Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Εδώ Αδικίαhttp://www.youtube.com/watch?v=UBMsK8cpFOo" />http://www.youtube.com/watch?v=UBMsK8cpFOo">
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130585 Τραγούδια, 269419 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Εδώ Αδικία
 http://www.youtube.com/watch?v=UBMsK8cpFOo
 
Δεν είμαι τραγούδι , ούτε στίχος
μια πονεμένη είμαι κραυγή
πίδακας αίμα , κατακόκκινος
από νωπή , βαθειά πληγή

Είμαι εδώ , κι ας μη με βλέπεις
Κι ας λες πως ίσως δε μ ακούς
μια νότα είμαι θα γλιστρήσω
στο ραδιόφωνο που ακούς

Φωνούλα μέσα σου που μιλάω
τ αυτιά κi αν κλείσεις , θα μ ακούς
Είμαι η αδικία που γύρω σου υπάρχει
τώρα με βλέπεις ; με ακούς ;

Άστεγους όταν βλέπεις και γυρνάς το βλέμμα
Μια οικογένεια που δίπλα σου πεινά
Για κάποιον πόλεμο που διάβασες πως αρχίζει
σε κάποια πόλη , κάπως, κάπου μακριά...

Δεν είμαι τραγούδι , ούτε στίχος
μια πονεμένη είμαι κραυγή
Και τώρα κάνε , αυτό που χρόνια κάνεις
σταθμό ν αλλάξεις , κάνε απλά πως δεν μ ακούς










πάντα με συγκινεί όταν το διαβάζω αυτό !


Ένα σπιρτόξυλο για πένα
αίμα χυμένο στο πάτωμα για μελάνι
το ξεχασμένο περιτύλιγμα της γάζας για χαρτί.
Μα τι να γράψω;
Τη Διεύθυνσή μου μονάχα ίσως προφτάσω
Παράξενο και πήζει το μελάνι
Μέσ’ από φυλακή σας γράφω
στην Ελλάδα

ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ, Αλέξανδρος (2 Ιουλίου 1939 – 1 Μαΐου 1976)





 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 21
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

c est moi !
 
scarlet1977
16-11-2012 @ 23:30
http://www.youtube.com/watch?v=UBMsK8cpFOo
mipezia
16-11-2012 @ 23:56
::up.:: ::sad.:: ::sad.::
ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ
17-11-2012 @ 00:10
::theos.:: ::up.:: ::theos.::
ΛΥΔΙΑ_Θ
17-11-2012 @ 00:11
Εδώ ποίηση....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::rock.:: ::rock.::
adespotoi
17-11-2012 @ 05:23
και σένα ακούω και τη συνείδηση μου ακούω, μα κάνω κάτι..... ::sad.::
oneiromoy
17-11-2012 @ 07:31
::smile.:: ::smile.:: ::smile.::
ΚατεριναΘεωνα
17-11-2012 @ 07:46
Αχχχχχχχχχ
ασχετο δεν ξερω
προχθες το βράδυ
κρεμαστηκε στη γειτονιά μου
ενας 31 χρονος
που είχε μεσιτικό γραφείο
δυο παραλλήλους δρόμους μετα απο μένα το σπίτι του
τέσσερεις το γραφείο

καλο σβκ
agrafos
17-11-2012 @ 08:35
τα περί "διχασμού" είναι η γνωστή καραμέλα της εκάστοτε εξουσίας,

προκειμένου να φιλτράρει μια πολύ σκληρή πραγματικότητα:
ότι σε ένα σύνολο δεν μπορεί να υπάρξει "ενότητα" όταν στο σύνολο δρουν δυνάμεις με αντιτιθέμενα συμφέροντα
αν σε ένα έθνος ας πούμε, οι άνθρωποι μπορούν να διακριθούν σε εκείνους που κερδίζουν κάτι, εκμεταλλευόμενοι άλλους ανθρώπους
και σε εκείνους που χάνουν τα πάντα επειδή τους εκμεταλλεύονται οι άλλοι άνθρωποι
(της ίδιας εθνικότητας)
σε ποια βάση θα φανταζόσασταν ότι μπορεί να υπάρξει ενότητα ανάμεσά τους;; στη βάση ενός υποτιθέμενου εξωτερικού εχθρού ίσως;; πχ το γερμανικό κεφάλαιο ενάντια στο ελληνικό κεφάλαιο με το οποίο δεν έχετε καμμία σχέση;;
ή στη βάση ενός κινδύνου που απειλεί κάτι πιο "σημαντικό" από την ίδια μας την εκμετάλλευση;; πχ το ισλάμ ενάντια στην ορθοδοξία η οποία δεν σας λέει όμως πώς θα ζήσετε;;
και άντε και νικήσατε, μετά τι θα γίνει;;
η χώρα σας θα απαλλαγεί από τη γερμανική οικονομική κατοχή, και θα είστε ελεύθεροι να σας εκμεταλλεύονται οι αυτόχθονες εκμεταλλευτές όπως και πριν, αυτό θέλετε;;
ή η χώρα σας θα μείνει αμόλυντη και καθαρή από άλλες θρησκείες και θα είστε ελεύθεροι να κάνετε το σταυρό σας όταν σας στύβουν τα αφεντικά σας όπως και πριν, αυτό θέλετε;;
είναι κρίμα να καταπίνουμε αμάσητες τις καραμέλες..
κρίμα..

.............παραθετω εδω το σχολιο-τοποθετηση της arpiste σε μια δημιουργια σου πριν απο καποιες ημερες παρ' ολο που δεν εχω παρει την αδεια της για αυτο (και της ζητω συγνωμη) για να σου θυμισω πως το θεμα της αδικιας ειναι ταξικο και συμφυτο του καπιταλισμου
κι οχι φυσικο φαινομενο......αρα εξ αντικειμενου δεν μπορει να λυθει με την κοινωνικη συναινεση στη βαση της εθνικης ενοτητας αλλα μονο με την ταξικη παλη και την οξυνση της φτανοντας ως το σημειο της ανατροπης της ταξης
που εκμεταλλευεται την αλλη και που ειναι η αιτια της αδικιας για την οποια ορθως διαμαρτυρεσαι

scarlet1977
17-11-2012 @ 09:14
@αγραφε ,

Το σχόλιο που αναφέρεις ήταν απο δημιουργία της Κατερίνας Θεωνά

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=189159

και αν δεν σε πειράζει θα ήθελα να μην αναφέρεις , όσο
μπορείς βέβαια , ανακρίβειες στα σχόλια μου . Με συγχωρείς που είμαι σχολαστική αλλα εχω μάθει στην ζωή μου προτού να αναπαράγω κάτι να είμαι σίγουρη πως δεν λέω ανακρίβειες . Με το αναμασημένο σου σχόλιο της arpispre .....διαφωνώ και της είχα εκφράσει την διαφωνία μου τότε .Γενικότερα με απόψεις που προαγουν διχόνοια διαφωνώ . Την Καλημέρα μου απο την όμορφη Θεσσαλονίκη
monajia
17-11-2012 @ 09:10
Άστεγους όταν βλέπεις και γυρνάς το βλέμμα
Μια οικογένεια που δίπλα σου πεινά
Για κάποιον πόλεμο που διάβασες πως αρχίζει
σε κάποια πόλη , κάπως, κάπου μακριά...

::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
agrafos
17-11-2012 @ 10:54
δεν προκειται για αποψεις αλλων αλλα και για δικες μου αποψεις ως προς την αναλυση της καταστασης που ζουμε απλα το παρεθεσα εδω για να θυμηθεις μια αντιπαραθεση-διαλογο που ειχαμε μαζι πανω σε αυτο το σχολιο της arpiste........ σου επαναλαμβανω λοιπον οτι η φτωχεια και η αδικια δεν ειναι φυσικο φαινομενο που μοιρολατρικα θα πρεπει να δεχομαστε αλλα εχουν αιτιες...αυτο που ζηταω απο εσενα ειναι αφου εισαι τοσο σχολαστικη να αναφερεις την δικη σου αποψη για την αδικια στα πλαισια του διαλογου που ευαγγελιζεσαι και να μην υπεκφευγεις με αφορισμους αλλα και την ενδεχομενη προταση σου οσον αφορα την εξαλειψη τους απο την κοινωνια........μαλλον μονον τοτε θα ολοκληρωθει ο...διαλογος μας
Σωτήρης Τσιλ
17-11-2012 @ 11:51
... Άστεγους όταν βλέπεις και γυρνάς το βλέμμα
Μια οικογένεια που δίπλα σου πεινά
Για κάποιον πόλεμο που διάβασες πως αρχίζει
σε κάποια πόλη , κάπως, κάπου μακριά...

Αφύπνιση, αλληλεγγύη, ανθρώπινο δέσιμο, να δούμε φως στο σκοτάδι.
kapnosa-v-ainigma
17-11-2012 @ 12:43
::love.:: ::love.:: ::love.::
oneiropola
17-11-2012 @ 14:53
::theos.:: ::theos.:: ::love.::
scarlet1977
17-11-2012 @ 18:07
@ άγραφε ,

ΔΕΔΟΜΕΝΟ
Με βάση έκθεση του ΟΗΕ, ένα παιδί πεθαίνει κάθε τρία δευτερόλεπτα από τη φτώχεια, ενώ 1,2 δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα.
Στη χώρα μας, το 20% του πληθυσμού απειλείται σήμερα από τον κίνδυνο της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού, έναντι 15% που είναι ο μέσος κοινοτικός όρος.
Σύμφωνα με υπολογισμούς της Ε.Ε, το όριο της φτώχειας ενός μονομελούς νοικοκυριού αντιστοιχεί σε ετήσιο εισόδημα 4.800 ευρώ, ενώ για ένα 4μελές νοικοκυριό ανέρχεται στα 10.800 ευρώ.

ΑΙΤΙΕΣ

Ένας "παράγοντας" και μια "αιτία" δεν είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Μια "αιτία" μπορεί να ειδωθεί ως κάτι που συμβάλλει στην προέλευση ενός προβλήματος, όπως η φτώχεια, ενώ ο "παράγοντας", ως κάτι που συμβάλλει στη συνέχιση του προβλήματος, μετά τη δημιουργία του.

Η φτώχεια παγκοσμίως έχει πολλές ιστορικές αιτίες: αποικιοκρατία, σκλαβιά, πόλεμος και κατάκτηση. Υπάρχει μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στις αιτίες και σ' αυτό που αποκαλούμε παράγοντες που διατηρούν τις συνθήκες της φτώχειας. Η διαφορά είναι σήμερα από την άποψη του TI μπορούμε να κάνουμε για αυτούς. Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε στην ιστορία και να αλλάξουμε το παρελθόν. Η φτώχεια υπάρχει. Η φτώχεια προκλήθηκε. Μπορούμε όμως να κάνουμε κάτι για τους παράγοντες που διαιωνίζουν τη φτώχεια;
Πολλά έθνη της Ευρώπης, που αντιμετώπισαν καταστρεπτικούς πολέμους, όπως οι παγκόσμιοι πόλεμοι Ι και ΙΙ, μειώθηκαν μέσα από τη φτώχεια, όπου οι άνθρωποι επιζούσαν μόλις και μετά βίας μέσω ελεημοσύνης και φιλανθρωπιών. Μέσα στις δεκαετίες όμως είχαν παρουσιαστεί με πραγματικό οικιακό εισόδημα, για να γίνουν αναπτυγμένα κράτη και σύγχρονα ισχυρά έθνη με ακμάζοντες ανθρώπους.Πολλά άλλα έθνη έχουν παραμείνει μεταξύ των ελάχιστα αναπτυγμένων του πλανήτη, ακόμα κι αν τα δισεκατομμύρια των δολαρίων των αποκαλούμενων χρημάτων "ενίσχυσης" ξοδεύτηκαν γι' αυτά.

Γιατί; Επειδή δεν αντιμετωπίστηκαν οι παράγοντες της φτώχειας, παρά μόνο τα συμπτώματα. Σε εθνικό επίπεδο, ένα χαμηλό ΑΕΠ (ακαθάριστο εγχώριο προϊόν) δεν είναι η ίδια η φτώχεια. Είναι το ΣΥΜΠΤΩΜΑ της φτώχειας ως ένα κοινωνικό πρόβλημα.
Οι παράγοντες της φτώχειας ως ένα κοινωνικό πρόβλημα , είναι η ΑΜΑΘΕΙΑ, η ΑΡΡΩΣΤΙΑ, η ΑΠΑΘΕΙΑ , η ΑΝΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ και η ΕΞΑΡΤΗΣΗ, φαίνονται απλώς ως όροι. Δεν είναι καλοί ή κακοί, απλώς υπάρχουν. Εάν η απόφαση μιας ομάδας ανθρώπων, όπως είναι μια κοινωνία ή μια κοινότητα, είναι η ελάττωση και η εξάλειψη της φτώχειας, πρέπει, χωρίς κρίση αξιών, να παρατηρήσουν και να εντοπίσουν αυτούς τους παράγοντες και να αναλάβουν δράση, ώστε να τους αφαιρέσουν, ως τρόπο εξάλειψης της φτώχειας.
Οι πέντε μεγάλοι παράγοντες, με τη σειρά τους, συμβάλλουν σε δευτερεύοντες παράγοντες όπως είναι η έλλειψη αγορών, η φτωχή υποδομή και ηγεσία, η κακή διακυβέρνηση, η υπο-απασχόληση, η έλλειψη δεξιοτήτων, η συστηματική αποχή, η έλλειψη κεφαλαίου κ.ά. Καθένα από αυτά είναι κοινωνικό πρόβλημα. Καθένας από αυτούς είναι κοινωνικό πρόβλημα, καθένας οφείλεται σε κάποιους από τους πέντε μεγάλους παράγοντες και συμβάλλει στη διαιώνιση της φτώχειας. Η εξάλειψή τους είναι απαραίτητη για την αποβολή της φτώχειας.
Στον κόσμο υπάρχει άφθονη τροφή για όλους μας. Διαφωνώ με την ταξική πάλη που αναφέρεις ….τί θα πει ταξική πάλη ; Ωραία διώξαμε όλα τα κεφάλαια ε και ; τώρα ; πού θα δουλεψεις ;
ΜΟΥ ΛΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
« εξ αντικειμενου δεν μπορει να λυθει με την κοινωνικη συναινεση στη βαση της εθνικης ενοτητας αλλα μονο με την ταξικη παλη και την οξυνση της φτανοντας ως το σημειο της ανατροπης της ταξης που εκμεταλλευεται την άλλη »

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ , ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΟΞΥΝΣΗ ,
ΟΡΑΜΑ , ΓΝΩΣΗ , ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ
ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ
Σ εκτιμω σ αγαπω αλλά απλα διαφωνώ …..
Η ΑΔΙΚΊΑ ( εδώ στην δημιουργία μου ) εκφράζεται ως ένα παράπονο
Με την έννοια του
• «Αδικεί πολλάκις ο μη ποιών τι, ου μόνον ο ποιών τι» (=Αδικεί πολλές φορές, όχι μόνο αυτός που κάνει κάτι άδικο, αλλά κι αυτός που δεν κάνει κάτι (όταν βλέπει να γίνεται το άδικο)»
Μάρκος Αυρήλιος
Αυτά τα λίγα ( είναι μεγάλη κουβέντα άλλωστε )
Θα χαιρόμουν να τα λέγαμε κι από κοντά και επώνυμα ….
( δεν μας φταινε και οι υπόλοιποι αναγνωστες εδώ )
Καλησπέρα ….
**Ηώς**
17-11-2012 @ 18:23
Παράξενο και πήζει το μελάνι..............

ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ::yes.:: όπερ άτοπον!!!!!!!
mipezia
17-11-2012 @ 20:44
Αν μου επιτρέπεις

Ένα έθνος ένα σώμα
δεν μετράει πια το κόμμα
ένα έθνος ένα στέμμα
έχουμε το ίδιο αίμα!!!!!!!!

Δεν μας θέλουν ενωμένοι
η εχθροί μας και η ξένοι
η εχθροί για να μας φάνε
η ξένοι για να κονομάνε !!!!!!!!!

ευχαριστώ
nikodo
17-11-2012 @ 22:34
Scarlet σε ασπάζομαι
agrafos
18-11-2012 @ 09:24
καλα..τοσο μελανι για να μην πεις το τοσο απλο;;;οτι υπαρχει φτωχεια γιατι υπαρχει πλουτος;;;;οτι υπαρχουν ταξεις στη κοινωνια;;;εχεις σκεφθει οτι η κοινωνικη συναινεση που υπερασπιζεσαι στην ουσια ειναι σταση υπερ της αδικιας;;;εστω κι αν δεν εχεις αυτη τη διαθεση;;;το εχω ξαναπει δεν ειναι θεμα αποψης αλλα κατανοησης της αντικειμενικης πραγματικοτητας.......χωρις παρωπιδες
scarlet1977
18-11-2012 @ 15:55
@ agrafe
Με ποιά εννοια το στηρίζεις αυτό ; Πως γίνετε η κοινωνική συναίνεση να είναι στάση υπερ της αδικίας ; ειλικρινά θα θελα να μου το εξηγήσεις .....
Παραπάνω σου παρέθεσα πεντε παράγοντες που
συμβάλλουν στην μη εξάλειψη της φτώχειας .....Αν θέλεις μπορω να σου τους αναλύσω περισσότερο .....εκτος αν θεωρείς πως είναι σπατάλη από μελάνι.....Δεν έχουν όλοι την ικανότητα να είναι ο λόγος τους περιεκτικός .... ::angel.::
ierapostolos
18-11-2012 @ 19:03
......Και τώρα κάνε , αυτό που χρόνια κάνεις
σταθμό ν αλλάξεις , κάνε απλά πως δεν μ ακούς !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο