Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
131346 Τραγούδια, 269586 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Δικαιοσυνη Πισω Απ Τα Καγκελα
 ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ Σ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ
 
Κι εκεί που απορροφημένος δίδασκα στους μεγάλους μαθητές μου σκιτσογραφία,νάσου κι απ την διπλανή αίθουσα χτυπήματα δυνατά στην εξώπορτα.Λιλιπούτειες σκιές πίσω απο το μεγάλο κρύσταλλο σαν πολιορκητικοί κριοί χτυπούσαν ασταμάτητα για να τους ανοίξω.Παράτησα το μάθημα και έσπευσα προς τα κει όσο μπορούσα πιο γρήγορα,πρίν κάνουνε ζημιές οι απρόσκλητοι επισκέπτες.Μόλις άνοιξα την πόρτα,ένα πολύχρωμο σμήνος απο παιδικές φατσούλες ξεχύθηκε τιτβίζοντας χαρούμενα και άρχισαν να ερευνούν απο άκρη σε άκρη τον άγνωστο τους χώρο.
Ξοπίσω τους οι νηπιαγωγοί έχοντας χάσει τον μπουσουλά τους τ ακολουθούσανε φυσώντας τις σφυρίχτρες τους σαν τροχονόμοι.
Κάποια στιγμή ένα τσούρμο απο τις αθώες τούτες μουρίτσες έκανε ένα κύκλο γύρω μου.¨Είσαι ο Αη Βασίλης?¨¨ μούπανε σχεδό με μια φωνή,κάνοντας με να νοιώσω ο ευτυχέστερος άνθρωπος στον κόσμο.Θάθελα εκείνη την στιγμή να είχα μια τεράστια αγκαλιά να τα κλείσω όλα μέσα και κατόπιν να στήσουμε ένα τρελό χορό γύρω απ το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο που ήταν στολισμένο καταμεσής της αίθουσας.
Εκείνες τις στιγμές όμως η διαθεσή μου άλλαξε,καθώς πέρασαν στο νού ζοφερές εικόνες κακοποίησης και βιασμών παιδιών απο κτηνανθρώπους.
Μα ειναι δυνατό στην εποχή μας να κυκλοφορούν ατιμώρητα και μάλιστα να έχει και ¨¨προσωπικά¨¨ δεδομένα αυτή η κατηγορία των υπανθρώπων?Ειναι δυνατόν να προσπαθούμε να φερθούμε με σαβουάρ βίβρ στους βιαστές και προαγωγούς ανηλίκων,που ευνουχίζουνε για πάντα σώματα και ψυχές?ΟΧΙ κυριε Δαφέρνε και σείς οι ¨ψευτοπροοδευτικοί¨¨ που εν ονόματι της κακώς εννοούμενης ¨¨Δημοκρατίας¨¨ συγκαλύπτετε εκούσια ή ακούσια κακούργους αυτής της κατηγορίας.Μήπως στ αλήθεια θέλετε να προστατεύεστε κάποιους επώνυμους μελλοντικά και χτίσατε αυτό το πανάθλιο δημιούργημα που έχει γίνει άσυλο για τους έμπορους ναρκωτικών και τους παιδεραστές?Λέω μήπως..
Προσωπικά δεν ελπίζω ούτε στη Δικαιοσύνη,γιατί οι ποινές που επιβάλλει είναι αστείες ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις,αλλά ούτε και στους Νομοθέτες που ψηφίζουνε νόμους άκρως ελαστικούς για να μη τους χαρακτηρίσουνε κάποιοι μη φιλάνθρωπους ή οπισθοδρομικούς.
Σε μια κατηγορία πολιτών μόνο ελπίζω.Σ εκείνους που πίσω απ τα κάγκελα της φυλακής θα σπεύσουν ν αποδώσουνε την δική τους δικαιοσύνη σ αυτά τα τερατουργήματα της παραφυσικής γέννας.Και είμαι σίγουρος πως θα την αποδώσουνε σωστά και τελεσίδικα.
Τα γραφόμενα μου απηχούν προσωπικές απόψεις ,όπως την κατάργηση των προσωπικών δεδομένων για εμπόρους ναρκωτικών , παιδεραστές και προαγωγούς ανηλίκων καθώς και την επιβολή της θανατικής ποινής σ αυτές τις τρείς κατηγορίες διπόδων.
marakos



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 12
      Στα αγαπημένα: 2
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

ο φοβισμενος αστυνομικός,ειναι το ιδιο επικινδυνος με τον αδίστακτο τρομοκράτη
 
h v maverick
19-12-2007 @ 08:19
Βαριά γραφή για βαρύ θέμα για μια κοινωνία που τα αντιμετωπίζει ολα ανάλαφρα.

Σοβαρα πάντως, αυτή η επαρχία που ζούμε, για τα συγκεκριμένα θέματα που αναφέρεις, είναι η μαύρη εξαίρεση στη χώρα που λέγεται ευρώπη. Αναμένεται σύντομα αλλαγή (προσαρμογή) νομοθεσίας.
Γιαννης Στιχακης
19-12-2007 @ 09:06
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα και κυρίως στην συγκάλυψη που έχουν.
Αυτοί που τους καλύπτουν είναι συνένοχοι και όμοιοι τους άρρωστοι κι αυτοί μαζί τους .
Επέτρεψε μου όμως δυστυχώς να μην συμφωνήσω στην λύτρωση της θανατικής ποινής η κόλαση τους να γίνεται η ζωή τους.
Μάριε είσαι ένας καλός άνθρωπος , ένας αλτρουιστής κι όσο κι αν θέλεις να κρυφτείς οι λέξεις σε προδίδουν.
Να είσαι φίλε μου πάντα καλά η κοινωνία σε χρειάζεται και πρέπει να σε προστατεύει ως σπάνιο είδος προς εξαφάνιση.
Palioxaraktiras
19-12-2007 @ 09:09
Μεγαλη κουβεντα ανοιξες Μαριε
Εχω και πολλες ενστασεις
Μια βασικη ειναι το γνωστο συνθημα
"Οι μπατσοι πουλανε την ηρωινη" για να μη πω "το κρατος πουλαει..."
Οποτε ....
marakos1948
19-12-2007 @ 09:49
Ομως υπάρχουνε και μπάτσοι που είναι άνθρωποι,όπως εκείνος που αποκάλυψε τους πρόσφατους παιδεραστές και προαγωγούς.Το κοριτσάκι μάλιστα τον αποκαλεί ¨¨πατέρᨨ,όπως αποκαλεί ¨¨μητέρᨨτην κοινωνική λειτουργό.Επομένως οι γενικεύσεις όχι μόνο αδικούν αλλά και δεν βοηθούν στην επίλυση τέτοιων προβλημάτων.
Και κάτι άλλο φίλε μου Σωτήρη,..κάνω αγώνα κατά των ναρκωτικών και μέχρι πρότινος έτρεχα με γονείς μαθητών μου στον ΟΚΑΝΑ.Εκεί να δείς γονείς-ερείπια που παρακολυθούνε σεμινάρια για τα παιδιά τους και έλα μετά να μου πεις τί ποινές θα πρέπει να επιβάλλονται σ όλους αυτούς τους κτηνανθρώπους.Ας μην αντιμετωπίζουμε λοιπόν την κατάσταση μοιρολατρικά και ας μην αφηνόμαστε στην τύχη μας λόγω κάποιων επίορκων που βρίσκονται σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής και πολιτικής ζωής καλυπτόμενοι επι του ασφαλούς κάτω απο ¨¨ασυλᨨ και ¨¨προσωπικά δεδομένᨨ.Τα νιάτα απαιτούν αντίσταση και συλλογική δράση απ όλους μας και πάνω απ όλα την ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ των ενόχων.
ΥΓ Αν θέλεις σου στέλνω μέσω eimail και μια σχετική αφισσα που έχω φιλοτεχνήσει,για να την διανείμεις σε φίλους και γνωστούς,προοδευτικούς και μη .
marakos1948
19-12-2007 @ 10:08
Ελπίζω φίλε Μάβερικ,τα ¨¨ισόβιᨨ να γίνουν κάποτε πραγματικά ισόβια και μάλιστα χωρίς να παρέχονται άδειες εξόδου..
Σ ευχαριστώ φίλε Γιάννη Στιχάκη για τα καλά σου λόγια.ειναι αλήθεια ότι το παλεύω ακόμα έστω και στα εξήντα μου,γιατί είμαι και παππούς και βλέπω στα μάτια των παιδιών τα εγγονάκια μου
Helene52
19-12-2007 @ 11:09
......την κατάργηση των προσωπικών δεδομένων για εμπόρους ναρκωτικών , παιδεραστές και προαγωγούς ανηλίκων καθώς και την επιβολή της θανατικής ποινής σ αυτές τις τρείς κατηγορίες .....
Με αυτό συμφωνώ γιατί όσο ξέρουν πως δεν θα τιμωρηθούν ακάθεκτοι συνεχίζουν .... ::yes.:: ::up.::
Maria Olsen
21-12-2007 @ 12:54
δεν συμφωνώ με την θανατική ποινή γιατί δεν πιστεύω ότι καμμιά κοινωνία ή κράτος έχει δικαίωμα να αποφασίζει ποιός θα ζήσει και ποιός θα πεθάνει. Αν αρχίσουμε με την θανατική ποινή σε κάποια εγκλήματα, που θα σταματήσουμε; Φοβάμαι ότι θα γίνουμε ζούγκλα.
Επίσης σε αυτές τις χώρες που επιβάλλουν θανατική ποινή δεν δείχνουν οι στατιστικές λιγότερο έγκλημα, άρα έτσι κι αλλιώς δεν βοηθάει σε τίποτα σαν μέτρο.
Πιστεύω αντίθετα ότι για να πατάξει μια κοινωνία εγκλήματα, πρέπει να καταλάβει από που πηγάζουν. Γιατί γίνεται κανείς παιδεραστής; Γιατί πουλάει ναρκωτικά, γιατί εμπορεύεται ανηλίκους; Με το να τους σκοτώσουμε μπορεί να ξεφορτωθούμε κάποια συγκεκριμένα άτομα, αλλά αν στην κοινωνία υπάρχουν οι κατάλληλες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, θα πεταχτούν 10 για κάθε ένα που σκοτώνεται. Θα είναι σαν το κεφάλι της Λερναίας Ύδρας.
Τελικά πιστεύω ότι ο δρόμος για τη λύση βρίσκεται στην κατανόηση των αιτιών, και στην προσπάθεια θεράπευσης της αρρώστειας, αντί απλώς εξαφάνιση του συμπτώματος.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους. ::xmas.::
marakos1948
21-12-2007 @ 14:41
Δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος να ξανακτίσουμε τον κόσμο απ την αρχή παρά μόνο να προστατεύσουμε τα πιο αδύναμα πλάσματα του,..τα παιδιά.Και το μόνο που μπορεί να τα διαφυλάξει είναι η παραδειγματική τιμωρία των ενόχων.Αν τα ¨¨ισόβιᨨ ήσαν και στην ουσία ΙΣΟΒΙΑ δεν θα επιθυμούσα την θανατική ποινή ακόμα και γιαυτα τα τέρατα.Στο ¨¨ ΤΊΣ ΠΤΑΊΕΙ ¨¨,συνήθως χρησιμοποιόυν σαν άλλοθι όλοι αυτοί οι ψυχανώμαλοι την ¨¨ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΚΕΝΩΝΊΑ¨¨για να πέσουνε στα μαλακά..
oulaloum
25-12-2007 @ 06:32
Το θέμα των ποινών είναι όντως από τα πιο αμφιλεγόμενα. Αλλά κανείς δεν γεννιέται εγκληματίας. Ως τέτοιος μορφώνεται απ' τις εκάστοτε κοινωνικές συνθήκες. Δεν εγκληματούν τα ατόμα. παρά η κοινωνία. Ποιος μπορεί έστω να υπαινυχθεί ότι λειτουργεί ελεύθερα; Οι συμπεριφορές είναι κράμματα στερεοτύπων( για το σύνολο μιλάω). Αυτό συμβαίνει και με τις εγκληματικές συμπεριφορές. Μόνο που σ' αυτή την περίπτωση τα στερεότυπα είναι οι εξουσιαστικές δομές και οι ψευδαισθήσεις για αυτοπραγμάτωση μέσω τις εφαρμογής αυτών των προτύπων των εξουσιαστικών στις σχέσεις μας με τον Άλλο. Η θανατική ποινή αν εφαρμοστεί, μόνο την συναισθηματική πώρωση μας θα εξυπηρετήσει. Ούτε καν το ρόλο της ως σωφρονιστική ποινή δεν θα εκτελεί( πως να σωφρονιστούν οι νεκροί;). Αυτή η ποινή, όπως όλες οι ποινές, είναι μια πολλή καλή δικαιολογία της κοινωνιών ώστε να δικαιολογούν τις αδυναμίες τους. Έχει δίκιο η Μαρια Ολσεν. Τις αιτίες πρέπει να κοιτά κανείς. Και αυτές βρίσκονται στι δομές της κοινωνίας της ίδιας. Αν εξαφανίζεις απλώς τους τωρινούς εγκληματίες, σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορέσεις να εμποδίσεις την κοινωνία ( η ακριβέστερα τους κρατούντες αυτήν) να κατασκευάσουν νέους. Και αυτή η καραμέλα "η κοινωνία φταίει" καθόλου καραμέλα δεν είναι. Απλά έχουμε πάψει να το αντιλαμβανόμαστε επειδή δεν συμφέρει. Εξάλλου πόσο χρόνο μένει σε κάποιον για ένα τέτοιου εύρους στοχασμό, όπως είναι οι αλληλεπίδραση κοινωνίας-ατόμου. Όσον αφοράτα ναρκωτικά (όπου τα κίνητρα και οι αιτίες είναι πιο ξεκάθαρα, αν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει αυτή τη λέξη) όσους εμπόρους και να σκοτώσεις, δεν το χτυπάς το εμπόριο των ναρκωτικών. Κι αυτό επειδή τα ναρκωτικά πέρα απο ουσίες έχουν λάβει πλέον κοινωνικές διαστάσεις. Είναι εμπειρία, και το περιεχόμενο αυτής της λέξης είναι κοινωνικό. Είναι προϊόν, οπότε αποκτά και οικονομική απόχρωση. Έχει γίνει πλέον θέαμα για την ψυχολογία των αλλοτρίωσης. Και ως τέτοιο "είναι φύλακας του ύπνου της Κοινωνίας"(Γκυ Ντεμπόρ). Οι μικροί έμποροι είναι απλά μεταπράτες. Μισθωτοί των μεγάλων αφεντικών ( που όλοι ξέρουμε σε τι σαλόνια συχνάζουν αλλά λουφάζουμε) που πουλάνε θάνατο (και τον δικό τους το θάνατο) για να διεκδικήσουν τα όνειρα της υλικής ευμάρειας (όλα εκεί γυρνάνε) που η ίδια η καταναλωτική μας κοινωνία φτιάχνει. Αν θες να χτυπήσεις την εγκληματικότητα χτυπάς τις κοινωνικές δομές, τους θεσμούς που φροντίζουν για την αλλοτρίωση σου. Μεμονομένη δράση δεν οδηγεί πουθενά. Το πολύ-πολύ σε μεγαλειώδεις τίτλους εφημερίδων ( "Θριάμβευσε η δκαιοσύνη!Στη φυλακή ο φονιάς"...αλλά πότε θα μπεί στη φυλακή ο φόνος;) Αν δεν απαλλαγεί η κοιννία απο τα χαλινάρια της τα κάθε είδους τότε θα συνεχίσουμε να φορτιζόμαστε κάθε που ένα ακόμα αποτρόπαιο έγκλημα θα γίνεται τίτλος στις ειδήσεις των οκτώ
oulaloum
25-12-2007 @ 06:33
Συγγνώμη για τα ορθογραφικά! ::rol.::
Maria Olsen
25-12-2007 @ 08:29
Πρέπει να κάτσουμε να γράψουμε ένα ποίημα αγαπητέ με αυτόν τον τίτλο "πως να σωφρονιστούν οι νεκροί; ".

Τι εννοεί ο Ελύτης με το "Ο τρομοκράτης είναι ο άξεστος των θαυμάτων";

Καλές Γιορτές
Μαρία
Katibri
12-01-2008 @ 15:51
βασικά εγώ συμφωνώ απόλυτα με το ότι πρέπει να εφαρμοστεί η θανατική ποινή και μάλιστα το έχω συζητήσει και πολλές φορές... βέβαια η μόνη επιφύλαξη που κρατώ ακόμα είναι το ότι ίσως κάποιες φορές συλλαμβάνονται τα λάθος άτομα και ίσως έτσι να την πληρώνουν άλλοι αλλά όσο για το αν έχει κανείς δικαίωμα να αφαιρεί μια ζωή, πράγματι πιστέυω ότι κανεις άνθρωπος δεν έχει το δικαίωμα να αφαιρεί την ζωή ενός άλλου ανθρώπου αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε για ανθρώπους. αυτά τα ... "άτομα" έχουν ξεπεράσει την σημασία του ανθρώπου και μπορώ να τα χαρακτηρίσω άκρως επιοικά ως τέρατα. και όπως και τα τέρατα αυτά δεν είχαν το δικαίωμα να ακρωτιριάσουν την ψυχή ενός παιδιού όμως το έκαναν, δεν είχαν το δικαίωμα να καταστρέψουν την ζωή άλλον ανθρώπων και όμως το έκαναν έτσι θα έπρεπε να σκοτώνονται. γιατί είναι απάνθρωπο και φρικτό αυτό που κάνουν. γιατί ποιο παιδί άραγε μετά από αυτό θα μπορέσει να το ξεπεράσει και να κάνει μια φυσιολογική ζωή? οι εφιάλτες πάντα θα το κυνηγάνε και δεν θα μπορεί να έχει εμπιστοσύνη σε κανέναν.... άρα αναρωτιέμαι αυτοί έχουν δικαίωμα να σκοτώνουν αθώες ψυχές ένω εμείς δεν έχουμε τον δικαίωμα να τους στερούμε την δικιά τους ζωή???

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο