Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: χρησιμότητα θείου νόμου
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130287 Τραγούδια, 269347 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 χρησιμότητα θείου νόμου
 "τα πάντα είναι πολιτική, ακόμη κ ο αέρας που αναπνέουμε" η ανώτατη βαθμίδα της πολιτικής είναι η θρησκεία
 
[align=center][font=Lucida Sans Unicode][color=black]Μόνο ένα απ’ τα σταφύλια μαύρισε που όλατους ήταν άσπρα
το ένα σταφύλι το άλλο κοίταζε κι έτσι όλα γίναν μαύρα
το άδικο αφήνει ο Νόμος νηστικό να τρέφεται το δίκιο
άν το κακό δέν είχε δύναμη δέν θα χρειαζόταν Νόμος.[/align]


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 5
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      τετράστιχα (& 4στροφα)
      Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
balistreri
02-09-2008 @ 00:24
κάνε μια θεία λειτουργία πρώτα...
ψιτ-ψιτ
02-09-2008 @ 02:33
ο νομος του σταφ...( απο το σταφυλι)
φραγκοσυριανος
02-09-2008 @ 02:37


Μόνο ένα απ’ τα σταφύλια μαύρισε που όλατους ήταν άσπρα
το ένα σταφύλι το άλλο κοίταζε κι έτσι όλα γίναν μαύρα
το άδικο αφήνει ο Νόμος νηστικό να τρέφεται το δίκιο
άν το κακό δέν είχε δύναμη δέν θα χρειαζόταν Νόμος.

::up.:: ::theos.:: ::up.::
Denis
03-09-2008 @ 06:50
Αν κατάλαβα καλά, ο Νόμος είναι αντίσταση, που αναμετρά συνεχώς τις δυνάμεις της με το ''κακό'', σε μια προσπάθεια να του επιβληθεί και να εμπεδωθεί νικηφόρα σε μια δεδομένη ιστορικά κοινωνία... Όμως, βρε Διογένη μου, όχι σπάνια ο Νόμος εκπροσωπεί ακριβώς το ''κακό'' κι όχι το αγαθό, όπως π.χ. συμβαίνει με τ' ανελεύθερα και καταπιεστικά καθεστώτα... Πάντως, οι στίχοι σου πάντα δίνουν πλούσια τροφή για προβληματισμό... ::smile.:: ::hug.:: Αλλά και στις δημοκρατικές κοινωνίες, κατά καιρούς θεσπίζονται συχνά μεμονωμένες νόμιμες ρυθμίσεις ή πλέγματα τέτοιων ρυθμίσεων, που προωθούν, όχι ανεπίγνωστα από τους εμπνευστές τους, την αδικία, όπως, π.χ., αυτές που επιφέρουν φορολογική ανισότητα σε βάρος συγκεκριμένων κατηγοριών φορολογουμένων πολιτών, που αποκαλούνται συνήθως και ως μόνιμα φορολογικά υποζύγια, ώστε, κατ' αποτέλεσμα και κατ' ουσίαν, να πηγαίνει περίπατο η συνταγματική επιταγή, σύμφωνα με την οποία ο καθένας οφείλει να συνεισφέρει στα δημόσια βάρη ανάλογα με τη φοροδοτική του ικανότητα...
anuya
03-09-2008 @ 07:16
Ευχαριστώ Σάκη! ο πατέραςμου ήθελε να σπουδάσω νομικά, αλλα τα απέφυγα. Αυτά που λές είναι προβληματισμοί των δυτικών για τους ανθρώπινους νόμους. Η δικήμου σκέψη ξεφεύγει απο τα ανθρώπινα καθεστώτα, κινείται στο ανώτερο επίπεδο της πολιτικής που είναι η θρησκεία. Σήμερα οι επιλογές είναι ή να λατρεύεις Θεό κ να είσαι ένα τίποτε στην κοινωνία, ή να λατρεύεις τον σατανά κ να κατέχεις τη δύναμη. Όποιος αρνείται τη δύναμη του κακού, ή παλαβός είναι, ή ψεύτης, δηλαδή σατανιστής. Επίτηδες έβαλα τη λ. θείος, για να δείξω οτι εννοώ εκείνον τον νόμο που έχει σήμερα ξεχασθεί, κ λέει να αποφεύγουμε κάθε τί που τρέφει τη δύναμη του σατανά, δηλαδή την σήψη, την ακαθαρσία, τη νεκρή σάρκα, ναρκωτικά, αλκοολικά ποτά, πορνεία, τζόγο. Ή εκείνα που λέω στο ποίημαμου "ΑΓΟΣ / ΜΙΑΣΜΑ". Σε αυτά οφείλεται η δύναμη του κακού, κ γι αυτό ακριβώς χρειάζεται ο περιφρονημένος θείος νόμος, αυτός που εσύ αποδίδεις σε άλλες εποχές κ άλλες κοινωνίες. Τώρα που κατέβηκα σ αυτό το επίπεδο της πεζότητας, θα πρέπει να καταλαβαίνεις τί εννοώ. Αλλιώς, θα πρέπει να μελετήσεις τον ιστότοπόμου με όλες τις σελίδεςτου.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο