Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Στης ζωής την ανηφόρα
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130853 Τραγούδια, 269477 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Στης ζωής την ανηφόρα
 Όποιος δεν αρέσει τα ποιήματά μου να μη τα διαβάσει..!
 
Στης ζωής την ανηφόρα

Στης ζωής την ανηφόρα
Και τα δώσε και τα πάρε
Μπλέξαμε με ξένα φόρα
Την πατήσαμε κουμπάρε

Χρήμα λείπει και δε φτάνει
Μα το χρέος θα αυξάνει
Και οι τόκοι θα ' ναι τόσοι
Η Λαγκάρντ θα τους πληρώσει;

Οι συντάξεις παν στον πάτο
Κι η ζωή μας άνω κάτω
Όμορφα και ντροπαλά
Τη φορούμε τη θηλειά

Με την κρίση και τους φόρους
Μας ζητάνε και τους κώλους
Η κυβέρνηση αγροικά
Κι όλο νόμους μελετά

Συριζαίοι βουλευτάδες
Μας προέκυψαν λεφτάδες
Αριστεροί 'ναι δίχως άλλο
Στο μυαλό και στο καβάλο

Ο λαός μας δυστυχεί
Κι η Βουλή κοιλοπονεί
Νέους φόρους θε να βάλει
Κι ειν' η φορά της μεγάλη

Κόμματα και υπηρέτες
Του λαού μας λαιμοδέτες
Θέλουν λέει εκλογές
Για να δώσουν ότι θες (με τα θα..)

Δε φτάνουν τούτοι όλοι
Πλάκωσαν και οι χαχόλοι
Μπαχαλών και Αναρχώνων
Εξαρχείων Ρουβικώνων

Την Αθήνα κάνουν λίμπα
Άντε εσύ μετά κολύμπα
Με βαρίδια στα πόδια
Και δεμένος με καλώδια

Πώς να έρθουν επενδύσεις
Αν προβλήματα δε λύσεις
Και με ΦΠΑ στα άκρα
Τη βουλιάζουμε τη βάρκα

Απ' την κρίση πώς θα βγούμε
Και την τύχη μας να βρούμε
Με την τόση απαξία
Θα προκύψει κι αγαμία

Πώς έρωτα να δρέψεις
Και το κορίτσι να χαϊδέψεις
(Τώρα που η κυβέρνηση)
Με νέους φόρους τριάντα δύο
Μας έκανε τα τρία δύο













 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 15
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Δημήτρης Ιατρού
 
Νέτα-σκέτα
21-02-2017 @ 02:50
Ναι ΄ρε νούμερο η κυβέρνηση σου φταίει και όχι αυτοί που σε φτωχεύσανε,
Όχι αυτοί που κάνανε την χώρα Κολομβία. Όχι αυτοί που έτρωγαν με
σαράντα μασέλες.Είπαμε δεν τόχεις.Η σάτυρα είναι δύσκολο είδος, χρειάζεται
να διαθέτεις γνώσεις, αντικειμενικότητα και σωστό πολιτικό προσανατολισμό
Από αυτά δεν έχεις τίποτα.
::mad.:: ::razz2.:: ::vlax.::
νικολακοπουλος θανάσης
21-02-2017 @ 04:21
ΚΑΛΗΜΕΡΑ . Δημήτρη ,πόσες φόρες έχω πάρει την ανηφόρα

και τη κατηφόρα σε επικίνδυνες τροφές



javascript:insertext('::mad.::',%20'comment')
Κων/νος Ντζ
21-02-2017 @ 07:16
Αληθινό και καλογραμμένο!

::up.:: ::up.:: ::up.::
Δημήτρης Ιατρού
21-02-2017 @ 07:35
Ασφαλώς φταίνε και αυτοί που κυβερνούσαν
Και την Ελλάδα χρόνια πολλά λεηλατούσαν
Αλλά αντί για καλύτερα
η πρώτη φορά αριστερά
Μας πήγε στον πάτο πιο βαθιά

Πόσο αυξήθηκε το χρέος
Με του ΣΥΡΙΖΑ το κλέος;
Συζητήσεις, συζητήσεις
Άχρηστες καθυστερήσεις;

Μη θυμώνεις Νέτα Σκέτα κι αγριεύεις
Και με βωμολοχίες ρητορεύεις

Τέλος, μια από τα ίδια
Κι η Ελλάδα αποκαΐδια
ΛΥΔΙΑ_Θ
21-02-2017 @ 08:10
::rock.:: ::yes.:: ::rock.::
heardline
21-02-2017 @ 08:20
Καλημέρα κα' αρχάς!!!!!

Στα πολιτικά δεν θα μείνω, αν και έχεις δίκιο γι αυτά που λες. Δεν ασχολούμαι όμως με τα πολιτικά σε βάθος, διότι κι όλοι οι πολιτικοί βρομούν, οπότε δεν έχει και νόημα να βασανίζεσαι.

Όσον αφορά στο που γράφεις: Όποιος δεν αρέσει τα ποιήματά μου να μη τα διαβάσει..!, άκου να δεις....

Μπορείς να πεις σε κάποιον να μη διαβάσει ένα ποίημα όταν θα διαβάσει αυθόρμητα κάποιο που το επιθυμεί;;

Μα μπορεί δε να διαβάσει και κάτι πολύ καλό και από σένα, αποκλείεται αυτό; Άρα δεν είναι δόκιμο να κατευθύνεις κάποιον να μη σε διαβάσει. Είναι κάτι σαν αυτοκτονία, αλλά θεωρητική, ψευδής, ανυπόστατη.

Στην ουσία το λες σε αυτούς που προτίθενται να σχολιάσουν καυστικά, αν διαβάσουν μια υπερβολή, κάτι κακόγουστο, κάτι, με εν ποιητική αδεία, που περιέχει λέξεις που θέλουν να δηλώσουν μια έννοια κ.λ.π., αλλά με τέτοια αλλαγή νεολογίζουσας κατασκευής, που εξαφανίζει τη ρίζα μιας λέξης και είναι ένα κακόγουστο ανάγνωσμα.

Έχεις πολύ μεγάλο εγωισμό, έπαρση, τουπέ που λέμε και δεν δύνασαι να δεχθείς να πέσεις χαμηλά. Αλλά και δεν προσέχεις προς τούτο.

Εγώ όταν δεν είμαι σίγουρος, αλλά και να είμαι, χτυπάω τη λέξη στο ίντερνετ, βλέπω στη Βικιπαίδεια, ανοίγω και ένα ή και περισσότερα από τα λεξικά μου ή τις εγκυκλοπαίδειες και βρίσκω τον μπούσουλα.

Όμως πέραν αυτών, έχω και όλο και το πράττω, διαβάζω ποίηση για να βλέπω που βρίσκομαι.

Εδώ βλέπω μαγκιές, αλλά στο τέλος οι μάγκες λαβώνονται.....

Αυτά και μη πας να το ρίξεις σε ιδέες γνωστές, ότι έχω κακίες και τέτοια.

΄Για μένα ισχύει μια γραμμή, μια αρχή, για όλους και για μένα τον ίδιο.

Γράφεις;; Γράφεις ωραία, με την προσωπική σου πένα, συμφωνώ. Αν το κρατάς για τον εαυτό σου, ας είναι ότι θέλει, ότι πραγματικά θέλει.

Αν όμως δημοσιοποιείται, τότε πρέπει να είναι γραμμένο και για τον αναγνώστη. Αν αυτό δεν ίσχυε, τότε δεν θα υπήρχε μηδέ ποιητής, μηδέ και συγγραφέας.

Υπάρχουν κανόνες σε κάθε πράγμα. Αν δεν ακολουθούνται, τότε είσαι έξω απ' αυτό το πράγμα-

Χαιρετώ!!

Επίσης δε και τα δικά μου που γράφω επιδέχονται κριτικής.

''Ίδιες γραμμές για όλους'' και για μένα......... ::yes.::
Δημήτρης Ιατρού
21-02-2017 @ 08:51
Αγαπητέ κύριε Λύρα
Με εντυπωσιάζει που ασχολείσαι σε τέτοια έκταση με τα γραφτά μου και με το πρόσωπό μου. Σε πολλά έχεις δίκαιο. Αλλά έπαρση και τουπέ ούτε είχα ποτέ ούτε έχω. Απλώς είμαι εκ φύσεως ευγενής προς όλους. Σε αυτό το θέμα έκανες λάθος εκτίμηση.
Γράφω για το κέφι μου και γιατί έχω εξωστρέφεια ως χαρακτήρας. Αλλά όποιος με απορρίπτει και εκφράζεται απαξιωτικά με ανεπίτρεπτους υβριστικούς χαρακτηρισμούς δεν θέλω να με διαβάζει. Απορρίπτω τους χουλιγκανισμούς.
Τώρα για τη γλώσσα μπορώ να πω πως νιώθω ότι τη χειρίζομαι σωστά και τη λατρεύω. Ναι λατρεύω την πανέμορφη ελληνική μας γλώσσα που κουβαλάει χιλιάδες χρόνων ιστορία και είναι τροφός όλων των γλωσσών του κόσμου. Η γλώσσα όμως εξελίσσεται και σε αυτό το πλαίσιο έγραψα μια λέξη ποιητική αδεία. Εκεί δεν είναι το πρόβλημα. Η ρίζα της λέξης δεν χάθηκε από το αφεύκτως στο αφευκταίως. Το έκανα για τη ρίμα με το Εκαταίος. Αυτά ως μια διευκρίνιση για τελευταία φορά. Η προτροπή δεν αφορούσε σένα αλλά τους βωμολόχους υβριστές. Αυτοί ξέρουν ποιοι είναι... !
φραγκοσυριανος
21-02-2017 @ 09:04
::up.:: ::up.:: ::up.::
heardline
21-02-2017 @ 10:19
Να μη σας εντυπωσιάζει, το κάνω όπου το θεωρήσω αναγκαίο ή και απαραίτητο. Δεν αφορά δε πρόσωπα, αλλά την τέχνη της ποίησης. Συνεπώς δεν υπάρχει εμπάθεια επί προσώπων τινών, δεδομένου και του μη υπάρχοντος λόγου αφού δεν γνωρίζω προσωπικώς τα πρόσωπα, ή δεν είχα ποτέ κάποια δοσοληψία μαζί τους. Φυσικά και κρατώ ένα επίπεδο, δεν παρεκτρέπομαι όπως άλλοι, αλλά εκφράζω άφοβα την άποψή μου. Να, τώρα θα πω πάλι κάτι, που μου έκανε εντύπωση.

Λέτε ότι η γλώσσα μας είναι τροφός όλων γλωσσών του κόσμου. Άλλοι πάλι λένε ότι είμεθα το κέντρο της γης, η ωραιοτέρα όλων των χωρών της γης.


Αυτό το θεωρώ έπαρση. Βέβαια δεν μου κάνει εντύπωση, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων έτσι σκέφτεται.

Η λέξη Μπαμπάς, τι λέτε, Ελληνική λέξη είναι;; Αν πάτε στην Τουρκία θα ακούσετε ότι όλα τα παιδιά έτσι φωνάζουν τον πατέρα τους. Μπορώ να σας αναφέρω άπειρες ή άντε πολλές-πολλές τέτοιες λέξεις, που μας χαρακτηρίζουν. Μέχρι και το κομπολόγι, στα χέρια του Έλληνα, Τούρκικο είναι, από εκεί έχει την καταγωγή του αυτό. Μη το ψάχνετε, έχουμε κι εμείς πολλές λέξεις ξενόφερτες.

Όπως όμως και άλλες χώρες, σχεδόν όλες, έχουν ιδιαίτερες ομορφιές και ξεχωριστά πράγματα να δουν.

Όμως το περισσότερον ό Έλληνας είναι παρελθοντικός. Ζει εκτός παρόντος, με τις πλάτες των αρχαίων Ελλήνων του, με εκείνης της περιόδου τους πολιτιστικούς, κυριαρχικούς κ.λ.π υπερακοντισμούς.

Αλλά ας μείνουμε σ' αυτήν την αρχαιότητα. Τι ήταν λοιπόν αυτή η φοβερή και τρομερή, κατά τα λεγόμενα πολλών, αρχαιότητα;;

Ήταν, θα σας πω εγώ, ένα μικρό σύνολο φιλοσόφων και τίποτα άλλο. Ένα πολύ μικρό ποσοστό, κάτω κατά πολύ κι απ' το 1% ήταν αυτοί οι φιλόσοφοι και όλοι οι υπόλοιποι βρομούσαν βαρβατίλα από τα αγωνίσματα στες αρένες ή από τον ιδρώτα στα πεδία μαχών. Μη μου πείτε ότι είχαν κάποιο επίπεδο οι απλοί πολίτες;


Σήμερα πάλι τι βλέπετε; Υπάρχει επίπεδο στο λαό;; Δεν υπάρχει βέβαια. Ποιος π.χ. διαβάζει ή διάβασε ποίηση και προβαίνει εδώ π.χ. στο χώρο σε σχολιασμούς, σαν δήθεν ειδικός;;

Δεν θα επεκταθώ σε άλλα. Όμως δεν ευσταθούν πολλά και από αυτά που αναφερθήκατε κι εσείς ο ίδιος, αυτό τονίζω εδώ.

Εν πάση περιπτώσει, να μη πούμε πολλά ακόμη.

Καλημερίζω σας!!!!!!!!
Δημήτρης Ιατρού
21-02-2017 @ 10:50
Παραπομπή απλή: το βιβλίο "Τα αγγλικά είναι ελληνική διάλεκτος". Από τον καθηγητή του Παντείου Σταύρο Θεοφανίδη. Ζήτησέ το κ. Λύρα.
errikos_rwot
21-02-2017 @ 11:02
Υπέροχο!!!
Μ.Ελμύρας
21-02-2017 @ 11:48
::up.:: ::yes.:: ::rock.::
heardline
21-02-2017 @ 15:37
Ωραία είναι, όπως το περιγράφει το βιβλίο του Σταύρου Θεοφανίδη. Τι μ' αυτό;; Θα φάμε; εκείνος ήταν ένας άλλος πολιτισμός σε σχέση με το σήμερα της Ελλάδας. Σήμερα τι κάνουμε, τι παράγουμε, αυτό είναι το ζητούμενο. Άκου.. Όλοι κολλούν σε αυτό το παρελθόν της Ελλάδας, διότι δεν υπάρχει σήμερα μια Ελλάδα του παρόντος, δυνατή, παραγωγική, πνευματική Ελλάδα, σε όλα πάτος. Ψέματα είναι αυτό;
Μα ούτε σημασία έχει αν έχουμε εντάξει στη γλώσσα μας πολλές ξένες λέξεις. Βλέπεις εσύ πολιτισμό εν Ελλάδι;; Εγώ δεν βλέπω να κινείται κάτι. Εδώ στη Βουλγαρία που βρίσκομαι, όταν ήρθα αρχάς 2014, όλοι μου έλεγαν για τη χώρα αυτή όλα τα περίεργα. Μου έλεγαν άτομα με πανεπιστήμιο, ότι η Μαύρη θάλασσα είναι λίμνη και πολλά άλλα, ότι δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο, ενώ έχει απίθανα μέρη, πλούσια αρχιτεκτονική παλαιάς κοπής κ.λ.π.
Να μη σε πάγω σε άλλη χώρα, ας πούμε την Ελβετία, που την γνωρίζω απέξω κι ανακατωτά, καθότι έχω συγγενείς και έχω φιλοξενηθεί πολλές φορές εκεί. Τι λες εσύ;; Ο μέσος Ελβετός είναι κάτω από το μέσο Έλληνα σε επίπεδο; Δεν είναι, πάνω από αυτόν είναι.
Ας μη πάω σε άλλες χώρες έτσι; Ας μη πάω στη Ρωσία ας πούμε, απ' όπου κατάγεται κι μητέρα μου, που μίλαγε 3 γλώσσες την εποχή εκείνη.

Πάλι χαιρετώ. Ο Έλληνας δε κι από 'δώ μέσα που βλέπει κάποιος, δεν είναι το! πνεύμα.....
annadrak
21-02-2017 @ 23:40
::up.:: ::up.:: ::up.::
wishmaster
22-02-2017 @ 10:38
::rol.:: ::rol.:: ::up.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο