Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Το μπλουζ του βιομηχάνου
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130577 Τραγούδια, 269412 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Το μπλουζ του βιομηχάνου
 
Βιομήχανος επαγγέλλεσαι και το ανακοινώνεις με στόμφο
Ανώτερος σε ποιότητα σε κύρος και σε τρόπο
Σε ξένο πανεπιστήμιο σπούδασες με χρήματα του μπαμπά σου
Και για γυναίκα διάλεξες μια με τα λεφτά σου

Θεμέλιο της κοινωνίας αποτελείς, της ανάπτυξης πυλώνας
Μέσα από τις επενδύσεις σου αναπτύσσεται ο αιώνας
Ασχολείσαι και με την πολιτική, είσαι ενεργός πολίτης
Συμμετέχεις σε συνέδρια είναι η σκέψη σου διαβήτης

Ένας βλάκας είσαι απλά, φτηνός απατεώνας
Παράσιτο της κοινωνίας αυτής ένας άχρηστος κυκλώνας
Που στο πέρασμα του τη δουλειά των εργατών σαρώνει
Τους αποξενώνει από αυτήν τον χρόνο τους σκλαβώνει

Το εργοστάσιο σου ηλίθιε το λειτουργούν οι εργάτες
Και όχι η ανόητη η διοίκηση μη τρέφεις αυταπάτες
Εμπόδιο πολλές φορές είναι οι συμβουλές σου
Απλά πρέπει οι εργάτες να υπακούουν στις άχρηστες διαταγές σου

Μονάχα για κέρδος νοιάζεσαι και όχι για την αξία
Από ποιότητα τα προϊόντα σου είναι μια μαλακία
Καταστρέφεις το μεράκι και την δουλειά των εργατών σου
Γρήγορα όλα να γίνουνε να αυξήσεις το ποσοστό σου

Από οικονομικές θεωρίες η μόνη που αντιλαμβάνεσαι
Είναι να δίνεις μισθούς πείνας χωρίς καθόλου να πειράζεσαι
Να μην τους κολλάς ένσημα να καθυστερείς να τους πληρώσεις
να τους κρατάς παραπάνω ώρες να τους τα δίνεις σε δόσεις

Φυσικά καθόλου δεν νοιάζεσαι για το ανθρώπινο το είδος
Αφού δεν ανήκεις σ’ αυτό σκουπίδι παρανυχίδος
Μαζί με το σινάφι σου τους πολιτικούς σου
Να καταστρέφεις ζωές για το κέρδος του πορτοφολιού σου

Σπιούνους φυτεύεις παντού ανάμεσα στους εργάτες
Τους πιο απελπισμένους από αυτούς τους κάνεις συνεργάτες
Με την σπάθη της απόλυσης να κρέμεται πάνω απ’ το κεφάλι
Τους απαγορεύεις να συνδικαλίζονται να εκφέρουν γνώμη άλλη

Η δημοκρατία η ιδανική της κοινωνίας αυτής
Στους χώρους της δουλειάς φαίνεται και όχι της βουλής
Μόλις το κατώφλι του εργοστασίου χαράματα διαβείς
Η δημοκρατία μεταλλάσσεται σε φασισμό ολκής
Κανένας δεν ξεφεύγει από την τρομοκρατία
Δεν εμπιστεύεσαι τον συνάδελφο το Νίκο τη Μαρία

Τα λεφτά του φορολογούμενου με επιχορηγήσεις παίρνεις
Αυτό το λένε ανάπτυξη οι υπουργοί που ψέλνεις
Τα σηκώνεις και τα πας πέρα στην Αλβανία
Αλλά πατριώτης είσαι φοβερός νοιάζεσαι για τη θρησκεία

Κατά τα άλλα για την ανεργία φταίνε οι Αλβανοί
Και όχι οι βιομήχανοι και οι πολιτικοί
Το καλύτερο όπλο τους είναι για να εκβιάζουν τον εργάτη
Τον βρίσκουν σε ανάγκη τον λιώνουνε και τον πετάνε στην άκρη




 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 16
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Η πιο άσχημη αλήθεια είναι ομορφότερη από το ωραιότερο ψέμα
 
ΤΟΞΟΤΗΣ
11-09-2006 @ 10:59
Όλοι μαζί να φτιάξουμε ένα ροκ στον βιομηχανοαλχημιστή.
Υπέροχο. ::up.:: ::up.:: ::up.::
ΠΡΩΤΑΡΗΣ
11-09-2006 @ 11:07
Που το βρήκες το μυδραλιοβόλο; SUPER!!! Να το βάλεις σε πανώ και να το μοιράσεις στους απολυμένους. ::up.::
Palioxaraktiras
11-09-2006 @ 11:15
χωσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Viracotsa
11-09-2006 @ 11:18
Δυστυχώς είχα την εμπειρία να δουλέψω σε εργοστάσιο ::angry.:: . Πιστέψτε με και λίγα έγραψα.
ΠΑΡΑΠΟΙΗΤΗΣ
11-09-2006 @ 12:31
σε πιστεύω... αλλά ο μήνας έχει 11 και αργεί ακόμα η μέρα πληρωμών
Viracotsa
11-09-2006 @ 15:19
Εννοείς των πληρωμών του Ιουλίου προφανώς
Αγνή
11-09-2006 @ 15:19
Με μιά σοβαρή ένσταση περί των λειτουργιών
μιάς διοίκησης!,
ωραίος!!!!!!!!!!!!!!!
Αγνή
11-09-2006 @ 15:20
(μπας και κάνεις αυτοκριτική κρυπτοβιομήχανε;;;;;;;;;;) ::wink.::
Viracotsa
11-09-2006 @ 15:44
Όχι ρε γαμώτο με ανακάλυψαν χαχαχα!!!
Η διοίκηση όντως χρησιμεύει όταν όμως διοικούν μορφωμένοι έξυπνοι με εμπειρία και όραμα άνθρωποι και όχι το κάθε τσογλάνι που κληρονόμησε το εργοστάσιο από τον μπαμπά του και το μόνο που τον νοιάζει είναι να πως θα τα κονομήσει στα γρήγορα και να το παίζει αφεντικό και να δίνει διαταγές
kin
11-09-2006 @ 15:48
Τωρα να σου πω...
Εντονη η συναισθηματικη φορτιση, παλυς κι ο κοπος σου να το γραψεις και μαλιστα να το καλογραψεις, αλλα ξερεις...
Αυτο το παραμυθι που τους τα χωνει, τους βολευει αφανταστα διοτι χανει την ουσια του στημενου παιγνιδιου το οποιο ξεκιναει απο αλλα βαθυτερα σημεια (οπως εμεις για παραδειγμα)
Κι οσο λοιπον, δεν μπορουμε να δουμε την ουσια, τον στοχο, τοσο δεν θα μπορουμε να αλλαξουμε τιποτα κι οσο δεν θα μπορουμε να αλλαξουμε τιποτα, τοσο αυτους θα τους βολευει...
Παντως για να σου δωσω μια ιδεα, σκεψου οτι καποτε υπηρχαν και "καλοι βιομηχανοι"
Φανταζομαι οτι θα ειδες τα εισαγωγικα...
Η αληθεια ειναι ομως, οτι εκεινοι, εκεινες τις εποχες που οι επιχειρησεις ηταν προσωπικες, δεν ηταν της λογικης του "ολα για παρτυ μας"
Οχι ολοι βεβαιως, μιλαμε για καποιους...
Για παραδειγμα, καποτε, οταν καποιος βιομηχανος, εφοπλιστης η κατι τελος παντων, ειχε μπολικο χρημα και δεν χωραγε στις τραπεζες, εφτιαγνε κανα νοσοκομειο, κανα ορφανοτροφειο, κατι τελος παντων...
Σημερα απλα αγοραζουν μια ομαδα ποδοσφαιρου, η μπασκετ η στιβου να βλογαν τα γενεια τους γιατι αυτο φερνει κι αλλα φραγκα στο ταμειο
Κι εμεις τους λατρευουμε που αγορασαν την αγαπημενη μας ομαδα
Η ακομη και οι ουδετεροι τους λατρευουν που βοηθουν με αυτον τον τροπο τον Ελληνικο αθλητισμο...
Και ξερεις κατι...
Αν ολοι αυτοι που τους λατρευουν, παιρναν τη θεση τους, το ιδιο γουρουνια θα γινοντουσαν...
Αρα αν πρεπει κατι να αλλαξει τοτε το πρωτο που πρεπει να αλλαξει, ειμαστε εμεις οι ιδιοι...
Καλα παλι σελιδα εγραψε...χρεωσε με μια Α4
Viracotsa
11-09-2006 @ 16:14
Kin τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά την εποχή του Adam Smith. Ακόμη και ο ίδιος αν ζούσε σήμερα θα του έφευγε το καφάσι με αυτά που θα έβλεπε. Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι ο καπιταλισμός ήταν μια πρόοδος για την ανθρωπότητα αν τον συγκρίνεις με το σύστημα που αντικατέστησε την φεουδαρχία. Πλέον όμως ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός έχει γίνει ο νούμερο ένα κίνδυνος για την επιβίωση του πλανήτη. Αυτό το σύστημα έχει γίνει πλέον καταστροφικό και πρέπει να αντικατασταθεί. Ο Chomsky λέει το εξής: Αν πας σε μια πορεία και μετά γυρίσεις σπίτι σου κάτι έχεις κάνει. Αυτό όμως που δεν μπορούν να αντέξει το κατεστημένο είναι να κάνεις συνεχώς πράγματα και να είσαι ενεργός πολίτης. Στην Αμερική όταν είχαν τις μεγάλες πορείες κατά του πολέμου του Βιετνάμ οι ειδικοί μιλούσαν για «κρίση της δημοκρατίας», ενώ αντίθετα αυτή ακριβώς είναι η ουσία της δημοκρατίας ο ενεργός πολίτης. Για να γίνει όμως κάποιος ενεργός πρέπει πρώτα να ξέρει προς τα που στρέφει τις ενέργειες του. Ένας Κολομβιανός αντάρτης είπε το εξής: Το να πάρεις το όπλο και να βγεις στα βουνά είναι το πιο εύκολο πράγμα. Το δύσκολο είναι να καταλάβεις για ποιον λόγο το έκανες. Οπότε μην υποτιμάς καθόλου τη δύναμη που μπορεί να σου δώσει η γνώση σχετικά με το τι τρέχει γύρω σου. Και ο Τσε άλλωστε στα βουνά συνέχεια διάβαζε βιβλία και προσπαθούσε να μάθει γράμματα στους αμόρφωτους συντρόφους σου. Συμφωνώ πάντως μαζί σου ότι δεν φτάνουν μόνο τα λόγια και ειδικότερα η γκρίνια.
kin
11-09-2006 @ 17:52
ε?
Συγνωμη...αυτο δεν ειπα κι εγω?

----------
Κι οσο λοιπον, δεν μπορουμε να δουμε την ουσια, τον στοχο, τοσο δεν θα μπορουμε να αλλαξουμε τιποτα κι οσο δεν θα μπορουμε να αλλαξουμε τιποτα, τοσο αυτους θα τους βολευει...
-----------

Μονο που μετα κανω την διαφοροποιηση και λεω οτι το βασικο δεν ειναι ο επιφανειακος στοχος... "Ο Βιομηχανος"
Ουτε καν το συστημα.
Δηλαδη αν για παραδειγμα ηταν ενα σοσιαλιστικου τυπου συστημα, κολχοζικο η οτι αλλο, και παλι δεν θα μπορουσαν να υπαρξουν οι ιδιες συνθηκες?
Θα μπορουσαν και θα μπορουσαν γιατι στην ουσια το 90% + των εκμεταλευομενων, θα ηταν εκμεταλευτες αν ειχαν την ευκαρια
Αρα το πρωτιστο ζητημα ειναι η κουλτουρα πανω στην οποια θα χτιστει ενα συστημα
Και εδω ειναι ο λαθος στοχος που ελαιγα, γιατι αυτο που πραγματικα μας εξουσιαζει και μας κρατα υποταγμενους και δεσμιους και ανικανους να εξεγερθουμε ειναι αυτος ο πολεμος, ο οποιος χτυπαει την κουλτουρα του ανθρωπου
Το πρωτο που χρειαζομαστε ειναι η γνωση. Η ουσιαστικη γνωση του τι γινεται γυρω μας και του τι σημαινει το καθε τι
Και μιλαω για τα απλα πραγματα
Γιατι τα παιδια θα αρχισουν να μαθαινουν και δευτερη ξενη γλωσα στο σχολειο?
Γιατι ολα τα παιδια θα πρεπει να τελειωσουν ΑΕΙ ?
Γιατι οι παραλιες να ειναι ερημες τα βραδια και οι τιβιτζιδες να τριβουν τα χερια τους?
Γιατι οι πλατειες να γεμιζουν φοινικες κι οχι πλατανια?
Γιατι φτιαχνουμε μια κοινη ενιαια γλωσα για ολη την χωρα, δια της αφαιρεσεως ολων των τοπικων στοιχειων αντι δια της συνθεσεως των?
Κι αλλα πολλα "γιατι", φανομενικα ασχετα με την πολιτκη η με το οικονομικο σκηνικο, αλλα πολυ σημαντικα και αρκετα δυνατα για να μας μετατρεπουν σε μαζα δια της αφαιρεσεως, αρα και μαζα με ανυπαρκτη ταυτοτητα και βουληση...
Για να μας μετατρεπουν δηλαδη σε μηχανες παραγωγης και καταναλωσης
Σε μηχανες, οχι ανρωπους, διοτι οι ανθρωποι εξεγειρονται...
Αυτος ειναι ο συνχρονος καπιταλισμος
kin
11-09-2006 @ 17:53
α και χρεωσε με αλλη μια Α4...(αντε και θα σε κανω βιομηχανο χαρτου εγω....)
MASTER
12-09-2006 @ 04:50
Πες τα όλα!!!!!!!!!!!!! ::up.::
Έτσι!!!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να το βγάλεις για μελοποίηση
agrampeli
12-09-2006 @ 07:38
::up.::
Viracotsa
12-09-2006 @ 11:19
Kin συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και θα σου και το εξής που διάβασα από ένα άρθρο ενός Γάλλου αρχιτέκτονα στην εφημερίδα. Το διαβάσα πριν από χρόνια οπότε θα στο πω τελείως απλοικά. Οι χώροι που βρίσκονται στις πόλεις χωρίζονται σε δύο κατηγορίες (μπορεί να χωρίζονται και σ' άλλες αλλά αυτές οι δύο με ενδιαφέρουν). Η πρώτη αφορά χώρους οι οποίοι εξυπηρετούν κάποιο λειτουργικό σκοπό όπως είναι π.χ. το εμπορικό κέντρο στο οποίο πηγαίνεις για ψώνια. Η δεύτερη κατηγορία είναι οι χώροι οι οποίοι φαινομενικά δεν εξυπηρετούν κάποιο λειτουργικό σκοπό, όπως π.χ. η πλατεία το πάρκο η παραλία που ανέφερες κ.α. Ο αρχιτέκτονας αυτός έλεγε ότι στο σχεδιασμό των σύγχρονων πόλεων τείνουν να μειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι χώροι που ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία. Αυτό το εκ πρώτης όψεως άσχετο γεγονός έχει τρομακτική επίδραση στην ψυχοσύνθεση των ανθρώπων που μεγαλώνουν στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις. Οι κινήσεις τους περνάνε μέσα από ελεγχόμενο φίλτρο. Έτσι κατασκευάζεις συναίνεση και έτσι δημιουργείς άμορφες μάζες ρομπότ εργατών-καταναλωτών. Οπότε συμφωνώ μαζί σου ότι η μάχη πρέπει να γίνει πρωτίστως για τη δημιουργία μιας άλλης κουλτούρας και αυτό γίνεται αρχικά μέσω της συνειδητοποίησης του αληθινού κόσμου.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο