Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Κισμέτ,γιατί?
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130584 Τραγούδια, 269414 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Κισμέτ,γιατί?
 ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
 
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει Έλληνας που δεν αναρωτήθηκε κάποτε
Αν θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί η Μικρασιατική καταστροφή?
Τι θα γινόταν αν δεν μας άγγιζε ο δεύτερος παγκόσμιος?
Ποιά μορφή πολιτεύματος θα ακολουθούσαμε αν δεν είχαν επικρατήσει οι κυβερνητικές δυνάμεις
στον εμφύλιο?
Και τέλος πως θα είμαστε σήμερα αν πριν από 45 χρόνια μιά ομάδα παρανοικών στρατιωτικών
εθνικιστών πουλημένων στις ΗΠΑ δεν είχε το θράσος να καταλύσει τη δημοκρατία(όποια κι αν
ήταν αυτή)χωρίς να λάβει υπ όψιν τις αντιδράσεις του κόσμου σε περίπτωση αποτυχίας.
Δεν χρειάζεται να είσαι ιστορικός για να δώσεις τις πιθανές απαντήσεις,με την ίδια συχνότητα που
θα τις βρεις σ ένα λαικό καφενείο θα τις συναντήσεις σε πανεπιστημιακά συγγράμματα και μεταπτυ
χιακές εργασίες,η μορφή της γραφής και η άνεση της γλώσσας ίσως ν αλλάζει.
Το 80% των Ελλήνων-πιστεύω-ότι είμαστε γνώστες των καταστάσεων
Πως όμως είμαστε συνάμα και ωχαδελφιστές?
Γιατί από παντού το συμπέρασμα είναι ένα
Η μοίρα μας είναι προδιαγεγραμμένη από τους μεγάλους
Οτι και να κάνουμε αυτοί θα μας επιβάλλουν το μοντέλο διακυβέρνησης που θέλουν
Είμαστε πιόνια δεμένα στη σκακιέρα και οι αντιδράσεις μας προσφέρονται μόνο για εσωτερική εκτο
νωση.
Αυτοί λοιπόν θέλουν τους μνημονιακούς στην εξουσία,ένα από τα δύο κόμματα η και τα δύο μαζί
Δηλαδή αν ανατρέψουμε το κισμετ και δεν τους δώσουμε πλειοψηφία?
Αν και οι δύο μαζί δεν μπορέσουν να σχηματίσουν κυβέρνηση?
Τι θα γίνει νοθεία?
Ναι δεν αποκλείεται................................................................................
Ολοι γνωρίζουμε ότι δεν διαθέτουμε το επιστημονικό και τεχνολογικό δυναμικό των Ρώσων
Κι όμως στις περασμένες Ρωσικές εκλογές οι νοθείες ηταν ανεξέλεγκτες
ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ
ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΩΡΑ?



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 19
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
daponte
17-04-2012 @ 23:49
Δυστυχώς το σύστημα έχει κι άλλες εφεδρείες (βλέπε ΔΗΜΑΡ) για να βγουν τα κουκιά για τη συγκυβέρνηση. Θα έχει την κρίση το εκλογικό σώμα να μην πέσει και σ' αυτή τη λούμπα; Ίδωμεν.
Και να μην ξεχνάμε : η αποχή , το λευκό και το άκυρο είναι δώρο στα κόμματα εξουσίας ,δημιουργώντας μια πλαστή πλειοψηφία εδρών.

Χρόνια πολλά και ανά(σ)ταση ψυχών.
ierapostolos
18-04-2012 @ 00:00
::yes.:: ::yes.:: ::theos.::
Antony-P
18-04-2012 @ 00:16
::up.:: ::up.:: ::up.::
XARMOLYPH
18-04-2012 @ 00:49



...πρέπει οπωσδήποτε να μην είναι δεύτερο κόμμα το ΠΑΣΟΚ...πρέπει οπωσδήποτε να ψηφίσουμε όλοι...όχι άκυρο ή λευκό...όχι ΠΑΣΟΚ ή ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...όχι ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ...


...καλό ξημέρωμα Κατερίνα!





φαλτσετα
18-04-2012 @ 02:09
αν αν αν καλη η ιστορικη αναφορα και χρησιμη δε λεω.
και εγω συμφωνω οτι το 80% ειναι γνωστες της καταστασης
Πως όμως είμαστε συνάμα και ωχαδελφιστές?
προσωπικα πιστευω οτι δε λειτουργει η δημοκρατια
-και το ξερουμε ολοι-γιατι πολυ απλα δεν υπηρξε ποτε
σαν πολιτευμα παρα μονο σαν συστημα.
οποτε ο καθενας βολευετε οπως μπορει.
τωρα τι μπορουμε να κανουμε οσο αναφορα τις εκλογες?
να ψηφισουμε κατι που να τρομαξει τους μεσα , τους εξω
κι αν ειναι δυνατον και εμας τους ιδιους αν και παλι
δεν πιστευω οτι θα αλλαξει κατι.
γιατι αυτο που χρειαζεται για να αλλαξει
μας φοβιζει ολους και εμενα
τι ειναι αυτο? πολεμος με ολα και για ολα
και δυστυχως καθε πολεμος εχει αιμα.

καλημερα
Σωτήρης Τσιλ
18-04-2012 @ 02:09
Ο φόβος (του κόσμου) κινεί την ατμομηχανή των εξουσιών.
Ο φόβος στο καινούργιο, στο δυνητικά αναπάντεχο, παραλύει.
Ο φόβος στην κίνηση, που είναι ζωή και το άφημα στην αδράνεια του Ωχαδερφισμού (ως πότε όμως;).

΅Δεν είναι ντροπή να φοβάσαι. Ντροπή είναι να είσαι γαντζωμένος στο φόβο΅

Σ. Τ.



φαλτσετα
18-04-2012 @ 02:10
γατζωμενος δεν ειμαι αλλα δυστυχως ειμαι μονος μου
arpistre
18-04-2012 @ 02:15
ενσταλαγμένος και εμπεδωμένος φόβος
για να τον ξεπεράσεις χρειάζεται να κάνεις κάποιου είδους υπέρβαση, όποια κι αν είναι αυτή, μικρή ή μεγάλη..
για τις εκλογές
πώς θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα, όταν οι εκλογές είναι θεσμός που προσφέρει το ίδιο το σύστημα σαν υπνωτικό στους φοβισμένους;;
έχετε δει πολλές εκλογές να φέρνουν την ανατροπή;;
όταν οι άνθρωποι αυτοκτονούν από απόγνωση, δηλαδή ουσιαστικά δολοφονούνται από το κράτος
και την ίδια ώρα η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τις εκλογές
σας λέει κάτι;;
φαλτσετα
18-04-2012 @ 02:18
κοιτα arpistre δε φοβαμαι να φοβαμαι
αυτο ομως δε μου λεει τιποτα
δεν ζω μονος μου σε ενα βουνο
ζω σε μια κοινωνια
Σωτήρης Τσιλ
18-04-2012 @ 02:32
Η Επικοινωνία είναι το στοιχείο που μας δείχνει ότι δεν είμαστε μόνοι. Οτι και άλλοι σκέφτονται και αισθάνονται παρόμοια με εμάς.

Αναφορικά με τις αυτοκτονίες, απόρροιες του Μνημονίου, με συνεργό την κρατουσα εξουσία (οικονομική αφαίμαξη):
Κάθε δύο μέρες, αυτοκτονεί ένας Έλληνας
Το ... αντίδοτο στην προοπτική της αυτοκτονίας είναι η πρόληψη. Το φάρμακο είναι εργασία, κατάσχεση των κλεμένων, τιμωρία των κλεφτών.
Αναφορικά με την κακοποιημένη Δημοκρατία: Πράγματι, είναι Δημοκρατία λάστιχο. Χρειάζονται αρχές, με σημείο αναφοράς τον άνθρωπο.
Πώς θα επιτευχθούν όλα αυτά; Μια δοκιμή θα μας δείξει. Είναι οι εκλογές. Αν πράξουμε σωστά, θα δρέψουμε γλυκείς καρπούς. Αν όχι θα το πληρώσουμε ακριβά και πάλι. Ωσπου να πάρουμε το μάθημα.
arpistre
18-04-2012 @ 02:41
φαλτσέτα δε λέω για σένα προσωπικά
εσύ το αναγνωρίζεις με το όνομά του, άλλοι το κρύβουν υποκριτικά
σ' αυτή την κοινωνία που ζούμε, έχουμε μια συγκεκριμένη θέση καλώς ή κακώς (κακώς)
ή με τους αποπάνω ή με τους αποκάτω είμαστε
ή εμείς ή αυτοί, έτσι νομίζω ότι πάει..
εννοείται ότι φοβάμαι και εγώ,
αλλά σκέψου με τώρα, να βρω μια δικαιολογία, να περάσει όπως όπως,
να χρειαστεί να κάνω το σκατό μου παξιμάδι,
μόνο και μόνο για να μεταθέσω χρονικά το πρόβλημα και να το βρουν μπροστά τους τα παιδιά μου
ξεφτίλα ε;;
φαλτσετα
18-04-2012 @ 02:51
το εμεις η αυτοι ειναι και λιγο παγιδα
αν και συμφωνω μαζι σου
και για να το παω λιγο παραπερα πιστευω
οτι δεν πρεπει να μεινει τιποτα
πρεπει να αρχισουμε παλι απο το μηδεν
και οταν λεω μηδεν ενοω μηδεν
ουτε το δικο σου ουτε το δικο μου
arpistre
18-04-2012 @ 02:57
το ίδιο λέμε
::smile.::
Σωτήρης Τσιλ
18-04-2012 @ 06:25
Η συνωμοσία κατά της Ελλάδας, τα παπαγαλάκια και η προδοσία Ελλήνων πολιτικών.

http://www.youtube.com/v/qYyBDXBek0M
agrafos
18-04-2012 @ 11:31
το διλλημα μνημονιακοι-αντιμνημονιακοι ειναι πλαστο
γιατι οτι θελουν να περασουν τωρα με το μνημονιο
ειναι επιδιωξεις των μονοπωλιων της ευρωπης
απο το Μααστριχτ ακομα εδω και καμποσα χρονια δηλαδη απο το συμφωνο της Λισαβονας για
ελαστικες θεσεις εργασιας ανταγωνιστικοτητα που σημαινει για αυτους μειωση του εργατικου κοστους και των εργοδοτικων εισφορων
εισφοροαπαλλαγες του μεγαλου κεφαλαιου ελευθερια
διακινησης των κεφαλαιων εντος της ευρωπαικης
ενωσης χαμηλη φορολογια των επιχειρηματικων ομιλων
και που εχουν ψηφιστει απο ΟΛΑ τα κομματα που
τωρα εμφανιζονται σαν αντιμνημονιακα και του
ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ αλλα και του Κουβελη της Μπακογιαννη
τουΚαμμενου Εκτος του ΚΚΕ και αυτο ειναι
αδιαμφησβητητο
το μνημονιο ειναι αποτελεσμα των υπερκερδων
του μεγαλου κεφαλαιου στην προηγουμενη αναπτυξη
και αυτο το αποδεικνυει η υπαρξη των
600.000.000000 μονο στις ελβετικες τραπεζες
των ελληνων...φραγκατων
να που πηγαν τα λεφτα του ελληνικου κρατους
και της ελληνικης κοινωνιας στην αναπτυξη για τα
κερδη των καπιταλιστων και οχι του λαου
κι αυτο δεν ειναι η γνωμη μου αλλα η πραγματικοτητα
ως εκ τουτου η κοινωνια ειναι χωρισμενη σε ταξεις
και ο μονος δρομος για να λυθει η αντιφαση του
πλουτου και της φτωχειας στην κοινωνια
ειναι η ταξικη παλη σε ολες τις μορφες της
και βεβαια οι εκλογες δεν προσφερονται για τετοιες
επαναστατικες αλλαγες ειναι κι αυτες μια μορφη παλης ομως που δειχνει που βρισκεσαι μεσα στη κοινωνια
αλλα για καινουργιο ξεκινημα κι οχι για επιστροφη στο μηδεν γιατι τοτε θα αφησεις τις ιδιες προυποθεσεις
να σε ξαναφτασουν στο ιδιο σημειο
και θα εχεις κανει απλως ενα κυκλο στην ιστορια
το πραγματικο διλλημα ειναι πια ταξη θα εχει
στην εξουσια ...αυτοι η εμεις
ΚατεριναΘεωνα
18-04-2012 @ 12:17
Φαλτσέτα
Ενα από τα μεγάλα μας λάθη το καλοκαίρι που μας πέρασε,ήταν
το ότι δεν πιστέψαμε οτι είμαστε πολλοί !!!!!!
συνωστιζόμαστε σαν τα μυρμήγκια σε μία και μόνο πλατεία για
να μπορούνε να μας χτυπάνε πιό εύκολα.........ο αγώνας έπρεπε
να είχε κλιμακώθει,σε καθε συνοικία σε κάθε πλατεία...................
τι να σου κανουν κάποιες εκατονταδες χιλιαδες μυρμηγκια .........
με μπροστάρη τον Λουκάνικο?
Συμφωνώ με όλους τους προγράψαντες ως προς τη διάσπαση
των ψηφων στα μικρότερα κόμματα πλην των φασιστικών.
Αγραφε
Σου έχω ξαναπεί οτι ΣΤΗ ΒΡΑΣΗ ΚΟΛΑΕΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ δεν εχουμε
τωρα την χρονική πολυτέλεια για ταξικούς αγώνες,αν εχουν το
παλιο ρυθμό..........ουτε 5 γενιές δε μας φτανουν
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΜΙΛΑΕΙ ΠΑΛΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ
υστερα και το ΚΚΕ στα μικρα κόμματα ανήκει δεν προέτρεψα κα
ποιον να μη το ψηφίσει.
agrafos
18-04-2012 @ 13:21
δεν ειναι θεμα αποψης μου η αποψης σου...
ειναι θεμα αντικειμενικης πραγματικοτητας
τα δισ ευρω στην ελβετια τα εφαγε η ταξη τους
απο την ταξη μας υπαρχουν εκει για αυτο
εμεις πειναμε
αυτα ειναι τα δεδομενα κι αν δεν ξεκινας απο αυτα
δεν θα φτασεις ποτε στο τι σοι αγωνα θελεις να κανεις
εισαι βουτυρο στο ψωμι τους
αν ο αγωνας δεν ειναι ταξικος για εξοδο απο αυτο το
συστημα αμεσα αμεσοτατα .. τωρα... κανενας αγωνας
δεν θα καταφερει τιποτα γιατι θα ειναι ...
εκτος τοπου και χρονου με ευκαιριακα συνθηματα
σαν των αγανακτισμενων και θα τρεφει αυταπατες

της λυσης με ..ενα ντου στη βουλη
απλα πραγματα ειναι......

Δρεπάνι
18-04-2012 @ 17:00
Μπράβο, μπράβο αγαπητή μου Κατερίνα, ξεσηκώνεις, δημιουργείς γραμμές, δίνεις όπλα στο φτωχό λαό, όπλα δράσης για μια νέα τάξη πραγμάτων, για μια νέα ελπίδα, χαίρομαι που σε διαβάζω, χαίρομαι την αντικειμενικότητα των αποψεών σου, τη λογική σου, την θυμοσοφική σου θεώρηση....


Χριστός Ανέστη......................

::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
argyrisk
18-04-2012 @ 18:03
Το "κίνημα" της πλατείας, δεν έφερε την Άνοιξη, όχι γιατί δεν έγιναν πολλά "κινήματα", αλλά γιατί δεν ήταν κίνημα. Κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την οργή,την αγανάκτηση και απογοήτευση του Λαού και την οδήγησαν σε δρόμους ακίνδυνους. Πού πήγαν οι "μπροστάρηδες" του "ξεσηκωμού", Καζάκης,Μαριάς, Σπίθες,Sky, κλπ.
Μήπως όλοι αυτοί και κάμποσοι άλλοι, έδωσαν βήμα στη Χρυσή Αυγή, που τώρα μας ....τρομάζει και στον Καμένο, που θα μας σώσει!
Το μπαλόνι, όσο ψηλά κι αν φθάσει, σκάει μοναχά, με μια καρφίτσα!
Καλό απόγευμα Κατερίνα!

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο