Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
131040 Τραγούδια, 269519 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Καντον λιγότερο μαλακα…
 
Η αλήθεια είναι ότι η ελληνική κοινωνία είναι βαθια συντριπτική, εναι μια κοινωνία Δεξιά.
Δεκαετίες επί δεκαετιών έχουν φροντίσει γι αυτό η εκκλησία , το σύστημα εκπαίδευσης και πιο πρόσφατα η προπαγάνδα των ΜΜΕ…
Ακομα κι αν αποφασίσει αυτή η κοινωνια να κανει επανάσταση ειτε με την ψήφο της , ειτε με τα οπλα… όταν θα εμφανιστεί μια νεα Δεξια θα τρέξει να την αγκαλιάσει.

Οσο εκεινο που επιθυμεί να αποκτήσει είναι ότι βλεπει στην τηλεόραση και όχι την ελευθερία της , την ισότητα και τη δικαιοσύνη μεσα της , την παιδεία της και τον γαμημένο της τον πολιτισμο… τοτε σύντροφοι ειτε είστε Αριστεροί , ειτε Αναρχικοί , ειτε τιποτα, μια ζωη θα είμαστε στο δρόμο.

Βλέπεις… πως το σύστημα προσπαθώντας να σοκάρει οσοσυς δεν ψήφισαν τα 2 μεγάλα κόμματα, πλασάροντας τους την ανοδο της Χ.Α σαν να τους λεει ΄΄ κοιτάξτε τι σας περιμένει αν δεν μας ακούτε΄΄.
Βλέπεις πως δείχνει στη Αριστερά το μέγεθος της δύναμης … του να κατασκευάζει ότι θελει , οποτε θελει και οποιο προφίλ θέλει.
…και πως παράλληλα προσπαθεί να δημιουργήσει ένα αντίπαλο δεος απέναντι στον πιο πρωτοποριακό , ελεύθερο και αγωνιστικό χωρο που υπάρχει , τον Α/Α.

Αν τα ΜΜΕ πρόσφεραν το μισο χρονο απ αυτόν που εχουν σπαταλήσει για τις μολοτοφ στο Σύνταγμα για να δειξουν τη είναι η Χρυση Αυγη… σημερα δεν θα υπήρχαν.
Αν αυριο τα ΜΜΕ θελουν τον Βοριδη αρχηγο της ΝΔ και πρωθυπουργό …θα το κάνουν.

Όμως …εχουμε ένα πλεονέκτημα ( προς το παρόν ) και πρέπει να το εκμεταλλευτούμε ( πριν ξαναγίνουμε πλούσιοι )… το ότι ο κοσμος ακούει, θελει να μαθει …
Πες του αλήθειες που δεν του εχει πει κανεις , ποτε.

Καντον λιγότερο μαλακα…

.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 12
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

που ειναι η καλτσααααααα? ε?
 
monajia
09-05-2012 @ 10:33
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
στίχος
09-05-2012 @ 11:02

!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=KVMhyjA4ROM
martin luther
09-05-2012 @ 13:24
πρέπει και ο καθένας να το θέλει για τον εαυτό του, με το ζόρι δεν γίνεται κανείς τίποτε, ο κόσμος και όλοι μας πρέπει να ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ!!!!!! ::hug.::
tarifula
09-05-2012 @ 15:12
ρε συ ψιτ...να κανω μια αφελης ερωτηση?
οταν σε τετοιες κρισιμες εκλογες που κρινεται το μελλον της
χωρας σου
1) εχει τετοιο ποσοστο αποχης
2) κομματα που αποδεδειγμενα τα τελευταια 30 χρονια εχουν καταστρεψει την Ελλαδα εξκολολουθουν να παιρνουν ποσοστα του 20%
3) κομματα τυπου Χ.Α (και δε με νοιαζει αν ειναι προκατασκευασμενα η μη) μπαινουν στη βουλη

τοτε δεν ειμαστε αξιοι της μοιρας μας???
η να το πω αλλιως..
ο πολυ μαλακας μπορει να γινει λιγο μαλακας??????????????????
ROYBIS
09-05-2012 @ 15:23
::up.::
Nemo
09-05-2012 @ 16:56
Ξέχασες να γράψεις και για μια Αριστερά διαλυμένη σε χίλια κομμάτια, ασύμφωνη με τον εαυτό της με κεκαλλυμένο το πρόσωπο του φασισμού της (λέγε με ΚΚΕ που "δεν συμφωνώ με κανέναν και δεν ρίχνω νερό στο κρασί μου προς όφελος της παράταξης της Αριστεράς, γιατί Αριστερά είμαι εγώ και μόνο").

Δυστυχώς δεν είναι οι αλήθειες που ξυπνούν ή κοιμίζουν τον κόσμο, αλλά οι πράξεις και τα γεγονότα.
ΚατεριναΘεωνα
09-05-2012 @ 17:24
o ψιτ
σε τουτο εδω το κειμενο.κανει μια μικρη προσπαθεια
με την οποια μπορει και να συμφωνω

Ταριφουλα και Νεμο
1.εκατονταδες ετεροδημοτες που δεν ηθελαν να υποχρεθουν
σε καποιο κομμα δεν ειχαν να πανε να ψηφισουν(αποχη το λεμε τωρα?)
2.μα ποσο θα επεφτε το ποσοστο των κομματων απ τη μια στιγμη στην αλλη,ηδη εγιναν πολλα
3.χα ,,,,χα......χααααααααααααα ::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.::
δεν ειπαμε το ποσοστο της χρυσης αυγης δεν πρεπει να μας
ξαφνιαζει.........ενα 3% εχει φυγει απο ΛΑΟΣ κ ΝΔ το υπολοιπο
3% ζουσε και ζει αναμεσα μας.μετα λογου γνωσης σας λεω οτι
εχω συναντησει αναρχικους χρυσαυγιτες αριστερους χρυσαυγιτες οικολογους χρυσαυγιτες κλπ κλπ
πως ητανε που το ελεγε ο Τουρνας οπου φυσαει ο ανεμος παωω........εεεεε ειναο καποιοι ασυνδετοι μαλακες που ενθουσιαζονται ευκολα..............γι αυτο οπως εχω πει γι αυτα τα
πλασματα δεν συντρεχουν λογοι ανησυχιας

ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙΤΗ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ
αυριο μπορει να σκοτωθω αθελητα σε καποιο ατυχημα
δεν θα το εχω επιλεξει.......τι να κανω?
ΕΝ ΟΣΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΛΑΚΟ ΠΟΥ ΜΟΥ
ΕΣΚΑΨΑΝ ΟΙ ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΤΕΣ

ΝΕΜΟ
το κκε εδειξε πλεον το προσωπο του
ισως καποιοι απ τους αγωνιστες ν αντιδρουσαν
ομως δεν ζουν πια
αν ηταν στο χερι μου την Παπαρηγα θα την ειχα βαλσαμωσει
για να ειναι τουλαχιστον αληθινη η εικονα που βγαζει προς
τα εξω.
λυπαμαι,,,,,,,αλα προχωραμε
agrafos
09-05-2012 @ 17:53
εγω θα ελεγα ο Συριζα να εκανε κι αυτος μια
δηλωση μετανοιας και να αναιρουσε την ισχυ
των υπογραφων του....
στην συνθηκη του Μααστριχτ
στην συνθηκη της Λισαβονας
στο συμφωνο σταθεροτητας για το ευρω...
σε ολες αυτες τις συμφωνιες για ελευθερη αγορα...
για ελευθερη κλεψια δηλαδη...για την ελευθερια
της κινησης του κεφαλαιου το να κλεινουν τα εργοστασια δλδ στην ελλαδα οποτε γουσταρουν
και να πηγαινουν οπου υπαρχουν φθηνοτερα
εργατικα χερια και να επιδοτουνται κι ολας
οι επιχειρηματιες αφηνοντας την χωρα χωρις παραγωγη... στην χαμηλη φορολογια προς οφελος
των επενδυσεων στο χαμηλο κοστος εργασιας
χαριν της ανταγωνιστικοτητας...στις ελαστικες σχεσεις
εργασιας ...τα τετραωρα δηλαδη..
ολα αυτα εχουν γινει λοιπον με τις ευλογιες του ΣΥΡΙΖΑ και που ηταν οι αιτιες που φτασαμε ως εδω
τοτε γιατι δεν...συνεργαζονταν με το ΚΚΕ;;;;;
που ελεγε πως θα μας οδηγησουν ως εδω;;;
γιατι τοτε ελεγε πως ολα αυτα θα οδηγουσαν
στην ευημερια των λαων της ευρωπης...
παρτε την ευημερια τωρα....
το παραμυθι της συνεργασιας της Αριστερας σημαινει
ενα και μονο πραγμα...την διαλυση του ΚΚΕ
και τωρα γιατι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν συνεργαζεται
με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ...ριχνοντας νερο στο κρασι του
οπως ζητουσε απο το ΚΚΕ τοσο επιμονα και
ανηθικα θα μπορουσα να πω ολη την προεκλογικη
περιοδο;;;απλουστατα θελει τις ψηφους του ΚΚΕ....
και ρηγματα στην ενοτητα του...
του κομμουνιστες και τους οπορτουνιστες/σοσιαλδημοκρατες τους χωριζει
ενα ολοκληρο συστημα....τους χωριζει η αβυσσος
που χωριζει τον καπιταλισμο απο τον σοσιαλισμο
τον αληθινο σοσιαλισμο κι οχι την μουφα που
μας πουλησαν το ΠΑΣΟΚ και τωρα ο ΣΥΡΙΖΑ.......


ψιτ...σκαλο το ποστ σου αν κι απο αλλο μετεριζι...
εβαλα αυτο το σχολιο μου απο αλλη σελιδα γιατι βαριεμαι να γραφω τα ιδια...
οσο για τον φασισμο των κομμουνιστων...
η εξισωση με τον ναζισμο....δεν βγαινει τους ειδατε
τους....ΕΓΕΡΘΗΤΙ......
αλλα ρε μαγκες ετσι λιγο στα γρηγορα....
οι χρυση αυγη....μεσα στο...ηρωικο κινημα
των αγανακτισμενων δεν νομιμοποιηθηκε;;;;
τωρα τι ψαχνεται να βρητε;;;;
Nemo
09-05-2012 @ 18:13
Οι αγανακτισμένοι δεν νομιμοποίησαν τους χρυσαυγίτες, ούτε τους κουκουλοφόρους. Αυτοί νομιμοποιήθηκαν από την επίσημη πρακτική των βολευτών.

Η σχέση "φασισμός αριστεράς" με "ναζισμό δεξιάς", ιστορικά αποδεικνύεται ως σχέση αδελφών διδύμων μεν,ετεροθαλών δε.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΘΕΩΝΑ συμφωνώ πως αν δεν είχαμε αποχή από τους ετεροδημότες (οι οποίοι μπορόυν να ψηφίσουν στον τόπο διαμονής τους κάνοντας αίτηση στον δήμο), τα ποσοστά θα 'ηταν πιο χαμηλά.

Να ρίξω και δυο μολότωφ σκέψης : Τις 50 έδρες bonus κακώς τις πήρε ο Σαμαράς, από την στιγμή που δεν ξεπέρασε το 20% και οι έδρες δόθηκαν με βάση την απογραφή του 2001 και όχι του 2011 ( πότε θα δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματά του; ).
montekristo
09-05-2012 @ 21:27
Όμως ψιτ το πρόβλημά μου δεν είναι σε ποιόν από τους πολιτικούς ή κοινωνικούς χώρους θα δώσω το παράσημο της αγωνιστικότητας και της πρωτοπόρας δύναμης και της επαναστατικότητας. Στα αρχίδια μου όποια δύναμη θέλει τέτοιο παράσημο. Προχτές το ίδιο είπα είπα και σε κάποιον παλιό αντιστασιακό που κάνουμε παρέα όταν βρήκε ευκαιρία να μιλήσει πάλι για το πρόγραμμά του( θέλει να κάνει κόμμα κι αυτός) και να μας πει το παράπονό του πως αν ακολουθούσαμε το δικό του πρόγραμμα όλα θα πηγαίνανε πρίμα... Με φούντωσε και του είπα πως στα αρχίδια μου το πρόγραμμά του, γιατί δεν πάσχουμε από προγράμματα αλλά από διάθεση να ενωθούμε εμείς που μια ζωή μας κοροϊδεύουν και μας φορτώνουν σαν μουλάρια και να διεκδικήσουμε ότι μας συμφέρει, γιατί εμείς είμαστε οι πολλοί κι εμείς παράγουμε όλα τα αγαθά...μου υποσχέθηκε μια μέρα να με κρεμάσει από τα αρχίδια για την ασέβειά μου...
Και ο τελευταίος αριστερός (και οι αναρχικοί τα ίδια σκατά είναι) θεωρεί πως έχει στο τσεπάκι του το κλειδί της επανάστασης και το να προσπαθήσει να συστρατευθεί και να βρει κοινούς στόχους με άλλους θα επιφέρει όπως και να το κάνουμε μια μόλυνση της καθαρής επαναστατικότητάς του.
Οι άλλοι όμως τα βρίσκουν, ο Σαμαράς ψάχνει τρόπους να ξανασμίξουν όλοι μαζί κι η Ντόρα κι ο Μάνος και ο κωλοτούμπας ο καρατζαφύρερ, εμείς ο καθείς και το μπαϊράκι του
Η κοινωνία βαρέθηκε όμως φίλε μου αυτά τα παιχνιδάκια μας, γι αυτό και αρκούσε η πρόταση του Τσίπρα για αριστερή κυβέρνηση για να πάρει την στήριξη από ένα εκατομμύριο κόσμο, μην ψάχνεις αόρατες και ορατές δυνάμεις που ανέδειξαν τον Τσίπρα, μια μαγική λεξούλα τον ανέδειξε: ΕΝΟΤΗΤΑ
Σας λέει κάτι αυτό? Δεν σας δημιουργεί ούτε μια μικρή υποψία πως κάτι πάει λάθος με την τακτική σας?
Αν όχι τότε να με συμπαθάτε αλλά είστε ολίγον νυχτωμένοι και δεν βλέπετε πέρα από την μύτη σας , όπου μύτη ίσον τα όρια του πολιτικού σας χώρου, γιατί αν βλέπατε την κοινωνία κανονικά θα καταλαβαίνατε ότι η ψήφος στην χρυσή αυγή είναι απλά ένα φτύσιμο στον πολιτικό κόσμο που υπάρχει όχι για να υπηρετεί την κοινωνία αλλά τον εαυτό του
Nemo
10-05-2012 @ 01:28
Montekristo!!! Τα σέβη ειλικρινώς!!! Συμφωνώ μαζί σου χίλια τα εκατό!!!!!
ψιτ-ψιτ
10-05-2012 @ 19:24
"...Κατά την άποψή μου δεν είναι μόνο κρίση του δικομματισμού, αλλά και των κομμάτων της Αριστεράς.

Τα υψηλά αθροιστικά τους ποσοστά, την έχουν αναδείξει σε πρώτη εκλογική δύναμη. Και σε αυτήν ακριβώς την επιτυχία τους, εστιάζεται και η κρίση τους.
Πριν αναλύσουμε αυτό και πέρα από την λογική των «κερδισμένων και χαμένων» ας αρχίσουμε ανάποδα.

Το ποσοστό της αποχής ήταν τεράστιο. Ο ένας στους τρεις ψηφοφόρους δεν πήγε να ψηφίσει. Και αυτό σημαίνει πως δεν δέχεται το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του. Σεβαστή άποψη με μια ισχυρή δόση ρομαντισμού και ουτοπίας. Η αποχή μετράει για ένα εμπορικό προϊόν ή κάποιες αλυσίδες πολυκαταστημάτων που χάνοντας πελάτες χάνουν και κέρδη, αλλά δεν ισχύει για τους πολιτικούς.

Οι επαγγελματίες της πολιτικής δεν έχουν ούτε την ευαισθησία, ούτε το φιλότιμο ή την υπερηφάνεια αυτών που απέχουν. Ισχύει για αυτούς το λαϊκό ρητό: «Τον τρελό τον φτύνανε και έλεγε πως έβρεχε».

Το εκλογικό σώμα, αν αφαιρέσεις το 35% της αποχής, από 100% γίνεται 65%. Οι εκλογομάγειροι μετατρέπουν αυτό το 65% σε 100% και πάνω σε αυτό υπολογίζουν τα ποσοστά των κομμάτων. Άρα, τα πραγματικά τους ποσοστά στο σύνολο του εκλογικού σώματος είναι κατά ένα τρίτο λιγότερα από αυτά που ανακοινώνονται.

Επιπλέον, οι βουλευτές εκλέγονται με λιγότερους ψήφους και έτσι η αποχή γίνεται μια ευεργεσία για το πολιτικό σύστημα. Ακόμα με τον εκλογικό νόμο όλα τα ποσοστά δεν μετρούν το ίδιο.

Οι δύο παραπάνω ποσοστιαίες μονάδες της ΝΔ της δίνουν χάρισμα 50 βουλευτές, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ για τον ίδιο αριθμό βουλευτών χρειάστηκε περίπου ένα 17%.
Ο εκλογικός νόμος είναι ένα πολύπλοκο μαθηματικό παιγνίδι για να σου κλέβει την ψήφο, άμα δεν την ρίχνεις σωστά.

Τις απώλειες των κομμάτων εξουσίας τις καταλαβαίνουμε καλύτερα από τον αριθμό των ψηφοφόρων που χάνουν. Κι εδώ μιλάμε για εκατομμύρια. Εντούτοις δεν το παίρνουν σαν αποδοκιμασία. Και ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος είναι πρόθυμοι να ξανακυβερνήσουν. Πέρα βρέχει.

Και αυτό σημαίνει στην ουσία του προβλήματος, πως η ψήφος δεν υπολογίζεται. Μετράει μόνο η καρέκλα και η εξουσία. Ένα αυτιστικό παιγνίδι ερήμην του λαού.
Κανείς τους δεν δήλωσε πως η πολιτική μας απέτυχε και ρίχτηκε στον καιάδα. Και θα συνεχίσουν να θεωρούν τα ερείπια του δικομματισμού σαν πολυτελή έπαυλη εξουσίας με πισίνα και θέα. Το μόνο που βάζει μυαλό σε αυτούς τους πολιτικούς είναι το ελικόπτερο που τους παίρνει.

Και εντάξει, να συμφωνήσω και γω με τους πολλούς και να πω γκρεμίστηκε ο δικομματισμός. Αλλά αυτό έγινε προς όφελος της Δημοκρατίας ή απλά ο πολιτικός αχταρμάς που είχε ο ψηφοφόρος του δικομματισμού τον πέρασε σε άλλα σχήματα;

Κατ’ αρχήν οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής, συγκεντρώνουν ένα εντυπωσιακό ποσοστό της τάξεως περίπου του 7% και 21 έδρες. Ποσοστό που ποτέ δεν συγκέντρωσε ο ΣΥΝ όταν κατέβαινε στις εκλογές μόνος του.

Ο Φώτης Κουβέλης είδε το όραμά του για μια κυβερνητική σοσιαλδημοκρατία να συρρικνώνεται στο ελάχιστο και να βγαίνει τελευταίο κόμμα, και πίσω από τη Χρυσή Αυγή. Και ο ακροδεξιός Πάνος Καμένος κερδίζει παραπάνω από τα μισά ποσοστά από αυτά που πήρε η ΝΔ. Καμένος και Μιχαλολιάκος μαζί κάνουν παραπάνω ποσοστά από τον ΣΥΡΙΖΑ που παρουσιάζεται ως ο εντυπωσιακός νικητής των εκλογών.

Μήπως η έκπληξη αυτών των εκλογών είναι η ανασυγκρότηση της Ακροδεξιάς και του Νεοναζισμού που διαθέτουν μαζί στη βουλή 44 βουλευτές με πρώτο θύμα «την ακροδεξιά με κοστούμι» του Καρατζαφέρη;

Όσο και να είναι σημαντικές οι διαφορές αυτών των δύο πολιτικών σχηματισμών στους βασικούς άξονες συμπίπτουν.

Αυτό το φαινόμενο δεν σχολιάστηκε και σχεδόν πέρασε απαρατήρητο. Και δεν είδαμε καμιά ανάλυση από την πληθώρα των αναλυτών της T.V. να μας εξηγεί τι σημαίνει η νομιμοποίηση του ναζισμού στην Ελλάδα και πως η βίαιη συμμορία της Χρυσής Αυγής γίνεται κόμμα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που θα περνάει γραμμή σε όλη τη δεξιά. Ειδικά για τους μετανάστες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε αξιωματική αντιπολίτευση. Αυτό δεν το περίμενε κανείς. Ούτε και οι πιο αισιόδοξοι στο ΣΥΡΙΖΑ. Και δικαιολογημένος, ο ενθουσιασμός. Αλλά από τους πιο σκεπτικιστές ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, μπαίνει ένα απλό ερώτημα: Είναι αυτά τα πραγματικά ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ, αποτέλεσμα της πολιτικής του δουλειάς ή είναι «πληθωριστικοί» ψήφοι που ρίχτηκαν εκεί από την πολιτική συγκυρία και αύριο μπορούν πάλι να μετατοπιστούν σε μια κατεύθυνση που θα τους φανεί πιο ελκυστική;

Ένα δεύτερο ερώτημα που μπαίνει είναι μήπως αυτή η εκλογική επιτυχία του ΣΥΡΙΖΑ οδηγήσει στην ενίσχυση της γραφειοκρατίας του ΣΥΝ για να βγάζει βουλευτές τους επαγγελματίες πολιτικούς του στη βάση της επετηρίδας και μετατραπεί σε ένα εκλογικό μηχανισμό προς άγραν εδρών;

Και όταν λείπουν όλα αυτά έχουμε ένα ακόμα αρχηγικό κόμμα. Και είναι αυτό που το χαρακτηρίζει και όχι η όποια του ρητορική.

Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, ο Τσίπρας, έχει λάβει εντολή να σχηματίσει κυβέρνηση. Το πιο πιθανό σενάριο είναι να συνεχιστεί η προεκλογική καμπάνια για τις επόμενες εκλογές. Και όλα θα ξεκαθαριστούν τον Ιούνιο.

Αν ο ΣΥΡΙΖΑ έρθει πρώτο κόμμα (Η διαφορά με τη ΝΔ είναι μικρή) αλλά δεν φαίνεται να αποκτάει αυτοδυναμία, τότε μπορεί να έχουμε μια ανακατάταξη του πολιτικού σκηνικού και να δούμε σημεία και τέρατα. Η φαντασία σε αυτήν την εξουσία θα είναι φουτουριστική.

Παρακολούθησα όσο μπορούσα καλύτερα τον προεκλογικό αγώνα. Όλες οι πολιτικές δυνάμεις μιλούσαν για τη σωτηρία της χώρας και του κράτους σαν να ήταν μια αυτόματη μηχανή που λειτουργούσε ερήμην της κοινωνίας.

Ο πόνος και η δυστυχία αυτού του λαού δεν έπαιξε σε κανένα παράθυρο της Τ.V.
Oι άνεργοι και οι άστεγοι δεν παίζουν στα πάνελ. Μένουν εκεί που ανήκουν. Στο δρόμο. Και έχουν τα δικά τους μόνιμα EXIT POL."

Περικλής Κοροβέσης


Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο