Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Χρώμα Πραγματείαhttp://users.sch.gr/ioakenanid/aqlito.htm και http://users.sch.gr/ioakenanid/learngreek.htm" />http://users.sch.gr/ioakenanid/aqlito.htm και http://users.sch.gr/ioakenanid/learngreek.htm">
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130610 Τραγούδια, 269427 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Χρώμα Πραγματεία
 ΕλεύθεροΕλ.Γλ. http://users.sch.gr/ioakenanid/aqlito.htm και http://users.sch.gr/ioakenanid/learngreek.htm
 
[align=center][B][font=sylfaen][color=navy]κατα χειροσκόπηση τέχνη: διακρίνεται άνθρωπο τύπος, απο αυτός ένα λέγεται ψυχικό τύπο, έχει χέρι μακρύ λεπτό ευγενή, για αυτό τύπο διαβάζει «κάθε τίν μέσω χρώμα ερμηνεύει».
Απο τότε που εμέ θυμάεται, κάθε φωνήεντα σ εμέ αντιληπτό ώς ένα χρώμα: ά άσπρο, έ πράσινο, ί μαύρο, ό κόκκινο, ου καφέ. Ακόμη κ όχι ελληνικό φωνήεντα επίσης ώς χρώμα αντιληπτό: τουρκικό ı γκρίζο ή ασημί, ö πορφυρό ή μελιτζανί, ü χρυσαφί ή μπρούντζο χρώμα.
Ακόμη και αριθμητικό ψηφίος σ εμέ αντιληπτό με χρώμα: 1 μαύρο, ή σάν κάρβουνο γυαλιστερό μαύρο (ίσως επειδή μοιάζει με ι), 2 κόκκινο, 3 μπλέ, 4 πράσινο, 5 καφέ, 6 κίτρινο, 7 σκούρο μπλέ, 8 πορτοκαλί, 9 γυαλιστερό χρυσαφί ή άσπρο προς κίτρινο. Για 0 δέν ξέρει χρώμα. Κινέζος επι ζάρι «ένα» κάνει πάντοτε μεγάλο κόκκινο ωστε με καλότυχο κόκκινο χρώμα να αποτρέπει γουρσουζιά, διότι «ένα» κάποτε μπορεί να ερμηνεύεται ώς απομόνωση, άρα γουρσούζικο.
Επίσης μουσικό νότα όνομα με χρώμα αντιληπτός: ντό κόκκινο (έχει ο), ρέ πράσινο (έχει ε), μί μπλέ, φά άσπρο (έχει ά, άσπρο φασόλι χρώμα), σόλ πορφυρό (κοκκινωπό μελιτζανί), λά κίτρινο, σί μαύρο (θυμίζει και αραβικό “siyah”=μαύρο).
Πώς αυτός εξηγέται; απο ένα μεριά, κάθε φθόγγο και κάθε χρώμα έχει αντικειμενικό σημασία. Δεύτερο, κάθε φθόγγο και χρώμα έχει υποκειμενικό σημασία, ανάλογα με ατομικό προσωπικότητα. Δέν αποκλείεται δέ, εμέ να διαβάζει όταν ε μαθαίνει, πιθανό να έχει βιβλίο όπου κάθε αριθμο ψηφίο γράφεται πάντα με ορισμένο χρώμα, και αυτό ίσως να έχει τυπώνεται εις υποσυνείδητο μνήμη.
Κατα αρχαίο κινέζικο θεωρία, πέντε στοιχείο κάθε ένα σχετίζεται και με ένα χρώμα ώς εξής: νερό μαύρο, ξύλο μπλέ, φωτιά κόκκινο, γή κίτρινο, μέταλλο άσπρο. Κατ εμέ αυτό παραδοσιακό αντιστοίχηση ΔΕΝ είναι αντικειμενικό, δέν είναι σωστό. Πέντε στοιχείο με χρώμα αντικειμενικό σχέση είναι: νερό μπλέ, ξύλο άσπρο, φωτιά κόκκινο, γή κίτρινο, μέταλλο μαύρο.
Ινδός απο αρχαίο χρόνος σωστά έχει παρατηρεί κάθε χρώμα εις άνθρωπο τίν φέρνει: άσπρο φέρνει αγάπη, άσπρο είναι υπέρτατο πνεύμ εκδήλωση. Κόκκινο φέρνει ευτυχία. Κίτρινο φέρνει σοφία. Πράσινο φέρνει ντροπή: φοράει πράσινο ή καίει πράσινο χρωματίζομενο θυμίαμα, ντροπιάζεται υπο προϊστάμενος ατ. Μπλέ φέρνει φόβο: φοράει μπλέ, υφίσταται επικίνδυνο κατάσταση. Μαύρο φέρνει οργή: φοράει μαύρο, υφίσταται απώλεια που εξοργίζει ατο.
Ινδία παραδοσιακό σοφία ορίζει όταν κάνει τελετή ή απαγγέλλει mantra, να φοράει άσπρο, κόκκινο ή κίτρινο, και κατα προτίμηση κόκκινο, γιατί εκ όλος χρώμα περισσότερα ευτυχίαν φέρνει το κόκκινο. Μόνο άν κάνει τελετή ή mantra για να βλάπτει, τότε φοράει μαύρο. Αλλα για ευτυχία πρέπει να φοράει κόκκινο, κίτρινο ή άσπρο. Γι’ αυτό και ιερέας τάξη δέν πρέπει ποτέ να φοράει μαύρο. Χριστιανικό παράδοση ανέκαθεν ορίζει ιερέας και μοναχός να φοράει άσπρο. Επι Βυζάντιο κράτο ιερέας και μοναχός πάντοτε φοράει άσπρο όλος άμφιο. Μόνο αφότου Οθωμανός κατακτάει Κωνσταντινούπολη, ιερέας και μοναχός φοράει μαύρο ράσο για να πενθεί που Βυζάντιο κατέχεται υπο αλλόθρησκος. Και για καιρό ακόμη θα κατέχεται, ώσπου Ελληνισμό το ποιό αληθινά είναι εχθρό και απ εχθρό όπλος αληθινά ποιός είναι να μαθαίνει. [/align][/B]



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 1
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αναμνήσεις & Βιώματα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
monajia
19-01-2013 @ 18:15
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο