Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: 鼎力 η κάθε επανάσταση
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130337 Τραγούδια, 269362 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 鼎力 η κάθε επανάσταση
 
[B][align=center][font=sylfaen][color=navy]τέσσερα σκέλη η κάθε επανάσταση χρειάζεται νά’χει
για να στηρίζεται στέρεα στη γή της ζωής το καζάνι
νά’ναι απο κάτω επαρκής η φωτιά και δίχως αιθάλη
όλες οι συναλλαγές αγνές με των φώτων τη χάρη[/align][/B]

(2011-12-25)
πρίν απο λίγες μέρες κοίταξα με περιέργεια ένα κινέζικο κουτάκι με πινέζες κ είδα τη μάρκατους που είναι 鼎力. 鼎 (ding) ήταν ένα αρχαίο ιερό σκεύος με σκέλη, ανάμεσα στα οποία, κάτω απο το σώμα του σκεύους έκαιγε μιά φωτιά, για το μαγείρεμα τροφής προσφερόμενης ώς θυσία. 力 (li) σημαίνει δύναμη, δηλαδή 鼎力 =του ιερού σκεύους η δύναμη. Το αρχαίο ανθρωπόμορφο τουρκικό γράμμα που σήμαινε ΔΕγγ (Θεός) οι Κινέζοι το απέδοσαν με το παρόμοιο στη μορφή κ στην προφορά 鼎.
σήμερα το πρωί προτού καλοξυπνήσω είδα σάν όραμα ένα σκεύος με τρία πόδια, κ κατάλαβα οτι ήταν ασταθές, με ένα σπρώξιμο θα έπεφτε εκτός άν είχε κ το τέταρτο πόδι. Ένιωσα οτι αυτό συμβολίζει τη νέα κοινωνία που θα δημιουργηθεί μέσω επανάστασης, κ αυτόματα έφτιαξα μές το νούμου τον 1ο στίχο. Κ έπειτα τους άλλους 3 στίχους.
Τα 4 σκέλη προφανώς συμβολίζουν τις 4 τάξεις: τους βράχμάνους, δηλαδή την τάξη των ιερέων κ διανοούμενων, τους ξΑΤΡΙιΑΑΣ δηλαδή την τάξη των στρατιωτικών κ διοικητικών, τους υΑΑΙςιΑΑΣ = τάξη των παραγωγών κ εμπόρων, κ τους ςΟΥΔΡΑΑΣ =τάξη των εργατών.
Το ένα πόδι είναι οι βραχμάνοι, δεξιάτου οι ξΑΤΡΙιΑΑΣ, αριστερά των βραχμάνων οι υΑΑΙςιΑΑΣ κ απέναντιτους οι ςΟΥΔΡΑΑΣ.
Η 5η τάξη, δηλαδή οι ανέγγιχτοι (βλέπε αθίγγανοι) δέν μπορεί να υπάρχει σε μιά υγιή κοινωνία. Αποτελεί το μέτρο της κοινωνικής νοσηρότητας. Συμβολίζεται με την αιθάλη που παράγεται απο την κακή καύση.
Η μαρξιστική επανάσταση ήταν μία σιωνιστική απάτη: βασίζεται σε μία μόνο τάξη, την εργατική, ενώ οι άλλες τάξεις κατα τον μαρξισμό είναι η πλατιά βάση του μόνου αυτού ποδιού. Στηρίζεται έτσι το καζάνι; στηρίζεται μέν, αλλα με το παραμικρό θα πέσει, κ βεβαίως δέν υπάρχει χώρος ανάμεσα στα ποδάρια του καζανιού για να ανάψει φωτιά.
Η φωτιά είναι όλη η διαδικασία της παραγωγής υλικών κ πνευματικών αγαθών· όλη αυτή η διαδικασία πρέπει να έχει την έννοια θυσίας προς το υπέρτατο όν, του οποίου μέρη είμαστε κ εμείς όλοι. Όταν η διαδικασία αυτή έχει ανόσια κίνητρα, είναι σάν την φωτιά που δέν καίει καλά κ βγάζει πολύ καπνό που καταμαυρίζει το καζάνι κ δέν μπορείς να το αγγίξεις, γιατί η αιθάλη δέν ξεπλένεται.
Ο σοφός βασιλέας της αρχαίας Κίνας καθιέρωσε κάθε μεσημέρι να γίνεται μιά λαϊκή αγορά, κάτω απο τον μεσουρανούντα ήλιο· εκεί ο καθένας έδινε ό,τι παρήγαγε, έπαιρνε ό,τι χρειαζόταν, κ όλες οι συναλλαγές γινόταν στο φώς, άρα τίμια, κ όλοι έτσι ήτανε ικανοποιημένοι, κ συνεπώς δέν χρειαζόταν άλλες προσπάθειες για την επιβολή της ευταξίας κ δικαιοσύνης.
Τα φώτα όλα στη γή προέρχονται απο τον ήλιο, κ ο ήλιος όπως κ όλα τα φώτα προέρχεται απο τον Θεό: ΠΑΣΑ ΔΟΣΙΣ ΑΓΑΘΗ Κ ΠΑΝ ΔΩΡΗΜΑ ΤΕΛΕΙΟΝ ΑΝΩΘΕΝ ΕΣΤΙ ΚΑΤΑΒΑΙΝΟΝ ΕΚ ΣΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 4
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      τετράστιχα (& 4στροφα)
      Κατηγορίες
      Φαντασίας,Φιλοσοφικά
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
χρηστος καραμανος
25-12-2011 @ 12:22
Η ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ,Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ!!!ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ!!!
monajia
25-12-2011 @ 21:05
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΓΡΑΦΗ,,,,,,,,,,,,,,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.....................

::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
φλοισβος
26-12-2011 @ 21:06
Είσαι απόλυτα ξεχωριστός δημιουργός! Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτες αγάπη και δημιουργία..
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
anuya
27-12-2011 @ 10:35
γιορτές γεμάτες αγάπη σε όλους

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο