Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Εν δυνάμει δολοφόνος
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130430 Τραγούδια, 269371 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Εν δυνάμει δολοφόνος
 Στον φοιτητή της Κρήτης αφιερωμένο που έχασε άδικα την ζωή του..καλό ταξίδι πουλί μου
 
[I]Εν δυνάμει δολοφόνος. Ναι! Είμαι εν δυνάμει δολοφόνος.
Θα σκότωνα, θα σκοτώσω όποιον κάνει κακό στα παιδιά μου.
Ναι! Αν ήμουν η μάννα του φονιά, θα τον σκότωνα.
Δεν θα περίμενα δίκη. Ναι! Υπάρχουν ψυχικές ασθένειες.
Ναι! Πρέπει να σκύβουμε πάνω από το πρόβλημα.
Αν όμως η ψυχική ασθένεια στρέφεται σε άλλους,
κλείνεις μέσα τον/την άρρωστο και αν τον/την θέλεις έξω
γίνεσαι φύλακας να μην σκορπίσει τον όλεθρο.
Γινήκαμε πολύ πολιτισμένοι. Αναπαυθήκαμε πάνω
σε ότι μας συμφέρει, κατά την περίπτωση μας.
Όχι! Δεν ντρέπομαι. Όχι! δεν θα θεωρήσω τον εαυτό μου φόνισσα.
Θα γίνω τιμωρός. Ναι! Είμαι εν δυνάμει δολοφόνος κατά τον νόμο.
Τον νόμο όμως τον θέλω πριν γίνει το κακό. Δεν θέλω να γίνει
και να έρθουν οι δικηγόροι και οι γιατροί και να τα κάνουνε πλακάκια
για να βγάλουν τρελό τον φονιά. Ναι! Είμαι υπέρ της θανατικής ποινής
σε άδικα φονικά. Μπορείτε να με κατηγορήσετε. Να δικαστώ.
Μα για τους άγραφτους νόμους της ψυχής μου, δεν θα είμαι φόνισσα.
Όχι! Θα είμαι τιμωρός κατά την συνείδηση μου.





 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 32
      Στα αγαπημένα: 2
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Συναισθήματα - Εικόνες
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

από παιδί στον ύπνο μου έβλεπα φωτιές - To those in hell who can imagine heaven
 
Nefeligeretis
20-05-2008 @ 00:36
Μαργαρίτα συγκλονιστική και η πράξη και το αφιέρωμα σου. Καλημέρα (όσο καλή μπορεί να είναι). ::no.::
velico
20-05-2008 @ 00:38
Ο πόνος πόσο καμιά φορά ξυπνά μέσα μας άγνωστες γνώμες μας...καλό του ταξίδι
ΕΛΕΝΗ21
20-05-2008 @ 00:42
Συμφωνώ μαζί σου 100 %.
Ξέρεις πόσες φορές τα έχω σκεφτεί όλα αυτά.
Όταν τα ισόβια είναι 25ετία ...
Όταν οι φυλακισμένοι έχουν ΑΔΕΙΕΣ ΕΞΟΔΟΥ ...
Όταν ...
'Οταν ....

Δήμητρα
20-05-2008 @ 01:01
Είπε κανένας οτι η ζωή και οι νόμοι της είναι δίκαιοι Μαργαρίτα μου?
Φέρτον μπροστά μου αυτόν που βρέθηκε να πει κάτι τέτοιο...

Κρίμα για το παιδί που χάθηκε άδικα.
Κρίμα και για τον φονιά που φέρθηκε άδικα.
Ας πάρει ο καθένας οτι του αξίζει στον ουρανό και στη γη...
LILA KIRA
20-05-2008 @ 01:19
συμφωνώ,και δεν είναι μόνο οι άρρωστοι,αυτοί είναι λίγοι,οι πολλοί όμως, έμποροι θανάτου,λαμόγια,φονιάδες,βιαστές.....όταν ξέρουν οτι η ποινή σε τελική ανάλυση είναι μικρή ή αν τα έχουν εξαγοράζουν τους πάντες και τα πάντα γιατί να μην αποθρασυνθούν.Γαμώ τα παραθυράκια της νομοθεσίας. ::yes.::
kleisto parathyro
20-05-2008 @ 02:18

Δεν υπάρχει περίπτωση, θα στο πώ,κάποια φορά τούτο το ρημάδι το μυστικό που με παιδευει 30 χρονια τώρα και γιατι μιά μανα ή ένα παιδί εν δυνάμει φονισσα ή φονιάς ειναι ΑΘΩΕΣ ψυχές.
οχι καρδιά μου ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΣΣΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΦΟΝΙΣΣΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΦΟΝΙΣΣΑ.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΟΛΟ-ΦΟΝΙΣΣΑ.

εισαι ...τον κοιτάς κατάματα ....γι αυτό σε θαυμάζω.
rakenditos
20-05-2008 @ 02:51
αν και δεν σε συμπαθω , και δεν μου αρεσει να ασχολουμαι με εσενα η να ασχολεισαι με εμενα (αν θες σβησε το σχολιο μου) εχω να σου πω το εξης:
δολοφονος τερας κτλ , γινεσαι δεν γεννιεσαι...οι ανθρωποι αυτοι
με το εγκλημα τους προσθετουν απλως εναν κρικο σε μια αλυσιδα αιματος που πρωτα απο ολους εχει στοιχειωσει τους ιδιους..π.χ ενα παιδι που κακοποιειται σεξουαλικα εχει πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να γινει βιαστης...και μαλιστα ολα δειχνουν πως οσο πιο πολυ εχει βασανιστει ενας ανθρωπος , τοσο πιο φρικιαστικα εγκληματα κανει...αν θελουμε να πειορισουμε αυτα τα φαινομενα , αντι να προσθετουμε και αλλους κρικους σε αυτη την μακαβρια αλυσιδα αναπαραγοντας βια , ισως θα επρεπε να κανουμε ακριβως το αντιθετο...να μην πληωνουμε το εγκλημα με μισος αλλα με κατανοηση...
AlexSAI
20-05-2008 @ 02:53
Την καλησπέρα μου !!!
Α.Ε. ΕΠΕ
20-05-2008 @ 03:00
Γερακίνα μου, συμφωνώ με τον Δημήτρη από πάνω.
Να στηρίξεις το δικιο θέλεις, να το κάνεις πιο δυνατό να το ανεβάσεις στη ζυγαριά του κόσμου κι αυτή να γείρει προς το μέρος του, μια φορά, έστω...
Μαζί σου κι εγώ
::hug.::
MARGARITA
20-05-2008 @ 03:02
Ρακένδυτε εκεί όπου υπάρχει σιωπή και κατοικεί ο Μεγάλος Βυθός δεν υπάρχει ανάσα δική μου....είσαι πλήρως αδιάφορος ::angel.::
Σελίνα
20-05-2008 @ 03:06
Μαργαρίτα μου μαζί σου εντελώς... ::hug.::
κώστας νησιώτης
20-05-2008 @ 04:30
Ο πόνος της μάνας δε λέγεται...
Ναταλία...
20-05-2008 @ 04:58
Κρίμα για το παιδί που χάθηκε άδικα

καλό του ταξίδι ::hug.:: ::angel.::
arpistre
20-05-2008 @ 05:03
σ' αγαπώ Μαργαρίτα
αν και δε συμπαθώ το ρακένδυτο
συμφωνώ μαζί του
MARGARITA
20-05-2008 @ 05:20
Αρπίστρια μου η συμπάθεια και η αντιπάθεια είναι συναισθήματα...η αδιαφορία δεν ξυπνά κανένα συναίσθημα ::wink.::

χαίρομαι που μπορώ να μιλάω και να διαφωνώ μαζί σου ::laugh.::

στην άλλη μας ζωή θα φτιάξουμε τα κακώς κείμενα ::love.::

γι αυτόν που σκόπιμα και εκ προμελέτης αφαιρεί την ζωή κάποιου άλλου δεν έχω οίκτο....

φιλιά σου
kleisto parathyro
20-05-2008 @ 05:36
Ρακένδυτε αν θές κατανόηση γιατί κακοποιηθηκες απο παιδί δε φταιει αλλο ενα παιδί επειδη δεν γνωρισες αγάπη.
Αυτο το κατανοώ.Μεχρι κει όμως.
Το να κατανοούμε ειναι μιά κουβέντα.
Το να σκοτώνουμε ειναι μιά πραξη.
Οι ψυχαναλυτές γι'αυτο υπάρχουν στίς μερες μας.
Τραβα ψαξου καλλιτερα και μη ξεστομιζεις κουβέντες.
ARPISTRE λαθος συμφωνείς.
Μαργαριτα βάλε θεμα συζητησης αν θες.ειναι ακρως ενδιαφέρον το θέμα.
Denis
20-05-2008 @ 09:50
Κάπου διάβασα το εξής αποστομωτικό: ''Why do we kill people, in order to show that killing people is wrong?''... Το ερώτημα σχετίζεται με τη διατήρηση, ως θεσμού, και εκτέλεση της θανατικής ποινής σ' ορισμένες πολιτείες των Η.Π.Α. ... ::sad.::
nirbana
20-05-2008 @ 12:04
όταν κάποιος κάνει κακό στο παιδί μου
δεν διανοούμαι να συνεχίσει να ζει...
ναι, είμαι κι εγώ ''εν δυναμει ''δολοφόνος
συμφωνώ μαζί σου Μαργαρίτα.. ::smile.::
spil †
20-05-2008 @ 12:40
Fan σου !!!
keadas
20-05-2008 @ 13:29
Μετά απο δέκα χρόνια που θα ξαναβγεί
πάλι θα ξανασκοτώσει για ασήμαντη αφορμή -ή και πιο νωρίς - αν βγεί με άδεια.
ο λόγος που σκότωσε ειναι απλός
Η εμπειρία απο τη πρώτη φορά που σκότωσε , είναι θετική.
Ξέρει ότι δεν έχει τίποτε να φοβηθεί απο τη δικαιοσύνη
και το σοφρωνιστικό σύστημα,
δεν έχει τίποτε να χάσει γιατί δεν έχει τίποτε μέσα του
μόνο να κερδίσει αυτό που ποθεί.
να προκαλεί φόβο.
Πως τον αντιμετοπίζεις?
δεν ειναι άσκημη ιδέα να τον καθαρίσεις στεγνά όπως λες αλλά πριν γίνει το κακό ,πράγμα που δε γίνεται όπως καταλαβαίνεις.
αυτό αγαπητή φίλη ειναι ολόκληρη επιστήμη που ξεκινά απο το να αποδεκτούμε οτι υπάρχει και κυκλοφορεί εκει έξω και να μάθομε κατ αρχήν να το αναγνωρίζομε άμέσως μόλις τον δούμε..
και ιδιαίτερα τα παιδιά μας.
χρόνια ασχολούμαι με το θέμα και οχι θεωρητικά...
δεν έχει ουδεμία σημασία για πιο λόγο ο σκορπιός θα συμπεριφερθεί με το τρόπο του.
Σημασία έχει να προστατέψω και τον εαυτό μου και τους άλλους ή δυνατόν απο το σκορπιό χωρίς απαραίτητα να τον σκοτώσω (πράγμα που θα κάμω βέβαια αδύσταχτα αν δε μπορώ αλλιώς)


με εκτίμηση
Κωστής
MARGARITA
21-05-2008 @ 00:02
Διονύση μου δεν το συζητώ ούτε το διαπραγματεύομαι....γίνομαι τιμωρός....δικάζομαι στην ανώτατη ποινή...εκτίω τα 2/3 της ποινής και βγαίνω....έτσι σκέπτονται οι νταήδες στη χώρα μας..και όχι δεν θα ζητήσω χαρτί από ψυχίατρο ότι έχω ψυχολογικά προβλήματα για να πέσω μαλακά....θα πληρώσω.....

Κωστή μου αντί να αποδεκτώ ότι υπάρχουν και κυκλοφορούν εκεί έξω πιστεύω ότι είναι μέλημα των αρχών να με προστατεύσουν...αν είναι ψυχικά άρρωστος και δεν έχει επίγνωση των πράξεων του να φροντίσουν να εισαχθεί κάπου για να γίνει καλά.....
αν είναι δολοφόνος για το κέφι του να προκαλεί φόβο να μην τον αφήσουν να κυκλοφορεί έξω.....
ο σκορπιός είναι έμβιο ον χωρίς νόηση.....ο άνθρωπος είναι προικισμένος με νόηση.....

με εκτίμηση στους συμφωνούντες και διαφωνούντες μαζί μου
με σεβασμό στους ατυχείς γονείς
CHЯISTOS P
21-05-2008 @ 00:43
Καταπέλτης η ετυμηγορία σου, Μαργαρίτα, και συμφωνώ μαζί σου, μέσα στην γενική διαπίστωση οτι ζούμε σε μια κοινωνία (πολιτεία, οικογένεια κλπ) που είναι χύμα, μα πάρα πολύ χύμα !...

Καλημέρα σε όλους !
Ελένη, keada χρόνια πολλά !
Nefeligeretis
21-05-2008 @ 02:14
Το ελεεινό τομάρι που για ένα σουβλάκι, στέρησε μιά ζωή, βύθισε στο πένθος τους δύσμοιρους γονείς του, χωρίς οίκτο στον τοίχο με θάνατο αργό, βασανιστικό. Πίσσα στη καταραμένη ψυχή του.
Αστεροτρόπιο (Jeny)
21-05-2008 @ 03:45
Νιώθω τον πόνο σου που νιώθει τον πόνο της μάνας και όσων των αγάπησαν.
Δεν είμαι υπέρ της θανατικής ποινής και της τιμωρίας "στα χέρια της κοινωνίας", πράγματι θίγεις ένα πολύ μεγάλο ζήτημα κι εσύ και οι σχολιάζοντες.
Και ειδικά όταν το ίδιο το σωφρονιστικό σύστημα είναι τιμωρό, επομένως στόχο του έχει την τιμωρία και περιορισμό του δράστη (με το ισχύον σύστημα των παραθυρακίων, ούτε αυτό καταφέρνει) του δράστη, κι όχι τον σωφρονισμό του όπως διατείνεται.
Σταματώ εδώ, γιατί πράγματι είναι τόσα πολλά που θα μπορούσε να πει κανείς...

Την αγάπη μου ευαίσθητη ψυχή
::love.::
adespotoi
21-05-2008 @ 04:12
Μαργαρίτα θα σου μιλήσω ως ψυχικά ασθενής, ακόμα μπορεί και επικίνδυνος.
Πες μου εγώ διάλεξα τη θέση που ήρθα, και μήπως η
κοινωνία φτιάχνει θύμματα και γυρεύει αποδομπιαίους
τράγους.
Να με τρελάνει και μετά να με κάνει καλά.
Μακάρι να μπόραγα να πω: Ευχαριστώ μα δε θα πάρω.
Μα φτύσαν αίμα κι ήπιαν χολή οι δικοί μου, να σταθώ με
το δεκανίκι και για κανένα κερατά δε θα χαραμιστώ.
Με φυλακές και με θανατικές εκτελέσεις δε φτιάχνει καμιά
καινωνία.
Θέλει παιδεία, φροντίδα, αγάπη και υπομονή για να μερέψουν τα ενστιχτα μας, αυτό είπε κι ο Χριστός που
σταυρώθηκε για εμάς.
Ο νοών νοείτο.
ΓιΟΥΛΗ_Τ
21-05-2008 @ 04:14
ασπαζομαι τη συνειδηση σου... ::hug.::
χρηστος καραμανος
21-05-2008 @ 04:17
ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ!!! ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
MARGARITA
21-05-2008 @ 04:33
Αδέσποτοι.....είμαι ασθενής και μάλιστα επικίνδυνη για τον εαυτό μου αλλά αν παραδεχθούμε πως η κοινωνία φτιάχνει θύματα και γυρεύει αποδιοπομπαίους τράγους είναι υπεύθυνη και για την φροντίδα τους..
διαφορετικά αρνούμαι να της μοιάσω....
θα συμφωνήσω για παιδεία...φροντίδα...αγάπη και υπομονή μα αυτό ξεκινά από τα σπίτια μας...τους γεννήτορες μας.....
έχεις δίκιο για τις φυλακες γιατί το σωφρονιστικό σύστημα είναι σκατά.....
όσο για την θανατική εκτέλεση μιλάω για αυτοδικία και μόνο για άδικο χαμό και δεν το αλλάζω.....μιλάω για μένα και δεν προτρέπω κανένα να πράξει το ίδιο....
Α.Ε. ΕΠΕ
21-05-2008 @ 10:29
Βρε βρε....
ένα τσούρμο εν δυνάμει, μαζευτήκαμε ::scare.::
δηλαδή αν πούμε να οργανωθούμε θα κάνουμε θαύματα! ::up.::
Φιλιά κακιά μάγισσα του πύργου ::love.::
ingion1
31-05-2008 @ 12:26
ενδιαφερον αλλα προσωπικα δεν θα μπορουσα να βυθισω σε χειροτερα δεινα και πενθος τους γονεις του δολοφονου για το ιδιο σουβλακι.

-Αναπαυθήκαμε πάνω
σε ότι μας συμφέρει, κατά την περίπτωση μας.-

δανειζομαι αυτον τον στιχο και αντι για αναπαυθηκαμε
λεω ξεσηκωθηκαμε.δεν βλεπω διαφορα.μια προσεγγιση
απ'εξω βεβαια.
MARGARITA
07-11-2015 @ 14:59
Στη μάννα του Παύλου......με πόνο και σεβασμό
**Ηώς**
07-11-2015 @ 15:07
Γινήκαμε πολύ πολιτισμένοι. Αναπαυθήκαμε πάνω
σε ότι μας συμφέρει, κατά την περίπτωση μας. ::love.:: ::love.:: Μαργαρίτα μου!!!!

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο