Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Eκοψες το νήμα από πέντε ζωές... Αλήτηηηηηηηη
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130447 Τραγούδια, 269382 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Eκοψες το νήμα από πέντε ζωές... Αλήτηηηηηηηη
 Από τις διαδρομές της ψυχής μου...ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΩ...
 
[B][align=center]Η καρδιά σου κοφτερός βράχος...
Συναίσθημά ανύπαρκτο βρώμικο...
Η ψυχή σου μισθοφόρος του Αδη...
Τα χέρια σου λαιμητόμος...
Η ζωή σου αγκαλιά με τον θάνατο...

Κλυδώνισες τα συναισθήματα μου...
Σκόρπισες την θλίψη στην ύπαρξη μου...
Γέμισες δεξαμενές το δάκρυ μου...
Πυροβόλησες ύπουλα την ψυχή μου...

Πως μπόρεσες να κόψεις πέντε νήματα...
Πως μπόρεσες να ωριμάσεις πρόωρα πέντε ψυχές...
Με ποιο δικαίωμα αλήτη πυροβόλησες...

Κι εσύ θεατρίνος στον θάνατο...
Μαριονέτα του πόνου...
Κλόουν της συμφοράς...

Με ποιο δικαίωμα έγραψες τέλος στην ζωή...
Ζήλεψες με μίσος την Αίγλη του Θεού...
Μισθοφόρος της άδικης κόλασης...

Εύχομαι το δάκρυ μου να σε κάψει...
Η οργή μου να σε βασανίζει...
Όχι να μην πεθάνεις...
Μα να εκλιπαρείς μέσα από διαλείματα τον σατανά σου...
Η "ψυχή" αυτή που δεν είχες να σε σέρνει...
Ο θάνατός να σαρκάζει τους παλμούς σου...
Να σέρνεσαι από τον πόνο σαν φίδι...
Να νοιώθεις δαγκωματιές στην άχρηστη ύλη σου...
Την σάπια...
Αλήτη...
Πως μπόρεσες...
Με πνιγεί η οσμή σου...

Να σε πνίξει το δάκρυ μου...
Να σε σκοτώσει η οργή μου ...
Αλητηηηηηηηηηηηηηηηη΄
Στάζεις αίμα...
Καίγομαι...
Χάνομαι στο αλόγιστο παραλογισμό σου...
τρελαίνομαι στο μίσος σου...
στον άρρωστο νου σου...
στην πάράνοιά σου...
ΜΑΛΑΚΑ...

πως μπόρεσες να στερήσεις πέντε ζωές...
Πως...

Στέλιος Κ.[/align][/B]

Υ.Γ.Την κατανόησή σας...
είμαι θυμωμένος...
οργισμένος...
Δεν έχω καμία συγγενική σχέση με κανέναν...
παρατηρητής όπως κι εσείς ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΨΥΧΡΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ...

ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 25
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Συναισθήματα - Εικόνες
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Οταν πλησιάσεις πρόσεξε σε παρακαλώ μην σκοτεινιάσεις την ψυχή μου,αλλιώς φύγε αθόρυβα όπως ήλθες...
 
Ιουλιβέρτιος
28-11-2006 @ 16:23
::cry.::
MARGARITA
28-11-2006 @ 16:50
Και εγώ είμαι άφωνη Κένταυρε μα αναρωτιέμαι γιατί;;;;
Ψυχρός εκτελεστής ή παρανοικός; αρχέγονα ένστικτα βίας;
καλό ταξίδι στα παιδιά...γαλήνια νύχτα να έχεις....
silmariel
28-11-2006 @ 17:04
Καλό σου βράδυ..
Να είσαι καλά για αυτό που έγραψες..
pps
28-11-2006 @ 17:07
σήμερα ακουσα ότι είναι το πιο σκληρό έγκλημα των τελευταίων 50 χρόνων και στην ουσια έγινε χωρίς νόημα...καταστρεφόμαστε...το πιστεύω καιρό.
annaΤi
28-11-2006 @ 18:19
μας τσάκισες, με την ένταση της οργής σου...
Το αλήτης, προσωπικά, δε μου λέει κάτι....
αλλά το Μ.... τα λέει όλα, για την περίπτωση!!!! ::vlax.:: ::cry.::
Ηλιαχτίδα
29-11-2006 @ 00:17
Ολοι εχουμε οργη μεσα μας κρυμενη.. και καποιες στιγμες βγένει στην επιφάνεια.
Δεν μας αφήνουν ουτε μας επιτρεπουν οι καταστάσεις να κάνουμε αλλιως.........
Απλα........να εχουμε οργή......... ::sad.::
guesswho
29-11-2006 @ 01:21
Συμφωνώ με την Άννα...
Δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω...
τα είπες όλα.
EKI
29-11-2006 @ 01:29
Σκέψου μόνο αυτό...........
στον μικρόκοσμο του συγκεκριμένου δολοφόνου
η διατάραξη της ησυχίας των προβάτων του κ.τ.λ
είναι αιτία φόνου.............θύματα 5 νέοι ανθρώποι........
στον μικρόκοσμο του πλανητάρχη και των
περισσοτέρων ηγετών του πλανήτη.........
ο έλεγχος των κοιτασμάτων πετρελαίου
είναι αιτία πολέμου.............θύματα εκατομμύρια άμαχοι........
τι θέλω να πω...........
χτες ο πρωθυπουργός της χώρας συνομιλούσε
με τον πλανητάρχη ώρες και μετά έβγαλε φωτογραφίες,
μίλησε στις κάμερες, έφαγε καλά σίγουρα,
ίσως πήδηξε και την γυναίκα του,
και την έπεσε για ύπνο ελαφρά τη καρδία
..........................................
Για όλα αυτά που προανέφερα
δεν μπορώ να δικαιολογήσω
την οργή που βγάζεις επιλεκτικά
στο αγράμματο κτήνος,
και αδιαφορείς για το μορφωμένο.....
έτερον εκάτερον φίλε μου
αλλά αυτά όλα έχουν σχέση μεταξύ τους........
σκέψου το
horseman
29-11-2006 @ 01:53
Αγαπητέ Γιώργο δεν νομίζω ότι γνωρίζεις για το πως αντιδρώ στην πορεία της ζωής μου...
και δεν έχεις το δικαίωμα να κρίνεις την προσωπικότητά μου...



Μήπως θα ήθελες να κάνω πολιτική μέσα από την γραφή μου...
ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...


ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ "ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...
ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ...?

Είμαι αρκετά ώριμος και δεν χρειάζομαι συμβουλές από ΑΝΩΡΙΜΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ...


ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ...
EKI
29-11-2006 @ 01:53
με παρεξήγησες...............
δεν σου έκανα καμμία κριτική........
απλά διαφοροποιήθηκα από την οργή σου
βασιζόμενος σε πραγματικά περιστατικά..........
αν ξαναδιαβάσεις το σχόλιο μου ίσως καταλάβεις
horseman
29-11-2006 @ 02:12
Γνωρίζω καλά την ελληνική γλώσσα...

"και αδιαφορείς για το μορφωμένο....."
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΩ...?


"δεν μπορώ να δικαιολογήσω
την οργή που βγάζεις επιλεκτικά"
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΗ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ...?


"βασιζόμενος σε πραγματικά περιστατικά.........."
Η ΨΥΧΡΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟ ΚΤΗΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ?
ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΜΟΥ...?

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΑ...
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ...
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ...

ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ...
ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ...
ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΡΙΣΕΙΣ...
EKI
29-11-2006 @ 02:13
Μιλάμε άλλη γλώσσα..........
ανέλυσες το σχόλιο μου εγωκεντρικά
ενώ εγώ δεν αναφέρθηκα σε σένα
αλλά στην πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας
από τον πρωθυπουργό μέχρι τον τελευταίο πολίτη.......
και σου αιτιολόγησα (έτσι νομίζω τουλάχιστον)
γιατί δεν πρέπει να οργιζόμαστε επιλεκτικά, αν λάβουμε υπόψιν μας όλα τα παραπάνω.............
το κτήνος έχει πολλά πρόσωπα, αρκεί να τα δούμε,
συγνώμη αλλά δεν θα επανέλθω
αν εξακολουθείς να μην με καταλαβαίνεις
απλά σβήσε τα σχόλια μου.
Δήμητρα
29-11-2006 @ 02:23
Ο ''άνθρωπος'' είναι σαφώς παρανοΐκός,δεν υπάρχει άλλη εξήγηση...
Κρίμα..πολύ κρίμα...
Χάθηκαν τόσο άδικα 5 άνθρωποι...
Στέλιο χαίρομαι που κάποιος απο μας ευαισθητοποιήθηκε να γράψει
κάτι για το συμβάν.
Ας βγάλουμε και εμείς την οργή μας μια φορά!
Έστω και μέσα απο τους στίχους μας...
Καλημέρα σας.
horseman
29-11-2006 @ 02:36
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ" ΓΙΩΡΓΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ (ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ) ...

ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ...
ΑΜΕLIE
29-11-2006 @ 03:27
ΗΟRSEMAN και ΕΚΙ το ζήτημα δεν είναι ποιος θυμώνει περισσότερο ή με τι.Το ζήτημα είναι ότι θυμώνουμε άρα υπάρχουμε και το αλεξινοητικό DNA που μας εγχύει ο κάθε κίβδηλος δε μας επηρεάζει.
Palioxaraktiras
29-11-2006 @ 05:16
θα προσθεσω κι εγω τη δικη μου αποψη
Στην ουσια συμφωνω με τον Εκι με μοναδικη ενσταση την διαγραφη των σχολιων Εγω Εκι θα επεμενα να μεινουν. Κι εδω εχει δικιο ο Στελιος.
Πιστευω φυσικα πως κι ο Στελιος εχει δικαιωμα να οργιζεται σε ενα προσωπικο θυμο. Εδω θα πω πως αν αυτος ο θυμος μας εκτονωνει, τοτε μια χαρα τα βολευει το συστημα στελιο. Δε νομιζω να σε προσεβαλε ο Εκι Η γλωσσα και η χρηση της ειναι μεγαλη κουβεντα. Μια και δηλωνει ομως πως η προθεση του δεν ηταν να σε προσβαλει ουτε να σε κρινει νομιζω πως πρεπει να το δεχτεις και να τελειωσει η παραξηγηση.
Τωρα βεβαια θα τα βαλεις μαζι μου αν σου πω πως εκφρασεις σαν αυτη "Με ποιο δικαίωμα έγραψες τέλος στην ζωή...
Ζήλεψες με μίσος την Αίγλη του Θεού...
Μισθοφόρος της άδικης κόλασης...
Εύχομαι το δάκρυ μου να σε κάψει...
Η οργή μου να σε βασανίζει..." για το συγκεκριμενο γεγονος μου ακουγονται υπερβολικες. Θα σου θυμισω πως καποια εκατομυρια παιδακια - που δεν κυνηγουσαν καν για να εκτονωσουν τα φονικα ενστικτα τους ουτε για να απολαυσουν το χομπυ τους - πεθαναν ειτε απο πεινα ειτε απο ελλειψη εμβολιων οταν γινοταν το εμπαργκο στο Ιρακ και φυσικα ξερεις πως ο καταλογος της πεινας και των εγκληματων ειναι πελωριος. Βαλε με στον τοιχο και γραψε κατι τραγικοτερο αυτου που εγραψες, ωστε να μπορεσω να σεβαστω τον πονο σου, αλλοιως ναι μου ακουγεται υπερβολικος. Οσα ειπα ειναι κριτικη, που ισως δεν ειχα δικαιωμα να κανω, ομως ειμαι της αποψης πως πρεπει να κρινουμε και να κρινομαστε. Φιλε εδω να προσθεσω πως με οσα λεω δεν σημαινει πως δεν πονας πιο πολυ για τα παιδια, ουτε κρινω οσα δεν ξερω για τη ζωη σου Σου ζηταω μονο να με βοηθησεις να κατανοησω τον πονο σου, γιαυτο που εγω θεωρω μεγαλυτερο (το θανατο των παιδιων εννοω) και ειμαι σιγουρος πως κι εσυ ετσι το βλεπεις, και ισως βοηθησω και σενα να ξεπερασεις τον ποιητη Στελιο. Με αγαπη και σεβασμο στη ζωη σου στα γραφω αυτα Ελπιζω να με κρινεις και να μη με παραξηγησεις.
agrampeli
29-11-2006 @ 05:36
::cry.:: ::cry.:: ::cry.::
ΣΟΦΙΑ(21)
29-11-2006 @ 07:35
οπως και να ειναι αποτελει ενα τραγικο συμβαν το θεμα εμπνευσεως σου....μετεδωσες πολυ ομορφα την αγανακτηση,το θυμο και ο,τι συνεπαγεται ενα τετοιο γεγονος....
καλησπερα....
horseman
29-11-2006 @ 08:35
Σωτήρη κάπου υπάρχει νομίζω κάποια παρανόηση...
Ο κατάλογος της πείνας και του θανάτου είναι καθημερινός...
Εαν οργιζόμουν και θύμωνα κάθε ημέρα ίσως πέθαινα κι εγώ...
Δεν αγνοώ το τι συμβαίνει στον κόσμο,είμαι αρκετά ώριμος και ευαίσθητος...
Ο θυμός και η θλίψη προβάλλει πιστεύω στον καθένα από κραυγαλαία για αυτόν ερεθίσματα...
Στην εφημερίδα αν διαβάσουμε Π.Χ.σκοτώνονται από ληστείες αρκετά άτομα,όταν όμως ένα από αυτά είναι ο γείτονάς σου,ο φίλος σου ή κάποιο άτομο που ίσως ο θάνατος φθάσει στην ψυχή σου ποιό άμεσα έστω κι από την "τηλεώραση" θα το νοιώσεις ποιό έντονα χωρίς αυτός να είναι λόγος να ξεχάσεις τα παιδιά που πεθαίνουν στην Αφρική από πείνα...

Συμπέρασμα δεν θεωρώ υπερβολή την κραυγή της απέχθειάς μου για το συγκεκριμένο περιστατικό...
Είναι απλά τα πράγματα τα δυσκολεύουμε όταν δεν έχουμε ώριμη προσέγγιση...
Τώρα άν θεωρείς υπερβολή την έντασή μου οκ δικαίωμά σου δεν σε παρεξηγώ μα δεν πρόκειται για τίποτα και για κανέναν να αλλάξω την αίσθηση της ψυχής μου,την διαμαρτυρία της όπως το αισθάνεται κάποια δεδομένη στιγμή...

Ποτέ στην ζωή μου δεν απέφυγα την κριτική από όποιον δήποτε, ο θυμός μου εμφανίζεται στην "ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ" αυτής και στην αξιολόγηση συναισθημάτων που ο άλλος δεν γνωρίζει...
Εξ άλλου δεν νομίζω να ανέφερα ένα χαστούκι {δηλαδή δεν μετέτρεψα το κουνούπι σε ελέφαντα.,.,} είναι ένα γεγονός που ίσως η σκληρότητα δεν έχει φανεί ξανά στα μάτια μας...

Σωτήρη και κάτι τελευταίο δεν είμαι "ποιητής" είναι βαρύς ο τίτλος για μένα που αναφέρεις...
Είμαι ο άνθρωπος Στέλιος που γνώρισες,γέλασες, ρούφηξες το κρασί και το ούζο μαζί μου,το γέλιο μου,και ότι μπόρεσες να "αρπάξεις" από την ψυχή μου, μαζί με τις αδυναμίες μου αλλά και με τις τεράστιες ευαισθησίες μου...
Γιατί απλά αγωνίζωμαι να ονομάζομαι άνθρωπος...

Να είσαι πάντα καλά...
Θεοδώρα Μονεμβασίτη
29-11-2006 @ 09:24
Η υπερβολή είναι αναπόφευκτη, όταν το θέμα είναι εκτός ορίων λογικής και τόσο πρόσφατο. Δεν μπορεί κανείς να απαιτεί την πραότητα του ποιητή, σε μια απάντηση άμεση για κάτι τόσο εξωφρενικό. Γράφτηκε τόσο κοντά στο συμβάν, ώστε το ποίημα δεν μπορεί να χαρακτηρίσει το δημιουργό, αλλά μόνο το ίδιο το ερέθισμα. Είναι η μεγάλη πέτρα, που πέφτει στο νερό, δε κοιτάμε το νερό αλλά την πέτρα. Ο horseman ζωγράφισε με σπάτουλα την πέτρα σε σκούρο καφέ χρώμα. Ένα χρόνο μετά, για το ίδιο συμβάν θα έγραφε, ασφαλώς, πολύ διαφορετικά. Αυτό είναι και περιττό να το επισημάνουμε.
Palioxaraktiras
29-11-2006 @ 11:21
οκ φιλε, οπως οριζεις δεκτο απο μενα.
Εγω ομως θα συνεχισω να σε θεωρω και ανθρωπο και ποιητη και να σου ζηταω την προσφορα αναλογα με την ιδιοτητα.
να εισαι καλα να συνεχισεις
Αστεροτρόπιο (Jeny)
29-11-2006 @ 11:30
ουπς... την κάνω μ' ελαφρά...
Θεοδώρα Μονεμβασίτη
29-11-2006 @ 11:51
Όχι, Jeny, εγώ δεν βλέπω εδώ, κανένα πρόβλημα. Εδώ ένας διάλογος είναι μόνο. Ο ΕKI, ο Palioxaraxtiras και ο horseman είπαν τη γνώμη τους. Το τέλος είναι θετικό.
natasa loves music
29-11-2006 @ 12:14
Σίγουρα ήταν συγκλονιστικό το γεγονός της δολοφονίας και ο λόγος της...
Πολύ σωστά που κατέθεσες την άποψή σου ως ποίημα.
deti
30-11-2006 @ 01:41
Φριχτό γεγονός και καλά κάνεις και βγάζεις την οργή σου.. ::cry.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο