμα, αν οχι την υποχρεωση, σε μια τετοια περισταση, οχι μονο τα σχολια να σβησεις, αφου εχεις την δυνατοτητα, αλλά κ να ριξεις μια φαπα σε αυτον που αγενεστατα, κ ενω εσυ ο ιδιος ποτέ δεν εχεις δηλωσει αυθεντικος απογονος του Καβαφη, ερχεται κ σε βριζει χυδαια, οπως το σφηκοειδες, κ ας λεει τωρα μπαρουφες, οτι ποτέ δεν το εχει κανει. Εχει ριξει βρισιες, κ μαλιστα πολλες κ ανυποστατες κ χυδαιες, κ μαλιστα καταιγιστικα, σε ελαχιστο χρονο, κ μονο οταν ειδε οτι δεν την/τον παιρνει, τις εκοψε λιγο.

Το "Κακογουστιά τώρα που το διάβασα όλο, φτώχια γλωσσική και δεν συμμαζεύεται. Θα είσαι κανένας μπαρμπουνόκωλος μάλλον μου φαίνεται, χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα" ΔΕΝ ειναι εποικοδομητικη κριτικη. Ειναι μια μαλακια ολκης, κ μαλιστα ουτε καν επιτυχημενη.

Βλακομετρο σφηκοειδες (το σ επιτηδες μικρο, αντιστοιχο με το υψος της υποστασης σου ως ανθρωπος-συγγραφεας-κριτικος-παπαρολογος κ το βλακομετρο κυριολεκτικα) αν ηθελες να ανεβασεις το επιπεδο της σελιδας, ας εγραφες ΕΣΥ αριστουργηματα! Οχι να καθεσαι να αραδιαζεις τσιγκινες, ουτε καν επαργυρες, μετριοτητες, κ μετα να κοπανας χωρις λογο κ χωρις προειδοποιηση τα γραπτα των υπολοιπων.

Σιγουρα εχεις δικαιωμα να κάνεις οποια κριτικη φανταζεσαι σαν ταιριαστη. Μην απορεις ομως οταν η αντιδραση στην κριτικη σου ειναι η αναλογη, οταν αυτη σου η κριτικη αποτελειται κυριως απο θαψιμο κατω απο την γη, για να μπορεις εστω κ για λιγο να ξεχωρισεις εσυ η ιδια, που απο ο,τι φαινεται εισαι νανος.

Ομως, σε γενικες γραμμες, κάνεις καλο στους στιχους. Το γιατι δεν θα σου το πω. Να το ανακαλυψεις μονη σου, βαζοντας το κεντρι σου, τυλιγμενο στα διπλωματα ανοησιας που φωναζεις οτι σου εδωσαν, εκει που δεν σε βλεπει ο ηλιος.
martin luther
25-08-2011 @ 11:30
χωρίς ενοχές και χωρίς προσδοκίες, θα ήταν το καλύτερο απο όλα σε όλους τους τομείς, και όταν δεν μας αρέσει κάτι, απλά δεν βάζουμε σχόλια............έτσι νομίζω, αλλά κάθε τι καλοδεχούμενο.
zpeponi
25-08-2011 @ 11:34
@John Fenix: Μην ανησυχεις, τιποτα δεν καταφερε. Οι περισσοτεροι την εχουν γραμμενη κανονικα.
Helene52
25-08-2011 @ 13:50
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα !!!!!!
Καλό μεσημέρι Γιάννη ::theos.:: ::up.:: ::theos.::
sofiagera
25-08-2011 @ 15:26
Όσο ποιο μεγάλος είναι κάποιος, τόσο ποιο ανεκτικός και σοφός γίνεται στην κριτική του!
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
KTiNoS
25-08-2011 @ 15:36
Για μένα αυτός το μέρος είναι απλά τσάμπα χώρος !
Τίποτε άλλο.
Δεν ξέρω παρά ελάχιστους και δεν θέλω να γνωρίσω κανέναν άλλο, να μη σου πω ότι και τα περισσότερα που διαβάζω εδώ δε μου λένε και τίποτα.
Μικροπρεπείς άνθρωποι στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί. Δεν ξέρω εκεί που μένεις εσύ.
Α ξέχασα και το χρόνο μου δεν τον αφιερώνω στη σελίδα.
Τον αφιερώνω στον εαυτό μου.
Με βοηθάει το γράψιμο να οργανώνω τη σκέψη μου.
Ως εκ τούτου καμία σχέση με κανένα φουκαρά που φαντασιώνεται ότι είναι ο δεύτερος Πούσκιν !

Ούτε ο διαχειριστής μου λέει τίποτε.
Ένα ανθρωπάκι τόσο δα είναι κι αυτός, όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα με τα μεγάλα….


Πληκτρολόγια !


Όταν είχα πρωτοέρθει κι εγώ, άλλα είχα στο μυαλό μου.
Τώρα απλά τα διαβάζω όλα αυτά και λέω καλά…
Το έχω ξαναδεί το έργο !
(και δεν έχει δει και τίποτα...)
ΚατεριναΘεωνα
25-08-2011 @ 15:57
Γενικως
καποιοι εδω μεσα εχουν κανει το λαθος να μιλανε πολυ
και να αποκαλυπτονται...........γιατι δεν εχουν πλουσιο λε
ξιλογιο εχουν σβησμενη μνημη..............και κανουν και πα
ρεα με τους αλλους τους εαυτους ::yes.:: συγνωμη John
που η γνωστη παρομοια (η πουτανα θελει να κρυφτει
αλλα η χαρα δεν την αφηνει)μπαινει κατω απ τη δικη σου
αναρτηση.....αλλα ισως επειδη εγραψες σωστα πραγμα
τα εδωσες βημα σε καλους και κακους ομιλητες.
pithanos
25-08-2011 @ 18:28
βρε καλώς και την ομιλήτρια στο βήμα με το πλούσιο λεξιλόγιο ::lost.::
ierapostolos
25-08-2011 @ 20:34
Αγαπητέ μου John Fenix τα σέβη μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
Καλό βράδυ.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο