Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Όσφρηση
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130447 Τραγούδια, 269383 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Όσφρηση
 :)
 
Μου αρέσει να οσμίζομαι το νόστιμο ψωλόχυμα
στις ανάσες των μικρών κοριτσιών
στα μπαρ και στις υπαίθριες αγορές,

μου αρέσουν τα φουσκώματα στους άγουρους καβάλους
των νεαρών που οσμίζονται παντού θηράματα
κι οπλίζουν με μιας!

Η μυρωδιά από λάδι μηχανής και σπέρμα
στα καλοκαιρινά σοκάκια νησιών για μαζικές διακοπές
και η ωραία μυρωδιά της καύλας στην εξοχή

το σε θέλω που έχει γεύση άδηλου οργασμού
το σοκ στα μάτια της γιαγιάς που ξέχασε..
όταν δίπλα της χουφτώνει με δύναμη
ο νεαρός τον κώλο της κοπέλας στο λεωφορείο

παντού υπάρχει μια διάχυτη οσμή λαγνείας
αρκεί να μην έχασες την όσφρησή σου
σε κρεβάτια καθημερινότητας
και ύπνους super market



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 27
      Στα αγαπημένα: 2
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα,Συναισθήματα - Εικόνες
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
Γιώργος_Κ
22-08-2006 @ 13:58
Χυδαίο αυτή τη φορά....το προηγούμενο το είχες προσέξει στις εκφράσεις, τώρα ετούτο το έκανες ....κώλο, σαν τον κώλο της κοπελιάς που χουφτώνει ο νεαρός! Δεν μπορώ να πω οτι δε γέλασα, γέλασα, όμως πώς να το στηρίξεις σαν σοβαρό ποίημα, με εκφράσεις του τύπου "η ωραία μυρωδιά της καύλας στην εξοχή" ή το "το νόστιμο ψωλόχυμα"? αυτό κι αν είναι απαγορευμένο τελείως.....απο φαντασία σκίζεις πάντως! ::naugh.::
MAKHS KAURISMAKHS
22-08-2006 @ 14:08
Με το κομψοτέχνημα τούτο, αντάξιο ενός Απολλιναίρ ή ενός Εμπειρίκου, Βιριδιάνα, μας προσφέρεις μια μίνι ξενάγηση στον πολύχρωμο και χιλιόγευστο κόσμο της τολμηρής τέχνης, εκεί που η λέξη δεν αποχωρίζεται -χάριν ευπρεπείας ή μιας κακώς νοούμενης αιδούς- από το σημαινόμενο, αλλά αναλαμβάνει τις ευθύνες και συνέπειες της χρήσης της, περήφανη, κι αληθινή όπως η σεξουαλική επιθυμία. . . .

Η τέχνη εξ ορισμού τολμά, δεν (αυτο)λογοκρίνεται, δεν (αυτο)ικανοποιείται, δεν κρύβει από ντροπή το πρόσωπό της στο βήλο, χουφτιάζει την "τρεχάμενη ηθική" (Καβάφης παραπονούμενος) και με την εμβριθή ψηλάφηση των πιο προσωπικών πτυχών -σωμάτων τε και ψυχών- εξομαλύνει τους δισταγμούς, γεννά Παιδιά, καθαίρει . . . .

Είσαι πραγματικά μια φωτεινή αιχμή σε τούτο τ' ανεμοδαρμένο στιχοκήπι. . . .
viridiana
22-08-2006 @ 14:15
"...μιαν υπερσφύζουσαν ογκώδη ψώλαν έτοιμη να εκσπερματίσει, με όρχεις σα μεγάλα σύκα ταλαντευόμενους από κάτω, μιαν πελώριαν ψωλήν-ψωλάραν, που τη φορά ταύτην όμως, δεν έσφιζε εις το στόμα της Μιμί-λα Ροζ αλλά στο δικό της..." Ο Μέγας Ανατολικός - Ανδρέας Εμπειρίκος....ο Ελύτης είχε γράψει για το 8τομο έργο αυτό του Εμπειρίκου (σελίδα και γαμήσι) " η αξία του έργου βρίσκεται στην παναγαθοσύνη του ποιητή που διαχέεται πάνω στους χαρακτήρες και στις πράξεις των πλέων διαφορετικών τύπων του έργου....". Επίσης, να διαβάσεις Γιώργο την "ιστορία του ματιού" του Μπατάιγ (θεωρείται αριστούργημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, εκεί θα βρεις και ορολαγνείες) λίγο ντε Σαντ και αρκετούς ακόμη αλλά 8α έλεγα να αρχίσεις από το "γουρούνια με φτερά"....η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας Γιώργο μου, και στο τσακίρ κέφι δες και λίγο Παζολίνι ::rol.::
viridiana
22-08-2006 @ 14:17
εκεί που η λέξη δεν αποχωρίζεται -χάριν ευπρεπείας ή μιας κακώς νοούμενης αιδούς- από το σημαινόμενο, αλλά αναλαμβάνει τις ευθύνες και συνέπειες της χρήσης της, περήφανη, κι αληθινή όπως η σεξουαλική επιθυμία. . . .

Νομ ντε πλουμ ευχαριστώ

εγώ όταν καυλώνω, καύλωσα λέω, εσείς αγαπητοί ηθικολόγοι ποιο ρήμα χρησιμοποιείται;
Γιώργος_Κ
22-08-2006 @ 14:21
Μου είναι γνωστά όλα όσα μου αναφέρεις μικρή μου, ακόμα και τα ξεράσματα του Μπουκόσφσκι! Το πρόβλημα όμως είναι, πως αυτού του είδους τη λογοτεχνία, εγώ τη θεωρώ τσόντα, ή τουλάχιστον εργογραφία για χαβαλέ και πλάκα, παρέα με μπιρίτσες, ιταλικές τσόντες και πίτσες ...εννίοτε και πίπες με καλή παρέα...!!! Σε πληροφορώ πως έχω διαβάσει μέχρι και τον Δον Ζουν του Apollinaire, αλλά και πάλι δε διαπίστωσα να διαφέρει σε κάτι απο κόμικ του playboy ή τέυχος του παραπέντε....αχ, αξέχαστες νεανικές καυλωεποχές! Κάθε σελίδα και εκσπερμάτιση, κάθε κεφάλαιο και καύλα.... ::sneak.::
Γιώργος_Κ
22-08-2006 @ 14:23
...μην ξεράσω που λέει και ο ....γνωστός δημοσιογράφος Πυριόχος! ::angry.::
MAKHS KAURISMAKHS
22-08-2006 @ 14:23
Συστήνω και Τίντο Μπρασσ Βιριδιάνα εξαίσιος και μονομανής . . . . .
viridiana
22-08-2006 @ 14:29
Ξεράσεις δεν ξεράσεις, ο Απωλυναίρ θα είναι Απολυναίρ, ο Εμπειρίκος, Εμπειρίκος και ο Κόκκινος Κόκκινος εις τους αιώνες αγαπητέ! ::smile.::
Γιώργος_Κ
22-08-2006 @ 14:38
Δε διαφωνώ, άλλωστε και η πορνογραφία είναι απαραίτητη, όπως και η Γαλλική ποιοτική τσοντούλα του Marc Dorcel για εμάς τους μποτοφετιχιστές! Και η πορνογραφία του φετιχισμού είναι απαραίτητη και ο Μπουκόφσκι είναι απαραίτητος! Όμως ανάλογα με την παιδεία σου και την καλλιέργειά σου, διαλέγεις και παίρνεις ....πίπες ή πίτες! Διάλεξε! ::wink.::
Γιώργος_Κ
22-08-2006 @ 14:42
Εγώ προτιμώ τις πίτες, αρκεί να είναι πατημένες με μπότες νούμερο μέχρι 40 το πολύ, με ψηλό και λεπτό τακούνι, πρόθυμες για όλα! ::laugh.:: Και σχετικά με το βιβλίο του G.Apollinaire που αναφέρω παραπάνω, αξιόλογος ποιητής, πρόκειται για "τα κατορθώματα ενός μικρού Δον Ζουάν", εκδόσεις Γαβριηλίδης! Άντε, ψάξε να το βρεις κι εσύ, έχει τα πάντα μέσα, ομοφυλοφιλία, συγγενικούς έρωτες, αιμομιξίες, καύλες τρελές και μπόλικο .....ψωλόχυμα! ::wink.::
Γιώργος_Κ
22-08-2006 @ 14:59
Εγώωωωωω να δειςςςςςςς................. ::razz2.:: εγώωωωωω να δειςςςςς ::scare.::
AceOfSpades
22-08-2006 @ 15:28
ωμό . κι η όσφρηση ως αίσθηση όχι τυχαία επιλεγμένη. συμφωνώ με την ορλάντο. μόνο , αν θέλεις , επειδή αν κάνεις μια βόλτα στις συζητήσεις μελών θα δεις ότι εδώ μέσα υπάρχουν και κοριτσάκια των 12-13 , βάλτο στα αθυρόστομα , όχι πως αυτό βέβαια λέει και τίποτα , απλά , για να είσαι εντάξει εσύ απέναντι των.. καληνύχτες..
Palioxaraktiras
22-08-2006 @ 16:12
ΟΧΙ ρε πουστη μου ΟΧΙ ειπε ο μεταξας μολις καταλαβε πως η καυλα του δεν θα κρατουσε αιωνια Ομως αυτο το ΟΧΙ στηριξε ενα Εθνος σε ενα Δικαιο αγωνα για ελευθερια.
ΟΧΙ Κυριε μου ΟΧΙ ειπε ο κοκκινος δεν ειναι τεχνη αυτο δεν ειναι ο Απολινερ ποιητης ουτε ο εμπειρικος κρετινος ειναι ο μπαταιγ και αρρωστος απλα ο Ντε Σαντ Και αυτο το ΟΧΙ γεννησε την Αληθινη τεχνη
Κοκκινε επιτελους μαζι σου ανακαλυψα την Ηθικη της Τεχνης και την Τεχνη της Ηθικης σε 40 νουμερο μποτες με ψηλο τακουνι. Μας καυλωσες και σημερα Συνεχισε .....
Βιριδιανα ευχαριστω που μου εδωσες την αφορμη να φωναξω για το εργο σου ΚΑΥΛΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
0 Rh -
22-08-2006 @ 16:23
προκλητικά ενδιαφέρουσα η οπτική σου. Μα θα συμφωνήσω και σε αυτό που γράφει ο AceOfSpades για τα αθυρόστομα. Ακριβώς με το ίδιο σκεπτικό του.
viridiana
22-08-2006 @ 17:27
Οι λέξεις δεν είναι χυδαίες αγαπητέ Γιώργο, οι άνθρωποι και ο τρόπος που τις χρησιμοποιούν μπορεί να γίνει, για παράδειγμα η λέξη "ψωλόχυμα" μου φαίνεται χυδαιότερη στο σχόλιο παρά στο στιχούργημα, γιατί στο σχόλιο έχει μοναδικό σκοπό να προσβάλει, ενώ στο στιχούργημα χρησιμοποιείται απλώς για να δηλώσει την ωμότητα της ερωτικής πράξης και τίποτε άλλο.
Όσο για μένα προσωπικά εκτιμώ τις πίπες το ίδιο με τις πίπες και δε νομίζω να ενοχλώ ::smile.::
viridiana
22-08-2006 @ 17:32
Αγαπητή Ειρήνη, σε σοκάρει αυτό που έγραψα; φαντάζομαι είσαι ενήλικη ε; Όσο για τα υπόλοιπα "εχθροί του site", παιδεραστίες και τα ρέστα, μη με ανακατεύεις δεν έχω ιδέα, αν σου πω ότι είδα πειρατές στο Αιγαίο πάντως, φέτος το καλοκαίρι (με τη λογική του ο κα8ένας λέει ότι να ΄ναι εδώ μέσα), οφείλεις να με πιστέψεις....ο ένας είχε και γάντζο μάλιστα κι όλα τα παιδάκια που έβριζαν τα πέταγε στη θάλασσα...
viridiana
22-08-2006 @ 18:38
0 Rh- & AceOfSpades, δεν το κατέταξα στην κατηγορία αθυρόστομα για δύο λόγους: α) για μένα ανήκει στην κατηγορία συναισθήματα και εικόνες και β) γιατί αν το κατέτασσα στα αθυρόστομα θα προκαλούσα τα παιδιά να το διαβάσουν. Πάντα τα παιδιά κάνουν αυτό που οι μεγάλοι τους λένε να μην κάνουν. Άλλωστε, η σεξουαλική παιδεία όλων μας προέρχεται από τις λαθραναγνώσεις πορνογραφημάτων και τις ηδονοβλεψίες ταινιών πορνό που οι μεγάλοι δια ροπάλου μας απαγόρευαν να βλέπουμε.
vas
22-08-2006 @ 18:46
με νομ *ντε*πλουμ!
vas
22-08-2006 @ 19:22
ε εντάξει βρε Ειρήνη εννοείται ότι μικρό κορίτσι είναι άνω των 18... κάτω των 18 το λες κοριτσάκι... μοιάζει ίδιο αλλά δεν είναι... και φυσικά το όριο 18 δεν τίθεται με την ωρολογιακή ακρίβεια της επετείου γέννησης... μην αρχίσουμε να βάζουμε και υστερόγραφα στα ποίηματα με το τι εννοούμε...
vas
22-08-2006 @ 19:27
και σε κάθε περίπτωση βρε Ειρήνη τι μας τσαμπουνάς, εδώ σε βρίσκω
να είσαι καταγοητευμένη απ' τα σαδομαζοχιστικά ποίηματα του Κόκκινου, οπότε τι ψάχνεις να βρείς?
fevroni
23-08-2006 @ 04:15
Ωραιότατο! Καλημέρα!
vero_
23-08-2006 @ 08:26
πολύ ωραίο!!!!!..
Ri@89
23-08-2006 @ 09:02
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΡΗΝΗ ΔΕΟΥΔΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ...
ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΞΑΦΝΙΚΑ ....... ΚΟΙΤΑ... Η ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ!!
ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΩΛΑΣ!!

ΒΙΡΙΝΤΙΑΝΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ!! ::mad.::
vero_
23-08-2006 @ 13:50
virdiana, έχουν δίκαιο τα παιδιά... Θατ ηταν καλήτερα να το ταξινομούσες στα ακατάλληλα. Ταιριάζει περισσότρο... Εγω είμαι 12 και υπάρχουν τέτοιες ηλικίες εδω μεσα. Εγω δεν είμαι συνδεδεμένη στις ρυθμίσεις μου με την ενότητα ακατάλληλα και ουτε προκειτε... Και που είπες πως οτι τους πουν οι γονείς τους κανουν το αντιθετο διαφωνώ ::angry.:: και για να είμαι ειλικρινής τα σχόλιο που εγραψα δεν ηθελα να το στείω εδω μεσα. Τωρα είδα αυτο που εγραψα ::huh.:: είχα διαβάσει 1 άλλο και νόμισα πως ηταν εδω μεσα...
vero_
23-08-2006 @ 13:51
εννοώ το σχόλιο προς τα πάνω
salos
12-09-2006 @ 15:12
Η ποιηση αδελφοι ειναι >, και οχι προιον μιας πιθανης συνειρμικης αλληλοσυσχετησης,ταυτισης, ηθικοπλαστικης εξαρτησης και εξαγωγης διδαγματων....
Το ψωλοχυμα π.χ. η ο κωλος της παιδισκης-ενιοτε και της μητερας η του πατρος της παιδισκης - ειναι αυτο που ειναι και η προσηκουσα τιμη καλο ειναι να αποδιδεται διαφορετικα ειμαστε υποκριτες, για να μην πω κατι αλλο......
(Ας λεω εγω ο χαζος....
salos
12-09-2006 @ 15:16
... αναπτυξις στιλβοντος ποδηλατου...Εχετε και Δαιμονα στην σελιδα?

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο