Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: μή συνεργασία
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130339 Τραγούδια, 269362 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 μή συνεργασία
 
[align=center][B][font=Palatino Linotype][color=navy]με το σινάφι της γυφτιάς η πλήρης μή συνεργασία
θα είναι όταν πιά δέν θα τους δίνουμε καθόλου σημασία
δέν δίνουμε δέν παίρνουμε απ’ αυτούς δέν τους κοιτάζουμε
δέν ξέρουμε άν υπάρχουν πάντως δέν τους λογαριάζουμε
ό,τι κι αν προσπαθήσουν για να μας τραβούν την προσοχή
ούτε κατάρα θα αποσπάσουν πιά στο εξής ούτε κι ευχή
για όλους τους απατεώνες πῦρ εξώτερον θα γίνει αυτό
μόνωση αιώνια θα τους καίει που χαίρονταν με το άδικο
ώς τότε των γουρσούζηδων θα χρησιμεύει η παρουσία
να μας θυμίζει να ντυνόμαστε του Θεού την πανοπλία
όταν φοβάται η πεταλίδα με τον βράχο ενώνεται
και ο λάτρης με του Θεού τον βράχο στους κινδύνους σώζεται[/align][/B]


(ώς 2012-10-08)
(ώς 2012-10-12)
η μή συνεργασία έγινε πλατιά γνωστή απο τον Mahaatma Gandhi. Απολύτως τίποτε δέν μπορεί να κάνει ο κακός χωρίς κάποια συνεργασία εκ μέρους του καλού. Εναντίον των απογόνων του Κάιν δηλαδή των αθίγγανων που βρίσκονται είτε στον πάτο είτε στην κορυφή της κοινωνίας, βία να ασκήσουμε δέν μπορούμε διότι έχουν απο το Θεό το δικαίωμα να εκδικούνται πολλαπλασίως. Αλλα μέσω της μή συνεργασίας θα αφανισθούν. Αμήν.
Υ.Γ. η μή συνεργασία δέν είναι κακία. Κακία είναι η συνεργασία με το κακό, διότι συνεργασία με τον "λύκο" είναι κακία προς τα "πρόβατα", αλλα ακόμη κ προς τον "λύκο", διότι όσο βρίσκει κ την παραμικρή συνεργασία ή αποδοχή ο "λύκος" δέν πρόκειται να αλλάξει τακτική, συνεχίζει την κατρακύλατου κ συνεπώς θα του βγεί σε πολύ χειρότερο.
Παράδειγμα, δέν είναι αγαθοεργία να μπάζουμε κατα εκατοντάδες χιλιάδες νέους αθίγγανους απο Ινδία μεριά κ να τους οδηγούμε με καραβάνια λεωφορείων στην πρωτεύουσα - ποτέ κ πουθενά αλλού στον κόσμο δέν έγινε τέτοιο πράγμα - τα λέω απο τώρα για να θυμηθείτε όταν γίνουν οι αντίστοιχες " πληγές του φαραώ". Δέν δίνεται έτσι λύση στο πρόβληματους, η μόνη πραγματική λύση είναι να καταλάβουν να πάψουν να κάνουν απο 10 παιδιά ο καθένας, πράγμα που όλη η Ασία φαίνεται πως άρχισε να καταλαβαίνει εκτός τα περι την Ινδία που είναι η κοιτίδα της φυλής του Κάιν, τρέφοντας ελπίδες οτι θα βρούν ξέφραγα αμπέλια για να ανακουφίζουν τον κακόβουλο κ εγκληματικό υπερπληθυσμότους που υποκινείται απο την παγκόσμια ηγεσία, αυτοί, η παγκόσμια ηγεσία είναι η κορυφή της αθιγγανικής πυραμίδας όπου αυτοί οι εισβολείς είναι η βάση. Άθλιοι μέν, αλλα αφάνταστα ισχυροί στο να καταστρέφουν κ με την παρουσίατους ακόμη να φέρνουν τα βασανιστήρια των 3 ειδών: του Τιτυού, του Ταντάλου, του Σισύφου. Διότι το να φτιάξεις θέλει χρόνο, κόπο... Αλλα το να χαλάσεις κ το να κάνεις κακό είναι τόσο μα τόσο εύκολο... Κ βέβαια ένα ποντικοκούραδο άν πέσει σε μιά κατσαρόλα φαγητό το αχρηστεύει όλο... αλλα είμαστε ήδη στην επόμενη φάση που η χώραμας γίνεται μιά κατσαρόλα φαγητό που πέφτει σε μιά καζάνα, να μήν πώ γούρνα ή πισίνα γεμάτη απο ποντικοκούραδα.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 13
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      του Κάιν, του κόρακα, κ του αρχηγούτους
      Κατηγορίες
      Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
Denis
16-10-2012 @ 16:06
Μα, βρε Διογένη μου, ο Χριστός, κατά τας Γραφάς, τις οποίες κι εσύ, φαντάζομαι πως επικαλείσαι, μάς προτρέπει: ''Αγαπάτε αλλήλους.''... Δηλ. θεωρείς, ότι μας προτρέπει ν' αγαπάμε όλους τους άλλους εκτός απ' τους αθίγγανους, επειδή είναι, όπως υποστηρίζεις, απόγονοι του Κάιν; Η αγάπη πρέπει ν' απευθύνεται σ' όλους ανεξαιρέτως κι αδιακρίτως τους ανθρώπους, ασχέτως, μεταξύ άλλων, εθνικής ή φυλετικής καταγωγής... Αν, π.χ., ένας αθίγγανος έχει ανάγκη μετάγγισης αίματος για να σωθεί, θα τον αφήσουμε να πάει σαν το σκυλί στ' αμπέλι;! Δεν ξέρω, αλλ' αυτή η άποψη, να κάνουμε αποσυνάγωγους κι αποδιοπομπαίους τράγους τους αθίγγανους, το λέω ευθαρσώς, πως με βρίσκει απολύτως αντίθετο... ::no.:: ::hug.::
monajia
16-10-2012 @ 16:18
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ Denis ΔΙΟΓΕΝΗ,,,Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΦΥΛΗ......ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ , ΕΝΑΣ ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΖΗΜΙΑ , ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ.

.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,,,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....
anuya
16-10-2012 @ 16:19
Το "Αγαπάτε αλλήλους" το λέει στους μαθητέςτου. Σε κάποιους άλλους λέει ουαί υμίν, κ ξανά ουαί υμίν, και "ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστε καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ’ ἀρχῆς καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐκ ἔστηκεν, ὅτι οὐκ ἐστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ. ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστιν, καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ (=είναι πατέρας του ψεύδους)".
Και "απο αιματος αβελ εως αιματος ζαχαριου του απολομενου μεταξυ του θυσιαστηριου και του οικου ναι λεγω υμιν εκζητηθησεται απο της γενεας ταυτης."
Η κυριότερη συνεργασία γίνεται μέσω της υποχώρησης στο ψεύδος που επαναλαμβάνεται με χίλιες μορφές, κ είναι πάντα το ίδιο "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΙΣΟΤΗΣ, ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ". τα προαναφερθέντα καταργούν αυτό το ψεύδος με όσους τρόπους κ άν λέγεται.
Ευχαριστώ πάντως που δέν μου επέδειξες την αναφερθείσα μή συνεργασία.
Denis
16-10-2012 @ 16:29
Φίλε μου Διογένη, αν και δεν είμαι θεολόγος, το ''Αγαπάτε αλλήλους'', ο Χριστός ζήτησε από τους μαθητές τους να πορευθούν και να το διδάξουν σ' όλα τα έθνη...

Άλλωστε, μια από τις δέκα εντολές του Θεού, ίσως η δεύτερη πιο σημαντική σε αξία, είναι το ''Αγάπα τον πλησίον σου ως σεαυτόν''... Δεν γίνεται διάκριση, αν ο πλησίον είναι αθίγγανος ή όχι...

Οι κάποιοι άλλοι που αναφέρεις, νομίζω πως δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι οι αθίγγανοι...

Η ελευθερία, η ισότητα και η αδελφότητα δεν είναι ψεύδος, αν αυτό εννοείς... Είναι απλώς ιδανικοί στόχοι μιας ανθρώπινης κοινωνίας...
Denis
16-10-2012 @ 17:18
Και, για να διορθώσω, με τη βοήθεια του Google, μι' ανακρίβεια του προηγούμενου σχολίου μου, το ''Αγάπα τον πλησίον σου ως σεαυτόν'' είναι μεν μια σπουδαία θεϊκή εντολή (Μάρκος, κεφ. 12, στ. 30-31), αλλά όχι κατά κυριολεξία μία από τις 10 εντολές, που ο Θεός έδωσε στον Μωυσή στο όρος Σινά... Ωστόσο, όπως αναφέρεται στις Πράξεις των Αποστόλων (Ρωμ. 13:9), ''[...] το, μη μοιχεύσης, μη φονεύσης, μη κλέψης, μη ψευδομαρτυρήσης, μη επιθυμήσης, και πάσα άλλη εντολή, εν τούτω τω λόγω συμπεριλαμβάνεται, εν τώ· Θέλεις αγαπά τον πλησίον σου ως σεαυτόν. [...]''...
O Axristos
16-10-2012 @ 18:23
Θα κατέβαζα κανα καντήλι τώρα αλλά φοβάμαι μην το πάρεις για καλό
afiltro
16-10-2012 @ 23:06
http://www.youtube.com/watch?v=l_8IBVPqvsU&feature=related
anuya
17-10-2012 @ 10:20
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΙΣΟΤΗΣ, ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ" είναι τα αιώνια κ μοναδικά (άν κ με πολλές μορφές) απατηλά συνθήματα του Κάιν κ των απογόνωντου, οι οποίοι σήμερα κυριαρχούν απολύτως στην οικουμένη. Ελευθερία στο πνεύμα του φθόνου να πράξει το κακό, αλλα όχι ελευθερία στον αθώο να αμυνθεί ή να ζητήσει δικαιοσύνη. Ισότητα του αθώου με τον ένοχο, του λάτρη του Θεού με τον λάτρη του Αρειμανίου. Αδελφότητα με εκείνους που ρητά δήλωσε ο ίδιος ο Χριστός οτι δέν δικαιούνται να λέγονται οτι έχουν πατέρα τον Θεό, αλλα τον Αρειμάνιο ή όπως θέλεις πέςτον. Σε αυτά βρίσκεται το ιδεώδες της παγκόσμιας επικράτησης των σατανιστών, που είναι σαφής πραγματικότητα. Πρέπει να γνωρίσουμε το ψεύδος για να καταλάβουμε την αλήθεια.
Εκατοντάδες ποιήματα έγραψα γύρω απο αυτό, αλλα κανένα δέν ξεσήκωσε τέτοιες αντιδράσεις. Γι αυτό το παρόν αξίζει περισσότερο απο όλα τα άλλα.
anuya
17-10-2012 @ 15:53
Κ επειδή βάλθηκες να μορφωθείς, λέει "αγαπάτε αλλήλους. Απο αυτό θα ξέρει ο κόσμος οτι είστε δικοίμου μαθητές, απο το οτι αγαπάτε ο ένας τον άλλο". Δηλαδή αμοιβαία κ όχι μονόπλευρα, αυτή είναι η σημασία του αλλήλους. Κ είναι σαφές οτι το αγαπάτε αλλήλους απευθύνεται στους μαθητές.
Παραπέμπω επίσης στον πατροκοσμά: "άν κάποιος βρίσει τη μάναμου, τον πατέραμου, εμένα τον ίδιο, έχω υποχρέωση ώς χριστιανός να τον συγχωρήσω. Αλλα άν μου βρίσει τον Χριστό ή τους αγίουςτου, δέν θέλω να τον ξέρω". Επίσης ο Μακρυγιάννης εξηγεί: "τους προσωπικούςμου εχθρούς τους συγχωρώ όλους· εγώ τους έφταιξα. Όμως τους εχθρούς της πατρίδαςμου κ θρησκείαςμου - ο Θεός είναι δίκαιος κριτής κ θα τους πληρώσει με τον τόκοτους". Άλλο είναι δηλαδή ο προσωπικός εχθρός με τον οποίο μπορούμε κ οφείλουμε να συνδιαλλαγούμε, κ άλλος ο ανήκων στο απέναντι στρατόπεδο, που ταυτίζεται με τον άρχοντα του ψεύδους κ την προσωποποίηση του άδικου φθόνου, κ μόνο η ματιάτου αρκεί για να χάσεις ό,τι με τόσο κόπο κ χρόνο κερδίζεις. Βεβαίως απο αυτονών το σινάφι βγαίνουνε οι άρχοντες του κόσμου τούτου, κ χρησιμοποιούνε καταλλήλως κ τη βάση της πυραμίδαςτους, αλλα αργά ή γρήγορα αναγκαζόμαστε να πάψουμε να παίζουμε το "παιχνίδι"τους.
Λέει αγάπα τον πλησίον, κ όχι τον καθένα. Κ ποιός είναι ο πλησίον; -ο ποιήσας το έλεος μετ' αυτού - κ όχι αυτοί που η παρουσίατους κ μόνο είναι κατάρα.
Οι αθίγγανοι, όπως κ όλοι οι άσημοι Ινδοί κ γείτονεςτους, είναι η βάση της πυραμίδας του σατανισμού. Στην Ινδία άν βρεθεί ένας που να μήν είναι σατανιστής, τον ανακηρύσσουνε Θεό, αφού τον σκοτώσουνε πρώτα, όπως κάνανε με τον Mahaatma Gandhi. Βεβαίως ο Χριστός είχε να ασχοληθεί με τα ψηλότερα της πυραμίδας. Πλησίοντου ήταν οι Φαρισαίοι; Τότε έπρεπε να τους αγαπάει, ε τότε γιατί τον σκοτώσανε;
Για να παιχθεί το βρώμικο παιχνίδι, ο καθένας πρέπει να λέει το δικότου ψέμα. Άν έστω κ ένας δέν πεί το ψέματου, χαλνάει το παιχνίδι. Αλλα τί θα πεί ψέμα; κάποτε ψέμα είναι να λές την αλήθεια χωρίς τα ενδιαφέροντα σημείατης. Τα ενδιαφέροντα σημεία όφειλα να τα πώ, αλλιώς γίνομαι συνεργάτης του κακού. Όποιος θέλει να γίνει, είναι δικαίωμάτου, αλλα σηκώνει τις ευθύνεςτου. Πρώτοι πρώτοι οι ιερείςμας που "τα κάνανε πλακάκια με τους δυνατούς της γής". Αμέσως μετά οι δημαγωγοί που σπρώχνουνε τον κόσμο στον τυφλό εθνικισμό κ τη βία εναντίον των εισβολέων για να τους δώσουνε το δικαίωμα να εκδικούνται στο πολλαπλάσιο. Με όλους αυτούς οφείλεται μή συνεργασία. Αμήν.
Denis
17-10-2012 @ 17:23
Μαθητές του Χριστού, Διογένη, δεν είναι μόνον οι 12 πιστοί ακόλουθοι Απόστολοι, αλλά κι όλοι οι άνθρωποι, που τουλάχιστον δηλώνουν, ότι ασπάζονται τη χριστιανική διδασκαλία με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, με λιγότερο ή περισσότερο ζήλο, με μικρότερη ή μεγαλύτερη συνέπεια... Επομένως, αν, κατά το γράμμα της Γραφής, η προτροπή τής έναντι αλλήλων αγάπης απευθύνεται στους 12 Αποστόλους, όπως υποστηρίζεις, τότε τί πιο λογικό από το να συναγάγει κανείς, ότι η προτροπή, κατά το πνεύμα της και για την ταυτότητα του λόγου, απευθύνεται και σε κάθε ακόλουθο της διδαχής Του; Τούτο το συμπέρασμα, άλλωστε, ενισχύεται από τη θεμελιώδη γενική ευαγγελική εντολή του Χριστού: ''Αγάπα τον πλησίον σου ως σεαυτόν.''...

Ο πλησίον είναι προφανές ότι είναι αμαρτωλός, διότι μόνον ο Θεός είναι αναμάρτητος... Η αμαρτωλότητα του πλησίον δεν πρέπει να κωλύει την επίδειξη της αγάπης προς αυτόν, ακόμα και μονομερώς, αφού ο Χριστός με το παράδειγμά Του στον σταυρό, συγχωρώντας δηλ. τους σταυρωτές του, δίδαξε την αγάπη και προς τον εχθρό μας (''Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι'')... Μεταξύ των αμαρτωλών, κατά την ορθόδοξη χριστιανική διδασκαλία, από τη σκοπιά της οποίας, και μόνον, γίνεται η κριτική μου, παρόλο που οι απόψεις σου εμπίπτουν στο πεδίο κι άλλων αξιακών συστημάτων, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και ο άθεος, ο άθρησκος, ο σατανιστής και ο βλάσφημος... Γι' αυτό και η χριστιανική Εκκλησία, ως Σώμα Χριστού, μπορεί μεν να μάχεται κατά της αμαρτίας, που θεωρείται αρρώστια της ψυχής, αλλά συμπονά τον αμαρτωλό, δηλ. ακόμα και τον μη εξαιρετέο βλάσφημο ή τον άθεο, τον περιθάλπει και νοιάζεται θετικά και προσεύχεται, μάλιστα, για τη σωτηρία του, επ' ουδενί δε δεν τον περιθωριοποιεί, σαν να ήταν λεπρός... Άλλωστε, οι θρησκευτικές δοξασίες των ανθρώπων, ακόμα και των αθεϊστών, όπως και η συνείδησή τους γενικά, δεν αποκλείεται να μεταβάλλονται στο διάβα του καιρού, και πράγματι σε πολλές περιπτώσεις έχουν μεταβληθεί... Εξ ου και έχει, σε κάθε περίπτωση, νόημα η ορθόδοξη Ιεραποστολή και το κήρυγμα του λόγου του Θεού σε κάθε ευκαιρία κι όχι μόνον από του άμβωνος... Έτσι, δεν μπορώ να συμφωνήσω με την άποψη του Πατροκοσμά, όπως αποσπασματικά την παραθέτεις παραπάνω... Ο βλάσφημος είναι αμαρτωλός, που δεν παύει, για τους ορθόδοξους, να έχει την ίδια ανάγκη σωτηρίας με τους υπόλοιπους ανθρώπους, που είναι, επίσης, αμαρτωλοί... Κι είναι, φρονώ, εντελώς διαφορετικό το ζήτημα της διαβάθμισης, στη σχετική κλίμακα, της σοβαρότητας ή βαρύτητας των διαφόρων αμαρτημάτων, επομένως και της βλασφημίας, στα οποία υποπίπτουν πρωτίστως οι συνειδητοί ή κατά δήλωσή τους χριστιανοί...

Μου φαίνεται, δε, εντελώς πλαστή και ψευδεπίγραφη η δήθεν στεγανή και σαφής, κατά τη γνώμη σου, διάκριση μεταξύ του προσωπικού εχθρού και του ανήκοντος στο αντίπαλο στρατόπεδο (π.χ. του αθεϊστή), λες και αυτός που ΣΗΜΕΡΑ βρίσκεται στο αντίπαλο στρατόπεδο δεν μπορεί ΑΥΡΙΟ ν' αυτομολήσει στο δικό μας... Και σου φέρνω έν' απλό παράδειγμα: ο Γιάννης, γείτονάς μου στα Πατήσια, είναι αθίγγανος, γιατί ανήκει εκ γενετής στη φυλή των Ρομά, χωρίς, φυσικά, να ευθύνεται ο ίδιος για τη συγκεκριμένη φυλετική του προέλευση... Είναι ο Γιάννης προσωπικός μου εχθρός και πρέπει να συνδιαλλαγώ μαζί του; Αν είναι εχθρός μου, σε τί με έβλαψε; Μήπως συνιστά προσωπική βλάβη μου η φυλετική του καταγωγή, καθώς και η παρουσία του καθεαυτήν; Μήπως ανήκει αμετάκλητα στο αντίπαλο στρατόπεδο και, συνεπώς, πρέπει να συμπεριφέρομαι σαν να μην υπάρχει στη ζωή μου; Αν χρειαστεί, συνακόλουθα, μετάγγιση αίματος για να επιβιώσει, θα πρέπει να μη συνεργαστώ μαζί του, δηλ. να τον αγνοήσω και να μην του προσφέρω μια φιάλη από το αίμα μου, εφόσον είμαι εθελοντής αιμοδότης;

Με βάση τις παραπάνω απόψεις και θέσεις μου, Διογένη, φοβάμαι, ότι οδηγούμαι μοιραία στο συμπέρασμα, ότι οι εδώ σχολιαζόμενες ιδέες σου δεν απηχούν το γνήσιο πνεύμα του χριστιανισμού, αλλά αποτελούν αθέλητη ίσως διαστροφή του και προϊόν πεπλανημένης και συγκεχυμένης πρόσληψής του... Αυτό, όμως, σε διαβεβαιώ, πως δεν επηρεάζει καθόλου τη δεδομένη εκτίμησή μου προς το πρόσωπό σου! ::hug.::
anuya
18-10-2012 @ 12:54
Με λυπεί πολύ η μέθοδος που χρησιμοποιείς, να μου βάζεις λόγια που δέν είπα. Αυτό είναι ό,τι απεχθάνομαι περισσότερο. Δέν είπα ποτέ οτι μαθητές είναι μόνο οι 12. Δέν είπα ποτέ οτι υπάρχει άνθρωπος αναμάρτητος. Αλλα αυτό δέν μας εξισώνει. Ζώο λέγεται το μυρμήγκι, ζώο κ ο ελέφαντας, ζώο κ ο άνθρωπος, αλλα άν βγάλω συμπέρασμα οτι ο άνθρωπος είναι μυρμήγκι ή αξίζει το ίδιο με το μυρμήγκι. αυτό είναι σοφιστεία.
Άν γνώρισες έναν Ρομά που να μήν είναι σατανιστής, με γειάσου. Εγώ δέν έχω γνωρίσει κανέναν, κ το κακό το φέρνει ακόμη κ με την παρουσίατου. Αλλα όπως σου είπα, αυτή είναι στη βάση της πυραμίδας του σατανισμού. Πού να σου λέω για τα ψηλότερα... άλλωστε δέν είσαι διατεθειμένος να τα καταλάβεις.
Κ βεβαίως ο καθένας ευθύνεται για το τί γεννήθηκε, πράγμα που η εκκλησίαμας προσπαθεί να κουκουλώσει, ενώ ο Χριστός κ οι μαθητέςτου το γνώριζαν πολύ καλά. Γι αυτό κ ρώτησαν: ποιός αμάρτησε, αυτός ή οι γονείςτου ωστε να γεννηθεί τυφλός; Διότι έτσι ο Χριστός τους δίδασκε. Άν δέν δεχθούμε αυτό, θεωρούμε δεδομένο οτι όλα στην τύχη γίνονται, κ συνεπώς δέν υπάρχει κανένας Θεός κ κανένα πνεύμα. Αυτή η άποψη επιφανειακά αθεϊστική είναι ουσιαστικά σατανιστική προπαγάνδα, για να καταργήσουν τις θρησκείες του Θεού την ίδια ώρα που οι σατανιστές μέσω της πιστότατης λατρείας στους δικούςτους δαίμονες κυβερνούν τον κόσμο όπως ο δικόςτους θεός θέλει.
Το να αλλάξει κανείς στρατόπεδο, βεβαίως δέν αποκλείεται, αλλα αυτό προϋποθέτει οτι δέν τον παίρνει αλλιώς. Όσο το κακό βρίσκει συνεργασία ή αποδοχή απο το καλό, ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξει στρατόπεδο, γι αυτό κ είναι εγκληματική η συνεργασία μαζίτου. Όσο για το παράδειγμα με το αίμα, απο εμένα δέν μπορούν να πάρουν, αφενός γιατί είναι λιγοστό, κ αφετέρου διότι στην Ινδία το δικόμας αίμα έχει εκλείψει, δηλαδή το αφανίσανε, ενώ απο αυτό είχαν κάποτε σχεδόν όλοι οι άνθρωποι. Αυτό είναι πολύ τερατωδέστερο απο γενοκτονία. Δέν καταλαβαίνω δέ για ποιόν λόγο να έχεις κάποια εκτίμηση προς το πρόσωπομου αφότου με θεωρείς κακεντρεχή ή απλώς ανόητο. Κολακεία χωρίς περιεχόμενο δέν περνάει.
Εκείνο που εκτιμώ είναι οτι δέν απαντάς με τη μή συνεργασία, αφού με τόσα που γράφεις τροπον τινά συνεργάζεσαι, μαζικοποιώντας τη σελίδα. Κ δείχνεις έτσι οτι όντως αυτό το ποίημα, σχετικά απλό σε μορφή κ εύκολα δημιουργημένο, είναι πιό χρήσιμο απο τα άλλα.
Denis
18-10-2012 @ 15:59
Ξεκινώ από το σημαντικότερο, ότι, δηλ., σε θεωρώ κακεντρεχή ή απλώς ανόητο... Συ είπας... Όμως, του λόγου μου, ούτε καν διανοήθηκα κάτι τέτοιο... Από το γράμμα και το πνεύμα του κειμένου των σχολίων μου, νομίζω πως δεν προκύπτει, ότι σου προσήψα μια τέτοια μομφή και πως ο μέσος αναγνώστης μπορεί εύκολα να το αντιληφθεί... Απλώς υπέθεσα, χρησιμοποιώντας λέξεις, όπως ''φοβάμαι'' και ''ίσως'', ότι οι σχολιαζόμενες αντιλήψεις σου αποτελούν, από τη σκοπιά της γνήσιας ορθόδοξης χριστιανικής διδασκαλίας, όπως την έχω μέσα μου αποκρυσταλλώσει από το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολικά μου χρόνια του Γυμνασίου και του Λυκείου και χωρίς ιδιαίτερες θεολογικές γνώσεις, πιθανόν προϊόν πνευματικής πλάνης, με κάθε επιφύλαξη... Μ' άλλα λόγια, υποστηρίζω απλώς και μόνον, ότι σφάλλεις... Ουδείς αλάνθαστος, ει μη μόνον ο Θεός, για όσους, τέλος πάντων, πιστεύουν στην ύπαρξή Του... Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να σφάλλει... Και πρώτη απ' όλους, η αφεντιά μου, φυσικά... Η απόδοση, όμως, σφάλματος δεν αποτελεί προσωπική προσβολή ή ύβρη σε βάρος οποιουδήποτε, παρά είναι σημάδι απλώς μιας διαφωνίας, διιστάμενων γνωμών... Μ' αρκετούς, αν όχι μ' όλους τους φίλους μου, διατυπώνουμε συχνά διαφορετικές κι αποκλίνουσες μεταξύ τους εκτιμήσεις περί την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα, υποστηρίζουμε διαφορετικές ποδοσφαιρικές ομάδες, ψηφίζουμε διαφορετικά κόμματα ή στοχαζόμαστε διαφορετικά περί το θείο κ.ο.κ. ... Αλίμονο, κιόλας, αν συμπίπταμε σ' όλα απολύτως! Φαντάζομαι πως θα πλήτταμε αφόρητα! Άλλωστε, κατά το γνωστό κλισέ, τα ετερώνυμα έλκονται... Καθένας σέβεται τις ιδέες τ' αλλουνού, έστω κι αν δεν τις συμμεριζόμαστε και δεν τις υιοθετούμε, εν όλω ή εν μέρει... Αυτό, όμως, ουδόλως επηρεάζει αρνητικά την εξακολούθηση της φιλίας μας, πράγμα που σημαίνει, ούτε και την εκτίμηση, που τρέφει ο ένας προς το πρόσωπο του άλλου, παρά τις επιμέρους διαφωνίες μας, δεδομένου ότι κανείς δεν παραμένει φίλος με κάποιον, χωρίς ταυτόχρονα και να τον εκτιμά... Όλα τα παραπάνω, που ισχύουν αναλόγως και στην προκειμένη περίπτωση των μεταξύ μας μεμονωμένων διαφορετικών αντιλήψεων στα προαναφερόμενα ζητήματα, τα θεωρώ περίπου αυτονόητα... Κι ειλικρινά λυπούμαι, αλλά κι απορώ, πως και γιατί, τόσο αναπάντεχα, με παρεξήγησες, ιδίως αν ληφθεί υπόψη το υψηλό επίπεδο της εν γένει πνευματικής σου συγκρότησης...

Συνοψίζοντας: το γεγονός ότι διαφωνούμε στα παραπάνω θέματα, δεν σημαίνει, ασφαλώς, ότι σε θεωρώ κακεντρεχή ή ανόητο, όπως γράφεις... Τούτο θ' αποτελούσε και λογικό άλμα να το συναγάγει κανείς, αλλά, πάντως, απέχει παρασάγγες από την υποκειμενική μου διάθεση και τις παραπάνω ''αντικειμενικές'' εξωτερικεύσεις της... Δια ταύτα, η κρίση σου αυτή μ' αδικεί κατάφωρα...

Εξάλλου, ποτέ δεν έγραψα, ότι είπες ότι οι μαθητές του Χριστού ήταν μόνον οι 12 Απόστολοι... Απλώς, είπα ότι όσοι ενστερνίζονται τον χριστιανισμό είναι κι ακόλουθοι και μαθητές του Χριστού... Κάθε, δε, χριστιανός φέρει το καθήκον της περαιτέρω διάδοσης της πίστης του και του Ευαγγελίου χάριν της γνώσης και της σωτηρίας όσο γίνεται περισσότερων ανθρώπων... Είναι, δηλ., κάθε χριστιανός κι ένα είδος αποστόλου, αφού κι οι κατά κυριολεξίαν Απόστολοι αυτή την εντολή πήραν από τον Χριστό κι αυτή την αποστολή ανέλαβαν κι έφεραν αισίως εις πέρας... Το έργο, όμως, της διάδοσης του Ευαγγελίου στα πέρατα της υφηλίου είναι διαρκές... Και σήμερα, αλλά και στο μέλλον οφείλει ο κάθε πιστός χριστιανός να προετοιμάζεται πνευματικά αναλόγως, ώστε να είναι σε θέση επαξίως να το επιτελεί δια βίου... (Άλλο ζήτημα, η ευσυνείδητη και πλήρης εκπλήρωση των θρησκευτικών καθηκόντων στην πράξη...) Η Εκκλησία, όμως, οργανώνει και τις ιεραποστολές για την αρτιότερη επιδίωξη αυτού του θεάρεστου σκοπού... Επομένως, αν οι 12 Απόστολοι έλαβαν την εντολή ''Αγαπάτε αλλήλους'' και δι' αυτής εδίδαξαν τα έθνη της Γης, για την ταυτότητα του λόγου, η ίδια εντολή δεν συνάγεται, ότι απευθύνεται και προς τους λοιπούς πιστούς χριστιανούς, ακολούθους, μαθητές κι αποστόλους του Ευαγγελίου, σύμφωνα με τα παραπάνω; Αυτή ήταν η συλλογιστική μου σε μια πληρέστερη, ίσως, ανάπτυξή της...

Περαιτέρω, πουθενά δεν υποστήριξα και, ότι είπες, πως υπάρχει άνθρωπος αναμάρτητος... Απλώς, θύμισα, ότι όλοι οι άνθρωποι είναι αμαρτωλοί και, λόγω της αμαρτωλής τους φύσης, ίστανται ίσοι ενώπιον της θείας Δικαιοσύνης, εξ ου και διαφωνώ με την άποψή σου, ότι το γεγονός πως δεν είμαστε αναμάρτητοι, δεν μας εξισώνει ενώπιον του Θεού... Είναι διαφορετικό, επίσης, ζήτημα, ότι η ισότητα αυτή μπορεί να είναι αναλογική... Θυμίζω, επίσης, και την παροιμιώδη φράση: ''Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω''... Δηλ. ο Χριστός, όντας Αγάπη, αποθαρρύνει τον λιθοβολισμό κάθε αμαρτωλού, δηλ. και του αθίγγανου, αν υποθέσουμε, όπως διατείνεσαι, ότι και μόνη η καταγωγή και η παρουσία του στον κόσμο συνιστούν βαρύτατο -μήπως κι ασυγχώρητο, εντέλει, κι απ' τον Θεό;- αμάρτημα...

Εξάλλου, νομίζω πως αποτελεί διαστρέβλωση του Ευαγγελίου, να υποστηρίζεται, ότι δήθεν ο Χριστός απέδωσε οποιαδήποτε ευθύνη στον εκ γενετής τυφλό... Επομένως, δεν βλέπω, γιατί ο Χριστός ή οποιοσδήποτε έμφρονας άνθρωπος θ' απέδιδε την παραμικρή ευθύνη στον αθίγγανο για την καταγωγή του, την οποία ο τελευταίος δεν μπορούσε να επιλέξει, αφού δεν μπορούσε να επιλέξει ούτε και τους αθίγγανους γονείς που τον γέννησαν... Ο καθένας ευθύνεται μόνον για τις δικές του πράξεις ή παραλείψεις κι όχι, αν δεν τις προκάλεσε, για τις πράξεις άλλων, μεταξύ των οποίων και των γονέων του, τις οποίες, όταν συνέβησαν, δεν ζούσε, ώστε και να μη δύναται να τις επηρεάσει... Θα 'ταν σαν να υποστηρίζαμε με τα σωστά μας, ότι το ασύλληπτο μετέπειτα έμβρυο ευθύνεται για τη συνουσία των αθίγγανων γονιών του, πράγμα προδήλως άτοπο, λίαν επιεικώς... Ο χριστιανισμός δεν έχει σχέση με κανενός είδους προκαταλήψεις ή διακρίσεις και είναι παντελώς ξένος σε κάθε μορφή ρατσισμού...

Αν τυχόν παρέλειψα κάτι, θα σου απαντήσω σ' ευθετότερο χρόνο, εφόσον βρω τη διάθεση και τον χρόνο κι αν, βεβαίως, μου παρέχεται, τεχνικά, η δυνατότητα περαιτέρω σχολιασμού στην παρούσα ανάρτηση...

Και κάτι τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό: δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω, ότι χρειαζόμαστε περισσότερη ανεκτικότητα στην όποια διαφορετικότητα των άλλων... Θα 'ταν ευχής έργο κι ευλογία για τη συναδέλφωση των ανθρώπων και των λαών...

Ενημερώνω, ότι, απ' ό,τι είδα μόλις τώρα, καλώς ή κακώς ''έκαψα'' και το τελευταίο μου σχόλιο εδώ...
anuya
21-10-2012 @ 16:45
μαζί μιλάμε, χώρια καταλαβαίνουμε. Άν δέν είναι απο δόλο, ας είναι. Ο Πυθαγόρας παρατηρούσε οτι αρμονία γίνεται μόνο μεταξύ διαφορετικών, δέν μπορεί να γίνει μεταξύ ομοίων.
Όταν δείχνω τη μία γωνία του τραπεζιού, περιμένω να καταλάβει ο άλλος τις άλλες 3 γωνίες, αλλα εσύ κόβεις τη μία γωνία κ τη γυρίζεις απο δώ κ απο κεί.
Μιλάς για χριστιανισμό χωρίς να τον έχεις μελετήσει, πέρα απο το μάθημα των θρησκευτικών που αναγκαστικά υπηρετεί την κυρίαρχη ιδεολογία όχι της Ελλάδος αλλα των κοσμοκυριάρχων που βάλθηκαν να μας αφανίσουν. Άν ο Χριστός έκανε κήρυγμα ισότητας κ αγάπης προς όλους (όπως πουλιέται σήμερα) τότε δέν θα έκανε κανέναν εχθρό. Έκανε όμως θανάσιμους εχθρούς. Πού είναι η ισότητα, όταν λέει "θα αφαιρεθεί απο εσάς η βασιλεία του Θεού κ θα δοθεί σε άλλο έθνος". Ή όταν λέει "θα χωρίσει τα πρόβατα απο τα ερίφια", κ θα ρίξει τους εχθρούςτου στην "γέεννα".
Αλλα τί μιλάμε για Θεό, όταν θεωρείς οτι "αυτοσχεδίως" δηλαδή τυχαία γίνεται αυτό κ εκείνο. Τίποτε δέν γίνεται τυχαία, ούτε τυχαία γεννιέται κανείς όπως γεννιέται.
Κ πάλι όπως καθένας που δέν μπορεί να χτυπήσει άμεσα, μου βάζεις λόγια κ ιδέες που δέν είπα. Είπα να λιθοβολήσουμε κανέναν; Ακόμη κ εγώ ο ίδιος μιά "ρομά" που γνωρίζω της φέρομαι με τόση ευγένεια που θα ζήλευαν κ οι Κινέζοι, μόνο που δέν υποκλίνομαι, κ αυτό θα το έκανα άν δέν το εξελάμβανε ώς κοροϊδία. Διότι ξέρω πόσο μεγάλη δύναμη έχουν να φέρνουν κακό κ μόνο με την παρουσίατους.
Με κάνεις κ ξαναλέω τα ίδια, που θα πεί οτι δέν θέλεις να καταλάβεις. Δέν γίνεται να αγαπάς καί τα "πρόβατα" καί τον "λύκο". Δέν μπορεί να αγαπάς τα κουνούπια κ ταυτοχρόνως εμένα που με τσιμπούν. Δέν μπορώ να πώ "θα αφήνω να με τσιμπάνε μία φορά τη μέρα, κ έτσι δέν θα με τσιμπάνε άλλο". Όποιο κουνούπι με τσιμπήσει μία φορά, έπειτα θα πάει να γεννήσει χιλιάδες αυγά για να γίνουν σμήνη κουνουπιών κ να μου κάνουν τον βίο αβίωτο. Άν δέν έχω τρόπο να τα αφανίσω, οφείλω να μήν αφήνω να με τσιμπάνε. Αυτό είναι μή συνεργασία. Άν δέν τα αφήνουμε να μας τσιμπάνε, θα χαθούνε - ή όσα μείνουν θα μάθουν να ζούν χωρίς να τσιμπάνε ανθρώπους. Δέν μπορεί να γίνει συνθήκη ειρήνης. Ο αγώνας θα συνεχίζεται μέχρις ότου μείνει το ένα απο τα δύο μέρη. Με τόσες εκατοντάδες ποιήματα αυτά λέω κ ξαναλέω, κ εσύ εδώ βρήκες να ενοχληθείς; Νομίζω οτι κανένα άλλο ποίημαμου δέν μάζεψε τόσο γρήγορα τόσους αναγνώστες. Κ αυτό το κάνει χρησιμότερο. Άν εξακολουθείς να παρεξηγείς, βάλε κ άλλα σχόλια. Κ εγώ θα απαντώ μέχρι να μου βγάλει το σύστημα μήνυμα οτι δέν μπορώ να σχολιάσω άλλο, οπότε θα το κλείσω κιόλας κ θα αναρτήσω το επόμενο ποίημα. Έχω ήδη αρκετά γραμμένα που περιμένουνε να αναρτηθούν σε αυτόν τον ιστοχώρο.
Υ.Γ. μου έβγαλε ήδη μήνυμα "Έχεις σχολιάσει αρκετά αυτό το ποίημα, όχι άλλο!", κλείνω λοιπόν τα σχόλια, κ αύριο, πρώτα ο Θεός, αναρτώ το επόμενο.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο