Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: το ψευδώνυμο του αντί-
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130312 Τραγούδια, 269360 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 το ψευδώνυμο του αντί-
 μιά ολόκληρη πραγματεία αντί άλλου σχολίου
 
άν ο αντίχριστος έδειχνε το αληθινό πρόσωπότου
και άν την ιδιότητάτου φανέρωνε και το όνομάτου
τότε θα ήταν Χριστός αλλα αντίχριστος ψεύτης δέν θα ήταν
άλλαξε το όνομάτου ο αντίχριστος το έκανε «αντίφα»
με όνομα ψεύτικο μόνο και προσωπείο θα μπορέσει
να δοξασθεί μες το ναό του Θεού σαν παγκόσμιος ηγέτης
πάνω απο κάθε Θεό να κηρυχθεί με ιδιότητα «αντίφα»


(2018 Ιανουαρίου 16)


Συνάντησα στο Youtube έναν Τούρκο που έλεγε οτι δέν μπορεί να αγαπήσει τους Έλληνες, διότι, καθώς έλεγε «δέν μπορώ να πιστέψω σε τρείς Θεούς». Στην αρχή δέν κατάλαβα τί εννοούσε. Έπειτα έπιασα το «υπονοούμενο».
Ποιός χριστιανός είπε ποτέ οτι πιστεύει σε τρείς Θεούς; Πού είναι τέτοιο πράγμα γραμμένο; Άραγε είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουμε;
☼ ο ήλιος φωτίζει, ο ήλιος ζεσταίνει, ο ήλιος δίνει ζωή. Πραγματικά, χωρίς τον ήλιο η γή δέν θα είχε ούτε φώς, ούτε ζεστασιά, ούτε ζωή. Άρα, αφού ο ήλιος κάνει αυτά τα τρία πράγματα, είναι τρείς ήλιοι; Όχι βέβαια, ένας ήλιος είναι.
Ο Θεός γνωρίζει, είναι Πνεύμα.
Ο Θεός αγαπά, είναι Πατέρας.
Ο Θεός δύναται, είναι Υιός.
Αυτό τί σημαίνει, οτι είναι τρείς Θεοί; Όχι βέβαια, ένας Θεός είναι.
Δέν μπορεί ο Θεός να έχει τρείς ιδιότητες; Κατα τους ίδιους τους Μουσουλμάνους έχει 99 ιδιότητες, κάθε ιδιότητα και ένα όνομα, και μαζί με το όνομα Allah, 100 ονόματα, 100 ιδιότητες. Και απο την άλλη τους φαίνεται δύσκολο να έχει τρείς ιδιότητες;
Οι ίδιοι λένε οτι ο Θεός είναι παντοδύναμος. Αφού είναι παντοδύναμος, πώς γίνεται να μή μπορεί να έχει ανθρώπινη μορφή, ώς Χριστός;
Μέσα στο Κοράνιο ο Θεός μιλάει για τον εαυτότου πάντα ώς «εμείς», δέν είδα πουθενά να λέει σκέτο «εγώ». Άν μας πούν οτι είναι ο πληθυντικός της μεγαλοπρεπείας, μόνο και μόνο για να μήν δημιουργούνται «παρανοήσεις», έπρεπε να λέει τον εαυτότου απλώς «εγώ». Απο τη στιγμή που λέει «εμείς», μας δίνει και σίγουρα δέν μας αφαιρεί τη δυνατότητα να το ερμηνεύουμε ώς τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδος.
Και όχι μόνο πάντα ονομάζει τον εαυτότου «εμείς», αλλα σε ένα κεφάλαιο αναφέρει επι λέξει «στείλαμε στη Μαριάμ το πνεύμαμας με τη μορφή ενός άνδρα με τέλεια χαρακτηριστικά». Ωστε το πνεύμα του Θεού έλαβε ανθρώπινη μορφή (και με αυτήν την ανθρώπινη μορφή, αφήνεται να εννοηθεί, συνευρέθηκε με τη Μαριάμ ωστε να γεννηθεί ο Χριστός, αυτό είναι μιά άλλη ιστορία, άς το αφήσουμε, δέν είναι του παρόντος θέματος). Αυτό που ρητώς δηλώνεται είναι οτι το πνεύμα του Θεού έλαβε ανθρώπινη μορφή. Επιπλέον προσέξτε, δέν λέει «εγώ ο Θεός με τη μορφή ενός άνδρα πήγα και παρουσιάστηκα κλπ», ούτε κάν λέει «εμείς ο Θεός με τη μορφή ενός άνδρα παρουσιαστήκαμε κλπ», αλλα λέει ΣΤΕΙΛΑΜΕ το πνεύμαΜΑΣ. Στείλαμε, απο πού; Το «στέλνω» σημαίνει οτι αυτός που στέλνω έχει κάποια απόσταση ή κάποια διάκριση απο εμένα, διότι άν αυτός που στέλνω και εγώ είμαστε ένα και το αυτό πρόσωπο, τότε δέν στέλνω, αλλα πηγαίνω ο ίδιος. Επιπλέον, η κτητική αντωνυμία ΜΑΣ, το πνεύμαΜΑΣ, εννοεί οτι υπάρχουν και άλλα πρόσωπα με τα οποία μαζί είναι το πνεύμα, διότι άν είναι μόνο ένα πρόσωπο, δέν μιλάμε για «πνεύμαΜΑΣ», μιλάμε «εγώ ο ίδιος ώς πνεύμα».
Το χωρίο αυτό απο το κεφάλαιο της Μαριάμ το ανέγνωσε ο ίδιος ο Jafar στον χριστιανό βασιλέα Negus και τους αξιωματούχουςτου, όταν ο βασιλέας τους ρώτησε άν έχουν κάποιο δείγμα απο αυτό που τους αποκαλύφθηκε. Ακούγοντας αυτό το χωρίο, ο βασιλέας και οι αξιωματούχοι δάκρυζαν απο συγκίνηση τόσο που μούσκεψαν τις γενειάδεςτους, και έπειτα ο βασιλέας αποφάνθηκε «αυτό και το Ευαγγέλιο βγαίνουν απο την ίδια πηγή». Και έτσι προστάτεψε τους πρώτους Μουσουλμάνους που είχαν καταφύγει στην χώρατου με την πρώτη Εγίρα (το έτος 617 μ.Χ.), περίπου ογδόντα οικογένειες με αρχηγό τον Jafar, τους οποίους ζητούσαν οι άλλοι (μή Μουσουλμάνοι) Άραβες να τους παραδοθούν (με προφανή σκοπό να τους εκτελέσουν).
Ο βασιλέας Negus όμως τους προστάτεψε και δέν τους παρέδωσε, διότι απο αυτά που του είπαν κατάλαβε οτι η νέα εκείνη θρησκεία δέν είχε ουσιαστική διαφωνία με το Χριστιανισμό. Και έτσι, με αυτήν την προστασία του Χριστιανού Ορθόδοξου βασιλέα Negus της Αβησυνίας, μπόρεσε το Ισλάμ να συντηρηθεί στα πρώτα δύσκολατου χρόνια, αλλιώς θα έσβηνε.
Ύστερα όμως πήγανε και γράψανε στο Κοράνιο οτι ο Χριστός δέν είναι Θεός, διότι ελάμβανε υλική τροφή. Δηλαδή τί, η τροφή αναιρεί το πνεύμα; Όχι βέβαια. Το σώμα αποκλείει την ύπαρξη της ψυχής; Όχι βέβαια. Αντίθετα, το σώμα είναι το απαραίτητο όργανο της ψυχής προκειμένου η ψυχή να γίνει αντιληπτή στις αισθήσεις και να δράσει στον υλικό κόσμο. Τον οποίο υλικό κόσμο έπλασε ο Θεός και όχι κανένας άλλος, και «τόσο πολύ αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ωστε έστειλε τον Υιότου στον κόσμο, με σκοπό όποιος γνωρίζει τον Υιό να έχει ζωή αιώνια».
Λέει πουθενά το Κοράνιο ή καμία παράδοση του Ισλάμ οτι ο Ιησούς ήταν ένας απατεώνας; Όχι! Δέν βρίσκουν στον Χριστό τίποτε μεμπτό. Και μάλιστα δέχονται ώς ιερό βιβλίο την Καινή Διαθήκη. Τότε γιατί δέν πιστεύουν στα λόγια του Χριστού που παντού μέσα στην Καινή Διαθήκη λέει με διάφορους τρόπους το ίδιο πράγμα «εγώ και ο πατήρ ἑν εσμεν» (εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα).
Βέβαια, υπάρχουν και χειρότεροι απο τους Μουσουλμάνους, έχω δεί ιστοσελίδες τάχα χριστιανών που λένε οτι πουθενά μέσα στην Αγία Γραφή δέν λέει οτι ο Ιησούς Χριστός είναι Θεός! Μα ίσα ίσα, ολόκληρη η Καινή Διαθήκη άμεσα, και η Παλαιά Διαθήκη έμμεσα, άλλο τίποτε δέν λένε παρα οτι ο Ιησούς Χριστός είναι Θεός όπως επίσης Θεός είναι ο Πατέρας και το Πνεύμα, ένας Θεός με τρείς εκφάνσεις. Ο Ιωάννης το λέει καθαρά "Υπάρχουν κι άλλα πολλά που έκανε ο Ιησούς, που αν γραφτούν ένα προς ένα, ούτε ο κόσμος όλος δε θα χωρούσε τα βιβλία που θα έπρεπε να γραφτούν, αλλα αυτά τα σχετικά λίγα τα έγραψα για να πιστέψετε οτι ο Ιησούς είναι ο Χριστός ο Υιός του Θεού" Κατά Ιωάννη (21, 25) και (20,31).
Και πώς βγάζουν οι Μουσουλμάνοι το συμπέρασμα οτι ο Ιησούς ήταν μόνο ένας προφήτης όπως όλοι οι άλλοι, και οτι ο Μωάμεθ είναι ακόμη μεγαλύτερος; Μήπως κανένας άλλος απεσταλμένος του Θεού ονομάσθηκε Χριστός ή Υιός του Θεού;
Και τί εννοεί η παραβολή «Ἄνθρωπος ἦν οἰκοδεσπότης ὅστις ἐφύτευσεν ἀμπελῶνα καὶ φραγμὸν αὐτῷ περιέθηκεν καὶ ὤρυξεν ἐν αὐτῷ ληνὸν καὶ ᾠκοδόμησεν πύργον, καὶ ἐξέδοτο αὐτὸν γεωργοῖς, καὶ ἀπεδήμησεν. 34 ὅτε δὲ ἤγγισεν ὁ καιρὸς τῶν καρπῶν, ἀπέστειλεν τοὺς δούλους αὐτοῦ πρὸς τοὺς γεωργοὺς λαβεῖν τοὺς καρποὺς αὐτοῦ. 35 καὶ λαβόντες οἱ γεωργοὶ τοὺς δούλους αὐτοῦ ὃν μὲν ἔδειραν, ὃν δὲ ἀπέκτειναν, ὃν δὲ ἐλιθοβόλησαν. 36 πάλιν ἀπέστειλεν ἄλλους δούλους πλείονας τῶν πρώτων, καὶ ἐποίησαν αὐτοῖς ὡσαύτως. 37 ὕστερον δὲ ἀπέστειλεν πρὸς αὐτοὺς τὸν υἱὸν αὐτοῦ λέγων, Ἐντραπήσονται τὸν υἱόν μου. 38 οἱ δὲ γεωργοὶ ἰδόντες τὸν υἱὸν εἶπον ἐν ἑαυτοῖς, Οὗτός ἐστιν ὁ κληρονόμος• δεῦτε ἀποκτείνωμεν αὐτὸν καὶ σχῶμεν τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ. 39 καὶ λαβόντες αὐτὸν ἐξέβαλον ἔξω τοῦ ἀμπελῶνος καὶ ἀπέκτειναν. 40 ὅταν οὖν ἔλθῃ ὁ κύριος τοῦ ἀμπελῶνος, τί ποιήσει τοῖς γεωργοῖς ἐκείνοις; 41 λέγουσιν αὐτῷ, Κακοὺς κακῶς ἀπολέσει αὐτούς, καὶ τὸν ἀμπελῶνα ἐκδώσεται ἄλλοις γεωργοῖς, οἵτινες ἀποδώσουσιν αὐτῷ τοὺς καρποὺς ἐν τοῖς καιροῖς αὐτῶν». Τί καταλαβαίνουμε απο αυτήν την παραβολή;
Βλέπετε, είναι σαφής η διάκριση: ο κύριος του αμπελώνος πρώτα έστειλε κάποιους απεσταλμένους («δούλους») να ζητήσουν τους καρπούς, ύστερα έστειλε περισσότερους απεσταλμένους («δούλους» πάντα), και μόνο στο τέλος έστειλε τον υιότου. Κανένας άλλος απο τους απεσταλμένους δέν λέγεται υιός του κυρίου του αμπελώνος, και μόνο για αυτόν οι «γεωργοί» είπαν «οὗτός ἐστιν ὁ κληρονόμος• δεῦτε ἀποκτείνωμεν αὐτὸν καὶ σχῶμεν τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ», και μόνο αυτός ο υιός ήταν η τελευταία ελπίδα του κυρίου του αμπελώνος: «άν και δέν σεβάστηκαν κανέναν απο όσους έστειλα, τον υιόμου τουλάχιστον θα τον σεβαστούν». Πού είναι γραμμένο οτι ύστερα απο τον υιό επρόκειτο να έρθει κάποιος άλλος προφήτης ακόμη μεγαλύτερος και τελευταίος; Και γιατί να ήταν εκείνος ο τελευταίος, άραγε ύστερα απο τον Μωάμεθ έπαψαν οι άνθρωποι να αμαρτάνουν, ή να παρερμηνεύουν το λόγο του Θεού;
Αλλα τί ήταν το Ισλάμ; Άραγε οι χριστιανικές γραφές προέβλεψαν το Ισλάμ; Άν δέν το προέβλεψαν οι Χριστιανοί το Ισλάμ, δέν είχαν στα αλήθεια το χάρισμα της προφητείας. Αλλα είχαν το χάρισμα, οι πρώτοι χριστιανοί γνώριζαν καλά οτι το Ισλάμ θα έρθει και τί ρόλο θα παίξει. Ο Απόστολος Παύλος έγραψε: 1Ἐρωτῶμεν δὲ ὑμᾶς, ἀδελφοί, ὑπὲρ τῆς παρουσίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ ἡμῶν ἐπισυναγωγῆς ἐπ’ αὐτόν, 2εἰς τὸ μὴ ταχέως σαλευθῆναι ὑμᾶς ἀπὸ τοῦ νοὸς μηδὲ θροεῖσθαι μήτε διὰ πνεύματος μήτε διὰ λόγου μήτε δι’ ἐπιστολῆς ὡς δι’ ἡμῶν, ὡς ὅτι ἐνέστηκεν ἡ ἡμέρα τοῦ Χριστοῦ. 3μή τις ὑμᾶς ἐξαπατήσῃ κατὰ μηδένα τρόπον• ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, 4ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ἢ σέβασμα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἔστι Θεός. 5Οὐ μνημονεύετε ὅτι ἔτι ὢν πρὸς ὑμᾶς ταῦτα ἔλεγον ὑμῖν; 6καὶ νῦν τὸ κατέχον οἴδατε, εἰς τὸ ἀποκαλυφθῆναι αὐτὸν ἐν τῷ ἑαυτοῦ καιρῷ• 7τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται• 8καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ•
Δηλαδή:
Μήν πιστέψετε κανέναν που θα πεί οτι ήρθε ο Χριστός ή η μέρα της κρίσεως. Προσέξτε καλά μή σας εξαπατήσει κανείς. Ο Χριστός δέν πρόκειται να ξαναεμφανισθεί, παρα μόνον αφού γίνει «η αποστασία» (το κίνημα και η παγκόσμια επικράτηση των αντιχρίστων) και φανερωθεί ο ψευδόχριστος. Όλα αυτά σας τα έλεγα αναλυτικά προφορικά όταν ήμουν μαζίσας, λέγει ο Παύλος. Και γι’ αυτό πρέπει να ξέρετε καλά οτι ήδη και τώρα δουλεύει (είναι σε ενέργεια) «το μυστήριον της ανομίας», δηλαδή το παγκόσμιο σχέδιο για την επικράτηση των αντιχρίστων, αλλα ξέρετε επίσης, καθώς αναλυτικότερα σας έλεγα, οτι υπάρχει και «το κατέχον», δηλαδή μιά δύναμη που εμποδίζει αυτό το σχέδιο να πραγματοποιηθεί, και θα το εμποδίζει μέχρι που να αυτή η δύναμη να βγεί απο τη μέση («ἐκ μέσου γένηται»).
Ποιά είναι λοιπόν αυτή η δύναμη που εμποδίζει τον ψευδόχριστο να καθίσει επίσημα στο θρόνο της παγκόσμιας κυβέρνησης, μέσα στο ναό του Θεού; Κάποιος βλάκας είπε πως είναι το Άγιο Πνεύμα. Άς μήν το πιάσει ο Θεός για βλασφημία, βλάκας ήταν αυτός που το είπε. Δέν είναι ποτέ δυνατόν το Άγιο Πνεύμα «να βγεί απο τη μέση». Ούτε και η χριστιανική εκκλησία είναι δυνατόν να χαθεί. Ο Ιησούς το δήλωσε «εσύ είσαι βράχος» (είπε στον Πέτρο) «και πάνω σε αυτόν το βράχο θα θεμελιώσω την εκκλησίαμου, και οι πύλες του Άδη δέν θα την νικήσουν ποτέ».
Ποιά είναι λοιπόν αυτή η δύναμη που εμποδίζει τον ψευδόχριστο να καθίσει επίσημα στο θρόνο της παγκόσμιας κυβέρνησης, μέσα στο ναό του Θεού, μέχρις ότου αυτή η δύναμη να «βγεί απο τη μέση»; Το Ισλάμ είναι. Το Ισλάμ είναι προορισμένο να χαθεί, διότι δέν είναι παρα μία αίρεση, γεμάτη αντιφάσεις, και σε πολλές μεριές των αντιφάσεων προκύπτει ασέβεια και κατα βάθος κτισματολατρεία, διότι βάζει έναν άνθρωπο πάνω απο τον υιό-Θεό. Με το να αρνείται τη θεϊκή φύση του Ιησού, δίνει λαβή σε όλων των ειδών τους αντίχριστους που προσπαθούν να αποδείξουν οτι σφάλλουμε λατρεύοντας τον Ιησού Χριστό. Με κάθε ευκαιρία επιτίθεται προς το χριστιανισμό, π.χ. κατηγορώνταςτον οτι χρησιμοποιεί εικόνες. Οι εικόνες όμως είναι «τα βιβλία των αγραμμάτων». Είναι ένα είδος γραφής που μιλάει στις ψυχές όσων δυσκολεύονται να κατανοήσουν και να αισθανθούν τα μυστήρια του πνευματικού κόσμου. Ο Κοσμάς ο Αιτωλός δίδαξε τί να απαντούμε όταν λένε «γιατί λατρεύεις τη μπογιά και το ξύλο;» - «εσείς γιατί λατρεύετε το χαρτί και τη μελάνη;» - και όχι μόνο χαρτί και μελάνη, σε κάθε είδους υλικό γράφουν αραβικά γράμματα και τιμούν αυτά τα ενεπίγραφα πράγματα όχι λιγότερο απο ό,τι οι χριστιανοί τις εικόνες.
Άλλα κτισματολατρικά στοιχεία στο Ισλάμ είναι που το ταυτίζουν με τη λατρεία της θεάς Αφροδίτης, εφόσον θεωρεί κατάλληλα για σφαγή ζώα εκείνα που θυσιάζονταν στη θεά Αφροδίτη (χαρακτηριστικά στην αρχαία ελληνική λατρεία της Αφροδίτης δέν επιτρεπόταν η θυσία χοίρων, και όποιος είχε φάει πρόσφατα χοιρινό κρέας δέν επιτρεπόταν να παρευρεθεί σε ναό της Αφροδίτης), και έχει ώς ιερή μέρα την Παρασκευή, που είναι η ημέρα αφιερωμένη στην Αφροδίτη (Veneris Dies). Για να μήν αναφέρουμε τη νομιμοποίηση έως 4 συζύγων και άνευ ορίου παλλακίδων για κάθε άνδρα. Πέρα απο την ανηθικότητα του πράγματος, αυτό ανοίγει το δρόμο για άνευ ορίου κοινωνική αδικία, εφόσον όταν ένας άντρας έχει 10 γυναίκες, 9 άλλοι άνδρες μένουν αναγκαστικά χωρίς καμία γυναίκα. Και ύστερα λένε οτι το Ισλάμ θέλει κοινωνική δικαιοσύνη.
Το Ισλάμ αποτελεί μιά οπισθοδρόμηση στην ιστορία της θρησκείας. Διότι, στην Ιουδαϊκή θρησκεία επικρατεί η τυφλή και άνευ συζήτησης εφαρμογή του γράμματος του νόμου, κυρίως «μή αυτό, μή εκείνο», πάμπολλα «μή», χωρίς να εξηγείται γιατί πρέπει αυτός ή εκείνος ο νόμος να εφαρμόζεται. Ο Χριστός ήρθε για να βάλει το πνεύμα του νόμου πάνω απο το γράμμα. Ο ιουδαϊκός νόμος είναι όπως στα μικρά παιδιά λέμε συνέχεια «μήν αγγίξεις αυτό, μήν κάνεις εκείνο, μή, μή, μή», γιατί είναι μικρά παιδιά και δέν καταλαβαίνουν το γιατί και γι’ αυτό διατρέχουν κινδύνους. Με αυτά τα «μή» μεγάλωσε το παιδί για να μπορεί να καταλάβει το πνεύμα του νόμου, που δέν είναι άλλο παρα η αγάπη. Αυτό ήρθε να φέρει ο Χριστός: «δέν είστε πιά μωρά για να ζείτε με το «μή» και «μή». Πρέπει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε την αγάπη». Γι’ αυτό και ο απόστολος Παύλος είπε: «ήμασταν δούλοι στο γράμμα του νόμου. Τώρα είμαστε ελεύθεροι κατέχοντας το πνεύμα του νόμου». Ύστερα όμως ήρθε το Ισλάμ και γύρισε τον κόσμο πίσω, να αφήσουν οι άνθρωποι την ελευθερία του πνεύματος του νόμου και να γυρίσουν στη δουλεία του γράμματος του νόμου. Γι’ αυτό λέμε οτι το Ισλάμ είναι ένα μεγάλο πισωγύρισμα. Είναι πλήρης δουλεία.
Ωστόσο ο Θεός αφήνει το Ισλάμ και διατηρείται, διότι, καθώς είπαμε, παίζει το ρόλο του εμποδίου στο παγκόσμιο σχέδιο της επίσημης εγκαθίδρυσης του ψευδόχριστου και της κυβέρνησήςτου. Γι’αυτό ο Θεός το αφήνει να διατηρείται ακόμη, για να καθυστερήσει ο ψευδόχριστος ώσπου να καθίσει επίσημα στο θρόνο, ωστε να έχει ο κόσμος τον χρόνο να ωριμάζει ωστε να δεχθεί την έλευση του αληθινού Χριστού.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 1
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      επτάστιχα
      Κατηγορίες
      Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία,Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
anuya
18-02-2018 @ 19:41
Αν κάτι σας αρέσει από αυτά, αντιγράψτετα κ διαδώστετα. Μην αντιγράφετε διεύθυνση ή λινκ. Αντιγράψτε όποια λόγια θέλετε κ κάντετα δικάσας.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο