Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Επέτειος του Οχι
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130617 Τραγούδια, 269434 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Επέτειος του Οχι
 ...και να 'ταν και κάνα καλό κονιάκ...
 
Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι αυτή η επέτειος του ΟΧΙ που την γιιορτάζουμε είναι εν τέλει μεγάλη μαλακία?
Και εξηγούμαι....
έτσι κι έλεγε ΝΑΙ ο Μεταξάς τώρα το πιο πιθανό είναι να ήμασταν επαρχία της Ιταλίας. Με τις φεράρι μας ή έστω με τις άλφα ρομέο και τα φίατ μας, με γνήσιες ιταλικές πίτσες και μακαρονάδς μας και όχι τις μαϊμουδιές που ανοίγει ο κάθε κάγκουρας με σκοπό να δηλητηριάσει τον κόσμο, με τους εσπρέσο μας, με βόλτες στην φοντάνα ντι τρέβι και στο κολοσαίο....να μπαίνουμε στα καταστήματα της μέκκας της μοδός στο μιλάνο και να λέμε στους καταστηματάρχες....τι έγινε ρε πατρίδα?...και τα πιο σημαντικά?
δεν θα είχαμε ΜΠΑΟΚ αλλά Γιουβέντους και ούτε Απόλλων Καλαμαριάς αλλά Μίλαν ενώ για εθνική σταρ όχι την ξενέρωτη Αλίκη Βουγιουκλάκη αλλά την Μόνικα Μπελούτσι..........την Μόνικα Μπελούτσι........το ξαναγράφω...την Μόνικα Μπελούτσι....
Κι εμείς αυτό το πράγμα το γιορτάζουμε....με εθνική υπερηφάνεια οι μαλάκες....
Κι ο Μεταξάς εν τέλει τι κέρδιισε? άντε ένα κονιάκ τον έκαναν που δεν κάνει και θραύση στα μπαράκια εδώ που τα λέμε....
Άλλωστε όπως λένε και κάποιοι εθνικοπατριώτες...τα ΟΧΙ χρειάζονται Μεταξάδες ....ενώ τα ΝΑΙ βολεύονται και με άλλα ποτά....


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 50
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      εμπεριστατωμένες αναλύσεις όχι μαλακίες
      Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

... πέσαμε απ' τα σύννεφα....
 
kin
28-10-2008 @ 01:05
Ducati για μένα pls...

Πάντως για να λέμε του στραβού το δίκιο, δεν ήταν επιλογή μας...
Τον Απρίλιο του '40, η Εθνική μας είχε κερδίσει 0-1 μέσα στην Ιταλία, οπότε όπως καταλαβαίνεις, αυτό δεν θα παιρνούσε έτσι.
Οι Ιταλοί ήρθαν εδώ για να πάρουν εκδίκηση και θα την έπαιρναν είτε λέγαμε όχι, είτε λέγαμε ναί είτε λέγαμε "wellcome" εις άπταιστον νεοελληνικήν
Το μόνο που μπορούσε να μας σώσει ήτανε να μη τους ξανακερδίσουμε στο ποδόσφαιρο, πράγμα το οποίο και εγγένετο.
Κατάλαβες τώρα γιατί μας έχουν αφήσει στην υσηχία μας?
agrafos
28-10-2008 @ 01:13
και νομιζα οτι γουσταρες αυτονομια
αλλα εχεις δικιο
θα ειχαμε και τον μπερλουσκονι
να γαμαει στα ογδονταφευγα
Αγνή
28-10-2008 @ 01:54
και την Τσιτσιολίνα βουλευτή να ζωντανέψουν τα έδρανα
χάρης ο κύπριος
28-10-2008 @ 02:56
και τη Μαντόνα στην Πίνδο για συναυλία
dodoka
28-10-2008 @ 03:06
Κάτι τέτοιες μ..... σαν αυτη που γραφεις εχουν καταντήσει την Ελλάδα σ αυτο το χάλι και τους νέους Ανθέλληνες, και ραχατλήδες στις καφετέριες. ::mad.::
swordfish
28-10-2008 @ 03:35
.Μάλιστα...κι αν η γιαγιά μου είχε καρούλια θα ήταν τρόλεϋ!... ::rock.::
zpeponi
28-10-2008 @ 03:36
δεν ξερω αν ισχυει αυτο που λες περι κονιακ...

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=81473
zpeponi
28-10-2008 @ 03:39
δες κι εδω
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AC
poetryf
28-10-2008 @ 03:50
Ψάξτε τα κείμενα που διασώζονται αναφορικά με τον Μεταξά αυτή την περίοδο. Πουθενά μα πουθενά δεν θα βρειτε τη λέξη όχι. Το μόνο που είπε "ώστε πόλεμος"..
τώρα το όχι γιατί το κολλήσαμε εμείς, τί να σας πω .. δεν ξέρω..
JINO.X
28-10-2008 @ 03:58
...κι οι Ιταλοί είναι φίλοι μας, ε;;;..... ::razz2.::
ALYZIOS
28-10-2008 @ 04:09
Α......ΡΕ bali.......ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ...ΝΟΜΙΖΩ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ....

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΠΕ Ο ΜΕΤΑΞΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΟΥ.......ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ,ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ...ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΑΣ.....
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ.....ΣΚΥΒΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ....ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΡΙΣΤΕ ΠΕΡΑΣΤΕ....
Μοιάζω μ'εσένα
28-10-2008 @ 04:12
Συμφωνώ Αλύζιε. Ο Ελληνικός λαός.
Αγνή
28-10-2008 @ 04:17
όσοι Άσχετοι δεν έχουν τι να πουν ασχολούνται με το αν το ΟΧΙ
το είπε ο Μεταξάς ή ο Ελληνικός Λαός, γιατί, το "ώστε λοιπόν
έχουμε πόλεμο" σημαίνει ΝΑΙ;
και το ΟΧΙ το είπε ο λαός μετά από το ...ΝΑΙ;
το κορίτσι του Μαι
28-10-2008 @ 04:23
SI SENIORE,SI!!!!
D'ACORDO ::yes.::
ALYZIOS
28-10-2008 @ 04:40
Α.....ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΕΣΕΝΑ ΑΓΝΗ;;;;
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ Ο balimalakistiri .....ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ;;;;
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ...
poetryf
28-10-2008 @ 04:30
Να ακούσουμε την άποψη των σχετικών
ή μάλλον... της σχετικής....
balistreri
28-10-2008 @ 05:22
εθνικιστής κι αλύθιος? ::huh.:: ::scare.::
zpeponi
28-10-2008 @ 05:48
ανθρωποι - ανθρωποι - αιμοχαρεις, αιμοδιψεις και αιμοβοροι
προς τι τα μίσοι και ο σπαραγμος;
προς τι η εχθρα και η αλληλοεξοντωση;
ολοι ανθρωποι ειμαστε
ολοι εξαρτηματα του συμπαντος

ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ: ΕΓΩ !!!! ::rock.::
Αγνή
28-10-2008 @ 06:00
Αλύζιε το να πεις σε κάποιον πως ο παππούς του ήταν δοσίλογος
στην κατοχή γιά πλάκα είναι επιεικώς αισχρό!!!

Γιά το αστείο ή όχι αστείο γραπτό του Bali ευθύνεται αποκλειστικά
ο Bali και η άποψή μου πως βγαίνει ο κάθε άσχετος να αναρωτηθεί
γελοία και βαρύγδουπα αν ο Μεταξάς είπε ΟΧΙ, ή δεν νομίζω, ή
αποκλείεται κλπ. παραμένει ως έχει.
ALYZIOS
28-10-2008 @ 06:25
ΤΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ
ΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ(ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ)....ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΤΑΛΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ...ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ....ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;;;;;;
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟ;;;;;;
Αγνή
28-10-2008 @ 06:33
ΑΙΣΧΡΟ, ΑΗΘΕΣ και ΑΘΛΙΟ και από τους δύο σας είναι το να
λέω πόσο άγονο είναι το ερώτημα αυτό και να κατηγορούμαι
ότι επιβραβεύω το ίδιο το δικτατορικό καθεστώς σαν θεσμό.
Σα δεν ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!!!!
Το ξέρω πως στην Ελλάδα έχετε ένα αβάσταχτο σύνδρομο
με την αρχαιοελληνολατρεία και την αρχαία φιλοσοφία αλλά
δεν είμαι και ψυχίατρος.
balistreri
28-10-2008 @ 06:57
ΈΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΤΕ
Δήμητρα
28-10-2008 @ 07:33
Δεν απάντησες όμως Αγνή στην ερώτηση που σου τέθηκε.
''Καλα αλλα ποιος οριζει τι ειναι ασχετο και ποιος ειναι ασχετος;
Η αντιπαθεια ή η συμπαθεια μας στην Αθανασια;''

Δεν κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και κυρίως όχι τον δικηγόρο του William που ξηγιέται σπαθί...
Απλά και εγώ θα ήθελα να μάθω την απάντηση πάνω σ'αυτό.
Έχω όμως την εντύπωση πως δεν θα έχουμε την τιμή και την χαρά...
Δεν πειράζει δεν θα πεθάνουμε κιόλας! ::rock.::
ALYZIOS
28-10-2008 @ 07:43
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΠΡΙΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!! ::whist.:: ::cool.:: ::up.::
Ιχνηλάτης
28-10-2008 @ 07:52
Και το ερώτημα είναι το εξής:
Αν σήμερα μας την επέφταν οι Ιταλοί,
πόσοι απο μας θα έλεγαν ΟΧΙ ;;;;
Και δεν αναφέρομαι στους πολιτικούς.
Αυτοί μονίμως λένε ΝΑΙ!
::4477.::
Αγνή
28-10-2008 @ 07:54
γειά σου Δήμητρα, δεν σε γνωρίζω, νέο μέλος;
πριν ζητήσουμε κάτι από έναν άγνωστο
χαιρετάμε πρώτα.
Δήμητρα
28-10-2008 @ 08:04
Καλή μου Αγνή πάντα παθαίνεις αμνησία όταν δεν σε συμφέρει...
Παλιό μέλος καλή μου,παλιό.
Απ' τα μέλη που σε έχουν μάθει πια...
Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!
balistreri
28-10-2008 @ 08:18
ΞΕΝΟΙ, ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΜΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Νεφελοβάτης
28-10-2008 @ 08:26
Με Kin, αν και δεν γουστάρω τις Ιταλικές μηχανές... Όσο για τα αμάξια, αυτά που είναι για τον κοσμάκη έχουν το πρόβλημά τους..

Όσο για ποδόσφαιρο... Καλά στα γήπεδα τους χειρότεροι από τους δικούς μα είναι στα στημένα..

Καλό απόγευμα.
agrafos
28-10-2008 @ 09:20
με γουιλιαμ για το φιλοτιμο
με μπαλι για μπελουτσι


peiraiotissa
28-10-2008 @ 09:37
Εμένα αυτό πουμε προβληματίζει είναι....αν δεν είχαμε ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ....τι ομάδα θα ήμουνα;;;,Άντε και καλά κρασά!!!!!!!!Βali...o καθένας γράφει ότι θέλει αλλά τον σχολιάζει κι όποιος θέλει!Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει να το τραβάτε από τα μαλλιά και να φτάνετε στα άκρα!!!!!!! ::kiss.::
agrafos
28-10-2008 @ 09:52

δυσκολη σκεψη αυτο το οχι
αφου λοιπον εγινε τελικα πολεμος
ο μεταξας πρεπει να ειπε κατι σαν οχι
και ο μονος αρμοδιος ηταν αυτος αφου δεν χωραγε ολος
ο ελληνικος λαος στο σαλονι του
πιστευω λοιπον οτι το ειπε ανεξαρτητα απο το μοντελο του
εθνικοσοσιαλισμου που ηθελε για την ελλαδα
οπως και οι φιλοι του γερμανοι και ιταλοι που
ομως ηταν πιο ιμπεριαλιστες εθνικοσοσιαλιστες
μου θυμιζει τη δηλωση μετανοιας που μονο ιο ελληνες κομμουνιστες δεν υπογραφαν σε ολη την ευρωπη
ειναι νομιζω ο πατριωτισμος που χαρακτηριζει
τις δυο αυτες ενεργειες ενας ιδιοτυπος ελληνικος
πατριωτισμος που επαληθευεται τραγικα απο το
μενος του εμφυλιου πολεμου
αν και απο τον ιδεολογικο χωρο του Μεταξα
αρκετοι εγιναν προδοτες
περα απο το ιδεολογικο μοντελο
που πιστευε ο μεταξας
ηταν νομιζω πιο πολυ ελληνας παρα προδοτης
και την κρισιμη στιγμη εγειρε την πλαστιγγα υπερ του
ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ
28-10-2008 @ 10:41
Σαν..να 'χεις δίκιο bali μου,
το παίξανε λεβέντες.
Δεν ήθελαν τους Γερμανούς,
να 'χουνε και μερσέντες.
::1913.::

Ενω, εμείς οι ξύπνιοι:
1/Τον Γερμανό..τον μπλέξαμε!
2/Κοτζάμ ΟΤΕ τον σπρώξαμε!
3/Τη Ζίμενς..την αρμέξαμε!
::1255.:: ::1255.:: ::1255.::
ΕΛΕΑΝΝΑ
28-10-2008 @ 11:25
::angry.:: ρε βαλιδοσκοπημένο γιατί με κατεβάζεις από δω που είναι ευάερα και ευήλια ::angry.::
όχι ξ όχι τα ίδια πάθαμε με άλλο τρόπο μας@#@#$#$%οι %^%$#@αγγλογερμαν$#$#αμερικανο%$#$#@και τι να την κάνω εγώ την Μπελούτσι;;

Ο ..ωστε λοιπόν θέλουν πόλεμο..χάλια αυτό το κονιάκ..χάλια..
καλά έκανε ..έτσι γιατί έτσι μ'αρέσει::15755.::
karpox
28-10-2008 @ 14:58
κριμα να μην το χω ζωντανο να σπαρταραει.....

Ξυπνήστε

Φυσά στις στέγες του ντουνιά
με σηκωμένο το γιακά
πικρός διαβάτης περπατά
κλαίει, γελά, παραμιλά
Πώς μας τη φτιάξαν τη ζωή
μίση πολέμοι και καπνοί
βρωμίζει ο φασισμός τη γη
σαν κότες σφάζονται οι λαοί
κι εμείς στον ύπνο το βαθύ


Φτιασιδωμένη η ψευτιά
γυρνά στους δρόμους και γελά
μπουτίκ, βολάν και ξιπασιά
Προπό, λαχεία, διαφθορά
Κι άλλοι με ιδρώτα το ψωμί
κι άλλοι πουλάν μισοτιμής
πατρίδα λευτεριά τιμή
αρκεί να πιάσουν την καλή
να γίνουν υπουργοί

Ήμασταν ζωντανοί νεκροί
μας δίνανε μ’ ανταλλαγή
τη μπόμπα την ατομική
Το Ισραήλ για να σωθεί
ακόμα ο στόλος ναυλοχεί
γεμάτη πόρνες η ακτή
κι αν φύγανε οι Γερμανοί
ήρθαν οι Αμερικανοί
καινούρια πάλι κατοχή

Η CIA βαρά νταγερέ
χόρευε νάιλον υπουργέ
σαν καραγκιόζης στο μπερντέ
κι εσύ να κλαις πικρέ λαέ
κι ο Βάρναλης μας το ’χε πει
χωρίς καμιά περιστροφή
στης Χούντας το αλισβερίσι
λεύτερο ήταν το χασίσι
ποτέ ο λαός να μην ξυπνήσει

Γλυκοχαράζει στα βουνά
μοσχοβολούν τα γιασεμιά
τραγούδι αρχίζουν τα πουλιά
γελά η θάλασσα πλατιά
κι εμείς οικόπεδα και Ι.Χ
ψυγεία έπιπλα TV
κουτόχορτο με πληρωμή
και δίπλα φεύγει η ζωή

Ξυπνήστε
Ξυπνήστε νέες, ξυπνήστε νιοί
βγέστε απ’ του τάφου τη σιωπή
δείτε του κόσμου τη ντροπή
γίνετε χίλιοι κεραυνοί
και κάψτε μας ή σώστε μας
γλιτώστε μας, ή θάψτε μας

Π.Τζαβελας
Γιώργος Θαλάσσης
28-10-2008 @ 15:33
ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΟΧΙΜ
zentikes
28-10-2008 @ 15:47
ΣΥΓΝΩΜΗ
που σας ξενερωνω
αλλα κανενας Ντουστσε και κανενας Μουσολινι
δεν κυρυξαν το πολεμο στην Ελαδιτσα
απλα ρωτησαν θα κρατησετε τα προσχηματα και σε μας οπως και στους Αγγλους;; δηλαδη θα περναμε θα τον ακουμπαμε ελαφρως και παλι φιλοι ειμαστε ;; η θα αφηνετε τις Λουμπινες να διαφεντευουν τον τοπο;;;
και ο Μεταξας ειπε Λουμπινα και παλι Λουμπινα
σιγα μην σας αφησω να μπητε στο σαλονακι μου με τις βερσατσε αρβυλες σαςκαι κρατησε τις αδερφες του ελεους,
Ετσι εξηγηται ο Κωστετσος και ο Γαβαλας
Ταξιδιάρα Ψυχή
28-10-2008 @ 17:09
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html

Κατά τ'άλλα, ωραία τα λες!!! ::yes.::
kin
28-10-2008 @ 21:22
Η ιστορία ως γνωστόν, γράφεται από τον νικητή.
Με το πέρασμα του χρόνου όμως, αρχίζουν σιγά σιγά τα στοιχεία να βγαίνουν στο φως...
Ο Μεταξάς ναι ήταν δικτάτορας και ναι είχε φάει πολύ κοσμάκη κι επίσης ναι είχε πάει την Ελλάδα πολύ πίσω σε όλους τους τομείς πλην ενός
Τον στρατό.
Ναι, ο Ελληνικός λαός εκείνες τις μέρες έγραψε μιά ιστορία αντίστοιχη των Θερμοπυλών
Αλλά και στις Θερμοπύλες, πως πήγαν οι Έλληνες?
Μόνο με το "αέρα"?
Όχι, στις Θερμοπύλες πήγαν με σαφή ανωτερώτητα σε οπλισμό, οργάνωση, εκπαίδευση, στρατηγική, τακτική και βεβαίως με Ψυχή.
Στην Αλβανία, χάρη στην αναδιαμόρφωση του στρατού που έκανε ο Μεταξάς, αλλά και χάρη στην διετή περίπου προετοιμασία για τον Ελληνοιταλικό πόλεμο, οι Έλληνες ανέβηκαν πάνω στα βουνά της Ηπείρου, με άφθονη ψυχή, με φτωχό αλλά επαρκή οπλισμό, με πολύ καλή οργάνωση και με άριστη στρατηγική και τακτική.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι όπως διέθεταν ψυχή οι αγρότες που ντύθηκαν φαντάροι, έτσι διέθεταν ψυχή και άνθρωποι όπως ο Κατσιμήτρος, ο Δαβάκης κι ακόμη κι ο Μεταξάς.
Το ότι ο Μεταξάς ήταν δικτάτορας, δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι ήταν και δοτός στους ξένους. Όπως επίσης, το ότι δεν ήταν δοτός, δεν σημαίνει ότι δεν ήταν και εγκληματίας.
Ήταν ένας άνθρωπος, ο οποίος θεωρούσε ότι γνώριζε τι είναι ορθόν για την Ελλάδα και κατά το ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, ήταν αποφασισμένος να το πετύχει πατώντας επί πτωμάτων.
Αυτό δεν συνεπάγεται αυτόματα ότι δούλευε για λογαριασμό ξένων.
Ας δούμε πόσες "Δημοκρατικές"(μη χέσω...πες καλύτερα κοινοβουλετοδικτατορικές) κυβερνήσεις ήταν και είναι δοτές σε ξένους.
Άλλωστε, το γεγονός ότι ο Μεταξάς και η κυβέρνηση του, έτρεφαν φιλογερμανικά αισθήματα αλλά είχαν φιλοβρετανική εξωτερική πολιτική τα λέει όλα.
Η Ελλάδα ήταν μιά μεσογειακή χώρα, με κατ εξοχήν ναυτική οικονομία(εκείνη την εποχή).
Η Βρετανιά κύρια ναυτική δύναμη της Μεσογείου, με το Σουέζ και το Γιβραλταρ υπό τον έλενχο της και με ισχυρη επιροή σε όλες τις χώρες τις περιοχής, ήταν σαφώς μιά δύναμη στην οποία δεν θα μπορούσαμε να εναντιωθούμε άνευ κόστους.
Από την άλλη, η νέα Γερμανία που προέκυψε από τον πρώτο πόλεμο, είχε δημιουργήσει την παιδεία της, κι ακόμη και την γλώσσα της με βάση την Ελληνική, είχε σαφείς Ελληνιστικές τάσεις και έπειτα κι από το 1936 και την μεταρύθμιση της εξωτερικής οικονομικής πολιτικής του Χιτλερ, είχε προχωρήσει και σε οικονομικές συμφωνίες με την Ελλάδα οι οποίες ήταν αμφίδρομα εξαιρετικά συμφέρουσες, εκτοπίζωντας πιά από το οικονομικό προσκήνιο Βρετανούς και Γάλλους οι οποίοι στην κυριολέξια μας ξεζούμιζαν με τις αποικιοκρατικού τύπου συμφωνίες εκμετάλευσης των φυσικών μας πόρων.
Αποτέλεσμα αυτού ήταν ότι σε όλη την διάρκεια του μεσοπολέμου είχε αναπτυχθεί ένα ιδιαίτερα φιλικό κλίμα μεταξύ των δύο χωρών σε έλα σχεδόν τα επίπεδα, κάτι που διαμόρφωνε και τα φιλογερμανικά αισθήματα λαού αλλά και μη δοτών κυβερνήσεων
Όμως, η Γερμανία ήταν πολύ μακριά μας εκείνη την εποχή, ενώ η Βρετανοί δίπλα μας(μη πώ πάνω μας)
Ετσι λοιπόν διαμορφώθηκε η φιλοβρετανική εξωτερική πολιτική της Ελλάδας εκείνης της περιόδου, έτσι διαμορφώθηκαν και τα φιλογερμανικά αισθήματα
Καμία σχέση με ιδεολογίες, εθνικοσοσιαλισμό κλπ
Γιατί μη ξεχνάμε, ότι την ιστορία την γράφει ο νικητής, όπως προείπα.
Έτσι ξέχασε να μας πεί ότι πάντα ο μεγαλύτερος πολέμιος του κομμουνισμού ήταν η Βρετανία.
Έτσι ξέχασε επίσης ο νικητής να μας πεί ότι το καλοκαίρι του 40 και πριν από την έναρξη του Ελληνοιταλικού πολέμου, οι "σύμμαχοι" μας Βρετανοί ήθελαν να προχωρήσουν στο ήδη έτοιμο από ετών σχέδιο κατάληψης της Ελληνικής Κρήτης, απλά και μόνο επειδή χρειαζόντουσαν της ναυτικές και αεροπορικές βάσεις της κρήτης για να τα βγάλουν πέρα στον ναυτικό πόλεμο κατά της Ιταλίας.
Έτσι ξέχασε να μας πεί ο νικητής κι ότι η Γερμανία, δεν προχώρησε σε άνευ λόγου και αιτίας κύρηξη πολέμου κατά της χώρας μας. Ξέχασε να πεί ότι η Γερμανία, πριν επιτεθεί στην Ελλάδα, ήρθε με διπλωματική πρόταση στην οποία μας πρόσφερε την παράδοση της Ιταλίας και τον τερματισμό του πολέμου, όπου στην ουσία εκεί μας τα έδινε ΟΛΑ.
Ξέχασε να μας πεί επίσης ο νικητής, ότι οι Βρετανοί είχαν ήδη μπεί στην Κρήτη, ως "σύμμαχοι" πλεόν, λόγω της εμπλοκής μας σε πόλεμο με την Ιταλία.
Ξέχασε να μας πεί κι ότι οι Βρετανοί βεβαίως δεν σκόπευαν να φύγουν από την Κρήτη σε περίπτωση που η χώρα μας έβγαινε από τον πόλεμο και πέρναγε πάλι στην ουδετερότητα
Η οποία όμως, τι ουδετερότητα θα ήταν εάν οι Βρετανοί εξακολουθούσαν να χρησιμοποιούν το έδαφος μας για τον πόλεμο τους?
Οπότε η Ελλάδα είχε να επιλέξει μεταξύ του να δεχθεί την παράδοση της Ιταλίας και να ξεκινήσει έναν νέο πόλεμο κατά της Βρετανίας προκειμένου να πάρει πίσω την Κρήτη ή να δεχθεί την επίθεση της Γερμανίας

Ένα κουβάρι η ιστορία, αλλά ένα κουβάρι πολύ μπερδεμένο...
Κι όπως όλα τα κουβάρια, θέλει ηρεμία πολύ για να μπορέσεις να το ξεμπερδέψεις.
Εν θερμώ, απλά το μπλέκεις πιό πολύ...
Εάν όμως καταφέρεις να το ξεμπλέξεις, τότε μπορείς να καταλάβεις ακόμη και το γιατί βιώνουμε σήμερα ότι βιώνουμε...
balistreri
29-10-2008 @ 00:47
ΖΗΤΩ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙΠΛΑ
balistreri
29-10-2008 @ 07:41
τελικά ΝΑΙ Ή ΟΧΙ? ::huh.::
Ιχνηλάτης
29-10-2008 @ 09:55
ΟΧΙ ρε!!! @#$%%^^ το κερατό μου!
Δεν την γουστάρω την Γιουβέντους
Εγώ ΠΑΟΚι εγεννήθηκα
και ΠΑΟΚ θα πεθάνω!!! ::mad.:: ::mad.:: ::mad.::
artista_k
29-10-2008 @ 10:26
Αυτή την εκδοχή μόνο από σένα την περίμενα... Δεν ξανάκουσα παρόμοια στα τριαντα τόσα μου... Πώς να σε χαρακτηρίσω τώρα βρε.... ::5412.:: ::5412.::
kin
29-10-2008 @ 22:34
William, στην πραγματικότητα δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα...
Ίσα ίσα, που έχουμε κάτι κοινό.
Έχουμε μιά κοινή ζωή...ένα κοινό μέλλον το οποίο νομίζω δεν θα διαφωνείς ότι φαντάζει τρομακτικό.
Κι όμως, θα μπορούσε να φαντάζει κι ελπιδοφόρο...σαν όνειρο...
Το μυστικό είναι η ανάγνωση κι ερμηνεία της ιστορίας, πέρα από προκαταλήψεις και πάθη.
Εάν ζούσε τώρα ο Μεταξάς κατά πάσα πιθανότητα θα ήμουν ένθερμος πολέμιος του.
Ταυτόχρονα όμως θα είχα και μιά έντονη κριτική στάση απέναντι στην πολιτική τον "Δημοκρατικών" οι οποίοι δεν έπραξαν για την χώρα τα απολύτως απαραίτητα κι έδωσαν έτσι λόγο ύπαρξης στον Μεταξά.
Πάντως τώρα και οι μεν και οι δε έχουν πεθάνει και οποιαδήποτε πολεμική κατά προσώπων ή στήριξη τους, είναι αν μη τι άλλο άτοπη.
Τα όποια γεγονότα έχουν αξία και μάλιστα σημαντική, γιατί αυτά μας οδήγησαν εδω που είμαστε. Τα λάθη είναι που έχουν αξία να βρεθούν, γιατί αν δεν βρεθούν, θα επαναληφθούν, όπως και επαναλαμβάνονται.
Και δεν εννοώ τα λάθη των κυβερνήσεων, διότι αυτά στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν ήταν λάθη, αλλά συνειδητές επιλογές.
Τα λάθη τα δικά μας όμως, σαν κοινωνικό σύνολο αλλά και σαν άτομα, εξακολουθούν να επαναλαμβάνονται, τρέφοντας τους δικτάτορες των αρμάτων, της τηλεόρασης, του χρήματος, του κοινοβουλίου...
Όχι δεν εννοώ ότι είπες κάτι διαφορετικό(πέρα από την ακόμη εμφανή, θέση σου για τον Μεταξά)
Απλά κάνω μιά σούμα του όλου θέματος

::smile.::
ψιτ-ψιτ
01-11-2008 @ 00:42
ενα θα πω... ΝΑΙ στην Μ Ο Ν Ι Κ Α - Ο Χ Ι στην Α Λ Ι Κ Η !!!!
ψιτ-ψιτ
01-11-2008 @ 00:43
Α....ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙΠΛΑ (ωραια ?)
ποσο πηγαν ?
lion1973
03-11-2008 @ 10:30
as legame loipn nai!!! kai as to exigoysame ston kolokotroni,ston diako ston leonida,as to exigoysame ston sokrati ston platona,ston themistokli! as to exigousame sta paidia mas ,sta italika bebea!!!!!
ΑΙΟΛΟΣ
05-11-2008 @ 19:45
Κάντε έρωτα.. όχι πόλεμο..
::yes.::
swordfish
05-11-2008 @ 23:38
Ψηφίζω ΑΙΟΛΟ!!!! ::yes.::
ouranos
27-02-2010 @ 16:38
Ψηφιζω kin & lion1973...

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο