Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Στιχο-"αρπακτικό
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130737 Τραγούδια, 269451 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Στιχο-"αρπακτικό
 Το να αντιγράφεις από αλλού και να καταχωρείς εδώ δημιουργίες και να δέχεσαι με καμάρι τα μπράβο και ταπροσκυνήματα από μέλη, αναρωτιέμαι... σε ανέβάζει σαν άνθρωπο? ειδικά όταν αποκλείεις αυτούς που το καταλαβαίνουν...
 
Λες πως είσαι άξιος και άξια να γράψεις
μα πόσο έντεχνα μπορείς όλα και τ' αντιγράφεις
και στο γαζί σου το ψιλό, δουλεύεις τ' ανθρωπάκια
μπαίνεις στο joy, και στο jokes, κι "αρπάζεις" τα στιχάκια"

εδώ βρε είναι ποιητές που φτύνουνε ιδρώτα
κι ήταν το σάιτ καθαρό, κι όποιον κι αν θέλεις ρώτα
μα εσύ κουράζεσαι πολύ να βάλεις το μυαλό σου
λίγο να κάτσε να σκεφτεί, και αποκλείεις κόσμο

φοβάσαι την αλήθεια μας, και με αυτό τον τρόπο
από εμάς καλύπτεσαι και βγαίνεις απ' τον κόπο
να εξηγηθείς σε όλους μας για τις λογοκλοπές σου
αλλά θα καταλάβουνε κι άλλοι τις πονηριές σου

έλα λοιπόν απέκλεισε και άλλους σαν και μένα
και της ντροπής συνέχισε το έργο σαν "κυρία"
εύχομαι οι δημιουργοί απ' τα έργα τα κλεμμένα
να γίνουν μέλη μέσα εδώ.. και να γενούν θηρία..

Άθη Λ.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 26
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά,Πρόσωπα
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Γράφω σε άψυχο χαρτί με συμπαθητική μελάνη..
 
LILA KIRA
29-06-2008 @ 22:25
Άθη καλημέρα και καλή βδομάδα,αν είναι αλήθεια καλό θα είναι να ονομάσεις ή τουλάχιστο να φωτογραφίσεις φραστικά να ξέρουμε τι κάνουμε ::yes.::
Άθη Λ.
29-06-2008 @ 22:28
κανεις δεν σχολιάζει ε? δεν πειράζει παίδες...
συνεχίστε να δέχεστε το δούλεμα και να σας λένε και οι στιχοκλέφτες και ευχαριστώ για τα εύγε σας, και τα προσκυνήματά σας..
ρώτησα κάποιο μέλος αν είναι δικό του το κείμενο που έγραψε, διάβασα κι άλλα δικά του και ανακάλυψα ότι τα έχει "δανειστεί" από άλλα σάιτς με στιχάκια... του το είπα και με "ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ"..
Τώρα μπορείτε να τον προσκυνάτε ελεύθερα... εκτός κι αν τον/την ανακαλύψετε κι εσείς... και τότε εκεί που ήμουν ήσασταν κι εδώ που είμαι θα' ρθετε...

Λίλα τώρα είδα το σχόλιό σου... να κατανομάσω?
έχω σχολιάσει το μέλος που το κάνει με σύστημα επανειλλημμένα, δεν μπορεί κανείς να μην το πρόσεξε..
το μέλος τώρα με απέκλεισε.. ας συνεχίσει λοιπόν να κάνει παιχνίδι και να μας δουλεύει, ανενόχλητο...
ALYZIOS
29-06-2008 @ 22:35
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΑΘΗ..
ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ'ΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ .....
ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΜΕΝΟ...
ΣΤΕΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ.....
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΘΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ..
::smile.::
Άθη Λ.
29-06-2008 @ 22:42
ξέρεις Αλύζιε τι συμβαίνει; εδώ μέσα γράφουμε, εκφραζόμαστε, και δεχόμαστε σχόλια... τα σχόλια μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε..
δεν δέχομαι όμως να μου τρώει το χρόνο μου κάποιος που με δουλεύει ψιλό γαζί και τελικά τα μπράβο μου δεν του ανήκουν...
να οικειοποιείται αλλωνών δημιουργίες πως μπορεί χωρίς να ντρέπεται να το κάνει;
θα τον παραδεχόμουν αν έγραφε πχ την πηγή της δημιουργίας, ναι όλους μας αγγίζουν κατά καιρούς πολλά κείμενα που έχουμε διαβάσει στο διαδίκτυο..
αυτό το περστατικό το έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν με άλλα μέλη που το έκαναν.. ευτυχώς δεν είναι πια μαζί μας.. τουλάχιστον αυτοί όταν ξεμπροστιάστηκαν, φαίνεται ντράπηκαν και το σταμάτησαν...
θέλω να σχολιάζω αυτούς που αυτό που γράφουν βγαίνει από την δική τους ψυχή.. φαντάζομαι αυτό θέλετε όλοι... ::smile.::
« Ακρόνειρο »
29-06-2008 @ 23:20
Αφήστε να κλέβουν.
Ανάσες κλέβουν για να ζήσουν..
Διότι δεν έχουν άλλους τρόπους επιβίωσης.
Δείξτε οίκτο σας παρακαλώ!
Τέτοιους ανθρώπους να τους λυπάστε,
που μέσα σε αυτό το δώρο που λέγεται ζωή,
δεν έγιναν τίποτα και χάσανε την ευκαιρία ζωής..
Εγώ προσωπικά τους λυπάμαι
και κλαίω καθημερινά που δεν ωρίμασαν ποτέ.

Αφήστε τους να ζήσουν,έστω όπως ζουν..
Ψάχνοντας για λίγη αναγνώριση να νιώσουν ορατοί.

Φεύγω για εκπομπή.
Καλή σας μέρα.
isidora
29-06-2008 @ 23:32
Νομίζω από αυτή τη θέση πρέπει να κοινωποιηθούν τα ονόματα και οι πηγές διαφορετικά δημιουργούνται σκιές
Άθη Λ.
29-06-2008 @ 23:49
Ακρόνειρο, συμφωνώ απόλυτα!

έχουν παρουσιαστεί και στο παρελθόν παρόμοια κρούσματα.. αποκαλύφθηκαν και εξαφανίστηκαν όμως...

Ισιδώρα μου, έχεις δίκιο, το θέμα της λογοκλοπής είναι γενικό, μα στην συγκεκριμένη περίπτωση αφορά το στιχομέλος Κατσοράκι (Ρόζα)..
δίνω ένα παράδειγμα, κι ελπίζω να το δουν και όσοι την σχολιάζουνε..
η δημιουργία της (!) "Αν σου χαρίσουν μια καρδιά" http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=77994

δείτε σε πόσες σελίδες υπάρχει:
http://www.google.gr/search?hl=el&q=%22%CE%86%CE%BD+%CF%83%CE%BF%CF%85+%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BD+%CE%BC%CE%B9%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B9%CE%AC+%22&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7+Google&meta=
και δεν είναι μόνο αυτή...

Και η Κυρία Ρόζα, ναι μάλιστα, με ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ επειδή της το είπα! (και για να μην μπορέσω μάλλον να της το ξαναπώ..) ::sneak.::
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
30-06-2008 @ 00:29
Στο Κατσοράκι έμεινες Αθηνά!
Νάξερες πόσοι περνάνε από εδώ και μας αντιογράφουν καθημερινά και ακούμε μετά σκόρπιες ιδέες μας στα cd τους! Και σιγά το κομμάτι που αντέγραψε.Αυτά που μου γράφεις και σου γράφω πάνω στον καφέ μας αστειευόμενοι μεταξύ μας είναι κλάσεις ανώτερα.Άσε να χαρεί και κανάς φουκαράς όπως λέει και το Ακρόνειρο.
Πιο πολύ στεναχωριέμαι που σε σύγχυσαν πάλι και σκέφτεσαι να ακυρώσεις τις διακοπές σου. ::laugh.:: ::kiss.::
νετη541
30-06-2008 @ 00:43
Παιδιά, μου κάνει εντύπωση πόσο χαλαρά περνάτε ένα θέμα πολύ σοβαρο: α) Η κλοπη πνευματικης ιδιοκτησίας είναι αδίκημα κάποιου κώδικα και τιμωρείται και β) είναι σχετικά απλό να κατοχωρώνει κανείς όσα γράφει και να προστατεύεται. Η ανοχή πολλαπλάσιάζει τους απατεώνες....Όταν τους ανακαλύπτουμε οφείλουμε να τους ξεμπροστιάζουμε δημόσια!!!!
Ιχνηλάτης
30-06-2008 @ 01:20
Πάντα θα υπάρχουν καραγκιόζηδες
(με την κακή έννοια).
Το θέμα είναι πως θα αντιμετωπιστούν.
(Ας κλέβουν. Θα `ρθεί η ώρα που θα γίνουν ρόμπες).
Nefeligeretis
30-06-2008 @ 01:15
Είναι απίστευτο!
Προσωπικά δεν με νοιάζει αν κάνουν πνευματική κλοπή, γιατί είναι άνευ ουσίας.
Η κατάντια όμως είναι μεγάλη για τους ίδιους!
Πώς να κρυφτούν από τον εαυτό τους και την ανωριμότητα τους;
Τι επίπεδο! Ουτοπία.

Μπράβο Αθη.
Maria Olsen
30-06-2008 @ 01:48
Ti na pw; Sumfwvw me olous sas, alla vevaia Athi kai i νετη541 exete dikio... Proswpika den katalavainw giati mporei na 8elisei kapoios na antigrapsei. « Ακρόνειρο » einai ki afto mia plevra tou provlimatos...
Άθη Λ.
30-06-2008 @ 02:13
Aν δε μπορούσα να γράψω, θα σας σχολίαζα μόνο.. θα με κάλυπτε κι αυτό.. το να σας διαβάζω... θα φοβόμουν και θα ντρεπόμουν να βάλω κάτι από αλλού και να σας κοροϊδέψω. δεν είναι δύσκολο να αποκαλυφθώ, το ξέρω και το ξέρετε...
Μα δεν είναι μονάχα αυτό.. το θέμα είναι ότι το μέλος έδειξε πονηριά με το να με αποκλείσει, χωρίς να δώσει καμία εξήγηση σε κανέναν μας...
ελπίζω να δει το τόπικ αυτό η Ρόζα, και να σβήσει όσα πραγματικά δεν είναι δικά της... ::angel.::
NIK-TSIK
30-06-2008 @ 02:25
εεεπ,εεπ ,τιιιι τρέχει,μας κλέβουνε πάλι;; ::scare.::
::sad.:: πάντως μπράβο σου ,που τα βρίσκεις μ'εσένα νιώθω σίγουρα ::hug.::
Ναταλία...
30-06-2008 @ 03:54
¨Αστους κα κλέβουν Άθη μου
και μην στεναχωριέσιαι,
Μέσα στο αίμα σαν τ΄έχουνε
άδικα θα κτυπιέσαι.

Αφού όλοι κρυβόμαστε
πίσω από έναν τοίχο ,
ότι κι αν κάνεις δεν θα βρείς
ποιός έκλεψε το στίχο

Συμφωνώ Με Ακρόνειρο ::yes.:: ::yes.::
Eggelis
30-06-2008 @ 04:20
Το να εισαι επηρεασμενος απο εναν ποιητη, η απο ολοκληρη εποχη ποιητικη ειναι οκ. Αλλα το να κανεις copy- paste απο ασχετα ποιηματα αλλων δεν ειναι ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ. Και γω και ολοι ειμαστε σαφως επηρεασμενοι απο τον δικο μας ποιητη. Αλλα ειναι ΕΓΚΛΗΜΑ. Ακου να σε αποκλεισει κιολας. Και κερατας και δαρμενος. Να σβηστουν τα ποιηματα και ο λογαριασμος του!
Eggelis
30-06-2008 @ 04:55
σορρυ τωρα το δα
"ειναι ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ" ηθελα να γραψω. Το δεν που κολλησε δεν το δα.
AlexSAI
30-06-2008 @ 05:04

Την καλησπέρα μου Άθη μου και καλή εβδομάδα… Συμφωνώ με τον Διαμάντη …πόσοι περνούν κάθε μέρα και κλέβουν ένας Θεός το ξέρει. Αιδώ μέσα στο σαιτς που κλέβουν δεν κάνουν καλά αλά δεν κάνουν και τη μεγάλη ζημιά . Αλά το χειρότερο είναι ότι καθημερινά περνούν και κλέβουν άλλοι που τελικά έχουν τη δυνατότητα να τα βγάλουν σε CD.Δεν τους χρειάζεστε να κλέψουν ολόκληρο στίχο … τους φτάνει η ηδέα. Ξερής πόσοι μεγάλοι στιχουργοί περνούν τη δόση τους από εδώ μέσα και ποτέ κάνεις δε θα τους πιάσει. Για αυτό και κανένας δε θα μπορέσει πότε να βγάλει τους στίχους έξω από τη σελίδα - εννοώ για CD. Τα σέβη μου .Αλεχ
Eggelis
30-06-2008 @ 05:25
Και αυτο ειναι πολυ κακο. Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε? Να πληρωνουμε δικηγορους και 300 χαρτοσημα για να γραψουμε ενα ποιημα? Ελεος! Αν δεν μπορεις να γραψεις ρε φιλε μην γραφεις. Εμεις δηλαδη γιατι σπαμε το κεφαλι μας για την $^$%&%$ την εμπνευση? Τουλαχιστον σε προσωπικο επιπεδο, γραφω με ομοιοκαταληξια και με καποιο μετρο. Σπαω το κεφαλι μου για να τα ταιριαξω, χωρις να περισσευει καποια φραση, για να φτιαξω ομοιοκαταληξια. Να βγαινει δηλαδη δικαιολογημενη με το νοημα των ιστοριων μου. Δηλαδη εγω τι ειμαι μαλακας? Και αυτοι οι εξυπνοι? Αμα ειναι ετσι να αντιγραφουμε ολοι απο αλλους!
zennoula
30-06-2008 @ 06:06
καλησπερα καλη βδομαδα
μπηκα να διαβασω λιγο τους τις φιλες να ξεχασω τον πονο του δοντιου που εκανα εξωση
εγω σχετικα ειμαι καινουργια εδω
βλεπω ομως τον τελευταιο καιρο πως υπαρχει μεγαλη φαψωμαρα για πολλα πραγματα
εγω γραφω απο τη αναγκη μου να εξωτερικευσω ανασες που με πνιγουν
δεν καταλαβαινω πολλα πραγματα και το γιατι συμβαινουν
για το συγκεκριμενο θα ηθελα να συμφωνησω με τον φιλο διαμαντη.
η ελληνικη γλωσσα λιγο πολυ στην εκφραση της μοιαζει
και στο ταιριασμα των λεξεων
εγω ειδα ολοκληρες προτασεις μου σε ποιημα αλλο
ομως τι να παω να πω?
εκτεθειμενα τα εχω επομενως θα μου πει μονη μου το σκεφτηκα ,απλα ταιριαξαν οι σκεψεις και οι εμπνευσεις.
αυτα
σας ευχομαι να εχετε ενα ομορφο καλοκαιρακι
φιλακια αθουλα και κατι ακομη
δεν εχει ο καθεις ενα μονο νικ
επομενως αυτος που κλεβει και με αλλο
φιλια
Ιππαρχος
30-06-2008 @ 07:14
Είναι, αν όχι κατακριτέο, θλιβερό να παρουσιάζει κάποιος κάτι ξένο για δικό του.
Οφείλω να ρωτήσω όμως Άθη, προτού καταδικάσεις το συγκεκριμένο άτομο, έλεγξες μήπως αυτά τα ποιήματα που βρήκες αλλού να είναι πανομοιότυπα με αυτά που γράφει εδώ, μήπως είναι γραμμένα από το ίδιο άτομο? Γιατί κι εκείνα κάποιος τα έγραψε, σωστά?
Άθη Λ.
30-06-2008 @ 07:22
Ίππαρχέ μου, μπορείς να διαπιστώσεις πως δεν απάντησε η Ρόζα σε καμία από τις ερωτήσεις που τις έκανα στις δημιουργίες της. δεν θα μιλούσα λοιπόν αν δεν είχα αποδείξεις...
και τη σιωπή της, και το "πέρα βρέχει της" και τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ μου, επίσης, υπάρχουν στο διαδίκτυο τα ποιήματά της και στη διάθεση του GALANTA τα λινκ, εννοείται... ::smile.::
Και συμφωνώ κι εγώ πως μπορεί ο οποιοσδήποτε να μπει εδώ μέσα, να "πάρει" τις ιδέες μας και να τις φτιάξει όπως θέλει σε μία δημιουργία του. ολόκληρα τα ποιήματα και τους στίχους μας όμως αυτολεξί? αυτό από μόνο του προδίδει.... ::angel.::

υ.γ. δεν έχω δικαίωμα για άλλο σχόλιο... ο νοών νοείτω, και καλά ξεμπερδέματα... :)
Ιππαρχος
30-06-2008 @ 07:28
Οκ, απλά έπρεπε να σε ρωτήσω
spil †
30-06-2008 @ 11:17
::mad.:: ::censo.:: ::mad.:: σε όσους...
adespotoi
30-06-2008 @ 12:29
Άθη και παιδιά τι ψάχνουμε, άβυσσος η ψυχή του
άνθρωπου, αφού το ψάρι βρωμά από τη κεφαλή, ξέρετε
κανένα νόμο να εφαρμόζεται , πάλι καλά που μας ανέχονται και λέμε τη γνώμη μας, δικό τους είναι το μαγαζί.

Άθη το ρεφραινάκι σου στο στιχάκι μου πολύ μου
άρεσε, με το σύζυγο και το πεθερό, όλα τα λεφτά.
Καλό σου μήνα. ::yes.:: ::smile.:: ::wink.::
Denis
30-06-2008 @ 13:37
Κάθε αδιαμφισβήτητο κρούσμα λογοκλοπής είναι λυπηρό... Εκτός απ' τους αληθείς δημιουργούς, πρέπει να προστατεύονται και όσοι εξαπατώμαστε από τους επιτήδειους... Αλλοίμονο, αν χρειάζεται να παριστάνουμε τον Ηρακλή Πουαρώ, για να τους αποκαλύψουμε... Κρίμα... ::sad.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο