Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Φασισμός νούμερο 2
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130638 Τραγούδια, 269439 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Φασισμός νούμερο 2
 ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ....ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ
 
Τη φωτογραφία την είδα από κάποια απόσταση...στον υπολογιστή του αδελφού μου.
Την πιετά του Μιχαήλ Αγγελου μου θύμισε,όταν πήγα κοντά κατάλαβα ότι ήταν ο Φύσσας που
ξεψυχούσε στα χέρια της κοπέλας του.
Βρήκα το blog και την ανέβασα στο FB...το τι έγινε με μένα και κάποιους αλλους που την είχαν
ανεβάσει...ούτε οι παπάδες στο καιρό της χούντας δεν έλεγαν τόσα.
Ασέβεια στο νεκρό,δεν σκέπτεστε τον πόνο των γονιων,για να πουλήσει ο Αναστασιάδης,ισο
πεδώνει τα πάντα,το κάνει για να εξυπερετήσει τη χρυσή αυγή,τρελλά σενάρια...Κι από που???
Απ τα προοδευτικα κομματα της αριστεράς.
Αυτόματα ήλθε στο μυαλό μου εκείνη η τραγική φωτογραφία της δεκαετιας του 30 με το νεκρό
καπνεργάτη και τη μάνα που θρηνούσε πάνω απ το πτώμα του τη φωτογραφία που είδε ο .....
Ριτσος όταν έγραψε τον επιτάφιο,τη φωτογραφία που έκανε τους νεώτερους να διαβάσουν
ιστορία.
Επειδή ένας από τους επικριτές ...τυχαία ήταν και γείτονας μου στην Αθήνα,δεν ήθελε να πει
πολλά,και ανέλαβε μια κυρία να μεταπείσει να κατεβάσω τη φωτο,η προσπάθεια της να με γε
μισει ενοχές ηταν κομματικα αηδιαστική,όταν της είπα ότι εγώ είμαι ο τελευταίος τροχός της
αμάξης δεν έχω επιρροές και ότι όπως πολλοί άλλοι την ανέβασα από blog.Hταν σα να της
μιλούσα Κινέζικα,συνέχισε στον ίδιο τόνο που προσπαθούσαν να με πείσουν οι κνίτες πριν
από 25 χρόνια,όταν μπήκε στη συζήτηση ο φίλος μου ο Αντώνης από τη χιο,ουτε μπορω να πε
ριγράψω τις αηδίες άκουσε.Η κυρία προσπαθούσε να φιλοσοφήσει με επιχειρήματα παιδιούν5
ετων,δεν ακουγε τιποτα και συνέχιζε.
Το πρόβλημα βέβαια των κοματόσκυλων δεν ήταν η φωτο αλλά ότι την ανέβασε ο Αναστασιάδης
Αν όπως είπε ο Αντώνης η φωτογραφία είχε ανέβει σε Ελευθεροτυπία αυγή η ριζοσπάστη όλα
θα ήταν μέλι γάλα.
Προσωπικά τον Αναστασιάδη τον σιχαίνομαι...ιδέα δεν έχω ούτε θέλω ν αναρωτηθώ με ποιό τρό
πο ανέβηκε η φωτο,
Πιστεύω ότι έπρεπε να γίνει αφίσα στους δρόμους,καιρός είναι να κοιτάξουμε το φασισμό στα μά
τια,και όχι να απαντάμε φασιστικά.
Κατέβασα τη φωτο όταν πολύ αργότερα οι δικηγόροι της οικογένειας ανακοίνωσαν,ότι η φωτο
απο το πρωτο θέμα τους ενοχλει και όχι από εμας τους ασήμαντους που την ανεβάσαμε,και ενω
η μητέρα του Παύλου το μασημέρι,είχε ζητήσει δημόσια απο την τηλεόραση να παιχτει ..................
το βίντεο με τη σκηνή του φονικού.Αλλά τετοιες ώρες δε μπορεί κανείς να μιλήσει για τον πόνο
της μάνας που έχασε το παλληκάρι της,απ τ ανθρωπόμορφα κτήνη.
Το συμπέρασμα?μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα γι αυτό τον τόπο,οι κομματικοδημοσιογραφικες.....
ιντριγκες έχουν κάνει λοβοτομή στο λαό.



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 22
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
ΚατεριναΘεωνα
22-09-2013 @ 02:07
http://www.iefimerida.gr/news/103472/%CE%B7-%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%AE-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B5-%CE%BF-%CF%81%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84
ΚατεριναΘεωνα
22-09-2013 @ 02:12
Na μην ξεχνάμε βέβαια τη φωτο με το γυμνο καμμενο απο τις
ναπαλμ κοριτσακι που σχεδον σταματησε τον πολεμο του
Βιετναμ
Ουτε τον πίνακα του Ντελακρουα με τη σφαγή της Χιου που
αφύπνισε την κατα πλειοψηφία μεχρι τοτε φιλοτουρκικη Ευρωπη
athos.ioannou@gmail.com
22-09-2013 @ 06:00
::rock.:: ::rock.:: ::rock.::
**Ηώς**
22-09-2013 @ 07:21
*καιρός είναι να κοιτάξουμε το φασισμό στα μά
τια,και όχι να απαντάμε φασιστικά.*
σ'αυτό ναι θα συμφωνήσω , όσο για τη φωτογραφία ,από τη στιγμή που η οικογένεια δε συφωνεί κι έχει προβεί σε ανάλογες ενέργειες για μη δημοσίευση, οφείλει να γίνει σεβαστό απ'τον καθένα
όλα πουλιούνται κι αγοράζονται εν Ελλάδι Κατερίνα με προσφορά και εκπτωτικά κουπόνια σε πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.......ας δούμε λίγο πιο βαθιά το θέμα όλοι μας...
καλημέρα!
rania.foka@yahoo.co.uk
22-09-2013 @ 07:27
::up.:: ::up.:: ::up.::
argyrisk
22-09-2013 @ 09:27
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2013/09/blog-post_4833.html
http://redflyplanet.blogspot.com/2013/09/blog-post_2140.html
smaragdenia
22-09-2013 @ 09:36
ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ,,

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ.............. ::sad.:: ::sad.:: ::sad.::
Vicky mouse
22-09-2013 @ 12:16
Κανένα άκρο ποτέ δεν ήταν καλό. Και όταν οι άνθρωποι τα τραβάνε συμβαίνουν όλα τα τραγικά. Θα συμφωνήσω με την Φωτεινή. ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
ΚατεριναΘεωνα
22-09-2013 @ 12:37
Aργύρη
Η ανακοίνωση των δικηγόρων της οικογενειας ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ
βγηκε τις βραδυνές ώρες,μιλάω για νωρίτερα
ΒΙΚΥ
λαθος λαθος λαθος
αυτα περι θεωριας των άκρων ,είναι το καινουριο σάπιο φρούτο
που μας ταιζουν κυρίως οι κυβερνώντες για να συντηρούμε τη λήθη
μας.
Η χρυσή αυγή δεν ειναι άκρο
οι πληοψηφία της απαρτίζεται από ομάδες,φουσκωτών χουλιγκάνων που απέτυχαν αλλού ,και τους μαζεψαν εκει
για να μουγκρίζουν να γρυλίζουν και να σκοτώνουν.
Αν υπάρχουν άκρα...λογικά κατι πρεσβεύουν
οι χρυσαυγιτες αγνοούν σε τι πιστεύουν ,έμαθαν απέξω το ποι
ημα που τους εμφυτεψαν στον εγκέφαλο και η το επαναλαμβάνουν σα ρομποτ κακής ποιοτητας η σε σπάνε στο ξύλο.
Vicky mouse
22-09-2013 @ 12:46
Δεν διαφωνώ ως προς αυτό Κατερίνα με παρεξήγησες.
Κι εγώ τους θεωρώ ανεγκέφαλους, αμαθείς([όσο κι αν το παίζουν το αντίθετο) και χωρίς ίχνος ανθρωπιάς και παιδείας.
Όμως για να εισχωρήσουν κάπου αυτές οι ιδέες αυτό ακριβώς το έδαφος χρειάζονται...
Εγώ μιλάω για όσους τους υποστηρίζουν που δεν ασπάζονται τις ιδέες αλλά πιάνοντας ένα άκρο τους ψηφίζουν για να κάνουν την βουλή μπάχαλο και να σπάσουν στο ξύλο τους πολιτικούς που τους απογοήτευσαν... δεν είναι λύση αυτή... γιατί όπως φάνηκε πάλι δεν την πλήρωσαν οι πολιτικοί αλλά ο απλός κόσμος. Υπάρχουν κι άλλες λύσεις.
ΚατεριναΘεωνα
22-09-2013 @ 12:59
Ναι λύσεις υπάρχουν
πιστεύω εξωκομματικές....για αν ακολουθεί κανείς με δεμένα
μάτια τη γραμμή κάθε κόμματος,πάντα θα συγκρούονται οι
άνθρωποι μεταξύ τους,δε θα τα βρισκουν ποτέ,και οι χρυσες
αυγές θα ανεβάζουν τα ποσοστά τους,και κατα συνέπεια τους
φόνους τους
Trelenaki
22-09-2013 @ 17:19
Δυστυχώς διαφωνώ...Την ίδια και χειρότερη αντίδραση θα είχα αν την είχε ανεβάσει οποιαδήποτε φυλλάδα, γιατί απλά εκμεταλλεύονται τον θάνατο για να πουλήσουν φύλλα. Αλλά εσύ δεν έχεις σχέση με αυτό. Ήταν σαφέστατα υπερβολική η αντίδρασή τους. Κι εγώ σκέφτηκα αρχικά να την ανεβάσω, αλλά μετά σκέφτηκα ότι έτσι κάνω την χάρη σε όλους αυτούς που προσπαθούν να παίξουν παιχνίδι στην πλάτη ενός νεκρού...Δεν λέω ότι εσύ κάνεις χάρη, αλλά εγώ έτσι σκέφτηκα. Απλά η αντίδρασή τους ήταν έντονη και κατακριτέα, αλλά σκέψου λίγο και τους καιρούς στους οποίους ζούμε.
Ναι να γίνει αφίσσα, αλλά αφίσσα έπρεπε να έχουν γίνει και εικόνες από εκτελέσεις Ελλήνων το 40 και από το ολοκαύτωμα και να αναρτηθούν έξω από κάθε γραφείο της ΧΑ. Δεν πιστεύω πως υπάρχει κόσμος που δεν ξέρει τι έγινε με το παληκάρι και όσοι δεν θέλουν να πειστούν δεν θα πειστούν από μια αφίσσα. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση η εικόνα όσο το παληκάρι δεν έχει κηδευτεί ακόμα, θεωρώ πως δεν προσφέρει κάτι, ειδικά με τα μυαλά που κουβαλάμε. Διάβασε λίγο αυτό σε παρακαλώ...
http://pitsirikos.net/2013/09/%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7/
Είχες τις καλύτερες των προθέσεων και ξέρω πόσο θυμωμένη είσαι με όλους...απλά δες κι αυτό...
morsecode
22-09-2013 @ 19:38
πολυ ενδιαφερουσα η συνειρμικη σου αναφορα σε 2 εικονες που εχουμε ολοι στον νου μας.πρωτη εικονα η Πιετα (στην οποια μοιαζει πιο πολυ η εν λογω φωτο ) κι η δευτερη η μητερα του νεκρου Τουση.μηπως η δημοσιευση εγινε ακριβως για να λειτουργησουν οι συνειρμοι μας; μια σκεψη εκφραζω...
XARMOLYPH
23-09-2013 @ 03:49
...το σύστημα θέλει ρατσιστής...να γίνεις...με τους ρατσιστές...


...μέχρι τα μέσα του '50 στις Η.Π.Α. ...έπρεπε να σηκώνεται ο μελανόχρωμος συνάνθρωπος στο λεωφορείο...για να κάτσει...ο λευκός...


...λίγες δεκαετίες πριν...δημιουργήθηκαν οι μαύροι πάνθηρες...οι οποίοι...ρατσιστικά...εναντιόνταν σ'όλους τους ανοιχτόχρωμους...

http://www.youtube.com/watch?v=JT0pLUQK0tQ
agrafos
23-09-2013 @ 08:58
αν το...ακομματιστο για σενα σημαινει..ολοι μαζι στο συνταγμα να φωναζουμε τα συνθηματα των φασιστων στο συνταγμα με τους αγανακτισμενους οπως εκανες κι εσυ....τοτε εγω λεω ξεκαθαρα οτι ανηκω στο ΚΚΕ και ποτε δεν θα βρεθω μαζι με φασιστες να φωναζω τα ιδια συνθηματα....οπως εσυ.....
και να το παιζω καβαλα..στο freεdom......με την θεωρια των δυο ακρων....ελεος πια....αναλογισου τις ευθυνες σου........
Trelenaki
23-09-2013 @ 09:05
Σορρυ κιόλας...αλλά το ΚΚΕ ποτέ δεν ήταν στο σύνταγμα...Δεν είπαμε...Όλοι μαζί και το ΠΑΜΕ χώρια... ::blush.::
agrafos
23-09-2013 @ 09:28
αυτο εννοω τρελενακι μου....μονο που εκει ηταν και οι χρυσαυγιτες....μηπως το ξεχασες;;;;;;;τα συνθηματα τους δεν φωναζατε;;;;;;;;;;;;;;;;;να καει το μπουρδελο η βου...και οι 300 στο γουδη.....ποιος τους νομιμοποιησε λοιπον στις συνειδησεις του κοσμου..εστω και αφελεστατα;;;;;;;;;;;
Trelenaki
23-09-2013 @ 11:51
Ποιοι τα φωνάζαμε; Και τι σχέση έχει το σύνθημα με τους ΧΑγίτες...Μη μου πεις ότι εσύ προσωπικά δεν έχεις ευχηθεί ούτε μία φορά να πάνε στον διάολο, δεν τους έχεις βρίσει ή δεν έχεις καταραστεί....
Trelenaki
23-09-2013 @ 11:55
Προσπαθείς τι; Να ρίξεις τους ΧΑ στους συγκεντρωμένους;Για να δείξεις τι; Ότι είχε λόγο το ΚΚΕ και κάθε ΚΚΕ να μην είναι εκεί; Σε πληροφορώ, πως στις ελάχιστες περιτπωσεις που προσπαθησαν να ανεβούν προς το πλήθος και να αναμειχθούν μαζί με τους συγκεντρωμένους, απλά είτε έφαγαν πόρτα...είτε τους απέφυγαν...Υπήρχε χώρος και για το ΠΑΜΕ....
Προσωπικά δεν με νοιάζει τι είναι καθένας, τι πρεσβεύει και με ποια κομματική ταμπέλα κατέβηκε τότε στις συγκετρώσεις. Πολύ απλά ο περισσότερος κόσμος έκλεισε τα αυτιά του σε οποιαδήποτε κομματική @@ρια εκείνες τις μέρες...Η ανοιχτή συνέλευση στην πλατεία ήταν ένα δείγμα...
agrafos
23-09-2013 @ 13:44
αυτος ο κοσμος που ειχε ψηφισει κατα 80 τοις εκατο το προηγουμενο διαστημα ΠΑΣΟΚ Η ΝΔ ξαφνικα απεκλειε το δικαιωμα σε καποιον να εχει κομματικη ταυτοτητα....και εβαζε ολα τα κομματα στο ιδιο τσουβαλι γιατι απλως ειχε προδοθει απο το δικο του....αν και τις ταμπελες τις βαζει η ιδια η κοινωνικη και οικονομικη θεση του καθενος.....και που δεν μπορει αντικειμενικα να τις αποφυγει κανεις εκτος κι αν αυταπαταται ...η εργατης η φραγκατος με καποια ενδιαμεσα στρωματα που σε περιοδους καπιταλιστικης κρισης σαν κι αυτη...εργατοποιουνται.και τα κομματα δημιουργουνται στην προασπιση διαφορετικων συνφεροντων μεσα στην κοινωνια
αφου τα συμφεροντα των εργατων και των.....φραγκατων δεν μπορει να ταυτιζονται..........οσο για τις συνελευσεις...βρεθηκα σε μια που αν και μετα απο 2 συνεχεις ημερες ....διαβουλευσεων κατ ομολογια των ιδιων των..ηγετισκων της συγκεκριμενης συνελευσης οτι δεν μπορεσαν να συνταξουν ενα ενιαιο κειμενο, με...συνοπτικες δημοκρατικες διαδικασιες εβαλαν προς ψηφιση το ......μειζον ζητημα στο...σωμα...μπολσεβικισμος η δημοκρατια;;;;;;;;; δημοκρατια ηταν η απαντηση του....σωματος...οπερ και εγενετω....το ΚΚΕ εκτος πλατειας....να τη χαιρεστε τη δημοκρατια σας......ετσι κι αλλιως αστικη ειναι....εμεις παλευουμε για εργατικη
κοντραμπάντο
25-09-2013 @ 14:45
είναι γεγονός ότι από το σύνταγμα ωφελήθηκε ψηφοφορικά ο σύριζα και είναι βαρύ για να το ξεπεράσετε.. ξεκόλλα όμως, έχουν περάσει από τότε δυόμιση χρόνια με φουλ εξελίξεις... αντιφασιστικές συγκεντρώσεις, μοτοπορείες, συλλήψεις, βασανισμοί, δολοφονίες και τα λοιπά. Τώρα ξυπνήσατε και θυμάστε τον αντιφασισμό... welcome λοιπόν και ίσως κάποτε να σας δούμε και στους δρόμους
adespotoi
29-09-2013 @ 02:22
όλοι οι οραματιστές μαζί χρειάζεται να γίνουν αντάξιοι των περιστάσεων για να πείσουν σε πολιτικό και προσωπικό πεδίο. ::up.:: ::up.:: ::angel.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο