Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Preterea censeo
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130398 Τραγούδια, 269369 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Preterea censeo
 Από το 'Διαφωνία για τον ήλιο κάποιου Ιούνη' .Θερμή καλησπέρα σε όλες και όλους.
 
Preterea censeo..

Δρόμοι παράξενοι, στο όνειρο, με πάνε
πότε σε δίνες του καιρού, πότε σ’ανθώνα,
στης Ιστορίας σκοτεινιές και ηλιοφώς.
Όμως εχτές στην Σύγκλητο, στη ‘Ρώμη’,
άκουγα: –Να καταστραφεί η Καρχηδόνα!..
και έτρεξα στα τείχη της φρουρός..!

Νύχτα με πήρανε στους δρόμους του Μυστρά
με κάποιον, ξεχασμένο, Κωνσταντίνο.
Μού’πε:-Στην Πόλη μας θα πάω, δίχως άλλο,
τι μπρος στα τείχη χτες ο θάνατος αλύχτα!
Έλα,αν θες!Στρατιώτη μου σε ντύνω!
Πήγα..και μ’έπνιξε η πίκρα των ‘εάλω’..

Στην Σμύρνη ,στο Αλή Βεράν, στην Πύδνα,
στο Παλαμήδι και στην Κύπρο άλλες με πάνε
φορές..ξυπνώ με μάτια δακρυσμένα..
-Αχ! Γρήγορα της νηάς γενιάς οι σκύμνοι
λιόντες να γίνουν..τα δεσμά να σπάνε,
της μιάς Πατρίδας μας αδέρφια μονιασμένα!

Στο μπαρ της γειτονιάς μου που συχνάζω,
εγώ και’σύ-να πιούμε’να ποτό-
κι’οι ιδιοκτήτες τ’ονομάσαν ‘Φαρ Ουέστ’,
ακούγονται ‘φερμπόττεν’ και ‘ακμπάρ’..
Κι’είπες, θυμάμαι, την φρικτή την επωδό:
‘Preterea censeo Hellas delenda est’..-*


*Πριν απ'όλα πρέπει η Ελλάδα να καταστραφεί. (Παραφράζοντας τον Κάτωνα).
[align=center]


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 30
      Στα αγαπημένα: 3
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία,Συναισθήματα - Εικόνες
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Σαν νερό ήρθα'δώ, σαν αέρας θα φύγω...
 
κομπλεξικός
09-09-2016 @ 18:04
Ave Caesar
Αναπάντεχος
09-09-2016 @ 18:22
::up.:: ::rock.:: ::yes.::
**Ηώς**
09-09-2016 @ 18:24
με έβαλες να ψάχνω... ::hug.::

«λέγεται ότι ο Κάτων ο Πρεσβύτερος, Ρωμαίος πολιτικός του 2ου αιώνα π.Χ. και πολέμιος της ειρήνης με την Καρχηδόνα, τέλειωνε τις ομιλίες του στην Ρωμαϊκή Σύγκλητο με την φράση «και να προσθέσω, ότι η Καρχηδόνα πρέπει να καταστραφεί».

Θεωρούσε δηλαδή ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος για την Ρώμη πέρα από την οριστική καταστροφή της μεγάλης ανταγωνίστριας πόλης-κράτους στην βόρεια ακτή της Αφρικής, της Καρχηδόνας. Ιστορικά αποδείχτηκε πως είχε δίκιο.

Μπορεί να φαίνεται άσχετο, αλλά στις μέρες μας, αν η ανθρωπότητα θέλει να επιβιώσει, ο ολοκληρωτικός καπιταλισμός πρέπει να καταστραφεί.

Την στιγμή που ο πλούτος της ανθρωπότητας συσσωρεύεται στα χέρια όλων και λιγότερων ανθρώπων, η φρίκη της φτώχειας και του πολέμου επεκτείνεται στο μεγαλύτερο τμήμα του πλανήτη, ακόμα και σε περιοχές που παλαιότερα τις θεωρούσαμε σχετικά ασφαλείς και αναπτυγμένες.

Κι όλα αυτά, στο όνομα τις απληστίας του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.

Κι όλα αυτά, την εποχή που η τεχνολογική πρόοδος είναι τέτοια, ώστε η δυνατότητα ενός κόσμου όπου η εργασία του ανθρώπου να μην είναι αναγκαία για την επιβίωση του και για αυτό που ονομάζουμε «υψηλό επίπεδο ποιότητας ζωής».

Κι όμως, τις τελευταίες δεκαετίες της ξέφρενης ανάπτυξης η απόσταση μεταξύ του ασύλληπτου πλούτου και της απίστευτης φτώχειας αυξάνεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς.

Ο πλούτος συσσωρεύεται στα χέρια των λίγων και η απολυταρχία της αγοράς καταβροχθίζει και τα τελευταία ψήγματα της συμμετοχικής δημοκρατίας που είχε κατακτηθεί – στον βαθμό που είχε κατακτηθεί – με τους πολιτικοκοινωνικούς αγώνες αιώνων.

Κι η κατάσταση μοιάζει σήμερα πως είναι αδιέξοδη, το αύριο έχει την μυρωδιά της κόλασης του Δάντη!

Οι αριθμοί οδηγούν στο πλήρες αδιέξοδο. Το 2050, ο πληθυσμός του πλανήτη θα έχει σχεδόν διπλασιαστεί.

Θα ανέλθει από τα 5 στα 10 δισ.

Προκειμένου να διατηρήσει ο πλούσιος το κομμάτι πάγου που του αναλογεί μέσα στο καλοκαίρι, το κομμάτι του πάγου που αναλογεί στον φτωχό μες την καρδιά του χειμώνα θα πρέπει να διπλασιαστεί.

Είτε λοιπόν θα δούμε – εμείς ή τα παιδιά μας – μια τρομερή επαναστατική ανατροπή, είτε τον χειρότερο φασισμό από τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού, ένα καθεστώς μπροστά στο οποίο το «1984» του Όργουελ θα μοιάζει με ανέκδοτο.

Έτσι το μέλλον σήμερα μοιάζει αβέβαιο και θολό. Κι οι ρήξεις που θα γίνουν ή δεν θα γίνουν τα επόμενα χρόνια, θα καθορίσουνε αν το πρόσημο για την κοινωνία θα είναι τελικά θετικό ή αρνητικό. Όποια κι αν είναι η έκβαση της επικείμενης μάχης, το γεγονός παραμένει.
Carthago delenda est.
Κι ας σωπαίνουν όλοι στην σύγκλητο. Κι ας φαίνεται πως έχουν πια χαθεί όλα. Έχει συμβεί αυτό κι άλλες φορές στο παρελθόν.
http://pitsirikos.net/2014/09/et-preterea-censeo-carthago-delenda-est/
oneiropola
09-09-2016 @ 18:34
Τα σεβη μου Μιχάλη !!! ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
πανσελινος
09-09-2016 @ 18:44
Ένα οδοιπορικό πίσω στο χρόνο, τον πιο μακρινό αλλά και τον πρόσφατο. Στα μονοπάτια της μνήμης και της ιστορίας. Κι εσύ στις επάλξεις. Τι έμεινε τελικά για να σωθεί; Κι αν έμεινε κάτι, αξίζει να το σώσεις; Με όποιο κόστος, με όποιο αντάλλαγμα;

Το ποίημά σου, αριστοτεχνικά γραμμένο, θέτει προβληματισμούς και αφορμές για σκέψεις...
Κων/νος Ντζ
09-09-2016 @ 19:12
Απολύτως Εύστοχο και Επίκαιρο!

Επίσης τα σέβη μου...

::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
Νικηφόρος Ουρανός 38
09-09-2016 @ 19:52
Βαθυστόχαστο και φιλοσοφημένο!
Το μελετώ και υποκλίνομαι!
Συγχαρητήρια!
Καλό βράδυ, Μιχάλη!
Γ ΚΟΡΔΟΥΛΗΣ
09-09-2016 @ 21:11
Υποκλινομαι ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
ΑΜΑΡΥΛΙΣ
09-09-2016 @ 21:35
Και εγω υποκλινομαι Μιχαλη μου, καλο βραδυ. ::love.:: ::love.:: ::love.::
ακριτας
09-09-2016 @ 21:54
Επίκαιρο εμβριθές και βαθυστόχαστο το σημερινό σου πόνημα !!!
γεννά ωφέλιμη σκέψη και εύλογο προβληματισμό για το τι μέλει γενέσθαι ::yes.:: ::theos.:: ::theos.::
Αγνή
10-09-2016 @ 02:03
όμορφο φίλε μου στιχουργικά
μα τόσο ψεύτικο συναισθηματικά
Μ.Ελμύρας
10-09-2016 @ 02:34

Ευχαριστώ όλες τις φίλες και τους φίλους που με σχολίασαν.
Από την Αγνή περιμένω μιά τεκμηριωμένη ανάλυση και αιτιολόγηση του σχολίου της, επειδή φαίνεται αγνοώ τον εαυτό μου συναισθηματικά!!
errikos_rwot
10-09-2016 @ 21:38
Εξαιρετικό!!!
::smile.::
Αγνή
11-09-2016 @ 03:26
δεν χρειάζεται να γνωρίζω τον συναισθηματικό σου κόσμο γιά να μειδιώ όταν διαβάζω Όμως εχτές στην Σύγκλητο, στη ‘Ρώμη’,
άκουγα: –Να καταστραφεί η Καρχηδόνα!..
και έτρεξα στα τείχη της φρουρός..!
ούτε στο Μπόλυγουντ..! με ινδές ηθοποιούς.
ακόμα και ο Καβάφης είχε πιό πολύ συναίσθημα όταν έγραφε τα δασκαλίστικά του Ο Αχιλλεύς στην τάφρον εμπροστά μας βγαίνει
και με φωνές μεγάλες μας τρομάζει.
Η αντιγραφή τάσεων άλλων ποιητών μόνο τραγικά ανεπαρκής μπορεί να καταλήξει.
Και τα ‘φερμπόττεν’ πώς τα κόλλησες ανόητα με τα
‘ακμπάρ’; ξέρεις πόσα λεφτά δίνει η Γερμανία στους πρόσφυγες;
Μ.Ελμύρας
11-09-2016 @ 06:53


Μπόλυγουντ, Ινδές ηθοποιοί, δασκαλίστικος Καβάφης,' αντιγραφή τάσεων! άλλων ποιητών', τραγική ανεπάρκεια, μνεία χρημάτων που δίνουν οι Γερμανοί (σε ανάλυση /σχόλιο ποιητικής σελίδας!), ανόητα κολλήματα λέξεων... Και όλα αυτά, (σε μία κακεντρεχή και εκτός θέματος'ανάλυση' ) ..να τα κάνω/διαλογίζομαι (ασυναίσθητα ή εκούσια,αδιάφορο) και να μη το έχω τόσο καιρό αντιληφθεί , μέχρις την σωτήρια ώρα 03:22 της 11-09-2016 που μου το επεσήμανες!!!Απογοητεύτηκα με τον εαυτό μου,τρόμαξα,θα αυτομαστιγωθώ ,θα φροντίσω να διορθωθώ και να αρθώ στο επίπεδο των προσδοκιών σου, αν και μου το αποκρύπτεις, (όπως και την μέθοδο ,τον τρόπο και τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσω).
Ειλικρινά, τίποτε δεν κατάλαβες..και φοβάμαι πως ποτέ δεν θα καταλάβεις!!
Ως εκ τούτου το αίτημά/προσδοκία μου γιά μιά τεκμηριωμένη ανάλυση του 'συναισθηματικά ψεύτικου' του ποιήματός μου
αποσύρεται.

Καλό ξημέρωμα και...Roger out!
**Ηώς**
11-09-2016 @ 14:10
Η κραταιά τώρα γερμανική κυβέρνηση με αρχηγό της τη Φρικαντέλλα (που δεν είναι άλλη απο την Γερμανική κυβέρνηση, που πλέον διευθύνει και εξουσιάζει όλη την Ευρώπη με εκλεκτούς και φοβισμένους συμμάχους της, εκείνους που έδωσαν το αίμα τους και τις ζωές τους σε δύο παγκοσμίους πολέμους για να μη μπορέσει η βαρβαρότητα να ξανασηκώσει κεφάλι)
δεν είναι τίποτα άλλο από ένα συνασπισμό των δεξιών χριστιανοδημοκρατών, των ακροδεξιών Βαυαρών χριστιανοκοινωνιστών και των θλιβερών σοσιαλδημοκρατών. Η απόφαση βέβαια σε σκοτεινά διευθυντήρια έχει παρθεί σε ανύποπτο χρόνο στο παρελθόν, εκεί μεταξύ τυρού και αχλαδίου, σε κάποιες από τις συζητήσεις μεταξύ των κραταιών της γής
εκείνων που ορίζουν τις τύχες του κόσμου... κάποιος τότε είπε : «E preterea censeo Grecia delenda est» δηλαδή «επιπλέον κρίνω ότι η Ελλάδα πρέπει να καταστραφεί». Μα αυτή ήταν πάντα η τακτική και πολιτική των Ρωμαίων και όλων των αυτοκρατοριών της γής.
Οτιδήποτε είχε άποψη, πολιτισμό και αντίρρηση, απλά έπρεπε να καταστραφεί και ... πάει η Καρχηδόνα. ::theos.::
Αγνή
11-09-2016 @ 16:35
Κακεντρεχές ό,τι δεν υποκλίνεται ραγιάδικα, μάλλον εσύ και πολλοί ακόμα δεν καταλάβατε τίποτα.
Και να αυτομαστιγωθείς, η ουσία παραμένει η ίδια. Η ποίηση θέλει προσωπικό αίμα να γραφεί
και όχι φανφάρες περίτεχνα κολλημένες,μπας και μείνουμε στην ιστορία *λέμε τώρα.
Αν δεν το είχες αντιληφθεί έως τώρα, ποτέ δεν είναι αργά. Πετάχτηκε και η Ηώς σαν κατίνα που είναι να πει τις αστειότητές της. Ηώς όλοι σας ζηλεύουν στην υφήλιο και θέλουν το κακό σας γιατί είστε απόγονοι του Απόλλωνα ::laugh.:: Μα δεν μας είπες ακόμα πώς κόλλησες το φερμπότεν με το ακμπάρ.
**Ηώς**
11-09-2016 @ 17:17
σου αρέσουν οι κατινιές γι'αυτό τις αναφέρεις ε;
Έχεις προσωπικά θέματα Αγνή με όλους εδώ μέσα
κι οι κατινιές είναι δικές σου χρόνια τώρα,
εξάλλου με τη στρατηγική σου αυτή
προσπαθείς να μειώσεις όλους εκείνους
που δεν μπορείς ν'αγγίξεις κάν
δεν κολλάς σε όποιον όποιον...ε;
την ξές την παροιμία «όσα δε φτάνει η αλεπού....»
σε χαρακτηρίζει απόλυτα
προσωπικά...ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ
Roger out! όπως έγραψε ο Μιχάλης,
τα παιχνιδάκια σου δεν τα παίζω
γράφε ό,τι σου κατέβει
άντε γεια!
Αγνή
11-09-2016 @ 17:23
Α, ξέχασα να σου πω Ελμύρα, και το ψευδώνυμό σου απομίμηση είναι, αλά Πορφύρας με μύρα και ελ.. Ξεκίνα από κει το Αυτομαστίγωμα. Αν λέγεσαι Παπαδάκης ή Παπαδόπουλος ή οτιδήποτε να είσαι περήφανος γιά το όνομά σου.
Μ.Ελμύρας
11-09-2016 @ 21:49
Αχ! Πάλι τίποτε δεν κατάλαβες!! Εκτροχιάστηκες,!Αποκαλείς ' ραγιάδες'καλούς φίλους της ποίησης του χώρου ,αυτοχρηζομένη ως η μόνη ελεύθερη κριτική φωνή εδώ μέσα! Πρέπει να ζητήσεις συγγνώμη από αυτές/αυτούς που αποκαλείς 'ραγιάδες'! Το επιβάλλει,ξέρεις, η στοιχειώδης ευγένεια!
Αλλά πέσ'μου τώρα ,γιατί σε απασχολώ τόσο ; Από την πρώτη είσοδό μου στην σελίδα ; Δεν πρέπει να θορυβείσαι ,γιατί εγώ δεν πρόκειται να περάσω στην ιστορία της ποίησης του τόπου..όπως σίγουρα εσύ!
Ακόμα και για να διανοηθώ κάτι τέτοιο απαιτούνται τεράστιες δόσεις οίησης, που εγώ δεν διαθέτω.. και αίμα ,βέβαια, όπως αυτό που εσύ καταθέτεις γράφοντας!
Και το ψευδώνυμό μου, μέχρις και αυτό σε απασχολεί ; Και ψάχνεις να βρείς από που το έκλεψα; Τόσο πολύ σε έχει εντυπωσιάσει; Θέλεις να σου το χαρίσω;Αλλά είναι το πραγματικό μου και... καθώς καταλαβαίνεις ,θα δημιουργηθο΄τν επιπλοκές!άσε που μετά την ανακάλυψή σου φοβάμαι μη χαρακτηριστείς κλεπταποδόχος από τους όποιους κληρονόμους του αγαπημένου μου Λ.Πορφύρα!

Αγνή,πολλά, πολλά δεν έχεις καταλάβει και ούτε θα καταλάβεις ποτέ!
Εδώ δεν κατάλαβες πως το φερμπόττεν και το ακμπάρ τα έχω κολλήσει με κόλλα UHU! Τόσοι το κατάλαβαν!
Όμως ώρα απιέναι..για αυτομαστίγωμα εγώ και εσύ στους ουρανούς της (π)οίησής σου!
Καλό σου βράδυ και ..Roger out!
φραγκοσυριανος
12-09-2016 @ 23:33
::up.:: ::up.:: ::up.::
Ιχνηλάτης
14-09-2016 @ 11:45
Πέρα από ερωτικά και γκομενικά τίποτα δεν έχει γραφεί από ορισμένες!
Γι αυτό και κάποιες ψάχνουν μανιωδώς το συναίσθημα στην λογοτεχνία!
Λογικόν!!!!!!
Γιατί για να μιλάς για την Χ. Α. πχ τι συναίσθημα να βάλεις!
Αλλά αυτά τα θεματάκια δεν τα αγγίζουμε!
Τα γκομενικά μας νοιάζουν μόνο και ο γκόμενος πού την έκανε
με ελαφρά πηδηματάκια, μόλις μας κατάλαβε περί τίνος πρόκειται!!!!
Και μετά αρχίζει η κριτική για να ανεβεί κομματάκι το ηθικό μας!
Και πετάγονται και κάποιοι φασουλήδες με καμιά 50/αριά νικ και λένε πώς δεν γράφει ή δεν έγραψε κανείς ποίηση αληθινή στο στιχοι!!!!!! Είναι και παλιοί στην σελίδα παναθεμά τους! Και για τον εαυτό τους, ουδεμία αυτοκριτική! Οι καλύτεροι ναρκισσοι!
Φτού σας να μην σας ματιάσουμε κακομοίρηδες!

(Πραγματικά ποιητικό το κείμενο σου, παρόλα πού το θέμα είναι δύσκολο! Πραγματικά εύστροφο, καλογραμμένο, αξιοπρόσεκτο και γροθιά στο στομάχι! Αν έβαζες και λίγο σεξ, θα τύγχανε της γενικής αποδοχής! Είμαι σίγουρος!)




::up.:: ::yes.:: ::naugh.::


https://www.youtube.com/watch?v=2K3cZAuJfiI
Mπουρμάς
14-09-2016 @ 14:43
Είδες καλά που κάνω εγώ και ασχολούμε μόνο με τη Βρομοτεχνία και άρα δεν με ακουμπάν τα διάφορα κοκτέ¨ηλ οργανοφωσφωρικών και άλλων δηλ. ουσιών που κατα διαστήματα ψεκάζντε εδώ μέσα απ τ kammerjäger της Λογοτεχνίας σας. Τίποτα ποιο γελείο απ τη σοβαροφάνια again!!! ::laugh.:: ::devil.:: ::scare.::
Μαυρομουστάκης
14-09-2016 @ 19:10
Είσαι ΔΥΝΑΜΗ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Μιχάλη
Μ.Ελμύρας
14-09-2016 @ 21:10
Αγαπητή Αγνή,
Θα αρχίσω απόψε με τον 'Υπέρ Αδυνάτου' λογο του Λυσία και θα πω,όπως κι'αυτός : Ου πολλώ δέω χάριν έχειν ω Βουλή τω κατηγόρω..'.
Έτσι λοιπόν : Ελφύρας (τι Κουρελής τι Παρέλης, που μισούσες),τι έρευνα από φιλαράκια των ληξιαρχείων (ποινικά κολάσιμη ενέργεια) για εντοπισμό μου και χυδαίος συνακόλουθος προς τούτο κομπασμός,τι το ψευδώνυμο/όνομα ξανά, τι ιστορικοί του μέλλοντος,τι δημοσιοσχεσίτης, τι ψεύτικος ποιητής/ποιητής της κακιάς ώρας,τι αριστοτέχνης μπαρουφολόγος, τι συντάκτης ορνιθοσκαλισμάτων,τι αναιμικές συνθέσεις,τι διψασμένος για αναγνώριση,τι εμφορούμενος από φτηνά κίνητρα,τι τραγικά ψεύτικος,τι δασκαλίσκος/επαγγελματίας του δοξάστε με,τι συντάκτης στίχων απίστευτης ανοησίας,τι Καβαφιάζων ελληνάρχης,τι του πλήθους εμψυχωτής και εθνικιστικός δημεγέρτης, τόσα.Πως χώρεσαν όλα αυτά σε μένα και μάλιστα χωρίς να το έχω καταλάβει μέχρις την σωτήρια παρέμβασή σου της 14-09-2016!Αιώνια θα αυτομαστιγώνομαι! Και όλα αυτά από μιά ποιήτρια που γράφει ποίηση που σου σφίγγει την ψυχή,που μισεί τον θεό της που την έκανε να γράφει ποίηση και που,συνάμα,τον λατρεύει γι'αυτό, ενώ ταυτόχρονα αποκαλεί 'ραγιάδες' και 'κατίνες' αξιόλογες και αξιότιμες ποιήτριες και ποιητές της σελίδας!.Κάπου εδώ η σκέψη αδυνατεί να συλλάβει τον συγχρωτισμό σε ένα μυαλό των ευγενικών συναισθημάτων της αγνής ποίησης με τα ποταπά συναισθήματα/συμπεριφορές πεζοδρομίου.Κάπου εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!
Σε παραδίδω στην κρίση αυτών που μας διαβάζουν!
Ου πολλού δέω χάριν έχειν, λοιπόν,γιατί πρέπει να σου πω και εγώ κάποια πράγματα.
Ούτε ο Σολωμός έβλεπε πράγματι την Ελευθερία,ούτε ο Παλαμάς τους γύφτους στον 'Δωδεκάλογο΄',ούτε,ούτε,ούτε..Ούτε απορρίπτουμε σαν ποίηση ό,τι δεν εμπίπτει στις ποιητικές μας νόρμες.
Ποίηση σημαίνει όραση του κόσμου με τα μάτια μικρού παιδιού,αποποίηση του εγώ και μέθεξη σε κάτι που μας υπερβαίνει ,μας ανυψώνει ή βαραθρώνει, γαλβανίζει,εμπλουτίζει,εξευγενίζει ,ενώνει,εγκαρδιώνει, και υποτάσσει το άτομο στην προσπάθεια ανέλιξης της ανθρωπότητας,διαβαίνοντας τα αντίρροπα ποτάμια της ζωής και του θανάτου..Χωρίς ,βέβαια,να παραγνωρίζεται η αξία της ερωτικής ποίησης.Όμως αυτή οροθετεί την αρχή της πορείας και σε αυτήν την αρχή έχεις μείνει,χωρίς να αναλογίζεσαι κατά πόσον και ποιούς ενδιαφέρουν οι ερωτικοί σου ακκισμοί.Δεν πρόκειται να σου επιστρέψω χαρακτηρισμούς.Αφ'ενός μεν απαξιώ,αφ'ετέρου δε αυτοχαρακτηρίζεσαι με τα όσα λες και προσάπτεις σε άλλους.

Και δυό λόγια ακόμα: 1-Το τελευταίο που με ενδιαφέρει πλέον είναι η
ατεκμηρίωτη άποψή σου.
2-Ρώτησε τα φιλαράκια σου αν έψαξαν στο ληξιαρχείο των ποιητών την ύπαρξη του οποίου,προφανώς,αγνοείς!
Ιχνηλάτης
14-09-2016 @ 21:20
είναι πού δεν βρίζει και πού δεν απειλεί κανέναν!
Και έχει το θράσος να μας απειλεί με προσφυγές και μηνύσεις στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος! χαχαχα!
Ιδού ενέργειες της νόμιμης κατά τ` άλλα κυρίας!!!!!

Και μην της εξηγείς περί ποίησης αγαπητέ Ελμύρα Μιχάλη!
Δεν έχει ιδέα, γιατί απλά δεν αγαπάει!
Της είναι δύσκολο να κάνει έστω ένα λάθος και να αγαπήσει κάτι!

Εδώ απαξίωσε τον Καβάφη! Τι να πείς άλλο! χαχαχαχα!!!!!
pennastregata
15-09-2016 @ 23:12
Γνωστή και άνοστη πια η γραφικότητα εκείνων, των οποίων η ευρύτητα πνεύματος ίσα που επαρκεί για να κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια.
Καλό βράδυ!
adespotoi
20-09-2016 @ 13:52
σ' ευχαριστώ φίλτατε ποιητή Μιχάλη και δεν σου χρειάζονται δασκάλοι.
**Ηώς**
27-09-2016 @ 11:27
https://www.ianos.gr/i-nea-taksi-kai-oi-xrisimoi-ilithioi-0054263.html#tab-description
οι πληροφορίες από μια κοινοποίηση του Νικόλα Δότσιου, του εδώ nicodo μας
Η Νέα Τάξη και οι Χρήσιμοι Ηλίθιοι
(απόσπασμα από το ομότιτλο βιβλίο του Θύμιου Παπανικολάου)

Η νέα θρησκεία της παγκόσμια αγοράς θέλει την παγκόσμια ομοιομορφία: Την ισοπέδωση μέσα στην ομοιομορφία κάθε εθνικής, ιδεολογικής, πολιτικής και πολιτιστικής ταυτότητας. Την ισοπέδωση κάθε συλλογικότητας. Η θεότητα της νέας αυτής παγκόσμιας θρησκείας είναι ο ατομισμός, δηλαδή ο κομφορμισμός.
Η Νέα Τάξη επιδιώκει την αγελοποίηση του κόσμου, δηλαδή τη μετατροπή της ανθρώπινης κοινωνίας σε αγέλη ατόμων, σε ένα «μοναχικό πλήθος» πρόθυμο να δέχεται διαταγές, να κάνει ό,τι απαιτούν από αυτό, να εφαρμόζει καλά στην... παγκόσμια μηχανή, χωρίς τριβή.
Η Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι εχθρικά ασυμφιλίωτη με κάθε συλλογικότητα, με κάθε τι που ενώνει τους ανθρώπους. Θέλει την κοινωνία διαιρεμένη όχι σε συλλογικές οντότητες που αντιστέκονται και αναπτύσσουν τη σκέψη και τη συνείδηση μέσω της διαπάλης των ιδεών και των οργανωμένων αγώνων, αλλά διαιρεμένη σε ανίσχυρα μεμονωμένα άτομα που να μπορούν να καθοδηγούνται χωρίς βία, να ποδηγετούνται χωρίς ηγέτες, να παρακινούνται χωρίς σκοπό.

Η Νέα Τάξη είναι ασυμφιλίωτα εχθρική προς κάθε μορφή συλλογικής συνείδησης. Γι’ αυτό επιδιώκει την κατεδάφιση του έθνους-κράτους, των πολιτικών κομμάτων, των συνδικάτων, της Εκκλησίας.

Φυσικά, και η σοσιαλιστική σκέψη είναι εναντίον του έθνους-κράτους, των αστικών κομμάτων, των κρατικών συνδικάτων και της Εκκλησίας. Και εδώ ακριβώς μπερδεύονται οι φορμαλιστές του «αριστερού» λόγου. Δεν μπορούν να αντιληφθούν τη «διαφορά».

Και όμως υπάρχει τεράστιο χάσμα μεταξύ της σοσιαλιστικής παγκοσμιοποίησης και της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης.
Η σοσιαλιστική σκέψη έχει ως υποκείμενο της εξέλιξης την εργατική τάξη και το λαό, δηλαδή κοινωνικές και πολιτικές συλλογικότητες. Και, το σπουδαιότερο, το ξεπέρασμα τους έθνους-κράτους και άλλων συλλογικοτήτων το υποκαθιστά με άλλες μορφές συλλογικότητας, ανώτερες.

Το σοσιαλιστικό κίνημα δεν αγωνίζεται για μια κοινωνία μεμονωμένων, ανταγωνιστικών ατόμων, αλλά για έναν κόσμο με ανώτερες μορφές κοινωνικής οργάνωσης και συλλογικής συνείδησης. Για έναν κόσμο που θα έχει ως βάση το συλλογικό άτομο, τη συμμετοχή και την αυτενέργεια του λαού.

Να γκρεμίσουμε, λοιπόν, το εθνικό κράτος που διαιρεί τους λαούς, να καταργήσουμε και την Εκκλησία. Αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι το αποτέλεσμα έξωθεν διαταγμάτων. Πρέπει να είναι το αποτέλεσμα των ίδιων των αγώνων του λαού, το αποτέλεσμα συλλογικής συνείδησης. Μια τέτοια συλλογική κοινωνική διαδικασία προωθεί την κοινωνία και τον άνθρωπο σε ανώτερες μορφές κοινωνικής οργάνωσης και συλλογικότητας. Μορφές που κρατούν όλα τα θετικά στοιχεία της παράδοσης, που ενώνουν τους ανθρώπους, μορφές που κρατούν όλες τις κατακτήσεις της συλλογικότητας της ανθρώπινης Ιστορίας, όλον τον πλούτο της πολιτιστικής και πολιτισμικής διαφορετικότητας.

Όταν όλα αυτά απειλούνται για να μετατραπεί ο άνθρωπος σε αγέλη και να ριχτεί στα έσχατα όρια της ταπείνωσης και της δουλικότητας, τότε είναι επαναστατικό να υπερασπιζόμαστε το έθνος-κράτος, ακόμα και την Εκκλησία, ακριβώς γιατί έχουν ενσωματώσει κάποιες κατακτήσεις των συλλογικών αγώνων και αξιών της ανθρωπότητας.

Όταν, π.χ., ο γερμανικός ιμπεριαλισμός είχε υπό την κατοχή του την Ελλάδα, ουδείς είχε διανοηθεί να κατηγορήσει ως εθνικιστικό τον αγώνα για την υπεράσπιση του εθνικού κράτους. Σήμερα, κάθε εκδήλωση που στρέφεται εναντίον των ιμπεριαλιστών της ΟΝΕ και της «Νέας Τάξης» στιγματίζεται από τους φορμαλιστές του «προοδευτικού» και «αριστερού» λόγου ως εθνικιστική.

Η Εκκλησία στον καπιταλισμό ήταν ταυτισμένη πλήρως με το καπιταλιστικό κράτος και έπαιζε το ρόλο της ιδεολογικής ποδηγέτησης των λαών. Ήταν η πνευματική και ηθική αγχόνη των λαών. Ως φορέας που ενσωμάτωνε μορφώματα συλλογικής συνείδησης, ιστορικές αξίες και παραδόσεις, αποτέλεσε μια ισχυρή δύναμη στην υπηρεσία του αστικού κράτους, αναχαιτιστική των εργατικών και λαϊκών αγώνων και των σοσιαλιστικών κινημάτων.

Ήταν αντιδραστική η Εκκλησία, γιατί φυλάκιζε τις συλλογικές αξίες που ενσωμάτωνε, τις απομάκρυνε από το κοινωνικό γίγνεσθαι και τους λαϊκούς αγώνες, δεν επέτρεπε τον εμπλουτισμό τους από τα νέα συλλογικά λαϊκά μορφώματα, τις μετέτρεπε, με δύο λόγια, σε απολιθώματα.

Σήμερα, η Νέα Τάξη είναι ασυμβίβαστη με κάθε κοινωνικό, εθνικό και πνευματικό μόρφωμα λαϊκής συνοχής και συνείδησης συλλογικής, ακριβώς γιατί αποτελούν κύτταρα κοινωνικής αντίστασης στην ισοπεδωτική ομοιομορφία που θέλει να επιβάλει.

Γίνεται φανερό ότι η Νέα Τάξη είναι ασυμβίβαστη και με την Εκκλησία, γιατί είναι φορέας συλλογικότητας.

Συνεπώς, στη σύγκρουση Εκκλησίας και Νέας Τάξης δεν μπορεί κανείς να είναι με τη Νέα Τάξη. Φυσικά δεν υπερασπίζεται το εκκλησιαστικό κατεστημένο. Υπερασπίζεται, όμως, τις συλλογικές μορφές συνείδησης, τις κατακτήσεις του ανθρώπινου πολιτισμού και τις αξίες της αλληλεγγύης και της ενότητας των ανθρώπων που ενσωματώνει η Εκκλησία: Όλα δηλαδή τα φύτρα αντίστασης, συνοχής και ενότητας του λαού κατά του εφιάλτη της παγκοσμιοποιημένης ομοιομορφίας…
ΜΝΗΜΩΝ
27-09-2016 @ 14:57
::love.:: ::love.:: ::love.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο