Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Ο Σκύλος , Η Γάτα , Το Χρυσόψαρο & Το Πουλί
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130598 Τραγούδια, 269420 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ο Σκύλος , Η Γάτα , Το Χρυσόψαρο & Το Πουλί
 
Μια γάτα έχω πονηρή
την ονόμασα “ κομμούνα”
Κι ένα σκύλο άγριο
τον έβγαλα “ φασίστα”

Μαζί ποτέ δεν μπόρεσαν
μαλλώνουν σαν τα όρνια
Το ένα στο άλλο να επιβληθεί
παλεύει εδώ και χρόνια

Για τη μαρμίτα και το φαί
ορμάνε και τα δυο
Κι εγώ γελώ σαν τα θωρώ
να σκοτώνονται μονίμως

Έχω κι ένα χρυσόψαρο
αμίλητο , χαμένο ….
Ανέμελο πώς κολυμπά !
το φωνάζω “ βολεμένο “


Όμως το αγαπημένo μου
είναι η “ελευθερία ” ,
το καναρίνι μου που κελαηδά
κι ας είν φυλακισμένο !


Η “ κομμούνα “ κι ο “φασίστας”
ξερογλείφονται και καραδοκούν
τον “βολεμένο” και την “ελευθερία”
να κατασπαράξουν ….

Τον “ βολεμένο ” δεν μπορώ
να τον ελευθερώσω
μα την “ ελευθερία ” τ ορκίζομαι
μια μέρα θα λυτρώσω !!!









 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 29
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

c est moi !
 
scarlet1977
21-10-2012 @ 18:30
http://www.youtube.com/watch?v=5oDiFJCuvKE
Ιχνηλάτης
21-10-2012 @ 19:01
Απο την φάρμα των ζώων;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!
monajia
21-10-2012 @ 19:09
ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

::up.:: ::up.:: ::up.::
nikodo
21-10-2012 @ 19:34
Υπέροχη
Εμμετρη
Αισώπεια
Αλληγορία
ΚατεριναΘεωνα
21-10-2012 @ 19:43
μόλις μπήκα......είσαι η πρώτη που διαβάζω
θα απαντήσω σχολιάζοντας με ανάρτηση μου
μετα τις 12
ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ
21-10-2012 @ 19:54
υπέροχο αλληγορικό ποίημα!!!!!!!!!!!!! ::up.::
oneiropola
21-10-2012 @ 20:16
::laugh.:: ::laugh.:: ::hug.::
ierografos
21-10-2012 @ 21:07
................................
...............................
...............................
Αληθινο................
vasilis g.
21-10-2012 @ 21:23
Πολύ εύστοχο κι ωραίο...!!!!!!!!!!!!!!!!! ::up.:: ::up.:: ::up.::
mipezia
21-10-2012 @ 21:51
::up.:: ::up.:: ::up.::
ambrosia
21-10-2012 @ 21:52
::up.:: ::up.:: ::up.::
arpistre
22-10-2012 @ 01:18
από το λινκ που έβαλε η Θεωνά μπήκα..
και εντάξει.. το πόνημα είναι άθλιο
οι σχολιαστές με τις υποκλίσεις συμφωνείτε δηλαδή ότι το βόλεμα είναι συνώνυμο της ελευθερίας;;
ζήτω ο ατομικισμός!!!
scarlet1977
22-10-2012 @ 01:37
Μαρια σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και θελω να πιστευω πως ειναι καλοπροαιρετο .......παρολαυτα δεν χρειαζεται ν απολογεισαι που διαβασες κατι δικό μου ....δεν νομίζω να σε μαλλώσει κανεις ! Υπερασπιζόμενη τους σχολιαστές αλλα και την δημιουργό του αθλιου πονήματος σε κανενα σημειο το γραπτό μου δεν υπαινίχθηκε πως το βόλεμα είναι συνώνυμο της ελευθερίας .......Υπενισσεται σε κάποιο βαθμό πως στην σημερινη πολιτική πραγματικότητα μεταξύ πολλών αλλων που βλεπουμε να διαδραδαματίζονται στα μάτια μας , βλέπουμε μια μερίδα βολεμένων να παρακολουθεί τους κομμουνιστές να μαλλώνουν με τους φασιστες απειλώντας την ελευθερία δια της απραξίας τους . Κι αυτη είναι η αίσθηση της δημιουργού , η οποία προφανως επειδή το πόνημα της είναι αθλιο ....δεν την κατανόησες .
Καλό Ξημέρωμα
arpistre
22-10-2012 @ 03:19
δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις
σχολιάζοντας το πόνημα δεν σχολιάζω την δημιουργό σαν άτομο και σαν χαρακτήρα
εγώ που τώρα σου τα ρίχνω έχω γράψει ουκ ολίγες μαλακίες στο στίχοι ινφο, όλα είναι ανοιχτά..
η κάθε δημιουργία αφού ανεβαίνει, είναι αντικείμενο σχολιασμού και κριτικής
όχι ο ή η δημιουργός
στο παραπάνω, αντιλαμβάνομαι ότι ο βολεμένος είναι άξιος προστασίας όπως η ελευθερία..
με το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι ο βολεμένος απειλεί την ελευθερία δια της απραξίας του , κάτι στο οποίο συμφωνώ απόλυτα..
μπορεί εγώ να μη κατάλαβα σωστά εξαρχής, ή εσύ να διαφοροποιείσαι από το πόνημα
σε κάθε περίπτωση υποστηρίζω ότι το τσουβάλιασμα κομμουνιστών (με τους οποίους έχω συγγένεια εξ αίματος)
και φασιστών
είναι αθλιότητα, γιατί υπάρχει η ιστορία` που όσο και να γράφεται από τους νικητές, δεν μπορεί να αποκρύψει γενιές ολόκληρες που βασανίστηκαν, διώχτηκαν, εκτελέστηκαν, αποδεκατίστηκαν, πολέμησαν τους φασίστες
τώρα, αν οι κομμουνιστές για σένα ισούνται με τους εργατοπατέρες.. ε τι να πω
πρόβλημά σου.. ζούμε στην εποχή που η πληροφορία μεταδίδεται ταχύτατα..αν θέλεις μπορείς και να μαθαίνεις τι γίνεται
ίσως το να αναμασάμε κάτι κλισέ του τύπου "έλα μωρέ, όλοι τα ίδια είναι, και δεν αλλάζει τίποτα και ποιος νοιάστηκε για μένα και ποιος μου έδωσε να φάω.."
ίσως λέω, να είναι βολικό για να εξηγήσει (λέμε τώρα..) την απροθυμία μας να κάνουμε κάτι
ή να συζητάμε για μια "ελευθερία" του καταναλωτή, να μας βάζει μέσα στο πλαίσιο εκείνων που μουτζώνουν στη βουλή ας πούμε..
πάντως, κανείς δεν είναι ασφαλής, Νίκη
τα πράγματα πολώνονται όσο και αν δεν το θέλεις, και τα μετριοπαθή κλισέ δεν θα σώσουν ούτε εμένα ούτε εσένα, όταν θα έρθει η ώρα
διάβασε ιστορία
και θα καταλάβεις ότι αν θέλεις να ΓΡΑΨΕΙΣ ιστορία, πρέπει να πάρεις θέση
έτσι θα βάλεις την υπογραφή σου στην ιστορία (την επίσημη ή την εναλλακτική)
αλλιώς, θα είσαι σκέτος αριθμός..
scarlet1977
22-10-2012 @ 03:37
Μαρία απο τα λεγόμενα σου μπορεί πολύ ευκολα να καταλάβει κανεις πως είχες συγγενεια εξ αίματος με κομουνιστές .....και πως νιωθεις περηφανη γι αυτους και πως θελεις να συνεχισεις ενδεχομένως κι εσυ τον δικό τους αγώνα . ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ και είναι προς τιμήν σου . Το ειπα και νωρίτερα στην Θεωνά ....οταν εισαι τόσο πολύ κοντα σε εναν πινακα ζωγραφικής μπορει να βλέπεις ενα πραγματικά πολύ τρομαχτικό κομμάτι του πίνακα αλλα καποιος πιο αποστασιωποιημένοες που τον βλέπει απο πιο μακρυά ολόκληρο τονπίνακα , 10 βήματα πιο πισω , ίσως βλέπει και άλλα πράγματα πιο σφαιρικά και δεν συμμερίζεται τις δικες σου αγωνιες , φοβιες και εμμονες κι αυτο αν μου επιτρεπεις αν θελεις να λέγεσαι δημοκράτης ειναι αναφαιρετο δικαιωμα καθε ανθρώπου που θελει να λέγεται ανθρωπος , το να θελει δηλαδη να παραμείνει ψυχραιμος και πιο αντικειμενικός αφου του λειπει το συναίσθημα . Κτηνωδίες εχουν γίνει και απο Κομουνιστες και απο Φασιστες και απο Χριστιανούς και απο Μουσουλμάνους και απο Γονεις και απο παιδια .Σημασία εχει να κοιταμαι μπροστα και να βοηθάμε τον διπλανό μας όποιος κι αν ειναι αυτός
arpistre
22-10-2012 @ 04:05
ναι
κτηνωδίες έχουν γίνει ,, και από εκεί που λες, δεν είναι μυστικό..

μια παρένθεση σε σχέση με το παράδειγμα του ζωγραφικού πίνακα
ένα σημείο, ότι ο ζωγραφικός πίνακας και η ιστορία, δεν είναι όμαια πράγματα
ο ζωγραφικός πίνακας θα παραμείνει έτσι, είτε πας κοντά, είτε πας μακριά
ενώ η ιστορία είναι αφάνταστα υποκειμενική, σκεφτείτε μόνο ότι οι βατικανοί αντιγράφοντας τα κείμενα του αριστοτέλη, παρέλιπαν κατά το δοκούν ότι δεν ενέπιπτε στο δόγμα τους..
έχω λοιπόν τη θέση ότι δεν μπορείς την ιστορία να την εμπεδώνεις όπως τη μόνα λίζα
μια οικογένεια που αποδεκατίστηκε από τους φασίστες δεν είναι νεκρή φύση
πόσο μακριά να πας, για να δεις αντικειμενικά έναν τιριαντάχρονο χρυσαυγίτη που σου κραδαίνει το εθνικό μαχαίρι..
Νίκη μου, δυστυχώς, δεν είσαι ιστορικός.. ούτε και εγώ..
είσαι το ιστορικό υποκείμενο.. και εγώ..
εδώ και τώρα.
scarlet1977
22-10-2012 @ 04:34
Μαρία μου ο Χρυσαυγίτης διδάχτηκε την υποκειμενικά γραμμένη ιστορία απο τους δυνατούς ....γι αυτον και για πολλούς άλλους λόγους λειτουργεί έτσι....
Ο λόγος που ανέφερα τον πίνακα ζωγραφικής ειναι ακριβώς γι αυτο ...γιατι καλώς ή κακως ενα πιο αντικειμενικό ματι μπορει πιο ευκολα να διακρινει τον πινακα τις ιστοριας.....
Ας πουμε πως ειναι ενας τεραστιος πινακας ζωγραφικής και αριστερα εχει τους φονους ενος φασιστα σε εναν κομουνιστη και εσυ στεκεσαι ακριβως εκει μπροστα αλλα πολύ κοντα ...... και τερμα δεξια το αναποδο ενα εγκλημα ενος κομμουνιστη σε έναν φασιστα κι εκει στεκεται ο τριανταχρονος χρυσαυγιτης κι αυτός πολύ πολύ κοντα .......Κι ας πουμε πως εγω στεκομαι 10 βηματα πιο πισω ....κλαιω ...ποναω γι αυτο που βλεπω μα τι να κανω......δεν πρεπει να σας πω πως ...παιδια ....αυτο το κομμάτι του πινακα που τωρα βλεπεται ....σε λίγο θα μοσχοπουληθει στον Λουβρο.....
Καταλαβέ με δεν ειμαι εναντίον σου ....Αλλα όλοι πρεπει να κανουμε την υπερβαση νομίζω
arpistre
22-10-2012 @ 04:48
οκ ρε Νίκη προσπαθώ να καταλάβω τι λες
υπάρχει ένας τεράστιος πίνακας ζωγραφικής με την ανθρωπότητα σε διαρκή ταξική πάλη
λέμε τώρα, έτσι χοντρικά, για να διευκολυνθεί η συζήτηση
αν και δεν νομίζω ένας πίνακας ζωγραφικής να στάθηκε ποτέ ουδέτερα σε εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας,
το αντίθετο θα έλεγα , πχ ι η Γκουέρνικα..
τέλος πάντων..
όταν τα πράγματα πολώνονται, έχεις κάποια θέση να πάρεις
ναι,καταλαβαίνω, δεν είμαι εξωγήινη
ξέρω από δάνεια, από φόβο, από δόσεις
αναρωτιέμαι όμως..
πόσο χρόνο θα πάρει μέχρι τα μοντέλα του πίνακα να βγουν από το κάδρο τους..
να διεκδικήσουν την ίδια τους τη ζωή..
γιατί αυτό είναι το επίδικο. αν δεν το καταλάβατε.
και κανένας φασισμός δεν θα σας το χαρίσει..
scarlet1977
22-10-2012 @ 05:05
Χα ....δύο παγκοσμίους πολέμους έζησε ο Πικάσο ....κάτι παραπάνω θα έχει να πει απο εμάς ......

Το θέμα Μαρία είναι να μην πολώνονται οι ανθρωποι .....να βγάζουν τις παρωπίδες και τις πρόκες που εχουν στο μυαλό τους .....


Οι περισσότεροι εχουμε παψει να σκεφτομαστε ......κολλάμε σε ότι μας εχουν μαθει και το καταπινουμε σαν μασημενη τροφη και μενουμε σ αυτο και επίσης εχουμε μαθει ν ακολουθούμε να ειμαστε προβατα .
Ο Ελληνας θα σηκωθεί απο τον καναπέ και θα επαναστατησει μόνο οταν θα τον βαλουνε να το κανει .....δυστυχως .....
κι οπως παντα θα παρει οπλα και πετρες ....αντι να χρησιμοποιησει το μυαλο του.....Παντως γενικότερα ειναι πολύ μεγάλη η κουβέντα που ανοιγεις .....
arpistre
22-10-2012 @ 05:51
προς ενηυμέρωσίν σας

.όσο αφορά την Αθήνα, που είδα, συμμετέχω και μπορώ να πω
έχουν συγκροτηθεί συνελεύσεις γειτονιών
οριζόντιας δομής, με αντιιεραρχικά χαρακτηρηστικά
και με διακριτή παρουσία στο δρόμο
εκεί που κρίνονται πολλά πράγματα (όχι;;)
άντε τώρα.. όποιος δεν θέλει να ζυμώσει..
KTiNoS
22-10-2012 @ 09:11
Κοινοτυπία όσο δεν παίρνει. Οι κλασσικοί ανένταχτοι. Κακεντρεχής κριτική, μνήμη χρυσόψαρου, εγωκεντρισμός και στο πηλίκων μηδέν.
Αύριο στο ΠΑΣΟΚ θα είσαι κι εσύ (ή σε ότι θα είναι το ΠΑΣΟΚ τότε).
Α και που σαι αν δεν ήταν «η γενιά του πολυτεχνείου» δηλαδή εκείνη η μειοψηφία που έπεφτε από τα παράθυρα της νομικής και άφησε τη ψυχή της στο πολυτεχνείο (80 νεκροί) δεν θα έγραφες εδώ σήμερα.
Η πλειοψηφία της γενιάς εκείνης (Μηχαλολιάκος, Γιωργάκης Κωστάκης Ντορούλα και πολλοί άλλοι) θα σου έσπαγαν το πι σι στο κεφάλι.

Τελικά το σύστημα έχει πολλές καραμέλες και για όλους υπάρχει μια.
Καλή τύχη με τα κλουβιά.
agrafos
22-10-2012 @ 11:48
περα απο την ανιστορητη εξισωση φασιστων κομμουνιστων
αν θες να εισαι δικαιη Νικη πως σε λενε και που γουσταρεις τον Ελληνα με κεφαλαια γραψε μας και για τα εγκληματα των ελληνων
αν τα ξερεις η αν τα αποδεχεσαι ....και πως τα κρινεις..
οσο για τον πικασο....βερος...ορθοδοξος...δογματικος κι οπως αλλιως το λετε κομμουνιστης υπηρξε...μαθε το κι αυτο...καληνυχτα


Ιχνηλάτης
22-10-2012 @ 19:38
Κάτι έγραψα παραπάνω για την "φάρμα των ζώων!"
Μερικοί εδώ μέσα, δεν έχουν καταλάβει οτι όλα είναι και γίνονται για την ανάληψη της εξουσίας!
Οι Χρυσαυγίτες σήμερα, είναι οι φασίστες και οι αριστεροί είναι οι προοδευτικοί και οι δίκαιοι! Πρίν λίγα χρόνια συνέβαινε το αντίθετο!
Μόλις πρίν λίγες δεκαετίες, το Κομουνιστικό κόμα ήταν στην παρανομία και σήμερα οι κομουνιστές ζητούν να ανακυρηχθεί παράνομη η Χρυσή Αυγή!
Πρίν λίγες δεκαετίες, οι Ισραηλίτες, ήταν τα θύματα του φασισμού. Σήμερα είναι οι θήτες των Παλαιστινίων! Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα!
Το σημπέρασμα άρα, είναι το μάντρωμα των λαών και των κοινωνικών ομάδων απο Ιδεολογίες του κώλου Είτε είναι κόματα, είτε παπάδες, είτε οτιδήποτε άλλο!
Ο λαός είναι τα πρόβατα και τα γουρούνια στην εξουσία. Δεξιά αριστερα, κεντρώα, προοδευτικά δεν έχει σημασία! Γουρούνια είναι όπως και να το δείς και μείς πρόβατα!
agrafos
22-10-2012 @ 22:14
πρωτα πρωτα το κκε δεν ειπε ποτε η χρυση αυγη να ...ανακηρυχθει
παρανομο κομμα......τωρα η ψεματα λες η εισαι ασχετος το ιδιο μου κανει...εσυ αληθεια τι εισαι ρε ιχνηλατη...αντιεξουσιαστης;;;;;πες το μας κι αυτο να γελασω...μικροαστος του κερατα εισαι...οτι βριζεις....
βολεψακιας της κακιας ωρας ...προβατο σαν κι αυτα που εχεις στη στανη σου...που δεν εχει τη ψυχη ουτε να ειναι κατι..η να μας το πει τουλαχιστον.....αντι- οτιδηποτε χωρις θεσεις...χορτασαμε απο τετοιους
κατσε στη στρουγκα σου και κρινε αυτους που βγαινουν απο το σπιτι
AETΟΣ
22-10-2012 @ 23:54
Αυτό που θα έλεγα εγώ είναι...
Να γινόταν να φυλακίσουμε πάνω απ΄όλα μέσα στην καρδιά μας την Ελλάδα γιατί αυτή κινδυνεύει από όλους...

Δεξιούς
αριστερούς
μεσαίους
ανατολικούς
δυτικούς
αναρχικούς
φασίστες
κλέφτες
λωποδύτες
μαυρογορίτες
προδότες
γερμανοτσολιάδες
κι όλοι την σάρα
και την μάρα
που έχει η κοινωνία μας
σήμερα...


Δεν μας φταίει κανένας δικό μας είναι το φταίξιμο...
Από την μία χτίζουμε κι από την άλλη γκρεμίζουμε...
Η διχόνοια θα φάει το κεφάλι μας...
Εύκολα ζητωκραυγάζουμε το ίδιο και μουτζώνουμε...


Λαός που ξεχνάει την ιστορία του
είναι καταδικασμένος κι αυτός και η πατρίδα του σε αργό θάνατο...

Ενότητα μπορεί να υπάρξει ;;;;;;;αν αγαπάς την πατρίδα σου
θα πρέπει να κάνεις κάτι γι αυτήν ...
διαφορετικά κάθεσε στον καναπέ σου και μασάς
τις καραμέλες που σου σερβίρουν τα ποντίκια)

karpox
23-10-2012 @ 10:49
νταξει δεν κρατηθηκα ...ειδα ....

μια απο τα ιδια ....
σορρυ που δεν μπορω να παρω μερος
παντα ημουν ασχετη
και επιλεγω να παραμεινω
και αν καποιοι αυτο το θεωρουν ωχαδελφισμο....

ας ξαναδιαβασουν το σχολιο του Ιχνηλατη.....

Καλημερα σας!!
La Petite
23-10-2012 @ 18:03
Εγώ είμαι σκεπτόμενο πρόβατο... θέλω να πιστεύω και μερικοί ακόμα εδώ μέσα... (κι εκεί έξω...) ::rock.::
Ιχνηλάτης
23-10-2012 @ 19:11
Ρε μαλάκα αγραφε, πάνε να δείς ποιός ήθελε και έκανε πρόταση να ανακηρυχθεί παράνομη η Χρυσή Αυγή! Ασχετε! Που τα ξερεις όλα!
Που θα με πείς εμένα μικροαστό και βολεψάκια!!! Κορόιδο!
αΠΟ ΤΙς 4.00 το πρωί πιάνω δουλειά μέχρι το βράδυ! Απο αυτό το γαμημένο το κράτος, δεν ΄πήρα ποτέ τίποτα! Μόνο δίνω!
Ακου μικροαστός!!!! και βολεψάκιας!!!! Αλλά τι να περιμένει κανείς απο μπαχαλάκηδες σαν καιτου λόγου σου (που μόνο στο όνομα είναι μάλλον γιατί δεν άκουσα να παίρνεις μέρος σε κανένα μπάχαλο), που θεωρούν φασίστες όσους δεν ανήκουν στο ΚΚΕ!
Που θεωρούν φασίστες, όσους σηκώνουν την ελληνική σημαία και που θα λακίσουν αν χρειαστεί να πάρουν όπλο για να υπερασπιστούν την πατρίδα τους! Μικροαστικά είναι όλα αυτά για σένα! Για την μεγάλη ιδεολογία σας που έχει καταρεύσει διεθνώς!
Για σας πόλεμος και αγώνας είναι μόνο όταν μάχεστε για το κόμα σας!
Εντάξει μας πείσατε για τον φασισμό σας! Δεν σας ξεχωρίζω απο τους Χρυσαυγίτες!
seizeTHEday
29-01-2013 @ 10:22
Συμφωνώ με όλα τα σχόλια της arpistre γιατί την έχω γνωρίσει προσωπικά και ξέρω πως αυτό που λέει το εννοεί και όχι για κανένα άλλο λόγο.

Οι ίσες αποστάσεις και το τσουβάλιασμα με τα δύο άκρα (κομμουνισμός - φασισμός, άκρα αριστερά - άκρα δεξιά, κτλ) είναι:
είτε εκ του πονηρού,
είτε λόγω ανιστόρητης και επιλεκτικής μνήμης,
είτε από ιδιοτέλεια (πχ αυτοί που το λένε ψηφίζουν κάποιο άλλο κόμμα όπως ΝΔ, ΠΑΣΟΚ ή ΔΗΜΑΡ),
είτε από βόλεμα (πχ με βολεύει να είναι όλοι οι άλλοι κακοί και εγώ εφόσον τα βλέπω αποστασιοποιημένα και από μακριά -επειδή στην ουσία άλλοι βγάζουν το φίδι από την τρύπα- να κάθομαι εκ του ασφαλούς και να κάνω κριτική καφενείου εκ του καναπέως),
είτε από ηλιθιότητα (πχ παίζοντας το παιχνίδι του συστήματος με την επικυριαρχία του φόβου ώστε μαχητικά να μη διεκδικείς τίποτα),
είτε από απλή, καθαρή και ανόθευτη βλακεία.

Σήμερα για να λέγεται κάποιος κομμουνιστής και αριστερός πρέπει να έχει δει κριτικά την πορεία του κομμουνισμού και τα τραγικά λάθη που έγιναν -από τις μόνο κατ' όνομα περισσότερες κομμουνιστικές ηγεσίες του δήθεν "υπαρκτού" σοσιαλισμού- από το 1917 έως και σήμερα και με κριτική, ελευθεριακή, γνήσια μαρξιστική σκέψη -και όχι δογματική και σεχταριστική- να πάει τη σκέψη του και τη δράση του προς τα εμπρός και να φτιάξει ένα καλύτερο ομορφότερο κόσμο.

Αν κάποιες ηγεσίες του πρώην Ανατολικού μπλοκ δρούσαν φασιστικά ήταν γιατί πολύ απλά δεν ήταν ούτε σοσιαλιστικές, ούτε κομμουνιστικές. Ήταν ένας κρατικός μονοπωλιακός καπιταλισμός και τίποτα άλλο.

Ο Φασισμός και ο Ναζισμός δεν μπορεί να κρυφτεί. Είναι από τους μεγαλύτερους εχθρούς μας σήμερα. Όπως και η Χρυσή Αυγή αλλά και πολλοί θύλακες μέσα στην ΝΔ - και ίσως και στους Ανεξάρτητους Έλληνες- που είναι καθαρά ακροδεξιοί φασίστες όπως ο Γεωργιάδης, ο Δένδιας, ο Βορίδης, κτλ.

"Τον Φασισμό βαθιά κατάλαβε τον.
Δε θα πεθάνει μόνος, τσάκισε τον."

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο